Fórum - Téma


R170 - Větrolam


Fórum SLK R170 R170 - Větrolam

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1  2  3

2013-11-17 18:34:48

Před rokem jsem si koupil vysněné SLKáčko 320 r.v. 2001 a uz ho mam zazimovaný , tak ho chci vylepšit. Mám zajem o vetrolam . Kdysi jsem tady našel návod na výrobu ,ale teď ho tady nemůžu najít. Možná bych i koupil . Díky za radu. Ahoj Miki007

Skyair  
Pavel
2013-11-17 18:55:29

miki007: Ten větrolam si musíš vyrobit sám.

Tady je návod:

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=103

2013-11-17 19:26:57

Jj díky to je ono.

Skyair  
Pavel
2013-11-17 19:28:26

miki007: JJ, mám ho v profilu ve fotkách.

2014-01-14 22:52:44

Ahoj,

jelikož jsem nováček a SLK mám krátce (zakoupeno teď zimě, tudíž rychlá jízda bez střechy zatím netestována),

rád bych se zeptal zkušenějších,

1- jak moc je znatený rozdíl jízdy pro cestující bez větolamu a s ním ?

2- fouká to bez větrolamu výrazně hodně nebo jen trochu ( je nutná koupě, nebo je to frajeřinka spíš ? )

3- vznikají turbolence až od nějaké konkrétní rychlosti, nebo větrá smršť stoupá od začátku, symetricky s rychlostí?

4- aby moje stará s dlouhejma vlasama měla pohodovou jízdu, mám:

a) koupit větrolam na SLK

b) koupit šátek na hlavu

c) nechat ji ostříhat do hola?

2014-01-14 22:57:52

hommerp:

1. docela dost

2. Ano je to dost znát

3. je to znát už od 60km

4. Nestříhat - dlouhý pruty jsou dlouhý pruty E34 to zná

Doli  
Libor
2014-01-14 23:08:37

Určitě nestříhat

2014-01-14 23:14:39

jo a ještě...

když si pořídím ten větrolam z plexy (který se mi více líbí), vadí že vyplňuje pouze prostor mezi obloukama, nebo musí být pro lepší funkčnost vyplněny raději i ty malé díry v obloukách , tak jak to dělají "látkové" větrolamy ?

Teoreticky bych řekl, že už to asi bude jedno, nebo se pletu?

2014-01-14 23:21:03

Já mám SL R230 sklápěcí větrolam - vím že to plexi má Skyair určitě ti poradí více

Skyair  
Pavel
2014-01-15 00:25:35

hommerp: Plexi nebo textil? Je to jedno. Táhne tam, fouká tam a rozdíl skoro žádný. A navíc to i hučí. Jako v každém roadsteru. V nádherných letních slunečných dnech máš spálený ruce, hubu a zapařený zadek. Kdo tvrdí, že je to pohoda, tak kecá nebo jezdí lakýrku kolem komína.

Přežijí jen silní, co vydrží nejen vichr a úpal, ale i kecy nevrlé manželky.

2014-01-15 00:32:26

Jo a někdy je i zima a blbě se v tom kouří

2014-01-15 05:26:15

Ahoj, jsem rád za vaše postřehy, prostě když přesednu ze svého vymazleného ML430 do SLK, které ještě pořád hledám, tak to bude, jako když jsem včera musel na rozvoz s malým náklaďáčkem, místo svojím kamionem, kterýmu nešel vyntilátor na topení takže tam byla pěkná kosa a byl jsem tak zmrzlej, že jsem byl opravdu tvrdej chlap a ještě jedna výhoda, že po pár výletech už se mnou manželka nebude chtít nikam jezdit

2014-01-15 19:00:28

Jezdím s origo látkovým větrolamem celou letní sezonu, ani ho nesundávám, ale mám dojem, že jeho účinnost proti zadnímu průvanu je markantní až při zvednutých bočních oknech!

Uvažuji i o výrobě plexi a chtěl bych to vymyslet přes ochranné oblouky na celou šířku kabiny . . .

2014-01-20 13:06:33

Tak já už mám návrh od Skyair a docela se mi to líbí , ale pokud bude přes celý tak to beru Od května kupujeme do firmy vodní paprsek tak to tam hned dám

2014-01-26 02:51:58

Mňa vyšiel vetrolam asi 3 Evri. Použil som slnečnú clonu, ktorá je určená na zadné sklo. Cez kovovú výstuhu clony o oblúky za sedadlami je uchytená tenkými plastovými páskami. Účel plní a vyzerá dobre.

2014-03-06 18:50:15

Tak jsem ve volných chvilkách prošel německé stránky na téma WINDSCHOTT SLK R170 GLAS a zjistil pár věcí:

1/ je dobré použít originální výrobky z tvrzeného skla /nádherné kousky tvarované pěkně za opěrky sedadel stojí přes 200 Eu/

2/ plexi není na výrobu vhodné, protože nesplňuje nějaké německé normy na tříštění při havárii, navíc se časem poškrábe, přitahuje elektrostaticky prach a moc zrcadlí protijedoucí auta

3/ musí být předpisově uchycené, aby nevibrovalo

4/ musí být dle výpočtů přesně nízké, aby pouze bránilo zpětné turbulenci, protože jeho větší výška naopak strhává proud od čelního skla do kabiny

5/ asi se na laickou výrobu zatím

Skyair  
Pavel
2014-03-06 19:25:28

Skleněný windschott musí mít v Německu TÜV kvůli tříštivosti. Je to pěkný výrobek, ale za 299,- Euro.

http://shop.mbslk.de/prod...0-mit-tuev-gutachten.html

Všechno ostatní v Německu je plexi, Ve všech možných provedeních a bez TÜV. Každopádně jsou o něco levnější.

Plexi v tloušťce 6-8mm nevibruje a je dostatečně pevné. Náklon proti odrazům musí být vždy tak, aby odrazy šly nad zrcátko. Čistím ho jednou ročně antistatickým přípravkem na kabiny letadel. Turbulenci neřeším, v roadsteru se staženou střechou to fouká vždycky a se všemi větrolamy.

2014-03-06 20:18:40

skyair: Původně jsem chtěl z plexi, ale je tam upozornění na event. pojistné plnění při zranění osob, tak to ještě budu dál promýšlet. Ten zakřivený celoplošný je podle mě stejně nejrajcovnější ...

2014-05-05 07:52:52

Ahoj, větrolam hotový a namontovaný

http://www.mercedesclub.c...4_2877_2014-04-29-282.jpg

materiál polikarbonát ( 390,- i s poštovným) spodní černý plast asi 750,- já ho měl od bráchy za obrázek je na přání pana "blueabysse" mám slíbeno že mi ho tam v Tišnově vygravíruje krumpáčem

2014-05-05 08:09:53

michaeltv: Vážně dobrý, ale mít smysl pro detail znamená, udělat držák přesně mezi ty carbonové podložky - sklo nechat tak jak je. Teprve po té mohu započít gravírování


Odpovědět

1  2  3