Fórum - Téma


Sprinter - Nouzák a chybové kódy


Fórum Sprinter Sprinter - Nouzák a chybové kódy

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1  2  3  4  5

2013-12-30 16:55:49

Prosim o radu každé ráno se mě na sprinteru 311 rozsvítí kontr. diagnostika motoru, po chvíli se přidá esp a asr a v zápětí kontr mazání. motor musím několikrát po sobě nastartovat a vypnout. to trva třeba 30 km než se to sklidní a po ujetí několika kilometrů se to opakuje znovu a motor pracuje v úspornén režimu na diagnostice v servisu mě žádnou závadu neodhalili

Doli  
Libor
2013-12-30 17:14:59

rudaroman: Jakou mají v servise diagnostiku? Jak dlouho se s tím zabývali?

2013-12-31 10:24:56

Vubec zadnou chybu jim diagnostika neukazala a stravili na tom asi pul hodky

Doli  
Libor
2013-12-31 10:28:53

rudaroman: Jakou mají v servise diagnostiku?

2013-12-31 10:34:47

Tak to vubec nevim

Doli  
Libor
2013-12-31 10:45:39

rudaroman: To je ale docela zásadní.

2013-12-31 10:46:08

To bych viděl na výpadky napětí, začal bych na kontaktech akumulátoru jejim stavu a ukostření motoru. Pokud to dělá tyto anomálie tak ŘJ by chybové kédy měli zaznamenat.

Doli  
Libor
2013-12-31 10:50:05

rudaroman: Pokud se rozsvědcují tyto kontrolky, musí být něco uloženo v paměti závad a to nejméně ve dvou jednotkách. Pokud Ti nejsou schopni nic vyčíst, je buď chyba v diag. zásuvce, ve vedení k ní, pojistce.... nebo nemají odpovídající diagnostiku. Tam kde ale vědí co jak, si musí s těmito věci poradit. Pokud neporadí, asi by jsi měl změnit servis.

2013-12-31 10:56:47

Dik za rady

2014-02-23 12:20:51

Sprinter - Nouzový režim .. Dobrý den, prosím o pomoc s mým sprinterem 315CDi rok výroby 2006. Sprinter padá do nouzového režimu, diagnostika hlásí nízký tlak / zvýšit tlak a jako druhou chybu hlásí snímač diferenčního tlaku . Auto nejde vytočit nad 3000 otáček. Turba jsou ok, ventily na ovládání podtlaků jsou ok,dával jsem i nové a situace se nemění. Že by něco okolo DPF filtru? Pokud je auto nastartované , chvilkami čoudí štiplavý kouř . Prosím o POMOC. Děkuji Martin

Doli  
Libor
2014-02-23 14:33:46

marpo2007: Ano, chyba je v regeneraci DPF filtru. Je potřeba uvést systém do stavu kdy bude probíhat regenerace normálně až do konce nebo případně zjistit jak je filtr zanesený popelem.

2014-02-23 15:16:17

doli: A nevíš prosímtě jestli když mi kamarád vyvolá DPF regeneraci diagnostikou Delphi,jestli je to pro motor nebo filtr bezpečné? Tvrdí mi, že se to dělá normálně u všech aut s DPF. Ale víš jak to je , je to jen přeci mercedes a náhrádní díly nejsou zrovna levné... Předem díky Martin.

Doli  
Libor
2014-02-23 15:37:19

marpo2007: Netuším výsledek, ale jsem přesvědčen, že pokud jen vyvolá zahájení regenerace, tato stejně neproběhne úspěšně až do konce. To, že neprobíhá korektně momentálně za provozu má nějakou příčinu, kterou je třeba odstranit.

marpo2007: Přibývá ti olej v motoru - je cítit naftou?

2014-02-26 11:43:10

marpo2007: zdravim mam ten problem tež nevim si stim rady diagnostika žadny problem tlak do filtru je normalni prej ale je hlučnej a pada mi to do nouzovyho režimu

Doli  
Libor
2014-02-26 12:25:26

ladicek: To se po netu opravdu nedá řešit, pokud máte zájem přijeďte do dílny a rádi vám zkusíme pomoci.

2014-06-17 15:48:56

doli: Nouzový režim , olej pod autem .. Dobrý den, prosím o pomoc s mým sprinterem . Jedná se o 315 CDi 110kW, r.v. 2007. Před měsícem jsem do něj investoval za repasované vstřiky bosch. A včera mi zpod auta zacal unikat olej . Abych to zkrátil , okolo vstupní hadice do cooleru je olej, narazník po coolerem je od oleje, intercooler v rozich, výstuzpní hadice , ovládací klapka , až k sání je od oleje. Na diagnostice mi řekli že to píše nízký tlak / vysoký tlak. A že turbo tlačí standard 982 - nevim ty jednotky, a při zatížení stoupá k cca 1450. Jo ještě , má to prý nějaké dvojité turbo a ztratilo se tak litr oleje. Kdyby mi mohl někdo alespon naznačit čeho se chytnout ? Předem děkuji M.

2014-06-17 16:15:07

marpo2007: a Nerekli ti na diagnostice kde tece ten olej??

2014-06-17 16:44:39

enougher: Já sem to nechal nastartovaný, dal pod to karton a vypadá to ze to zkapává kolem cooleru a tý ovládací klapky plnícího vzduchu, co je pod sáním. Kolem turba se zdá být sucho až na tu přívodní hadici ke cooleru. Mohlo by to jít z hlavoy? Nebo spíš turbo? A ještě se chci zeptat, když tam mám neutrál a sešlápnu pedál tak to nevytočím nad 3000. To asi taky není normální... nebo ano? Děkuji za případnou pomoc... M.

fivajs: Turbo respektive biturbo bylo repasovaný z firmy turba.cz Ale nevim jestli to udelali dobre, moc se mi nezdaly... A tobe ta hadice pomohla? Vymenil jsi ji a uz to do nouzaku nepadalo? Me by zajimalo kde se tam muze brat ten olej...

2014-06-17 16:48:56

marpo2007: to se po internetu resi fakt blbe

2014-06-17 19:39:55

Tak toto jsme dnes dělali také. Na dvojitém turbu je zespodu odtok oleje. je to v místě nad alternátorem. Je to taková dvojitá zkroucená trubice tvaru ypsilon. Byla tam netěsnost, tak jsem radši vyměnili celý díl. Cena 1250 Kč v merglu v Praze. Je to jen TIP, můžeš mít v háji i turbo, resp. biturbo. Cena v Merglu 105tis, sehnali jsme na našem druhém autě za 45tis+DPH v jablonci...

Jinak na našem motoru se takly při stání nedostanu nad 3000 otáček (nějaká ochrana motoru). V nouzáku max 2000


Odpovědět

1  2  3  4  5