Fórum - Téma


R170 - Závady motoru


Fórum SLK R170 R170 - Závady motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2014-07-25 13:22:53

cievky vymenene a stale rovnako... Pomooc

Stale kolisu otacky a striela do sania... Povodny motor bol 2002, teraz som tam dal 1997... Prakticky len holomotor som menil

Skyair  
Pavel
2014-07-25 14:01:32

Ale holomotor jsi ustrojil. Předpokládám, že vše odstrojené leželo někde v bedně. Bude opravdu těžké jednoduše říci - vyměň tohle ... a je to. Nezbývá ti než postupná kontrola všech problematických dílů.

Hodně to ukazuje na váhu vzduchu nebo lambda sondu. Ta se ale projeví až po několika minutách po zahřátí motoru. Takže to platí v případě, že studený motor chvíli běží OK a pak začne škubat. Pokud jsou odzkoušené cívky, svíčky, obtoková a přívěrová klapka, tak už ti až tak moc věcí nezbývá. Magnetické nastavení vačky, čidlo na klice - což nepředpokládám, že by to bylo ... a pak už "jen" palivový systém, tlak paliva a vstřikování. Střílení do sání svědčí o chudé směsi nebo špatném časování zápalu na svíčkách. Nevím jak máš vybavenou dílnu, zda máš diagnostiku, osciloscop a další možnosti měření (pro lambdu, váhu vzduchu). Obávám se, že po netu to nevyřešíme, Každopádně je skutečně nutné vyloučit vše, čím to není.

Zkus se kouknout sem, na podobné problémy s 200K v CLK. Třeba tam najdeš stéblo, kterého se tonoucí chytá:

http://www.mercedesclub.c...08-skube-za-studena-34409

2014-07-25 15:03:04

Tak este sme prisli na jednu vec... Podfukuje na jednom valci zberne vyfukove potrrubie... Moze to mat suvis?

Skyair  
Pavel
2014-07-25 15:06:09

a není prasklý ten výfukový spletenec? To se u SLK také objevuje . Ale to bude mít asi víc vliv na zvuk.

2014-07-25 16:24:10

A este jedna vec nas napadla... Jedine co sme nevymenili tak je zotrvacnik.... Nechali sme z povodneho motora... Vypisuje chybu vynechavanie zapalovania prveho valca

Skyair  
Pavel
2014-07-25 16:53:08

Pokud je poškozený Hallův snímač otáček a polohy klikovky na setrvačniku, pak motor vůbec nenatočíš. A jak si výše napsal, motor před montáží kompresoru běžel. Funkci znám, ale neobvyklé chování a co by mohla způsobit záměna setrváku opravdu nevím. Předpokládám, že v nich nebude žádný rozdíl. Jedině kontrola nastavení nuly na setrváku oproti prvnímu válci v horní úvrati. Ale to je jen teorie.

Jo a co konektor nebo snímač otáček na vačkové hřídeli? Pořád si myslím, že při té demontáži a následné montáži holomotoru a elektronického příslušenství může být závada i v připojovacích konektorech nebo kabeláži. Není v ŘJ navzlínaný olej od mag. nastavení vačky (viz vlákno oilstop kabel) nebo od konektoru AT převodovky?

Fakt jsem zvědavý, co to nakonec bude.

2014-07-28 08:31:22

Este dotaz, moze byt problem v rozdielnom kompresnom pomery? Pokazeny motor mal 9:1 a nahodeny 8,8:1

Skyair  
Pavel
2014-07-28 08:46:03

tlog: Tovární poměr u nového předfaceliftového motoru 230K je 8,8:1

Faceliftový 230K má 9:1 - samozřejmě na všech válcích, ale nemyslím si, že by to mělo mít nějaký vliv. Co na to řídící jednotka nevím, ale tlaky ve válcích neřeší. Leda kvalitu benzínu (Klopfensensor) Sensorem klepání. Ale ten je pro oba motory stejný.

http://www.asw-autoteile....-449/50443/14624/era.html

Pro jistotu se zeptám, máš tam původní faceliftový kompresor bez magnetické spojky? Tudíž i původní ŘJ?

Pro magnetickou spojku je jiná ŘJ a nelze zaměnit.

2014-07-28 09:13:14

Jj dikes... A este jedna blbaaaa... Nevim od kedy to auto stoji, v "starom" benzine nemoze byt chyba?

Skyair  
Pavel
2014-07-28 10:31:55

tlog: No, jestli je auto mimo provoz víc než dva roky, tak určitě vyměnit palivový filtr a nalít nový benzín. Zkontrolovat tlak paliva. Nemusí to být tím, ale vyloučíš jednu z možných závad.

http://www.mercedesclub.c...select=66936#message66936

Na regulátoru tlaku paliva viz obrázek 0280160587 (BOSCH) by měl být tlak cca 3,8 barů. Měří se na vstřikovací liště.

Už se to tu řešilo.

http://www.mercedesclub.c...select=73012#message73012

http://www.mercedesclub.c.../full/6717_vystrizek1.jpg

2014-08-02 21:42:41

a som tu... nakolko nic "nepomáha" tak som si dohodol návštevu origo mercedes dervisu... boli tak super že sme najprv telefonicky diskutovali o co moze ist..

dosli sme na to ze "spodok" motora - piesty su rovnaké na oboch motoroch, ale vrch - ventily su ine... tak skuusim vymenit hlavy a uvidíme... dufam že to bude ten probleem

Skyair  
Pavel
2014-08-02 21:51:07

tlog: Tak to jsem opravdu zvědavý, jestli tohle pomůže. Každopádně sem napiš, jak se to vyvíjí.

2014-08-05 12:07:36

Este jeden dotaz

Chcem prehodit aj "budiky", otazka zni , nie je imobilizer v pristrojovom stite?

Skyair  
Pavel
2014-08-05 12:31:31

tlog: Transponder k imobilizeru je součástí zapalování - vnější kroužek s kabelem. Při demontáži přístrojovky je nutno odstranit kryty okolo spínačky - takže opatrně s kabelem.

2014-08-06 15:52:25

Zdar a silu.... Motor ideee

Bol rozdiel v sacich kanaloch...

Este jeden problem vyhadzuje mi olej z prevodovky (automat) cez kablove pripojenie... Nejaka rada?

Skyair  
Pavel
2014-08-06 16:05:47

tlog: Co nejdřív vyměnit nasledující díl:

http://www.mercedesclub.c...select=73594#message73594

2014-08-07 08:03:47

Super idem nato... A otazka dalsia aky olej ide do serva?

Skyair  
Pavel
2014-08-07 08:10:18

tlog: Vše k údržbě a náplním zde - předposlední bod:

http://www.mercedesclub.c...select=73486#message73486

2014-08-07 14:35:07

skyair: servus prosim ta, kolko oleja treba dat do tejto prevodovky ( automat) 2002

Skyair  
Pavel
2014-08-07 15:28:09

tlog: Do převodovky 722.6 a měniče necelých 8 litrů.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7