Fórum - Téma


Sprinter - Dotazy


Fórum Sprinter Sprinter - Dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1 ......... 3  4  5  6  7

2015-12-18 18:32:24

blueabyss: ten regulátor tlaku jsem nevyndaval, jenom jsem si myslel, že by mohla být závada v tomhle. Prostě to zkusit vyměnit co to udělá.

2015-12-18 19:02:15

michalt: poměrně drahá zkouška a když to tím nebude tak vstřikovače a pokud taky ne tak bych zkusil vyměnit celý motor důvod proč to MB prodává v celku je ten, že od CR 3 je víceméně určený pro jednorázovou montáž - je těsněn zářeznou hranou.

Ventil pro regulaci tlaku (common rail) BOSCH BO 0281002494 cca 3000kč

Domnívám se, že je daleko levnější řešení - dát opravit někomu kdo nezkouší, ale měří. Pokud do něj nikdo nehrabal a auto jezdí, hledal bych nejspíše problém někde jinde.

2015-12-25 11:11:01

Vyskakuje měrka oleje .. Po výměně odlučovače (odvětrávání) a o-kroužku stále měrka vyskakuje o kousek (0,5cm).

Může to mít za následek ten regulátor na fotce? Zkusím ještě vytáhnout hadici od odlučovače a zkontrolovat stav.

2015-12-25 17:11:54

blueabyss: jak už jsem psal v předchozím textu tak vstřikovače jsou nové, v listopadu vyměněné. V lednu zkusím ten servis, snad na něco přijdou. Jo s tím novým motorem to není vůbec špatný nápad, dík za radu

2015-12-25 17:27:54

medvědice: tlaky někdo měřil?

2015-12-25 18:49:49

popelnice: ještě ne.

2015-12-25 19:09:32

tak bych to možná zkusil nebo jednoduše nastartovat studený auto a povolit víčko oleje

2015-12-27 13:09:49

popelnice: zkusil jsem vytáhnout víčko a olej trošku cákal. Bodejt by taky ne, když je tam řetěz

Napadlo mě tak, jestli to nemůže mít za následek ten konektor (foto v minulém příspěvku), který snímá teplotu a možná i reguluje výpary z klikové skříně? Co vy na to?

2015-12-27 15:29:02

To měření tlaku bylo určitě myšleno z důvodu uniku tlaku přes pístní kroužky do oleje.Pokud je motor vyběhanej nebo i jeden válec nějak poškozen a dochází k foukání do oleje tak můžeš měnit co chceš.Začni tlakama ve válcích.

2015-12-27 16:07:35

medvědice: no tak seš dobrej zjistil si že má tvůj motor řetěz

nemyslel sem povolovat víčko a čumět dovnitř myslel sem to jinak .. no změř tlaky a uvidíš

ale tak já bych tam tu měrku třeba zadrátoval aby nevyskakovala a jezdil bych

2016-01-07 23:01:52

Zdarec, řeším teď problém se sprinterem 313cdi r.v.2004 (903). Z motoru se valil bílej kouč, po nastartování se hned udusil a když chytl tak katastrofa. Vstřiky jsem nechal překontrolovat a byly KO, repas 21500kč. Po montáži úplně to samí! Po výměně regulátoru na liště jsem motor rozjel, ale v určitých momentech motor zaškube a zapleská jak kdyby blbě dávkoval vstřik, smazal jsem pamět závad, a chvíli to turoval plesklo to, ale žádná chyba nenaskočila. Tlaky jsem měřil a jsou všechny +- stejný. Už mě dochází nápady. Jen snad někde prokoplej drát ke vstřiku, ale to by napsala diag., takže fakt nevím. Jen pro info. motor ma 700tkm v 500tkm komplet udělanej i s novíma pístama. Kontroloval jsem olej. filtr jestli se tam zas něco neodehrává a čistota.

2016-01-08 20:31:31

Dnes znovu diagnostika a chyby vstřikovače 1,2,3. odvezl jsem je na reklamaci do bosch. vstřiky vyčistil vyladil na stolici, ale dúvod proč to dělá takovou neplechu nenašel. zítra to tam dám a uvidím. bohužel mě dochází nápady.a tady asi nikdo taky žádný nemá

gut
2016-01-08 21:55:05

Já teda nevím ale já měl prasklé těsnění pod hlavou. Jel jsem a za mnou zústávala hustá bílá mlha, zústávala ležet a velmi neochotně se rozpouštěla.

Nemáš třeba mrtvé turbo ,sundej hadici ze předku a chytni vrtulku jakou má vúli. Nahoru dolu a dopředu a dozadu.

Za celou dobu jsme řešili vstřik snad dvakrát. Ale na nějskou mlhu si nevzpomínám.

2016-01-09 17:00:38

gut: turbo už něco má najeto, ale tlačí vadné turbo není důvod aby vynechávali, nebo špatně dávkovali vstřikovače.těsnění pod hlavou by šlo poznat na tlakách. a foukalo by to aspoń do vody, nebo by se ztrácela voda.už hledám chybu v elektrice. Kdyby byla na motoru mechanická závada, tak by to dělalo pořád!!

gut
2016-01-09 20:21:19

Omlouvám se špatně jsem to čet ,prosím podívej se na držák motoru před řidičem, jde po něm svazek kabelú do motoru, stalo se že na jednom autě se zrovna na tom místě prodřel. Už nevím ale někde u té pásky u šroubu silenbloku nebo někde tam.

2016-01-10 21:02:52

gut: jo, něco takovýho to asi bude. Dnes další poznatek, auto se zhasnutýma světlama na zpátečku v záběru zamlátí a zahulí a s rožlíma světlama motor zhasne. Mám obavy aby nebyla i jednotka v háji. Elektrice extra neholduju, takže to zítra vezu jednomu specialistovi na MB.

gut
2016-01-11 07:02:50

sprintak316: Nevěš hlavu tady na dvorku stojí padlý sprinter. Teby do pole ,totální škoda 413 cdi šasi+skříň.

2016-01-12 20:37:33

sprintak316: tak proklepanej drat ve svazku na držáku motoru pod brzdovým válcem. 3 vstřiky šly do zkratu. jednotka naštěstí je OK. Jednou jsem na 5ti válci měl taky zkrat a v jednotce mě to vypálilo obvod ovládání turba. Elektrika je největší průser!

2016-02-03 20:56:32

Zdravím, poradí někdo? Mám sprinterka 313 cdi, nastartuje až tak na čtvrtý pokus a to pouze se startsprejem, potom už chytne hned, ale zase jenom se sprejem, netahá max.3000 otáček, kopce katastrofa, původně jezdil jako čert. r.v.2001. Díky za rady. José

Doli  
Libor
2016-02-03 22:14:20

jose105: Problém bude v tlaku na railu, vstřikovače nebo čerpadlo, regulační ventil.... možností je víc, je potřeba něřit, diagnostikovat


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7