Fórum - Téma


R170 - TECHNIKA (rady, tipy ...)


Fórum SLK R170 R170 - TECHNIKA (rady, tipy ...)

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 75

Skyair  
Pavel
2016-04-07 10:03:29

mirisp: Pokud sedák hřeje a opěrák ne - tak je někde přerušená vyhřívací vložka nebo napájecí kabel.

http://www.mercedesclub.c...select=69590#message69590

2016-04-07 12:21:08

já si to opravil a popsal a nafotil..

http://www.mercedesclub.c...mages_category.php?id=549

2016-04-07 15:24:01

Super! díky

2016-04-08 07:09:50

Nejvíc by se mi libili ty světla s manuálním naklápěním co ma Skyair ale teda ten návod na předělání mi přijde docela slozitej. Na nějakém eshopu jsem našel tyhle světla i s adaptérem a nevím jestli bude ještě něco třeba k montáži

2016-04-09 16:10:31

Ahoj, jsem tu zas.. :(

1. sundal jsem tapece kvuli vymene repro a mam tam 16ky (cekal jsem original 13ky)

Zvladnu s pouzitim toho co je na aute dat tam jine 16ky jen tim, ze vyndam ty stare nebo se stejne neobejdu bez tech novych redukci na 16ky ? Davam foto toho co tam mam.

2. jak jsem sundal ty tapece, jezdim zatim bez nich a zacalo zlobit svetylko nad hlavou signalizujici dvere - je to normalni? se zamkama jsem nic nedelal, jen odpojil ABG, vejskove repro a tahlo otevirani od klicky..?

diky moc

2016-04-09 16:23:12

to co mas na obrazku mě přijde jako origo MB reprak. to svetylko ti bez tapecu zlobit muže. je tam takova zaražka ktera se opira o tapec a tim že ho nemáš tak se mín zarazí o nějaký centimetr a světýlko si může myslet že máš špatně zavřené dveře.

pokud si vyhraješ s origo redukcemi tak nove kupovat nemusis ale bude to jebačka na to se připrav.

2016-04-09 16:33:50

Myslis origo reprak 16 bez redukce ze 13 na 16? To delali? Myslel jsem ze umi jenom 13 z vyroby..

2016-04-09 16:40:23

mirisp: co se týče těch reproduktorů, na fotce vidím originály..tuším 13-14 cm... Jestli chceš dát do dveří jiné větší reproduktory, bez redukce se bohužel neobejdeš ...potom tam lze dat i 16tky repra s montážní hloubkou teď si nejsem jistý do 6,5 cm..mirisp:

sket: tak už mám ty repra ve dveřích hotové,nechal jsem si udělat v a HiFi ... Na tvé doporučení jsem dal ty gladeny ,děkuji a musím říct že hrajou opravdu pěkně.. Samozřejmě se zatlumenim ..jinak se zadníma basovyma originál bose se to perfektně sneslo.....

2016-04-09 17:11:06

driwerrr: no vidis to mohl bys me poslat jeste jednou kontakt na cloveka co ti renovoval AMGcka?

2016-04-09 19:03:16

Tak jsem to vyfotil, tohle přeci nemůže být 13ka ne? :(

díky

2016-04-09 20:04:40

Poradí mi někdo jak se sundavá přední znak z masky ?? Je tam nacvaknutý, nebo nasazený a musí se s tím pootočit a potom vynadat ? Sundavá se celý ten kruh nebo jenom stříbrná hvězda ?

2016-04-10 16:26:38

mirisp: Čus. Nedavno jsem právě dělal výměnu. Řešilo se to na vláknu ohledně rádia, repro a antény. Nicméně...co se týče výměny těchto repro, tak ty origo jsou v redukcích vlepené, včetně horních trychtýřů. A jestli to budeš z toho dostávat, tak se obrň trpělivostí a vezmi si pancéřové rukavice, aby sis neuřízl něčím prsty. Já koupil nové plastové redukce, vyšly něco kolem 400,-Kč. Něž se s tím crcat, tak jsem to udělal takhle. Pokud budeš dávat silnější reproduktory, popřípadě zabuduješ zesilovač, tak nezapomeň řádně zatlumit dveře a TAKY ty nové plastové redukce oblep bitumelovými pásky, nebo si je nastříhej z těch šablon, co normálně prodávají, abys zamezil různým rezonancím a průchodu zvuku před reproduktor z jeho pozadí. Dochází tím k akustickému zkratu. Zatlumení je základ všeho, hlavně řádných basů. Při koupi repro dbej nejen na watáž, ale na citlivost reproduktorů. Koukej spíš po těch, co mají 90 a víc decibel. Vyplatí se koupit spíše celé sady (středobasy a výšky), včetně výhybek. Jsou spolu sladěny, aby byl zvuk co nejlepší.

KDB
2016-04-12 19:35:25

Olej do 6st. převodovky .. Zdravím budoucí (pro auto si jedu až zítra ) kolegy

Již několik dní dávám dohromady ( a úspěšně i díky tomuto fóru) k mému novému autu, nikde se mi nepodařilo najít vyjádření MB jakou normu, nebo parametry má mít olej do 6st. převodovky. U 5st. je to MB 235.10, ale jak je to pro 6st. jsem nenašel.

Za relevantní beru vyjádření MB, nebo výrobce převodovky, v manuálech výrobců olejů jsou velmi často chyby...

Díky za pomoc.

P.S. Konkrétně to řeším u 200K, 120kw, r.v. 2001.

Ahoj K.

Doli  
Libor
2016-04-12 21:53:24

kdb: Stejný olej jako do 5Q - 235.10

Skyair  
Pavel
2016-04-12 21:57:04

kdb: Olej do 5-ti kvaltové mechanické převodovky (Typ 717.4) a 6-ti kvaltové převodovky (Typ 716.6) je v obou případech dle specifikace MB 235.10

  • tedy faceliftová verze SLK R170 s 6-ti kvaltovou, mechanickou převodovkou s označením 716.6 má předepsanou viskozitu 75W-80W dle specifikace MB 235.10 - viz obrázek
  • Třeba olej Moly GL-3+ SAE 75W-80 - množství 1,7 litru ke kontrolnímu šroubu.

http://www.oleje-shop.cz/...oly-gl3-sae-75w80-1l-4427

2016-04-13 08:58:55

Mohl by mi někdo poradit, co by mohlo způsobit, že při rozjezdu po dlouhém stání (parkování) při prvních dvou řazeních sebou auto škubne a pak už to řadí lehce všechny stupně i po zastavení? Mám automat, 230K, rok 1999.

2016-04-13 09:01:42

blik: hele já mám ty samé problémy s ručním řazením. Při studených rozjezdech mi auto škube při přeřazování z 1 na 2. Když se zkusím rozjet rovnou na 2 tak je to v pohodě, tak ti nevím. Mám měněný olej v převodovce i diferenciálu, takže tam problém nebude.

2016-04-13 12:13:17

stejný problém, taky s manuálem ... resp. já když se po delším stání rozjíždím na jedničku tak to nejede/škube a po několika vteřinách to přestane a vše je ok.. už to dělá víc než rok. Vyměnil jsem cívky a svíčky, nepomohlo.

2016-04-13 13:20:48

Taky se přidám mam 230 automat a než se ohřeje tak taky cuká a nechává motor víc točit. Někdy při zpomalování (bez brzd jen bez plynu) taky cukne jak podřadí z 3 na dva nebo 2 na 1.

2016-04-14 13:39:35

driwerrr: mrkni http://www.ahifi.cz/clank...a-vymena-reproduktoru.htm


Odpovědět

1 ......... 63  64  65  66  67 ......... 75