Fórum - Téma


R170 - Rady a tipy


Fórum SLK R170 R170 - Rady a tipy

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


Diskuze o článku

SLK R170

Mercedes-Benz SLK R170 Tady to začalo! Mercedes Benz R170 SLK 200 S dvoulitrovým  motorem a výkonem100kW (136 koní), sice nejslabší ze všech  -  na počátku bez kompresoru. Ale výhodou motoru bez kompresoru je jednoduchost a dlouhá životnost. A jak čas ukázal, je nakonec příznačná pro celou řadu motorů M111.  První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od červ...


1 ......... 59  60  61  62  63 ......... 68

Zamčeno: 2017-03-27 10:34:56, Skyair
2016-09-12 10:55:14

skyair: Tedy, když vezmu ty KYB tak chybu neudělám, jsou u něco levnější. Podvozek mi nepřijde nijak špatný v porovnání např s BMW E46. :) Spíše mám občas problémy s vyjetými kolejemi. Jezdím R17 F-225/45 + R-245/40.

2016-09-12 11:13:54

Jasne beru že to neni žadnej sportak ale mam rad když vim co od auta očekavat tvrde podvozky mi nevadi mel jsem je na všech autech.

Skyair  
Pavel
2016-09-12 11:21:50

eledavid: Se stejnými koly - stejná zkušenost. Vyjeté koleje s autem mávají, je to rozdílem šíře. KYB zkus a sděl nám pocity.

2016-09-12 16:55:56

Cus. Obdobny problem jsem resil letos. Auto behalo ze strany na stranu. Koleje a brzdeni v nich bylo fakt o hubu. Zavady: vadny tlumic rizeni (cca 600 Kc), vule na spojovacce ( axialni klouby - nutna vymena cele spojovacky,sehnal jsem pouze od fa. Moog,jine v CR nebyly na sklade,cena cca 3500),silentblok na pravem prednim spodnim rameni (cca 200 Kc). Jizda o sto pro lepsi,ale jak pise Pavel,stejne to trochu plave diky rozdilnym sirkam pneumatik na predku a zadku. Nutne zlo a dan za to.

2016-09-12 17:48:39

Tak ja zkusim ty KYB, uz jsem je objednal. :) Tlumic rizeni mam meneny pred 2000 km. Silentbloky taky cca 5k. Ten kloub co pises to nevim v jakem je stavu, da se to nejak otestovat? :(

Skyair  
Pavel
2016-09-12 17:53:57

hornetak: Dokonalý soupis potřebných dílů.

JJ plave to, ale jen v těch kolejích.

2016-09-12 21:25:33

Dnes sem jel asi 120km okresky a fakt bída přez zimu udelam komplet vcetne silentu nebavi me takove jezdeni.

2016-09-12 21:35:18

Pravda,jen v tech kolejich. Jinak je to znacny rozdil!

Jestli myslis ty axialni cepy,tak to jsou druhe cepy od krajovych cepu rizeni od tehlic,hned na konci ridicich tycek. Jsou soucasti spojovacky (ridiciho tycovi) a bohuzel se jako vymenny dil nevyrabi a musi se menit cela spojovacka,kterou dodavaji vcetne krajovych cepu. Takze je zbytecne menit tyto krajove,ktere se jako dil vyrabi,ale pokud bude vule na axialnich,tak si clovek nepomuze. Ve finale se koupi cela spojovacka,ktera je krajovymi vybavena a tamty jsou pak nanic. Jedine si je schovat,pokud by byly potreba priste. To jen za podminky,ze by axialni zustaly v poho. Coz si nemyslim. Poznat se to da zvednutim predni napravy,respektive auta na heveru a mechanicky vyzkouset,zdali nemaji cepy vuli. Asi lepsi,nez postupovat zpusobem pokus-omyl! Samourejme musi nasledovat serizeni na geometrii. Stoji to prasule,ale pak je to jina jizda,cejtis se mnohem bezpecneji a jisteji na silnici. Pri tech vulich na cepech a rozdilnosti sire pneumatik je rychlejsi jizda na podelnych kolejich a naslednem intenzivnejsim brzdeni skoro hazard s zivotem. Toz asi tak.

Skyair  
Pavel
2016-09-12 22:25:50

To, co nás drží na silnici je řízení, podvozek a co brání, abychom při vyšší rychlosti neskončili třeba v kufru auta před námi, jsou brzdy.

Tomu se vyplatí věnovat pozornost a nešetřit, u ojetiny dvojnásob.

2016-09-18 12:23:11

Zdravím. Tak tlumiče jsem již vzadu vyměnil, na předek potřebuji ještě více času. Je to velký rozdíl. Auto je mnohem tvrdší. Ještě jsem se preventivně díval do diferenciálu, zda je tam dostatek oleje, diferák je zvenku vlhký na levé straně a vzadu kolem těsnění. Oleje tam je tak centimetr pod otvor horního šroubu, ale co mě zaráží je, že olej je hodně tmavý a jsou v něm kousky úsad, jako ve starých motorech. Co s tím? Olej mám koupený, ale říkám si aby byl diferenciál dobře čistý, mám ho otevřít? Nebo jen nějak propláchnout? Díky.

Skyair  
Pavel
2016-09-18 13:19:51

eledavid: Ahoj, vzhledem k tomu, že v diferenciálu máš něco přes litr oleje, není problém olej vypustit a dát nový. A klidně po delší trase po dálnici výměnu zopakovat. Kolik máš celkový nájezd? Vypadá to, že ho nikdo nikdy nevyměnil.

Pokud olej teče jen kolem těsnění, tak přetěsnit. Nejdřív zkus vyšroubovat odvětrání a vyčistit v benzínu a profouknout. Ventil bývá ucpaný a v diferáku s teplotou vzniká přetlak a tlačí olej ven. Pořádně diferák umyj a uvidíš odkud to teče.

Viz obr. - ventil v červeném kroužku.

2016-09-18 15:47:51

skyair: Díky, a je možné se k tomu ventilu dostat aniž bych musel demontovat celý diferák?

Skyair  
Pavel
2016-09-18 15:54:40

eledavid: Ano. Je našroubovaný na vrchní zadní části diferáku.

2016-09-25 18:18:03

Nemáte někdo zkušenost s vícejiskrovou svíčkou od Brisku?

http://www.brisk.cz/e-shop/all/1923

2016-09-25 20:51:04

sket: Ahoj, tyto svíčky jsem zkoušel už v minulosti na Fordech a řekl bych, že auto jelo pocitově stejně. Teoreticky vzato, co tím získáš, podle Sebeckova principu ti výboj pravděpodobně stejně půjde jenom k jedné z katod. Výhoda by mohla být v tom, že se ti svíčka méně opotřebí (anoda je stejně jen jedna takže nic moc výhoda). Spíše mám velmi dobré zkušenosti s iridiovými svíčkami klasické koncepce.

skyair: Ahoj, tak tlumiče na autě. Ale musím konstatovat, že jsem s tím měl trošku problémy. Dolní uložení vypadá trošku jinak než originál, ale sedí, horní uložení je jiné. Jsou tam dvě podložky a dvě gumy, z nichž jedna je větší, po telefonátu do KYB (v návodu byly namalovány dvě stejně velké) mi sdělili, že mám dát podložku, potom větší gumu(plochou stranou k podložce) potom do karoserie, dále menší gumu a nakonec podložku a utáhnout 18Nm. Jo to je hezké, jenže ještě než jsem dosáhl 18Nm tak jsem dospěl ke konci závitu na tlumiči, řekl jsem OK... Potom jsem to jel projet a teda nic moc... No tak jsem znovu tlumič v horním uložení povolil a místo té KYB gumy jsem dal tu originál. Utáhl a o dost lepší. Teď už je to v pohodě. Takže takto. Jinak matice není samojistná ale je tam kontramatka, s tím že ta širší přijde dolů a kontramatka je tenká. Auto se chová o hodně lépe a tlumiče co jsem vyndal byly znatelně měkčí.

Skyair  
Pavel
2016-09-25 21:39:54

eledavid: Ahoj, na předek jsem dával SACHS SUPER TOUR a pasovaly jako originál. Naštěstí, šrouby netlumí.

2016-09-26 20:30:04

Zdravim vas panove resil nekdo z Vas u slk r170 nahradu zapalovače? mam problem s tím že když tam dam nabiječku na tel. tak vyskakuje a chvili nabiji chvili ne. Dal sem tam neco jineho co jsem koupil v autodilech a tohle reseni se mi moc nelibi. Diky

2016-09-27 15:26:40

design: Myslím že pomohlo jen trošku víc natáhnout ty boční kontakty na zástrčce nabíječky, dělám to vetšinou u všeho co zapojuji do zapalačové zásuvky, aby to pořádně drželo

2016-09-27 18:09:46

To prave nepomaha :/

Skyair  
Pavel
2016-09-27 18:22:15

design: Pokud jsi nekuřák, pak do zapalovače trvale vlož malý USB napáječ (vejde se tam i při zatažené roletce), za pár korun:

http://www.ebay.de/itm/Un...m:mqju06EVPtkK5jOE9QMM8zQ

a USB kabelem s požadovanou koncovkou (mini nebo mikro případně iphone) připoj nabíjení telefonu.

Pro pevnější upevnění je možné tu nabíječku omotat izolačkou pod kontakty tak, aby ta nabíjecí maličkost držela bez pohnutí a dala se vyndat jen větší silou.

viz obr.

Navíc 3 Amp se telefon nabíjí rychle. Při zapojení 2 zařízení to nabíjí 2 x 1,5A

Vyzkoušeno.



1 ......... 59  60  61  62  63 ......... 68