Fórum - Téma


Sprinter - Nestartuje


Fórum Sprinter Sprinter - Nestartuje

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz Sprinter  |  Naše vozidla


1  2  3  4

2011-05-07 23:02:46

Hezký den,

moc Vás prosím o radu. Mám problém se startem na Sprinteru 208 CDI. Občas se mi nepodaří ho vůbec nastartovat. Zapnu klíček, rozsvítí se kontrolky, otočím, chvilku jakoby točí startér, ale pak kontrolky začnou pohasínat a startér taky, přestane točit. Vůbec nejde nastartovat. Stává se to nepravidelně, někdy jednou za 14 dní. Elektrika je zkontrolovaná a zdá se v pořádku, nové kabely, nový startér. Jedná se o Sprinter 208 CDI, r.v.2008.

Moc díky za rady

Doli  
Libor
2011-05-08 12:13:23

To spíš vypadá na baterku.

2011-05-08 12:45:26

Přesně to samé mě napadlo taky, ale je nová a vše kolem v pořádku.

Doli  
Libor
2011-05-08 18:12:00

Už jsem se setkal i s novou vadnou baterkou a dokonce nejednou

2011-05-08 18:20:58

Zkusím ji vyměnit, to je jasný......ale pokud nepomůže, tak nevim kam hrábnout

Doli  
Libor
2011-05-08 21:13:57

Jednou nám taky na jednom autě podobnou věc dělal plusovej kábl. Jen za studena. Úplně nepochopitelný, nikde neporušenej nepřerušenej. Starter jen cvakal a zatočil někdy na popátý, jindy na popadesátý. Teplý už to fungovalo normálně. Byl jsem přesvědčenej o starteru, až jsme ho vyměnili, žádná změna. Nakonec po dlouhým laborování výměna plusovýho kabelu a od té doby pohoda.

2011-05-09 12:05:10

Sprinter - Nestartuje .. Mam Sprintera 311 a poslední dobou jse mě stává,že při startu se mě dvakrát otočí starter a nic.

Když už se mě podaří nastartovat tak to zdechne někdy hned někdy tak po kilometru.

Po dalším nastartování je klid.

Nedělá to pravidelně.

Mohl by mě někdo prosím poradit

gut
2011-05-10 07:29:15

Já potvrzuji ten kabel mezi baterkou a starterem.Ustřihnout koncovku u baterie a starteru nasunout elektrikářské očko které roztáhneš na průměr kabelu a celé to namočit do hrnku s cínem na vařiči. Tak to spravují pro nás v elektroservisu.

2011-05-10 13:04:02

Díky za pomoc....uvidíme, co to nakonec bude......

Doli  
Libor
2011-05-21 08:29:50

Tak čím to nakonec bylo?

2011-06-09 09:05:48

Sprinter - 208CDI nestartuje .. zdravím jsem docela bezradný. jednoho dne "MB" prostě nenastartoval. motor točí ale nenaskočí. zkusil jsem už všechno a servise taky, nový palivový filtr, natlakování vstřikovací soustavy, halove čidlo, nový klíč pak to sem tam nastartovalo a teď zase nic. může mi někdo poradit? díky moc

2011-06-09 09:20:52

senzor otacek kliky

2011-06-09 09:28:47

taky nové

2011-06-09 09:50:54

Kdyby zkusili všechno tak by věděli proč to nestartuje . Copak nám píše diagnostika za závady? Jaký je tlak paliva v railu při startu?

2011-06-27 12:19:20

Zdarec,

MB Sprinter opět šlape jak hodinky, na vině byl uhnilý káblík od čidla snímače otáček na klice.

Díky za pomoc a tipy

2011-10-10 21:30:40

Tak to sa mi deje teraz tiež.

Zozačiatku to bolo tak, že dva razy zatočil a nič, potom len v ňom cuklo a nič a až po niekolkých otočeniach kľúčom som naštartoval.Chvíľu to fungovalo normálne a potom zasa to začalo, ale intenzívnejšie a to som prišiel na to, že za studena sa mu moc nechce naj kritickejšia je teplota okolo 60-70°C vtedy nechytí vôbec a keď je zohriaty sem tam chytí na šupu.

A keď nechce štartovať som ho pozoroval prečo:

  • otočím kľúč po prvý raz kontrolky zhasnú ostane svietiť len baterka - zaštartujem - len pretočí raz alebo dva
  • otočím kľúč po druhý raz kontrolky zhasnú a otsane svietiť baterka a už aj EDC - zaštartujem - ani len necvakne
  • otočím kľúč po tretí krát kontrolky zhasnú a svieti zase baterka a EDC - zaštartujem - a spod mojej sedačky sa ozýva cvakanie v relátku - rozoberiem pozrem, ale chybu nevidím
  • otočím kľúč po štvrtý krát kontrolky zhasnú a svieti už len baterka - zaštartujem - a zasa spod sedačky relátko a tak som ho pridržal zopnuté začalo točiť a aj naštartovalo
  • po zhasnutí motora a nakúpení v obchode sa štartuje nanovo kriticky, ale zistil som že keď ostane svietiť aj kontrolka EDC tak počítač blokuje štart - tak treba otáčať kľúč dovtedy kým nezhasne EDC a dúfať že bude točiť viac ako dva alebo tri krát.

Všetci mi hovoria, že to bude určite cievka v štartéri - vymeň štartér a je po probléme - v nedeľu som vymenil štartér BOSCH 10 zubový (316CDI) za Valeo 11zubový (313CDI) sice štartuje ako slimák s týfusom ale uvidíme snáď buď zlepšenie alebo rovnaký elektronický bordel.

Už som z toho celý

Doli  
Libor
2011-10-11 06:37:44

Hledal bych to v naftě, buď vstřikovač, nebo regulační tlakový ventil paliva, popř. čerpadlo.

2011-10-12 12:48:23

Dneska už je to celkovo 3 deň čo už jazdím na Valeo štartéri ono keď sa ponáhlam niekedy sa zabudnem skočím do auta otočím kľúčom a kontrolky nestihnú ani pozhasínať a hneď štart a vtedy čaká asi 7 sekund a začne točiť.

Potom na druhý krát zasa včera, vojdem do auta zhasnú kontrolky a idem zaštartovať a raz cvakne relátko pod sedačkou a začne štartovať.

Myslím že v nafte netreba ešte hladať pokiaľ nenaštartovalo , skôr si myslím, že keď cvaká relátko bude pes zakopaný v elektrike . A z elektriky mi je na .

Po dlhšom testovaní na štartéri valeo som zistil, že to začalo robiť zase.

Tentokrát už zatepla nenaštartuje - musím čakať kým troška vychladne pod 80°C a potom ho natočí.

Samozrejme za studena som sa pristihol, že keď idem naštartovať, tak zatočí len asi dva razy, stopne štart a rosvieti kontrolku oleja a EDC.

Potom chvíľu musím zapínať kľúč a vypínať aby zhaslo EDC so svietiacim olejom.

A keď zhasnú zas to isté, ale po 4 alebo 5 krát to chytí.

Tak idem teda loviť do naftového prívodu či nechytá niekde vzduch.

Doli  
Libor
2011-10-26 19:56:15

V tom to asi nebude, ale nic tím nepokazíš

2011-11-03 22:54:59

Doli: Servus tak som sa nasr.l a vymenil som predný ventil (na rampe) a zaštartoval som v pohodičke si naštartoval chvílku fungoval a po asi piatom razy mi hodil tú istú chybu zas.

Tak som potom vymenil zadný ventil (na rampe) a to isté.

Vyjedovaný som zabehol po strašne dlhom premlúvaní aby ma zobral bez objednania na diagnostiku a tam mu vypísalo, že:

  • zlý brzdový spínač - (kontrolka prešmykovania ASR - také to smradľavé koleso - mi svietila po vbehnutí vo veľkej rýchlosti do jamy na diaľnici v ČR) vymenil som a stále tomu raz po naštartovaní to zhasne a funguje už aj tempomat a druhý krát zasa nič lebo naštartuje aj s chybou.
  • nízky tlak v rampe
  • zlý kontakt 12V ku štartéru - tak ma napadlo, že možno bude v spínačke špatný kontakt tak som rozobral spodok spínačky fúkol druhý a furt to isté.

Ide ma z toho

No čo ešte...???

Ešte ma napadlo, že trysky alebo čerpadlo buď podávacie alebo tlakové - ale po chvíli som vyradil podávacie veď prečo... čo na ňom može byť zlé veď je napojené na vačku tam si nemyslím, že by mohol byť problém.

Skôr trysky alebo vysokotlaké č. - ale trysky som dával repasovať asi pred 3 rokmi...

Ja už neviem čo ešte...

Alebo skusím ešte teda tú poistnú skrinku...

Pokiaľ myslíš tú čo je rovno pod volantom aj s poistkami a všetkými relátkami.


Odpovědět

1  2  3  4