Fórum - Téma


R170 - Závady motoru


Fórum SLK R170 R170 - Závady motoru

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 6

2011-08-17 09:52:18

dnes na to kouknu děkuji za radu.

Myslíš že do tech 10 tis bych se mohl vejít?

Doli  
Libor
2011-08-17 10:33:44

Většinou je to bohužel tak, jak píše jeep, ale na 100% se potkat nemusely. Až to prohlídneš a bude jistý, že je to opravdu rozvodama, ventily bych určitě zkontroloval.

2011-08-17 10:38:21

Pokud to bude řemen tak sem se koukal že maj v autokelly v akci ventil od Febi za 130Kč jeden , asi bych je rovnou vyměnil i kdyby byli v pořádku.Nebo febi je nějakej šunt?

Doli  
Libor
2011-08-17 10:39:54

Podle mě tak lepší průměr

2011-08-17 10:42:52

no když je vyměmním tak nic neposeru.

A nevíš kolik muže stát řeťez?

A vysere se tam ještě něco když to prdne?

Doli  
Libor
2011-08-17 11:05:51

Určitě neposereš, ale s tou závadou to asi nemá nic společnýho. Od řetězu může být poškozené i kolo, nebo napínák, ale nestává se to.

2011-08-17 21:46:34

Jestli se nemylim tak kdyz otevres olejove vicko melo by byt videt na retez ne???

tak se podivej jestli tam je

retez bude stat kolem trojky origo

Doli  
Libor
2011-08-17 22:05:35

Samozřejmě musí být vidět na řetěz víčkem na olej

2011-08-18 06:40:34

Jasný mrknu na to díky

Doli  
Libor
2011-08-18 07:48:39

Dej vědět jak to dopadlo

2011-08-18 08:00:30

To by mne taky zajimalo furt se mi nechce verit ze kdyz se rostrhne retez clovek neslysi ani ranu nebo skubnuti

2011-08-19 05:58:40

takže jsem včera oddělal víčko na olej, řetěz nikde vidět nebyl pouze vačka a tak sem řekl známýmu ať mi trochu pootočí starterém.Sedl do auta starter se protočil a vačky stály.Takže se mi stala noční můra každého motoristy a to že se mi přerval řetěz a potkali ventili.

Jinak při přetrhnutí jsem si myslel že jsem se blbě rozjel a proto mi to chcíplo.žádná rana žádnej podivnej zvuk vycházející z potkapoty.

Doli  
Libor
2011-08-19 06:31:19

Tak to Ti samozřejmě nepřeju, ale potvrdila se moje diagnóza. Před sundáváním hlavy, bych ale ventily ještě zkusil, potkat na 100% se to opravdu nemusí, i když se to obyčejně stává.

2011-08-19 14:52:52

To je neprijemna situace, slysim to snad prvne ze se nekomu ten retez pretrhnul. A jak jsi jezdil? Jezdis hodne drsne nebo normalne? A nebo to byla hold smula. Kazdopadne drzim palce at se vse rychle a co nejlevneji opravi.

Doli  
Libor
2011-08-19 19:26:58

Už jsem viděl dokonce i prasklé to velké rozvodové kolo, rozmlátilo to půlku motoru, prý vada materiálu, asi po 200tisících km. MB tenkrát vyměnil motor na garanci.

2011-08-19 20:56:25

Kdyz logicky premyslim nad tim co davas za indicie, tak zacinam nabyvat dojmu ze se ti to nepotkalo....

Kdyby jsi startoval potkany motor tak by to muselo rachotit nebo alespon tlouct ale to se tobe nedeje

Osobne si myslim ze mas jen praskly retez avsak ne potkany motor tim ti nechci vlevat nadeji ale navrhuju reseni nasad novy retez a zkus s tim motorem zatocit...

napred otocit motorem bez nastartovani a potom muzes zkusit otocit jen motorem bez paliva jen na starter

kdyz to bude Ok dej mu stavu

Ventily se ti nemuzou potkat .... potkany motor je pist o ventil ale u benzinovych motoru jsou pisty tvarovane protoze benzin hori ve valci a vyrobci pisty tvaruji ne jako u naftovych kdy musi byt horni cast rovna a v pistu miska s konusem protoze nafta se vznecuje v pistu tlakem

Doli  
Libor
2011-08-19 21:23:47

Musím maličko reagovat.

Ad 1. Souhlasím, s tím, že se to nemuselo potkat, ale pokud ano, stačí aby jeden píst ohnul jeden ventil, setrvačností se to ještě pohne, nebo se prostě vačka pootočí tlakem pružin a pak už to prochází, motor se točí lehce a není nic slyšet - ale je to v haj.lu, hlava dolu...

Ad 2. Tím motorem bych točil za klikovku ráčnou docela dlouho, než bych otočil klíčkem

Ad 3. Deflektor v pístu u naftového motoru(samozřejmě myslím moderní motory s deflektorem v pístu, protože ty starší měly předkomůrku v hlavě a píst byl rovný), má jak píšeš miskovitý tvar, ale ventily nechodí do tohoto prostoru, ale o dost více ke kraji pístu. U některých motorů(nevím ale jak je to tady) bývá v pístu zafrézovaný takový "půlměsíc", do kterého ventil směřuje a díky kterému to v některých případech "projde".

Tak asi tolik

2011-08-21 10:43:38

Tak já sem to na SLK 230 K dělal, vybrání v pístech je ale nestačí na úplně otevřenej ventil a ten se tam stejně otiskne a je to jenom malej průměr dříku (už si nepamatuju průměr) a ten se ohne. Bylo to potkaný u dvou válců. Žádná další škoda nenastala. Hlavu musíš sundat tak jak tak protože řetěz budeš mít spadlej dole a protáhnout ho zpátky není žádná sranda, s nasazenou hlavou to nedáš.

Doli  
Libor
2011-08-21 16:06:18

To jsem rád za informace, že jsi to takhle upřesnil. Každá rada dobrá

2011-08-22 06:01:04

to lukyisek - jezdím uplně normálně , občas když chcu tak tomu šlápnu ale nehraju si na žádnýho závodníka.Vetšinou jezdím tak že se potřebuju z místa A dostat bezpečně do místa B.

to enoughr- tento týden se mechanik vrátí z dovolený tak mi to bude rozhazovat.Jakmile mi to rozhodí tak dám vědět co je v prdeli.

Jinak doufám že to potkaný nebude.ale pokud ano tak se nedá nic dělat


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6