Fórum - Téma


Sprinter - Dotazy


Fórum Sprinter Sprinter - Dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter


1  2  3  4  5 ......... 7

gut
2015-09-09 17:04:29

radek583: Kulisu dávám celou novou ,tj. celý mechanismus řazení v palubce a táhla. Práce ujde trochu trpělivosti chce seřízení táhel dole .U převodovky bývá špatné takové kladívko ulomené nebo vyvaklané,ale asi to pojede i bez něho.

Pružina je opruz musíš demontovat plechy pod nápravnicí jsou tam takové gumy nahoře i dole bývají taky občas zničené,minimálně jedno rameno taky dolu druhé asi stačí povolit a plech na rameni zvrchu pryč oba . Myslím že budeš muset sundat i spodní kulák na tom rameni co nepújde ven.

Na kuláky mám přípravek dávám nové na autě. Podepřu heverem tři rany do ramene a kladivem ven.Kulák dám do přípravku s osazením podepřu heverem namažu a mlátím do ramene.

Nlavně si namaž všechny šrouby hlavně ty co jdou do gum v ramenech.

Pújč si vzduchovou utahovačku jinak budeš nadělaný jak kúň.

Doli  
Libor
2015-09-09 17:12:26

radek583: 4) Ano

2015-09-12 20:13:15

Zdravím tak se sprinterem další problém a to jsem ještě nevyjel.Po sundání sání na hoře na víku ventilu jsem našel dva volné dráty barvy ještě nevím to zjistím zítra byli v jedné bužírce.Co vidím všechny zásuvky tak nikde vytržený kabel není a pokud jsem to neudělal já při sundavání toho sání tak s tím ten motor i běžel.Dokážete někdo podle barvy toho kabele identifikovat co to je?ted vím že ty kabely jsou dvoubarevné,ale protože mám motor nadzvedlý až nahoru kvůli sundané vaně tak k tomu ted nemohu.

Ještě další radu prosí kompletuju auto dnes jsem dal chladič a nastartoval je tam nový olej.Po nastartování motor točí jen 2800ot a po asi minutě běhu se rozsvítí kontrolka oleje.Myslel jsem že blbne snímáč oleje co je ve vaně tak jsem ho odpojil a je to stejné.Při prvním startu jsem neměl utaženou trubku mázání k turbu a olej tekl ven takže to mazat musí.Jo a po zapnutí klíče pozhasínají kontrolky včetně mazání to je ok?A ještě na tachometru bliká servis -26900. Poradíte někdo něco.

Tak auto už jede ale nevím jestli je to ok musel jsem ještě dolít olej na měrce je na horní rysce ale ted je ho tam 11l kontrolka už nesvítí a motor jde normálně není to divné když ho tam má být jen 8,5l.Brácha měl 311cdi a tvrdí že tam dával 11l tak nevím.

Sprinter 313CDI se přehřívá, když je v tahu nebo jedu rychle tak jde teplota nahoru.Stačí jet pomaleji nebo zapnoutr topení a klesne.Chladič byl pomačkaný voštiny jsem narovnal a visko je nová.Akorát nevím jestli je dobře sahara vrtule není až v té sahaře ale je až zaní.A ještě jedna věc topení během jízdy při stejné teplotě netopí pořád stejně a třeba přestane i úplně stačí zapnout na plno a ubrat a zase topí.Nemůže to být zavzdušněné?

2015-09-23 20:09:13

Možná se ti tlačí vzduch (kompres) do vody, tzn. těsnění pod hlavou a v horším případě hlava. Vzduch jde na nejvyšší místo a voda neproudí radiátorem a navíc termostat neotevírá jak by měl.

Zkus je to zahřáté sundat víčko chladiče, trochu to na místě protůruj, a sleduj jesli ti to vyhodí vodu z chladiče.

Toliko moje rada.

2015-09-23 20:50:51

Jo ale kdyby to foukalo do vody tak by to ujelo i 200km?To by asi voda vyletěla a vařilo by to.

2015-09-23 21:15:00

Nemusí to tlakovat moc. Nejvíce při zátěži vozidla kdy "tlačí" turbo.

Poznáš to i na hadici ke chladiči, jak je silně natlakovaná. Když povolíš opatrně víčko poznáš větší tlak než za normální situace.

Vodní okruh je pod určitým tlakem samozřejmě vždy.

Pokud není vzduchu ve vodě větší množství, tak tlak povolí přes víčko a nemusí to vytlačit vodu.

Mohlo by to být samozřejmě i něčím jiným, ale ta nepravidelnost topení by napovídala vzduchu ve vodním oběhu.

Jinak ti třeba poradí odborník, já jen prezentuji mou zkušenost.

2015-09-23 22:04:27

Zdravím. Mam 316 rok 2005 a tlačilo mi vzduch do vody a ujel sem i 1000 km.moc tu vodu ne tlačilo. Byla sundana hlava ,byla praskla.ale topení mi fungovalo

2015-09-23 22:35:25

JO ještě jedna věc jaká je pracovní teplota motoru?Jsou tam nějaké kontrolky co zapnou když je vysoká?A zatím tam mám jen vodu není to ten problém-nízký bod varu?A ještě jsem neměl víčko zavřené úplně ale jen na poprvé bál jsem se aby něco neruplo tlakem.

No ještě zkusím propláchnout chladič to se prostě neuchladí.

2015-09-24 10:42:19

sprinter316: měl jsem to samé u staré 208D, zvýšila se provnozní teplota o 5°C a tlačilo to vodu ven přes expanzku. Tipoval jsem to na prasklinu v hlavě nebo v bloku Topení fungovalo normálně.

radek583: provozní teplota je kolem 85°C, sundej víčko od chladiče a nastartuj motor. Pokud se tam budou dělat bublinky a bude to stříkat vodu tak je to jasný.

2015-09-24 11:58:22

Dnes jsem propláchl voštiny v chladiči a je to lepší teplota ted jde do 95 max. Bublinky nejdou hadice je tvrdší ale nijak hodně. Tipuju to na chladič ty voštiny nejsou idealně průchozí všude.

Má 313CDI 611.981 EGR ventil, případně kde je a jak je ovládaný?

Doli  
Libor
2015-09-25 07:24:27

radek583: Na sacím potrubí - elektricky ovládaný

2015-09-25 11:49:27

nebyl by prosím nějaký obrázek nemůžu ho najít a ještě váha vzduchu?To je jen to malý u toho snímače tlaku?

2015-09-30 22:36:05

Řídící jednotka 311CDi .. Ahoj,prosím potřebuji radu ohledně řj. motoru jedná se o to, že se mi do ní dostala voda a údajně již nejde opravit. Teď mám možnost koupit jinou, ale nevím zda bude sedět. Ta moje jednotka má číslo A6461506372 a ta funkční má čislo A6461506272 hw i sw jsou stejné. Děkuji za rady.

2015-10-06 18:34:47

Nevíte někdo jestli se dá sehnat na zrcátko jen ten plast co je navrch okolo skla? A nebo jestli by šel dát z klasického zrcátka na dlouhé z valníku?

Tak opět další problé přestal fungovat tachometr.Nejde km,rychlost,ukazatel paliva,teploměr a z kontrolek jde jen srs,a blinkry a dalková světla jinak nic.Má to nějakou pojistku někde?Pod volantem a pod sedačkou jsem skontroloval a ok.Kde je chyba?

Jo ještě ted km vůbec neukazujou a ani když otevřu dveře tak se ani displej nenasvítí jako dřív. Nemáte někdo schéma el. tam nepujde el.

gut
2015-11-17 07:06:57

radek583: To je taková katastrofa že by to mohl být jen vysunutý konektor za tachometrem.

2015-11-17 11:15:43

Zdravím borci, mam dotaz byl jsem na výměně oleje v noci jsem vyjel do Španělska, problikava kontrolka oleje oranžová a na displeji pořád svítí HI, při kontrole hladiny oleje, jsem zjistil ze je to prelite cca cm nad ryskou max. Hrozí něco či to dojedu?

Skyair  
Pavel
2015-11-17 11:31:24

všudepozde: Jeden cm nad max. je už dost. Zastav se někde, kde mění olej a nech si hladinu odsát. Vysoká hladina motorového oleje může způsobit, že pístní kroužky nestačí olej stírat a to vede ke zvýšené tvorbě karbonu a tím i k zapékání pístních kroužků. Následkem toho je pak ztráta kompresních tlaků. Další problém by to mohlo dělat v zanášení DPF filtru- pokud ho máš, v olejovém filmu ve filtru vzduchu přes odlučovač atd.

2015-11-17 12:41:52

skyair: diky, zkusím někde zastavit. i když teď mam 150 km jen přes samé pidi vesnice. jinak to asi udělat nejde že?

Skyair  
Pavel
2015-11-17 12:48:06

všudepozde: Pár km není problém, ale svižná jízda po dálnici by se už mohla projevit. Lepší je případným problémům předcházet.

Myslím, že tam budeš mít o cca 0,5 až skoro o 1 litr oleje více. Nejlepší je udržovat hladinu mezi ryskami min. a max.

2015-11-17 13:25:05

všudepozde: kup si gumový rukavice, povol šroub na vaně a nech odkapávat 0,5 l. Přitom kontroluj hladinu na rysce (musí být mezi). A nebo můžeš zaplatit pár éček za odsátí


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7