Fórum - Téma


Sprinter - Nouzák a chybové kódy


Fórum Sprinter Sprinter - Nouzák a chybové kódy

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1  2  3  4  5

2014-06-19 05:58:05

Myslel jsem únik toho oleje...

Jinak turbo jezdíme repasovat do Jablonce už několik let a spokojenost.

Do nouzáku nám to padalo kvůli regulátoru tlaku (resp. podtlaku) na turbu. V tomto případě jsou tam dvě (biturbo)

Jinak ten Tvůj motor máme, dokonce s nedávno kupovaným turbem a vstřikama. Koupili jsme celé auto na náhradní díly a tenhle motor nepotřebujeme, takže jestli bys z něho něco chtěl, stačí se ozvat

2014-06-22 22:16:15

enougher: Zdravim, tak nejnovější poznatky k autu jsou, že turbo tlačí nějakých 2500 hPa při zatížení. Což nevím jestli je málo nebo hodně? A olej s největší pravděbodobností saje turbo přes hadici saní, která má odbočku ( gumovou hadici, průmer cca 2cm) do plastového domečku na víku ventilů,takže turbo nasaje olej i vzduch , Při zkoušce tlaků válců maji jednotlivé válce okolo 23-24 atm. Neříká Vám to někomu něco? Předem děkuji za odpověd.

2014-08-11 17:40:34

Dobry den, potřebuju poradit ohledně Sprinter 313 CDI (rv.2000). Dnes jsem byl na diagnostice a vyjely mi tyto chyby:

P1187 - Kontrola tlaku rozvodu paliva - Odchylka regulace

P0105 - Snímač plnícího tlaku vzduchu - Napětí příliš velké a malé

P1470 - Regulace tlaku přeplnování - Odchylka regulace kladná

P1482 - Koncový stupen žhavení - porucha funkce

Byl jsem tam kvuli žhavení (zřejmě vadná svíčka P1482) a to ostatní vypadá jako na přidřené turbo a nějaké čidlo na railu, takže nadšení je veliké.

Auto mám rok a jezdí pořád stějne (bez nouzaku), někdy se mi zdá jakoby turbo tahlo malinko méně (jednou za měsíc). Jezdím pohodu a auto točím max do 3.000 ot

Díky za rady

2015-06-12 20:45:31

Mám problém se sprinterem 315CDI - prasklý píst v motoru, nemáte tušení, zda se to dá opravit? Jsem ženská, auto mi zůstalo na krku po příteli a nerozumím tomu. Aby mi někdo nenamluvil, že je nutná třeba oprava za statisíce a přitom by to šlo nějak lépe a levněji. Díky.

2015-09-25 19:47:33

Sprinter 515 CDI - nouzový režim + svítí kontrolka .. Ahoj, dnes se mi u auta stalo, že přestalo mít výkon, rozsvítila se kontrolka motoru a auto netáhlo. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se auto chytlo, ale kontrolka svítí dál. I po odpojení baterek.

Prosím, poradíte mi, co s tím? Mám to dát na diagnostiku?.. Je to Sprinter 2,1 CDI, r.v. 2007.

Díky všem za nápady..

Doli  
Libor
2015-09-25 19:54:25

zzpavel: Možností je mnoho, odpovídající diagnostika je nutná. Nevypaluje se ti jen DPF ?

2015-09-25 19:55:44

doli: Mám to auto dneska první den (kupoval jsem jej od známého) a upřimně nevím, co to je...

Doli  
Libor
2015-09-25 20:01:36

zzpavel: Filtr pevných částic, pokud je jím vozidlo vybaveno, občas se spouští jeho regenerace, což je doprovázeno snížením výkonu motoru, někdy i rozsvícením kontrolky motoru, možnou větší kouřivostí....

2015-09-25 20:02:57

doli: Do nouzového režimu to jde, pokud otáčky klesnou pod cca 2000.. Po opětovném vypnutí a zapnutí motoru to jde normálně...

2015-11-19 17:21:18

Sprinter 313CDI 95kW rok 05 Dobrý den všem....Potřeboval bych radu ohledně řešení oprav po výpise diagnostikou,ta hlásí ty to chyby : P1130 Startér ovládání zkrat. ( avšak startér normálně startuje a to i podle zvuku ).

P0703 Spínač br. světel zkontrolujte. ( no nevím co vše kontrolovat ale světla mi svítěj všechny tak jak maj )

P1187 kontrola tlaku rozvodu paliva ten to napsalo 3x s tim že jednou je tlak velky pak malí a pak odchylka regulace. tu vubec nevím kde začít koumat závadu :(

P1470 regulace tlaku přeplnovaní odchylka regulace kladná

P1630 imobilizer chyba komunikace ( ale auto normalne startuje a zlomil se klíč a tak se stalo že to napsalo start erorr tak se to tam možná jen uložilo protože se smazal a už neobjevil.)

P2203 externí zasah ESP do dávky paliva (regulace jízdní dinamiky ) - porucha funkce. ale esp mě normálně funguje tak nevím.

no a jestli mě s tim to někdo poradí tak jich mám jěště 4 z ABS EPS 1.34 Transp. Van a tam to piše..

C1196 snímač tlaku přechodné rušení

C14B7 Dočasné pasivní zapojení žadná inicializace LWS ( co je LWS ? )

C114F spínač brzdových světel chyba vedeni ale fungujou

VŠEM MOC DÍKY ZA RADU

2015-11-19 20:47:20

vinar: ako to vidim ja, ked ti niektore veci idu no diagnostika ti to napriek tomu vypisala, je mozne, ze to tam uz mas zapisane dlhsie (a medzitym boli chyby odstranene) a mal by si ju zresetovat a potom to znova "po par kilacikoch" pozret, mozno tam vacsina uz ani nebude. Co sa tyka toho tlaku, najskor ti blbne ten snimac tlaku v raili, ten zadny zevraj zvykne odchadzat a potom to vie narobit aj pekne problemy pri startoch, zatim moze len blbnut, neskor sa to moze naplno prejavit, mne toto robil snimac otacok kluk. hriadela napriklad. Toto iste moze byt aj v druhom pripade snimaca tlaku, ostatne veci zatial netusim a som rad

2015-11-20 14:36:35

vinar: vymaž chyby a poté znova načti a uvidíš. Ale jestli nemáš problém s nouzákem tak to neřeš a jezdi dokud to jde

Pokud nejezdíš jak hovado (3000ot a více), tak ti bude auto ještě dlouho sloužit.

2015-11-20 17:39:28

medvědice: jj... sem to vymazal a znova tam naskočili už " jen " žhavení coš mi sviti i na palubce po nastartování tady je to jasný žhavička na třetím :) pak airgag ten taky svítí na palubce ale to je mi zrovna uplne fuk nějakej pytel :) no a ten P2203 externí zasah ESP do davky paliva (regulace jizdní dinamiky ) ale esp mi funguje tak jak má tak asi taky neřešit ale co mě nedá spát je ta P1187 kontrola tlaku paliva - odchylka regulace a P1740 regulace tlaku přeplnování odchylka regulace.POroblém mám totiž v tom že když auto vemu pod krkem jedna v poho dvě tak v 99 připadech taky ok ale v momentě kdy tam šoupnu trojku v tu ránu plnej plyn tak to občas chcípne a rosvítí se EDC vypnu kliček a nastartuju a jede to zas normálně když jezdim pohoda tak se to neděje...... no a jak dobitek no nevim spiš normálka ale občas se to nedá jinak než přes 3000otáček....... každopádně děkuji a každá rada výtána ( i ta sebeblbější )

2015-11-20 18:06:14

vinar: EDC jsou většinou vstřiky (jeden nebo více), čerpadlo (rail) na odchodu nebo v nejlepším případě čidlo, ventil nebo nějaká netěsnost (praskla hadice od palivového filtru atd.).

Doli  
Libor
2015-11-20 18:59:36

vinar: Podle indicií to EDC opravdu vypadá na minimálně jeden vnitřně netěsný vstřijkovač.

2015-11-20 21:47:50

sem zapomel ještě říct že to chcípání se děje někdy jo někdy ne nedá se říct kdy jo a kdy ne jen že se to děje po vytočení rychlosti jedna dva za řazení a plný plyna pak to but jede nebo hned chcípne no a po dnešku a včerejšku se mě zdá že to víc žere cca o min litr a pul až tři na sto.

TAKŽE PRVNÍ KROK K TECHNOLOGICKÉMU POSTUPU ŘEŠENÍ ZAVADY ? je zkontrolovat hadice přívodu paliva a její těsnost a pak ? děkuji

Doli  
Libor
2015-11-20 21:52:04

vinar: První a nejjednodušší krok je udělat kapilárovou zkoušku vstřikovačů

2015-11-20 22:01:28

...hmmm no uznávám že ano jenže na to už to chce nějakej servis kde to uměj no a to sem myslel že bych obrátil proceduru a vyloučil pokud mozno vse ostatní dřiv než se uděla ta zkouška pak už bude vice méně jasno že je to vstřik nebo ne ?

2016-02-28 07:07:25

Kamaradi poradte prosim.. Mám 312d 90kw r.v.96 menil jsem si olej, samo ze i vsechny filry a do palivoveho fil. jsem nalil malo nafty-auto sice startuje hned, ale ted vubec netahne :( nemuze to jednotka hazet do nouzaku? (palivak jsem doplnil do plna cca po 5km) Uz jsem zkusil snad vsechno a porad nic :( Predem diky

Doli  
Libor
2016-02-28 07:23:28

miqel: Nechej to načíst.


Odpovědět

1  2  3  4  5