Fórum - Téma


Sprinter - Pokec


Fórum Sprinter Sprinter - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz Sprinter  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6

2015-11-30 19:31:47

Potřeboval bych vědět, co je v té nádobce za tou hadičkou, která se mi ulomila. je tam něco bílého. Ví někdo, co to je??? navrtal jsem větší díru a natočil jsem tam přípojku na hadici, ale i po dolití nejde kolama téměř otáčet. kousek jde a pak to je jak zavařené. Závit, který jsem do té nádobky natočil je asi 1cm dlouhý, ale nevím vůbec, co je to bílé za tím, jestli jsem tam něco nezablokoval třeba a nejde tam kapalina nebo tak.

Děkuji

gut
2015-11-30 22:46:37

Podle mne ta hadice je vratka od řízení. Jestli se nedostala nějaká nečistota dovnitř na ventilky od toho závitu. Pokud dávám servo, naliju kapalinu a protočím volant tak dlouho než to přestane v nádobce bublat.Třeba to zdvihnu i heverem ať to de lehce. Kdysi jsme tam nalili olej až po nastartování a myslím že jsme tomu ublížili to servo bylo trošku hlučnější. Taky je možné že jak vytekl olej tak jelo dlouho naprázdno a nedává tlak. Podívej se při plném rejdu jestli se šponují hadice.

2015-12-08 09:55:04

Vyskakuje měrka oleje .. Zdravím. Potřebuji poradit Vyskakuje mi měrka oleje tak o 1 až 2 cm. Mám podezření na špatné odvětrávání klikové skříně a netuším kde začít. Může to mít za následek tento senzor plnícího tlaku?

http://i34.tinypic.com/2zps2nm.jpg

A nebo toto odvětrání klikové skříně?

http://autodily.mjauto.cz...trani-klikove-skrine.html

Kde začít? Jedná se o 311 (903) rv 2003

Skyair  
Pavel
2015-12-08 10:25:21

medvědice: Určitě bych začal odvětráním klikové skříně. Po odpojení hadice od odlučovače oleje do sání uvidíš, zda tlak ve skříni pulzuje. V opačném případě může být odlučovač zanesený úsadami a nebo zcela ucpaný. Podobné projevy mohou být způsobeny propouštěním tlaku ve válcích, což se dá zkontrolovat změřením kompresí.

Ještě se podívej, zda těsnící gumový "O" kroužek na měrce není už volný, ztvrdlý a vymačkaný a tlak měrku nevyhazuje.

2015-12-11 16:16:18

skyair: Díky za odpověd. Objednal jsem nový odlučovač

http://www.factorychrysle...ler/fullsize/00i81681.jpg

tak snad to bude OK. Ještě zkusím zkontrolovat měrku, ale ten odlučovač si zaslouží výměnu tak či onak Dám vědět jak dopadla výměna.

Dnes jsem vyměnil odlučovač a měrka po kratší jízdě (10 minut) nevyskočila. Tak snad to bude OK.

2015-12-16 09:47:20

Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte zda se dá koupit snímač tlaku paliva co je zezadu od motoru na common rail na sprinteru 906, motor 646 985. V servisu mi řekli, že to jde prodat pouze komplet s trubkou common rail co vedou trubky ke vstřikovačům, že se to jako samostatný díl neprodává. Nejde mi startovat motor za tepla, tedy když ohřátý motor cca po 10-30 minutách chci nastartovat tak až tak napotřetí to chytne. Někdy musím i vícekrát. Za studena v pohodě. Vstřikovače všechny nové. Díky za info.

2015-12-18 11:28:23

michalt: cau s tymto skus kontaktovat doli servis

2015-12-18 12:27:55

michalt: Nový díl nepomůže - prodává se samotný, ale tím dílem to není.

2015-12-18 12:46:59

Děkuju za odpověď, a náhodou čím by to mohlo být asi nevíte... V servisu Mercedes diagnostika vše bez závad, tlaky v pořádku. Tak nevím no

2015-12-18 16:58:50

michalt: To čím to je je třeba změřit - lze to zcela prokazatelně - bohužel i diagnostika je na to krátká. Teď je třeba si vzpomenout zda-li k problému nedochází po té co jste ten regulátor tlaku (kvůli nějaké závadě nebo jen tak ze zvědavosti demontovali a namontovali zpět.

Kdo a jak diagnostikoval tento problém - to, že je vadný regulátor tlaku.

2015-12-18 18:32:24

blueabyss: ten regulátor tlaku jsem nevyndaval, jenom jsem si myslel, že by mohla být závada v tomhle. Prostě to zkusit vyměnit co to udělá.

2015-12-18 19:02:15

michalt: poměrně drahá zkouška a když to tím nebude tak vstřikovače a pokud taky ne tak bych zkusil vyměnit celý motor důvod proč to MB prodává v celku je ten, že od CR 3 je víceméně určený pro jednorázovou montáž - je těsněn zářeznou hranou.

Ventil pro regulaci tlaku (common rail) BOSCH BO 0281002494 cca 3000kč

Domnívám se, že je daleko levnější řešení - dát opravit někomu kdo nezkouší, ale měří. Pokud do něj nikdo nehrabal a auto jezdí, hledal bych nejspíše problém někde jinde.

2015-12-25 11:11:01

Vyskakuje měrka oleje .. Po výměně odlučovače (odvětrávání) a o-kroužku stále měrka vyskakuje o kousek (0,5cm).

Může to mít za následek ten regulátor na fotce? Zkusím ještě vytáhnout hadici od odlučovače a zkontrolovat stav.

2015-12-25 17:11:54

blueabyss: jak už jsem psal v předchozím textu tak vstřikovače jsou nové, v listopadu vyměněné. V lednu zkusím ten servis, snad na něco přijdou. Jo s tím novým motorem to není vůbec špatný nápad, dík za radu

2015-12-25 17:27:54

medvědice: tlaky někdo měřil?

2015-12-25 18:49:49

popelnice: ještě ne.

2015-12-25 19:09:32

tak bych to možná zkusil nebo jednoduše nastartovat studený auto a povolit víčko oleje

2015-12-27 13:09:49

popelnice: zkusil jsem vytáhnout víčko a olej trošku cákal. Bodejt by taky ne, když je tam řetěz

Napadlo mě tak, jestli to nemůže mít za následek ten konektor (foto v minulém příspěvku), který snímá teplotu a možná i reguluje výpary z klikové skříně? Co vy na to?

2015-12-27 15:29:02

To měření tlaku bylo určitě myšleno z důvodu uniku tlaku přes pístní kroužky do oleje.Pokud je motor vyběhanej nebo i jeden válec nějak poškozen a dochází k foukání do oleje tak můžeš měnit co chceš.Začni tlakama ve válcích.

2015-12-27 16:07:35

medvědice: no tak seš dobrej zjistil si že má tvůj motor řetěz

nemyslel sem povolovat víčko a čumět dovnitř myslel sem to jinak .. no změř tlaky a uvidíš

ale tak já bych tam tu měrku třeba zadrátoval aby nevyskakovala a jezdil bych


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6