Fórum - Téma


R170 - TECHNIKA (rady, tipy ...)


Fórum SLK R170 R170 - TECHNIKA (rady, tipy ...)

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1 ......... 70  71  72  73  74 ......... 75

2016-07-12 22:35:25

Sviti BAS/ASR a chyba klimatizace .. Zdravím vás po napíchnutí na diagnostiku píše toto c1000 n48 solenoid valve circuit 30. Nevíte co to je ? A další chyba na klimatizaci B1416 heating water circulation pump A31m1 . TO taky netuším co je díky.

Skyair  
Pavel
2016-09-11 20:38:41

design: Ahoj, průběžně sleduji narůstající seznam chyb a potíží, převážně s elektrikou a elektronikou, mimo výše jmenované (také střecha, kompresor, brzd. světlo ...). Nepíšeš kterou diagnostikou jste to načítali a navíc na před faceliftovém modelu mnoho konkrétního neukáže ani MB diag. STAR. Po netu to nevyřešíš.

Postupná výměna dílů (např. možný vadný brzdový spínač u závady BAS/ASR může pomoci, ale také může být problém jinde. Doporučení jediné a znovu opakované - objednej se do Tišnova.

2016-09-11 20:40:48

Bohužel nevím ale super opravář z Dobrušky Východoevropský kraj za zkoušku to stojí zavolej mu 608 298 046 pan Matula

2016-09-11 22:13:05

design: zdravím též tu první závadu v ABS bych si typnul že se ti odporoučel jeden solenoid uvnitř ABS kostky blbá závada ale bohužel k ním dochází :( a ta druhá v klimatizaci některá tyhle auta byla vybavena na přání zákazníka nezávislým topením a to má na hlavě motoru ještě přídavné elektrické vodní čerpadlo ale měla ti i některá auta bez toho topení po roce 2000,ta chyba bude nejpíš že se ti odporoučeli uhlíky kdyby klekla pojistka nahlásilo by tě to ještě ten vodní dvojregulační ventil na pravém nadkolí oboje je napájeno z pojistky F 15 v motorovém prostoru tak snad to nějak pomůže

2016-09-11 22:52:51

Tou diagnostikou co jmenuješ. Znamej se stavoval vymazal mi aspon chybu SRS a byli tam i dalši chyby ale ty se po smazani už neobjevili jen tyto dvě. Pojedu k dolimu ale nevychazi mi to vubec časově :/. Každopadně diky za rekace a ješte posledni dotaz. Bas asr ma vliv na funkci něčeho když to sviti? Jinak si nejsem vjedomej toho že by to melo nejake nezavisle topeni nebo něco.

2016-09-11 23:23:25

design: bas asr je kontrola trakce auto bude fungovat normálně akorát se může velice snadno stát že tě při neopatrném sešlápnutí plynu předběhne zadek což může skončit nehodou ale jinak to nemá na funkci brzd vliv ta chyba co jsi zmiňoval je chyba toho elektrického oběhového čerpadla je to přídavná vodní pumpa poháněná elektrikou a maj je auta i bez toho topení to budeš mít nejspíš v čudu je to malé vodní elektromagnetické čerpadlo bude někde na hadici většinou je poháněné pouze magnetickou silou to znamená že vrtulka není spojená z elektromotorem hřídelí takže by měla chladící kapalina přes něj protékat otázka je jestli to třeba nebude vadit funkci klimatizace

2016-09-11 23:36:02

Super diky za radu mě klima nejde neni naplněna je tam mali tlak protože to dlouho stalo tak asi utekla a kompresor kvuli tomu asi ani nespina.

2016-09-11 23:47:55

design: není zač tak přeju aby to bylo jenom chladivo řešil sem to na mém autě nedávno taky

bohužel sem měl trochu smůlu :( nechal sem si ji také naplnit ale nešla mi tak sem se v tom povrtal a zjistil sem že byla kaput tepelná ochrana v elektromagnetu ve spojce kompresoru klimatizace po proklamování se kompresor roztočil ale bohužel asi jenom na 20 vteřin a pak se zadřel na dobro:( takže výměna kompresoru ale nebylo to naštěstí tak strašný 3850kč repasnutej od firmy lucas tak snad nedopadneš jako já

2016-09-12 09:46:17

skyair: Ahoj, je rozdíl mezi Sachs a Kayaba? Cenově to je podobné, zajímá mě spíše tvrdost a životnost. Na srazu v Tišnově jsem si nechal udělat test tlumičů a tlumiče byly vyhodnoceny jako nevyhovující a tak budu brát nové.:) Díky

Skyair  
Pavel
2016-09-12 10:02:24

eledavid: Ahoj, kvalita a účinnost je srovnatelná. Životnost obou značek ovlivňuje stav vozovek, takže jezdit okolo Tišnova tak myslím, že po 50 tkm je bude nutné vyměnit. Na dobrých vozovkách mohou vydržet 100 tkm i více. Zadní originál tam mám dodnes (146 tkm). Na testu u Doliho zcela OK. Přední jsem musel vyměnit ve 115 tkm - a rozhodl jsem se pro klasické Sachs (označení viz moje servisní knížka v profilu). Mám běžný podvozek bez úprav a tvrdost je pohodlná i na 17" kolech. Zhruba 80% všech kilometrů má auto najeto mimo ČR. Díry a jiné pasti na vozovkách jsou jen u nás.

2016-09-12 10:25:57

Taky budu řešit tlumiče a čepy a vše co bude špatne. V jinem slk jsem nejel ale podvozek mi přijde příšerný když jsou na silnici nerovnosti auto lita ze strany na stranu a řizeni mi připada tupe proto zvažuji Bilstein b6 b8 s nižšima pružinama asi HR protože na origo perech je to vysoke jak koza. A na ty tlumiče jsem slyšel jen dobre ohlasy hlavně na ježdeni po okreskach. A ješte jeden dotaz na kolika stpunich se vám drži teplota vody? Me na 80 a občas neco malo vic je to OK?

Skyair  
Pavel
2016-09-12 10:36:28

design: SLK R170 je roadster se sportovním vzhledem, ale podvozek je obdobný jako na předcházejících modelech W201, W202 včetně pákového řízení. Sportovní vozy mají hřebenové. Snížením pružin a podvozku (s většími disky) bude auto ještě tvrdší. To, že ti "lítá" řízení, nebude jen špatnými tlumiči, ale všemi vůlemi v řízení. Lítání a kmitání způsobuje i vadný tlumič řízení

Teplota vody je OK. Taky mám měřák stále lehce nad 80C.

2016-09-12 10:55:14

skyair: Tedy, když vezmu ty KYB tak chybu neudělám, jsou u něco levnější. Podvozek mi nepřijde nijak špatný v porovnání např s BMW E46. :) Spíše mám občas problémy s vyjetými kolejemi. Jezdím R17 F-225/45 + R-245/40.

2016-09-12 11:13:54

Jasne beru že to neni žadnej sportak ale mam rad když vim co od auta očekavat tvrde podvozky mi nevadi mel jsem je na všech autech.

Skyair  
Pavel
2016-09-12 11:21:50

eledavid: Se stejnými koly - stejná zkušenost. Vyjeté koleje s autem mávají, je to rozdílem šíře. KYB zkus a sděl nám pocity.

2016-09-12 16:55:56

Cus. Obdobny problem jsem resil letos. Auto behalo ze strany na stranu. Koleje a brzdeni v nich bylo fakt o hubu. Zavady: vadny tlumic rizeni (cca 600 Kc), vule na spojovacce ( axialni klouby - nutna vymena cele spojovacky,sehnal jsem pouze od fa. Moog,jine v CR nebyly na sklade,cena cca 3500),silentblok na pravem prednim spodnim rameni (cca 200 Kc). Jizda o sto pro lepsi,ale jak pise Pavel,stejne to trochu plave diky rozdilnym sirkam pneumatik na predku a zadku. Nutne zlo a dan za to.

2016-09-12 17:48:39

Tak ja zkusim ty KYB, uz jsem je objednal. :) Tlumic rizeni mam meneny pred 2000 km. Silentbloky taky cca 5k. Ten kloub co pises to nevim v jakem je stavu, da se to nejak otestovat? :(

Skyair  
Pavel
2016-09-12 17:53:57

hornetak: Dokonalý soupis potřebných dílů.

JJ plave to, ale jen v těch kolejích.

2016-09-12 21:25:33

Dnes sem jel asi 120km okresky a fakt bída přez zimu udelam komplet vcetne silentu nebavi me takove jezdeni.

2016-09-12 21:35:18

Pravda,jen v tech kolejich. Jinak je to znacny rozdil!

Jestli myslis ty axialni cepy,tak to jsou druhe cepy od krajovych cepu rizeni od tehlic,hned na konci ridicich tycek. Jsou soucasti spojovacky (ridiciho tycovi) a bohuzel se jako vymenny dil nevyrabi a musi se menit cela spojovacka,kterou dodavaji vcetne krajovych cepu. Takze je zbytecne menit tyto krajove,ktere se jako dil vyrabi,ale pokud bude vule na axialnich,tak si clovek nepomuze. Ve finale se koupi cela spojovacka,ktera je krajovymi vybavena a tamty jsou pak nanic. Jedine si je schovat,pokud by byly potreba priste. To jen za podminky,ze by axialni zustaly v poho. Coz si nemyslim. Poznat se to da zvednutim predni napravy,respektive auta na heveru a mechanicky vyzkouset,zdali nemaji cepy vuli. Asi lepsi,nez postupovat zpusobem pokus-omyl! Samourejme musi nasledovat serizeni na geometrii. Stoji to prasule,ale pak je to jina jizda,cejtis se mnohem bezpecneji a jisteji na silnici. Pri tech vulich na cepech a rozdilnosti sire pneumatik je rychlejsi jizda na podelnych kolejich a naslednem intenzivnejsim brzdeni skoro hazard s zivotem. Toz asi tak.


Odpovědět

1 ......... 70  71  72  73  74 ......... 75