Fórum - Téma


Sprinter - Pokec


Fórum Sprinter Sprinter - Pokec

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1 ......... 5  6  7  8  9

2015-03-31 06:37:59

Když jsem prodal mou 312 měl přes milion km a řetěz stále původní.

2015-04-06 09:37:25

Ahoj máte někdo zkušenost s hliníkovejma kola HZS na Spritnery??? Vypadaj super, aje je trochu obava z životnosti na českej silnicích. Díky Ruda

2015-04-21 09:42:17

zdar hosi

tak se podelim ja a myslim,ze mam docela o cem

mam mensi autodopravu a uz mi proslo rukama mnoho(15-20) sprinteru....navic puvodni profese automechanik ...2.2 je obecne maly motor na to tahat naklad krouti se od kliky a hlavne spatny materialy schvalne aby to nic nevydrzelo proste spotrebni material...315 OEM 646 je nejhorsi motor co muze byt ikdyz ta 651 si pekne asistuje... klika,saly,praskaji hlavy malo materialu protoze je to 8 kanal....dalsi nemoci obchazi vrtule,kardan co 200-250 ,ale uz delaji zesileny co da i 400tis,u 2.2 dvouhmoty setrvacnik...jeste 311 kdyz nema tolik koni vydrzela vic nez 313 a 315 poddimenzovany motor ...a pak 318(319) ... jedina mozna volba... na jedne mame 500 na druhe 700 u te prvni(500) stale puvodni vstriky,spojka,turbo i filtr pevnych castic stejne jako prevodovka a diff a vse funguje jak ma ...vse ostatni kladky,kardan,naprava prubezny sevis nic extra.... druha nyni 710tis opet motor,prevodovka,diff, turbo vse puvodi,spojka az ted nove vstriuky v 600tis filter 400tis...zbytek spotrebak jo a ted jeste novy poloosy,ale s diferakem zadny problemy neznam obe auta 2009... zalezi jak se k tomu chovate zda nechate pokazde vypalit filter az dokonce jakou davate naftu a aditiva auto to pak vrati jsou pripady kdy 318(319) da klidne milion a neni to ojedinele ten motor to umi pokud se k nemu chovate jak mate......vetsinu techto probelmu ale model predtim(2000-2006) nemel proste to bylo jeste dobre auto ale to co predvadi ted??hnes velebnosti

pokud sprinter 318(319) jedina mozna volba ..relitivne podolne a vybava ktera u konkurence neni mel jsem 318 s xenonama v automatu plus xx veci...

Doli  
Libor
2015-04-21 09:59:13

sprinter318:

2015-04-21 10:18:18

se mozna smejes ale RR to klidne potvrdi ze to tak je beru od nej dily jeli tim autem a rika na 300tis dobry,ale to nema 300..ale 600 v te dobe.... jezdime 90% evropu takze nevidim duvod proc bych kecal co bych z toho mel??nejakou almuznu nebo co??nebo reklamu??

2015-04-21 11:45:03

Je jasné, že záleží na zacházení. Když člověk vydí jak jezdí DPD PPL apod. není se moc čemu divit, že 300tis je hrana co jsou schopný ty auta vydržet.

2015-04-21 12:25:23

tak on je taky dost problem co se tyce tech filtu pevnych castic neni doresen provoz po meste

protoze se to nema v podstate kdy vypalit a kdyz uz to regeneruje tak to ridici vypnou at z duvodu ze musi a nebo ze ani nepozna ze prave probiha regenerace kdy v prubehu regenerace to vypnou je opravdu "dobry napad" mluvim z praxe se slovy sefe asi prasknul vyfuk mluvi za vse... navic ze zacatku nebyla zadna kontrolka nikdo nerekl jak s tim zachazet a v mestskem provozu dokonce klukum pak pribyval olej respektive nafta v oleji,ale to neni problem jen MB ...vsechno delaji tak aby z lidi tahali penize maji vyvojove tymy aby kazda soucastka vydrzela jen kolik oni potrebuji tzn po dobu zaruky a nejen co se tyce aut,ale ostatni elekroniky a spotrebicu ....kde je tak doba kdy malem MB zkrachoval protoze delal az moc dobra auta....tak to ted vzal za opacny konec....imho odbocim kamarad ma 316 OEM 651 po 350 novy motor za 2,5 roku ma pres 600 ,ale ma 4roky zaruku bez omezeni km takze to bude minilmane jeste jeden motor ...jen at MB plati kdyz to nechteji udelat poradne

2015-04-21 12:30:11

a já myslel že 316 ještě ujde, že je to takové nejmenší zlo....

2015-04-21 12:40:20

neni nic jednodussiho nez udelat aususovy olejovy cerpadlo naschval a pak pujde kukat cely motor...jo delaji to schvalne

stejne jako jejich uzasny vstiky delfi, rozvody u prevodovky a dalsi humac jo stara 316 2.7CDI to bylo jiny kafe sice kdyz byl ridic vul mohla se skroutit hlava na patym valci,ale jinak kdyz jsem videl jak stim exoti jezdili pomalu nonstop 160Km a jediny co tak ve 250tis km si to vzalo jen trochu vic oleje,ale taky kdyz to drzi furt pod krtem aby ne,ale jinak nic....tohle udelat u 315 tak mas hlavu prasklou pomalu hned na startu taky jsem mel 311,313,315...ale toho jsem se vcas zbavil ...paradoxne nejlepsi byla 311 mela skoro 450 a akorat se udelali vstriky upgrade softu i filtr fungoval puvodni byla to 06 po face tzn jeste elekromagnet a jela jak za mlada ,ale to byla asi vyjimka ...

2015-05-13 22:12:14

vikosound: Zdravím,bych se připojil s tím že mám 311 CDI, stím že v podstatě nemám problém s připojením ze zkušenosti osobně to páruji až v ty appce ( zapnu BT na tel. samodřejmě už mám zapojený OBD2 a zapnutý klíčky :) pustim appku tam to najde OBD2 a zeptá na parování tak to s páruji jako-by v tý appce a pak to funguje alspon mě jinak mě to taky házelo chybu jak tobě. používám android 4.2 a 4.4 jedno na xperii a druhy tablet lenovo.) no jenže můj problám je že to sice načte auto ale ne přímo počítač zajmalo by mě jestli je možné ( jsem se někde dočetl ) že to prostě neumí OBD2 načíst but že moc novej model OBD2 nebo prostě mercedes. neví někdo jak to skutečně je ? dik ps: live data normalně šlapou...

2016-01-03 17:59:23

Koroze pod sklem zadních dveří .. Zdravím. Máte někdo zkušenosti jak vybrousit / odstranit, rez pod sklem zadních dveří? Díky

Skyair  
Pavel
2016-01-03 19:37:06

b.a.r.t: Myslím, že se jedná o povrchovou korozi, způsobenou kondenzovanou vlhkostí. Nejjednodušší řešení je rez obrousit, ošetřit přípravkem proti korozi (odrezovač) pak lokálně použít základní a krycí lak.

Pokud bys chtěl opravu včetně nástřiku celých dveří, pak je nutné "odříznout" lepené sklo strunou, odstranit gumová těsnění atd. a provést kompletní renovaci dveří.

2016-01-03 20:04:03

skyair:

Díky za odpo..

jestli se tedy ty zadní skla dají odříznout a pak opětovně nalepit, je co jsem chtěl vědět

to víte, zahradník....

Skyair  
Pavel
2016-01-03 20:09:28

b.a.r.t: Pokud jsi to ještě nedělal, navštiv odborníka. Ať ti to sklo nerupne nebo neodštípne. Stejně tak lepení nech znalci.

Taky bych strom nerouboval.

2016-01-03 20:19:19

skyair:

No jo, no. Ale chvíli jsem vzdoroval , pak ten vercajk raději schoval

gut
2016-01-03 22:13:15

b.a.r.t: No to řezání není taková katastrofa ,pokud si seženeš někoho k sobě kdo to aspoň viděl dělat tak to zvládneš možná lépe než nějaký špatně zaplacený a nasraný dělník. Problém je, že při necitlivé práci ti jsou schopni ti podrat další plech okolo okna. Tím je taděláno na další místo kde to bude hnít.

Propíchneš gumu neboli lepidlo ,abys dokázal prostrčit strunu kterou koupíš v Kelly mezi karoserií a oknem.Jde to třeba nožem bacha to je nejhorší akce jak na poškrábání tak na prasknutí nespěchej.Případně si karoserii olep papírovou páskou. Po prostrčení struny si dej na konce nějaký špalík stačí ti asi necelý metr struny.Poté jeden táhne a druhý povoluje v rozích je více lepidla tak více řežu a míň tlačím.Bacha kudy jede struna jak vevnitř aby nejela po plechu a z venku je nejlepší když jede středem lepidla. Pozor struna se občas roztrhne hrozí nebezpečí že v tom momentu si podereš auto. Častěji se trhá pokud se moc zahřeje.

Pokud lepidlo drží není nutné ho odstraňovat.Je nutné použít podle návodu odmašťovač a základ na přední sklo nestačí většinou jedna tuba.

Lepidlo nanáším tak že výřezem na špičce ve tvaru V natláčím lepidlo aby bylo do špičky ,na plech širší stranou a špičkou ke sklu ,klidně do výšky cca 7-10 mm. Sklo si to popraví pod sebou a nestalo se mi že by okolo skla teklo.

Pozor před lepením si oba nacvičte postup pokládání okna a prohlédněte si mezery okolo okna předejdete problémúm.

Po havárce se podívejte jestli to okno vúbec sedí a jaká je mezera mezi karoserií.

Po zalepení je potřeba pod okno dát klínky a pojistit papírovou páskou proti posunutí.

Pokud je okolo okna guma většinou se před demontáží vyrve nebo ořeže a dává se nová,Také gumu si většinou přilepím před lepenim okna na sklo z venku papírovou páskou. Mnoho zdaru .

2016-01-04 04:05:08

Na sprintera 06 bych zalepil okno pečlivě páskou očistil to a stříkl, je to moc velká prasárna?

Na druhou stranu, škoda nevyužít návodu, když si někdo dal práci ho napsat.

2016-01-04 18:27:23

Zdravím,mám Sprinter 311 CDI r.v. 2006 dlouhý 7m.Objevili se vybrace na kardanu,který je složený ze tří kardanů.uložení kardanu na dvou místech(domečky ) jsou vyměněny a je to trochu lepší,ale ještě to není ono.Poraďte je mozno vyměnit 3 kříže na kardanu a je nutno vyvážit?Nebo se musí repasovat a nebo nová.Má někdo s tím zkušenost?

2016-01-04 18:31:16

mess: já bych to ani neolepoval jen odrbat a natřít alkitonem a nazdar

gut
2016-01-04 19:33:52

Kardan u 413 cdi nebývá problémový občas se dává nové ložisko na uložení. Zvedne se auto tedy aspoň zadek požádně se podloží. Roztočí se kola nevím třeba na 2 rychlost a lozí se pod autem a poslouchá kde to hučí. Je možné si vzít větší šroubovák nebo tyčku a opřít si ji o ucho a poté ji přiložit poblíž ložiska . Slyšíte které je hlučné. Kříže bývají zatuhlé nebo vymlácené,jde to poznat rukou. Zatím jsme kardan vždy poslali do kardan servisu a nechali si poradit. Jeden je u Zlína Kony servis. Novější sprinter tuším první model 2006 měl problém s kříži.Kardan jsme poslali na desce někde do čech snad Strakonice a tam dávali silnější prúměr kříže který v Březolupech nebyl v té době k sehnání. Jinak je kardan bez problémú nekazí se ani na vyjimečně opravované žádná reklamace.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9