Fórum - Téma


Sprinter - Chybové kódy


Fórum Sprinter Sprinter - Chybové kódy

Informace o modelu: Mercedes Benz Sprinter



l1j
2011-01-17 19:45:28

Na sprinteru se mi načetl kód chyby P1188 a P1622. Nemá s tím někdo zkušenost?

2011-01-17 20:17:06

Předpokládám že po odstranění chyby P1188 se odstraní i chyba P1622.

l1j
2011-01-17 20:23:26

Vymazat nejdou, především kód P1188 mi není jasný.

2011-01-17 21:34:52

P1188 chyba vysokotlakého čerpadla spínací prvek ventil P1188 (high pressure pump element -switch off valve)- právě proto to směřuji na ten vadný snímač tlaku - snad nebude vadné čerpadlo.

P1622 uzavřeno po kontrole P1622 (shut off control) domnívám se že souvisí s P1188 ta snad jde odmáznout.

l1j
2011-01-17 21:42:32

P1188 nejde odmáznout. P1622 zítra proměřím. Předpokládám, že snímač tlaku je na vysokotlaké liště.

2011-01-17 21:51:29

Nejsem si jist na liště nebo na čerpadle tuším, že na čerpadle - tech aut je hodne a jsem z toho volaky zmeteny

P1622 - že jde odmáznout jsem myslel

l1j
2011-01-17 22:33:10

Nejde bohužel odmáznout nic

2011-01-18 00:47:59

Tak jsem se na to ještě díval a něco si přečetl on to nebude asi snímač tlaku jelikož ten by byl zapsán pod jiným kódem závad, ale selenoid (elment) vysokotlakého čerpadla měl by se přímo nacházet na vysokotlakém čerpadle.

Kontrola - odpojte konektorový spoj. Měříme na kabelovém svazku sv.2 je + proti kostře.

Zapneme zapalování - předepsaná hodnota je 11,5-13,5

Dale: Kontrola odporu

zapalování vypnuto. Měříme na selenoidu (elementu vypínání vysokotlakého čerpadla sv 1proti svorce 2 odpor musí být menší jak 50 ohm. Pokud bude větší je KO.

Ta druhá závada je elektromagnetický ventil přívodu paliva (Elab) S největší pravděpodobností pokud nebude odstraněna závada první neodstraní se ani ta druhá. Aby jste věděl kde co je dám sem nějaké schemata.

Pokud mohu poprosit o nějakou zpětnou vazbu.

l1j
2011-01-18 11:16:35

Takže vše je jinak, což jsem doposud nevěděl. Kolega vyměnil řídící jednotku, protože ztratil klíček. Ovšem nová je jiného čísla, tudíž vyžaduje jisté komponenty na motoru, které tam nejsou, jako např. selenoid na čerpadle. Ono to jede, ale nemá to potřebný výkon. Spousta času padla a na h.

2011-01-18 11:24:39

I to je zkušenost.

l1j
2011-02-11 10:43:02

Sprinter opraven a jezdil dobře týden. Teď už zase nemá výkon a nejde do otáček. Je nízký tlak na vstřikovací liště, nejvýše 80MPa, dříve až ke 120MPa. V chybách akorát ventil ELAB, který není zapojen v okruhu nafty, je jenom zavěšen na kabelech. Má někdo dobrou radu?

2011-06-07 21:04:27

zrovna řešim absolutně stejnej problém ELAB je už novej a pořád nic. Teď se mi elektrikář vrtá v jednotce a uvdíme jestli nenajde nějakou vypálenou součástku... Pokud se mi to podaří vyřešit dám vědět. Nebo opačně... Díky


Odpovědět