Fórum - Téma


Sprinter - Nouzák a chybové kódy


Fórum Sprinter Sprinter - Nouzák a chybové kódy

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1  2  3  4

2013-12-31 10:34:47

Tak to vubec nevim

Doli  
Libor
2013-12-31 10:45:39

rudaroman: To je ale docela zásadní.

2013-12-31 10:46:08

To bych viděl na výpadky napětí, začal bych na kontaktech akumulátoru jejim stavu a ukostření motoru. Pokud to dělá tyto anomálie tak ŘJ by chybové kédy měli zaznamenat.

Doli  
Libor
2013-12-31 10:50:05

rudaroman: Pokud se rozsvědcují tyto kontrolky, musí být něco uloženo v paměti závad a to nejméně ve dvou jednotkách. Pokud Ti nejsou schopni nic vyčíst, je buď chyba v diag. zásuvce, ve vedení k ní, pojistce.... nebo nemají odpovídající diagnostiku. Tam kde ale vědí co jak, si musí s těmito věci poradit. Pokud neporadí, asi by jsi měl změnit servis.

2013-12-31 10:56:47

Dik za rady

2014-02-23 12:20:51

Sprinter - Nouzový režim .. Dobrý den, prosím o pomoc s mým sprinterem 315CDi rok výroby 2006. Sprinter padá do nouzového režimu, diagnostika hlásí nízký tlak / zvýšit tlak a jako druhou chybu hlásí snímač diferenčního tlaku . Auto nejde vytočit nad 3000 otáček. Turba jsou ok, ventily na ovládání podtlaků jsou ok,dával jsem i nové a situace se nemění. Že by něco okolo DPF filtru? Pokud je auto nastartované , chvilkami čoudí štiplavý kouř . Prosím o POMOC. Děkuji Martin

Doli  
Libor
2014-02-23 14:33:46

marpo2007: Ano, chyba je v regeneraci DPF filtru. Je potřeba uvést systém do stavu kdy bude probíhat regenerace normálně až do konce nebo případně zjistit jak je filtr zanesený popelem.

2014-02-23 15:16:17

doli: A nevíš prosímtě jestli když mi kamarád vyvolá DPF regeneraci diagnostikou Delphi,jestli je to pro motor nebo filtr bezpečné? Tvrdí mi, že se to dělá normálně u všech aut s DPF. Ale víš jak to je , je to jen přeci mercedes a náhrádní díly nejsou zrovna levné... Předem díky Martin.

Doli  
Libor
2014-02-23 15:37:19

marpo2007: Netuším výsledek, ale jsem přesvědčen, že pokud jen vyvolá zahájení regenerace, tato stejně neproběhne úspěšně až do konce. To, že neprobíhá korektně momentálně za provozu má nějakou příčinu, kterou je třeba odstranit.

marpo2007: Přibývá ti olej v motoru - je cítit naftou?

2014-02-26 11:43:10

marpo2007: zdravim mam ten problem tež nevim si stim rady diagnostika žadny problem tlak do filtru je normalni prej ale je hlučnej a pada mi to do nouzovyho režimu

Doli  
Libor
2014-02-26 12:25:26

ladicek: To se po netu opravdu nedá řešit, pokud máte zájem přijeďte do dílny a rádi vám zkusíme pomoci.

2015-09-25 19:47:33

Sprinter 515 CDI - nouzový režim + svítí kontrolka .. Ahoj, dnes se mi u auta stalo, že přestalo mít výkon, rozsvítila se kontrolka motoru a auto netáhlo. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se auto chytlo, ale kontrolka svítí dál. I po odpojení baterek.

Prosím, poradíte mi, co s tím? Mám to dát na diagnostiku?.. Je to Sprinter 2,1 CDI, r.v. 2007.

Díky všem za nápady..

Doli  
Libor
2015-09-25 19:54:25

zzpavel: Možností je mnoho, odpovídající diagnostika je nutná. Nevypaluje se ti jen DPF ?

2015-09-25 19:55:44

doli: Mám to auto dneska první den (kupoval jsem jej od známého) a upřimně nevím, co to je...

Doli  
Libor
2015-09-25 20:01:36

zzpavel: Filtr pevných částic, pokud je jím vozidlo vybaveno, občas se spouští jeho regenerace, což je doprovázeno snížením výkonu motoru, někdy i rozsvícením kontrolky motoru, možnou větší kouřivostí....

2015-09-25 20:02:57

doli: Do nouzového režimu to jde, pokud otáčky klesnou pod cca 2000.. Po opětovném vypnutí a zapnutí motoru to jde normálně...

2015-11-19 17:21:18

Sprinter 313CDI 95kW rok 05 Dobrý den všem....Potřeboval bych radu ohledně řešení oprav po výpise diagnostikou,ta hlásí ty to chyby : P1130 Startér ovládání zkrat. ( avšak startér normálně startuje a to i podle zvuku ).

P0703 Spínač br. světel zkontrolujte. ( no nevím co vše kontrolovat ale světla mi svítěj všechny tak jak maj )

P1187 kontrola tlaku rozvodu paliva ten to napsalo 3x s tim že jednou je tlak velky pak malí a pak odchylka regulace. tu vubec nevím kde začít koumat závadu :(

P1470 regulace tlaku přeplnovaní odchylka regulace kladná

P1630 imobilizer chyba komunikace ( ale auto normalne startuje a zlomil se klíč a tak se stalo že to napsalo start erorr tak se to tam možná jen uložilo protože se smazal a už neobjevil.)

P2203 externí zasah ESP do dávky paliva (regulace jízdní dinamiky ) - porucha funkce. ale esp mě normálně funguje tak nevím.

no a jestli mě s tim to někdo poradí tak jich mám jěště 4 z ABS EPS 1.34 Transp. Van a tam to piše..

C1196 snímač tlaku přechodné rušení

C14B7 Dočasné pasivní zapojení žadná inicializace LWS ( co je LWS ? )

C114F spínač brzdových světel chyba vedeni ale fungujou

VŠEM MOC DÍKY ZA RADU

2015-11-19 20:47:20

vinar: ako to vidim ja, ked ti niektore veci idu no diagnostika ti to napriek tomu vypisala, je mozne, ze to tam uz mas zapisane dlhsie (a medzitym boli chyby odstranene) a mal by si ju zresetovat a potom to znova "po par kilacikoch" pozret, mozno tam vacsina uz ani nebude. Co sa tyka toho tlaku, najskor ti blbne ten snimac tlaku v raili, ten zadny zevraj zvykne odchadzat a potom to vie narobit aj pekne problemy pri startoch, zatim moze len blbnut, neskor sa to moze naplno prejavit, mne toto robil snimac otacok kluk. hriadela napriklad. Toto iste moze byt aj v druhom pripade snimaca tlaku, ostatne veci zatial netusim a som rad

2015-11-20 14:36:35

vinar: vymaž chyby a poté znova načti a uvidíš. Ale jestli nemáš problém s nouzákem tak to neřeš a jezdi dokud to jde

Pokud nejezdíš jak hovado (3000ot a více), tak ti bude auto ještě dlouho sloužit.

2015-11-20 17:39:28

medvědice: jj... sem to vymazal a znova tam naskočili už " jen " žhavení coš mi sviti i na palubce po nastartování tady je to jasný žhavička na třetím :) pak airgag ten taky svítí na palubce ale to je mi zrovna uplne fuk nějakej pytel :) no a ten P2203 externí zasah ESP do davky paliva (regulace jizdní dinamiky ) ale esp mi funguje tak jak má tak asi taky neřešit ale co mě nedá spát je ta P1187 kontrola tlaku paliva - odchylka regulace a P1740 regulace tlaku přeplnování odchylka regulace.POroblém mám totiž v tom že když auto vemu pod krkem jedna v poho dvě tak v 99 připadech taky ok ale v momentě kdy tam šoupnu trojku v tu ránu plnej plyn tak to občas chcípne a rosvítí se EDC vypnu kliček a nastartuju a jede to zas normálně když jezdim pohoda tak se to neděje...... no a jak dobitek no nevim spiš normálka ale občas se to nedá jinak než přes 3000otáček....... každopádně děkuji a každá rada výtána ( i ta sebeblbější )


Odpovědět

1  2  3  4