Fórum - Téma


Sprinter - Pokec


Fórum Sprinter Sprinter - Pokec

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1  2  3  4  5 ......... 9

2012-02-17 10:05:32

Zdravim Vas panove. Sem tu novi a zaroven novi drzite Sprinteru 316 cdi. Po mnoha mnoha prebirani vybirani sem zvolil tento uzitkac. Nevim zda volba byla spravna,ale zatim sem spokojeny. Musim rict.ze od koupi mam najeto nejake 3.5 tis.Takze nemohu moc vykrikovat. Panove naco si dat pozor a jak nejlip predejit potizim. Vim,ze ty auta nejsou bez chyby,ale prece jenom urcite z Vas nekdo zna nejake figle na co dat vetsi pozor a na co ne. Dekuji Vam za informace.

2012-02-18 07:51:02

záleží jakej máš rok výroby.

Já mam sprintera 313 cdi rok výroby 2000 a ten třeba bez chyby je

Za celých 11 let sem měnil jen olej, žárovky a jednou nové pneu

Se Sprinterem 315cdi už to bylo horší. Rok výroby 2007 a motor stále KO, řízení KO, spotřeba oleje 1 litr na tisíc kiláků.

Proto je u mě starší Sprinter o třídu výš než teď tyhle novější

Zdrástvuj

gut
2012-02-18 08:32:42

U nového 515 CDI bylo upozornění že se nemá přední kolo v rejdu parkovat o patník.Zámek řízení je odemykán motorkem a při kousnutí múže dojít ke zničení motorku a zústaneš se zamklým volantem někde trčet.Ještě se nám to nestalo.Ale všichni co jsme zde věříme že mercedes je pořád trošku lepší než to ostatní.Akorát mě sere že stále častěji mněním díly které mají výrobce kterého znám z renolda např valeo což jsou parohy na volantu a ventilátory.

Doli  
Libor
2012-02-18 09:28:50

Měl jsem 315 od nového. Už bych ji nechtěl. To s tím rejdem máš pravdu, ale zasekávání zámku se začalo projevovat za běžného provozu, s kolama jakkoliv natočenýma. Nezlobte se na mě, ale u zánovního auta za milion, když mě paní na 24 hodinové lince řekne, abych vzal kladivo a bušil do té hliníkové věci na tyči řízení zespodu pod palubovkou dokud to nepovolí a pokud to nepovolí, tak odtah, to jsem byl tenkrát docela dost rozčarovanej. Když jsem volal do servisu, smáli se, to už jste dneska druhej, každý den někdo volá, je to běžná závada těhle aut. Tak jsem se chtěl obědnat na výměnu, doufaje v garanční opravu v rámci záruky, pokud je to tak častá asi výrobní vada, ale to jsem se spletl, uhradit v plné výši, asi jste prý parkoval s natočenýma kolama. Měl jsem už hodně aut, ale u žádného ještě nikdo nezakazoval parkovat s natočenýma kolama . O dalších závadách, které se začali projevovat po pouhých 80 tisících ani nemluvím. Zlatá 316CDI . Nikdy na ni nenechám dopustit

2012-02-18 11:33:30

Tak s opřenýma kolama o obrubník sem nikdy neparkoval. Ani u domu žádný obrubník nemam a ani nikde ve městě mě to nenapadlo když stačí rychlost a ručka, ale je možný, že podobných upozornění bude víc nečet sem příručku takže nevim. Každopádně bych už toho novýho sprintera nechtěl. To bych si radši pořídil nejslabší 308cdi v holý verzi Chtěl sem si svojí 313 nechat načipovat, ale trochu se toho bojim takže to pořád odkládám. Ale zase bych z toho měl 316 Ikdyž na ten střední rozvor je 316cdi už moc silný. Teda na mě zbytečně moc výkonu

Doli  
Libor
2012-02-18 12:01:35

316 z toho nikdy žádným čipem nikdo neudělá, leda, že by ti tam přilepili jeden válec kanagonem

2012-02-18 12:05:31

to je jasný, ale výkonově by se alespoň přiblížil 316 120 koní co tam mam teď mi taky stačí Těch 9 co tam byli navrh už umřelo

2012-02-18 18:08:02

Zdravim Vas, Jeto 2011, obsach 2143 a 120 kw.

2012-02-18 18:23:17

Takže skoro funglovka. tak s timhle rokem výroby nemám žádný zkušenosti. Akorát kluci vedle ve firmě si teď pořídili novýho sprintera 210cdi a kromě zamrzlý nafty řeší špatný dovírání zadních dveří. Koupili si toho nejmenšího místo Vita 111cdi co měli a tam jim zase od začátku odcházelo vzduchový odpružení takže mají docela smůlu na vadný kusy. Jinak si neztěžujou. Prej to dokonce vyjede i o mnoho víc než to vito co měli.

Ted sem přestal sledovat inovace od mercedesu takže ani nevim jestli ted ty nový sprintery inovovali nebo ne.

Crafter má ted třeba inovovanej předek a ještě nějaký úpravy. Ale sprintery potkávam pořád ty samý takže se asi pořád prodávaj dobře když nemaj potřebu nic měnit. Třeba se jim, ale konenčě rozsvítí a udělaj stejně spolehlivý auta jako byli ty starší sprinteři nebo do nich aspoň dají ukazatel teploty motoru aby se ty motory tak neku.. Jinak přeju spoustu ujetých kiláků bez poruch

2012-02-18 20:34:09

Ano skoro funglovka. Zatim vsechno slape a funguje. Jen asrko. Na snehu je to hruza. Presedlal sem z Iveca a tam je to trosku iny. Ale neda se porounat pohodli a ovladani vozu. Nebe a dudy.

2012-02-18 20:44:33

Tak než Iveco je podle mě lepší i ford transit

Iveco do 3,5 tuny bylo lepší koupit na tuplákách protože pak líp drželo na silnici. Sprinter drží na silnici jako přibitej i na normálních kolech, ale na sněhu je to slabší. Já jezdil se skříní, která když byla naložená tak bez problémů, ale prázdnej sem neměl šanci ani na rovince. ASR je na nic. Někdy je ho lepší i vypnou aby se auto rozhoupalo a šlo vyjet. ASR nikdy nemůže nahradit uzávěrku diferáku. Je to dobrý akorát tak na lepší trakci na mokru. Nebo když je jedno kolo na suchu a druhý na sněhu. Ale problémy na sněhu má většina zadokolek. Dá se to vyřešit pohonem 4x4 nebo levnější je stálý naložení

2012-02-18 20:53:41

Ano presne tak jak rikas. Iveco bylo dobry.Docela me to bylo i lito.Nuz zmena je zivot. Uvidime co prinese medved. U vw sem byl taky,ale toho 2 litroviho motoru sem se nejak bal. Nejak me to nechytlo. A cena rozhodla. Kdyz sem spocital co bych dal za priplatkovou vybavu ta mb uz byla a o 2500 euro min.Takze bylo rozhodnuto.

2012-02-18 21:05:48

VW bych taky nechtěl. Hlavně ty Craftry sou prej poruchový jak blázen. Záleží na tom jakýho medvěda máš. Jestli je to podovzek, mikrobus nebo furgon. Já mam Sprintera pětimístnýho čalounění je i v nákladovým prostoru a stál nás tenkrát přes měloun. Obyčejná dodávka se pak pohybovala okolo 600000 bez daně.

jInak co se týče komfortu a velikosti kabiny tak sprinter super. Jízdní vlastnosti taky super a docela je i hezkej zvenku kromě variant s tou nejvyšší plastovou střechou, pak to vypadá jak když vezeš rakev pro obra.

Hodně záleží na tom jestli si při výběru narazil na dobrej kus. Já mam sprintera dodneška bez koroze a kámoš má o dva roky mladšího a ten je zrezlej jako kráva.

2012-02-18 21:15:39

Stou korozi sem taky dost premyslel. Kamarat ma 318 nakou 04 nebo 05 kecal bych ten rok ale v pohode.Druhy ma 319 r.v 010 a totalne shnita. A v mercedesu se snim nejak moc nechtej bavit o tom. Ja mam furgo 14 kubiku. No doufam,ze se povedl.

2012-02-18 21:25:17

Takže máš dlouhej rozvor s vysokou střechou předpokládam v bílý univerzální barvě

Záleží hodně kus od kusu a pak na tom kterej servis si vybereš. Ale když sem jel od nás do Trenčína tak sem radši zvolil starší 313cdi před tou novější 315ctkou. Komfort byl horší, ale v tý době se mi ta 315 občas přehodila do nouzovýho režimu takže sem nechtěl riskovat opravy někde na Slovensku. Ty starší sprinteři sou spolehlivější, ale jak řikam tenkrát sem měl štěstí na dobrej kus ted bych už ho třeba neměl a příště šel třeba do Iveca nebo forda. Ten druhej sprinter byl docela hodně poruchovej a když pak stojíš víc než vyděláváš tak to nasere.

2012-02-19 10:41:05

Ne ne v bile. Jeto takova cervenohneda. Hodim foto. A servis jezdim Banskou Bystrici

2012-02-19 10:46:13

ok hoď foto. Vim asi o kterou barvu jde.

2012-03-13 22:25:30

Měl sis vybrat starou 316tku pětivál,tenhle 4 válcový zázrak se vstřikovačema delphi,elektrickou vodní pumpou,rozvodovým řetězem na opačné straně motoru /u převodovky/.. navic "bi" turbo a další "vychytávky" je hromádka neštěstí. Motor se pocitově,co se týká výkonu se starší 316kou nedá vůbec srovnat.. Dřív se řikalo: objem ničím nenahradiš..a asi to pořád v některých případech platí. Po 50 000 km jede motor jako rumpál, padá do nouzáku, kolísají otáčky volnoběhu...

2012-03-15 22:24:56

Ahojte všichni, chtěl bych vás poprosit o pomoc - radu. Nevíte někdo (nesetkal jste se s tím někdo) ? Koupil jsem Sprintera 316CDI rok 2000, blbne mi ukazatel rychlosti. Od 0km/h od 80km/h vše ok, nad 80km/h začne ručička klesat, pri 100km/h je na nule.Když při té 90-100km rychlosti zapnu blinkr, ručirka vyhopsne na cca 80km/h a kmitá, když blinkr vypnu, spadne zase na nulu. Jak snížim rychlost na 80km/h a níže , ukazuje dobře. Co s tím? Nevíte nikdo? A dnes jsem si večer všimnul, že slabě posvicuje na volnoběh kontrolka brzd/hladiny, jak zvednu otážky - úplně zhasne. Asi problém v elektrice že? Díky moc za rady.

Doli  
Libor
2012-03-16 18:17:44

Bude chyba buď přímo v palubovce, nebo někde ve štekru, ale rádo to dělává taky ukostření v místech, kde je přišroubováno v jednom místě několik kostřících kabelů ke karoserii.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 9