Fórum - Téma


Sprinter - Dotazy 313 CDI


Fórum Sprinter Sprinter - Dotazy 313 CDI

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1  2  3

Doli  
Libor
2012-11-18 11:03:18

Nech to načíst na DIAGNOSTICE. Nebo přijeď a zkusíme to u nás.

viki  
viktor
2012-11-18 11:39:52

pokud bylo vadné čerpadlo tak se nechává čistit i celí sytém včetně nádrže do oběhu se dostávají mikro špony a po x km problém nastává opět začnou odcházet vstřiky atd není to problém mercedesu ale všech vysokotlakých moderních vozů

ale jak napsal Libor prvně diagnostika problém muže být úplně někde jinde pokud to k němu nemáš daleko šikovnej kluk to je

2012-11-25 22:57:40

VŠEM moc děkuji za pomoc opět to byly vadné vstřiky bordel v nádrži a už jsem to nechtěl platit tak jsem ho prodal na opravu kamarádovi . mějte se

gut
2012-12-17 07:23:26

Občas nám nejelo 413 cdi na diagnostice zjistili vadný spinač na brzdovém pedálu Naschvál nepíšu spinač brzdových světel.Zatím ok.

2014-08-22 14:16:14

Ja mam podobný problém na 313 no reguláciu som prehodil z 316 a stále nič mrtvo turbo neberie a váhu vzduchu by mi vyhodila diagnostika alebo sa mýlim?

2014-08-23 07:09:32

bugy: regulace turba se dá na testovat přímo na voze diagnostikou

2014-08-25 09:45:14

Ahoj moja diagnostika mi vypisuje:

Riadiaci ventil plniaci tlak má -//- cize bud odpojeny alebo preruseny kabel

(Charge pressure control valve has -//-)

Prehodil som ventil pod pravym svetlom z druheho auta cize z 316 lebo tam su rovnake, ale nic vypisuje rovnako a kontakty niesu zaoxidovane tak tomu uz nerozumiem asi...

Jedine snad este presvietit kabel ci ozaj nieje niekde preruseny ci ho nejaky potkan niekde neprekusol ale to uz na taketo srandy cas nemam hladat odkial vedu kable, ale asi z riadiacej jednotky podla vsetkeho si myslim.

A mimochodom dakujem za tip.

gut
2014-08-25 20:34:10

Jak zde je napsáno výše.Po nastartování se má zřetelně pohnout regulace turba ,,páčka na turbu"".Pokud se nepohne skus se podívat po oddělání předního nárazníku jestli není svazek pod chladičem poškozen bývá zelený od hnijícího kabelu.

2014-08-27 21:57:58

gut: Tak na ten kabel mrknem v sobotu. Dam vedet.

A este som zabudol dodat po nastartovani sa paka na turbe nepohne vobec koli tomu regulatoru lebo vypisuje ze je odpojeny kabel a pritom nieje odpojeny. Podla mna je bud preruseny a tym padom po vymazani chyb v diagnostike a naslednom otoceni kluca nacita ze nieje akoby zapojeny regulacny ventil turba tak ho okamzite prepina do nudzaku. Lenze som este nepozeral na ten kabel ci je niekde preruseny tak to musim skontrolovat a na tento ukon treba dostatok casu, ktory mi momentalne chyba a vecer sa v tom zasadne nehrabem ved zivot je len jeden .

2014-08-28 08:47:44

bugy: nezbyva nez souhlasit s Gut, zaklad bude zmerit to na stekru u turba a pak jit dal po svazku

2014-08-28 12:59:34

A to je presne to, co som nechcel pocut ( teda vidiet v tomto pripade) no mozno sa najde uz aj zajtra kusok casu tak by som to mrkol.

Dik za info.

Konečne som sa do toho pustil napichol na diag a vypisalo chyby:

  • žhavič na 3 válci (na ten )
  • odpojený alebo prerušený kábel od regulátoru turba (riešim )
  • snímač polohy volantu ( už vyriešený )

Tak som skúmal ten kábel bol ozaj prerušený od toho regulatoru pod nárazníkom tak som to spravil chvilku sa mu nechcelo bežať ale nakoniec sa prebral k životu.

Vymazal chyby a turbo frčí. Dakujem gut za telepatické najdenie chyby.

2014-09-29 20:37:43

Zdravím, mám taky problém se sprinterem r.v.2003 313 cdi 95 kw automat, při klidné jízdě na cca půl plynu mi padá do nouzového režimu, přestane táhnout a automat mi to hodí do ručního řazení dělá to přidosažení cca 2200ot/min pak ho musím chcípnout natočit a jedu dál, teda pokud mu přitopím a donutím ho podřadit, když mu šlapu od začátku a vytáčím ho tak to neudělá... nevíte někdo co s tím??? děkujuu

2016-07-01 17:41:23

GO Motoru .. Zdravím, nemáte někdo skušenost s go na 313 cdi, 2.2 , našel sem v ostravě euromix a ti chtějí 40 000.- je reálná šance že motor vydrží aspon 200.000km? Děkuji za tipy..

Doli  
Libor
2016-07-01 21:37:05

hornst: Mám tento motor ve skvělé kondici - zatím v autě - možno vyzkoušet. Pokud máš zájem, napiš mě do vzkazů. Můžeme i namontovat a starý motor vezmeme protihodnotou.

2016-07-01 21:58:13

hornst: odporucam z mojich skusenosti najst dobre ficiaci druhy motor a mas postarane (vyuzi Doliho ponuku!), ja som sa snazil moju 313tku spravit potom ako mi utrhlo 2 sroby z kluky, to uz bol ako som zistil po 1. vybruse, skoncilo to nakoniec 3tim vybrusom a furt sa daco kazilo, nakoniec mi este aj na hlave urvalo ventil a koniec koncov som spravil 2 vybrusy + nd k tomu a este aj druhu hlavu a druhy blok kupil = cca do 3000e, kopa nervov, a tahali ma castejsie ako skolkari kacicku...

2016-07-02 19:09:23

doli: premyslel sem o starsim, cena je nesrovnatelna samozdrejme, ale kazdy rika ze je super, tak sem dostal trosku strach no. ja potrebuju spolehlive auto, najezdim i kilo za rok. tak sem chtel aby mi to aspon na dva roky vydrzelo kdyz tak co by to stalo, muj blok je v podstate ko. pouzitelna snad jen hlava.

2016-07-10 08:08:09

Nevím jak je to v Ostravě. Já jsem, díky chybě mechanika, jeden motor (Sprinter 212D) "popravil". Stálo mě to 33 000Kč výměnným způsobem, byla na to záruka půl roku a motor jede už čtvrtý rok. Byl to motor z Ečka (nepletu-li se) a přestrojovala se vana, sání, apod.

2016-07-25 16:50:42

Dobry den

mam 313cdi 2,2 obcas pada nafta a sviti EDC kontrolka.nejde nastartovat.

v cem bude problem?

dekuji

Doli  
Libor
2016-07-25 17:09:03

namig: V netěsnosti na palivové soustavě

gut
2016-07-29 19:55:28

namig: Jednou jsme dlouze hledali proč nám každé ráno dlouze nestartuje. Chyba byla v prodřené hadici od nádrže k filtru. Nemohl na to nikdo přijít já jsem v naprostém zoufalství natahl hadice od filtru do kabiny a jelo to. Po demontáži staré hadice jsem našel lehce poškozené místo ani nafta z něho netekla.


Odpovědět

1  2  3