Fórum - Téma


R170 - TECHNIKA (rady, tipy ...)


Fórum SLK R170 R170 - TECHNIKA (rady, tipy ...)

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 75

Skyair  
Pavel
2013-10-29 21:30:32

vasek: Z těch fotek se toho moc nepozná, předpokládám, že se inzerát vztahuje k výše uvedenému VIN. Textově je trochu přechválené - viz: super stav, ročník 2002, rychlost stahování střechy 20 vt. (ta je 27 - 30 vteřin). Prostě, jak bývá v Čechách inzerováno , trochu lhaní neuškodí.

Pět let v Čechách udělá při pouhém letním provozu cca 50 tisíc km, takže poslední stav dle servisní knížky z Německa byl cca 80 tis. km?

Na druhou stranu, pokud vše funguje, chod motoru je od volnoběhu po plný výkon pravidelný a auto se i jinak chová, tak jak by mělo - pak za facelift je to přiměřená cena.

2013-10-29 23:20:07

opravdu nikdo nema tip na slusneho servisaka pro SLK v Praze?

Asi se budu muset vypravit do Pelhrimova, ale ja vlakem nerad.... :)

2013-10-29 23:29:50

slowkabrio: Pokud chceš jet vlakem do Prahy z Pelhřimova tak ti doporučuji to auto raději prodat. Tuším, že je to příběh na celý den pokud to lze vůbec za jeden den zvládnout

2013-11-01 10:17:51

Panove, nejaky tip na pekne koberecky do SLK?

Byl jsem u nas v autopotrebach a koukal v hypermarketech, ale ta nabidka je primo desiva... :(

Skyair  
Pavel
2013-11-01 10:52:12

slowkabrio: eBay

http://stores.ebay.com/Ma...mit=Search&_sid=745494023

http://www.ebay.de/sch/i....%E2%80%8Beppiche&LH_BIN=1

2013-11-09 20:01:34

SLK - Přestavba na kompresor .. Ahoj všichni SLKáři,měl bych k vám takovou prosbu.Mám SLK R170 200 bez K ale zajímalo by mě,jestli by byl velký problém dovybavit tento motor kompresorem. Je to velký zásah do agregátu 2.0 100kW? Lze to vůbec? Co je všechno k tomu potřeba,krom kompresoru samozřejmě Děkuji za reakce.

Skyair  
Pavel
2013-11-09 20:15:54

petrslk: Všechno jde, ale je to o penězích.

Kompresor - starý nemá smysl kupovat - takže repasovaný, jiné sání (filtr, včetně všech trubek hadic, intercooler, nová řídící jednotka, kabeláž, hromádka držáků a spojovacího materiálu, jiná váha vzduchu a vzhledem ke zvýšení výkonu zápis změny do TP ... takže velmi nízkým odhadem 50 tis. Kč a obávám se, že jsem optimista.

Svatik  
Svaťa
2013-11-09 20:42:16

skyair: Takže jako vždy: Prodat SLK 200 a koupit SLK 230K. Ale aby jsi měl jistotu, že ti nebude chybět výkon, rovnou SLK 32AMG.

Skyair  
Pavel
2013-11-09 20:46:13

svatik: Správně. Nejhorší cesta je jakákoliv přestavba.

Jediná a velká výhoda SLK bez K je jednoduchost spojená s menšími problémy a nižší spotřebou. A to má taky něco do sebe - když se schová střecha do kufru.

2013-11-10 09:27:22

Já jsem si myslel,že to asi nebude taková hračka, ale díky za reakce.Mno zatím zůstanu věrný auti bez K (v jednoduchosti je krása)a časem uvidíme třeba nakonec v garáži přistane právě to AMG 32Ale myslím, že i 230K postačí.

Skyair  
Pavel
2013-11-10 09:37:01

petrslk: 230K je dobrým kompromisem mezi výkonem a náklady na provoz. Dlouhodobá spotřeba 230K vychází něco nad 9 litrů:

http://www.mercedesclub.c...230k-1185/spotreba-paliva

u 32AMG zhruba kolem 11 litrů na 100km. A v ČR jich není moc na prodej.

2013-11-10 10:48:27

skyair: Prozatím zůstanu věrný SLK 200 bez K.Je to pouze sezonní záležitost a na kochání to bohatě stačí, je fakt, že závodník nejsem a na prožitek s jízdy s otevřenou střechou tato varianta motoru bohatě stačí a máš pravdu,co se týká spotřeby není to zase takový zásah do peněženky a při představě investice do přestavby na verzi s K raději ne e.spíš je škoda,že jsem to neřešil už při koupi,ale ta cena při tomto stavu auta se nedala odmítnout.Bývalý majitel jej prodával jen pro to,že měl v hledáčku novou verzi SLK, takže z toho důvodu jej pustil, sehnat toto auti v dobrém stavu je celkem problém, tady vše funguje spolehlivě, dokonce ani interiér není nijak zvlášť opotřebovaný.Většinou bývá sloupaná povrchovka na plastech,ošumtělý volant, rozvrtaná palubovka od handsfree atd. atd.Tohle je klasika bez serepetiček apod.takže se zde nemá vesměs co "podělat".jedinnou věc co jsem prozatím udělal,tak jsem vyměnil gufero na klice a udělal generálku brzd.Je to ročník 1996 a opravdu jsem zíral jakou měli bezvadnou antikorozní ochranu.No a co se týče motoru,je to ještě poctivá práce,takže snad bude spokojenost a bude sloužit k mé radosti.Původně jsem se rozhodoval ještě mezi Z3 a MX5, ale odradilo mě to plátno.Tady se zmáčkne tlačítko a pak se dějou věci pro oko lahodné.Jinak výhodou je i to,že člověk jede na výlet,když zastaví zatáhne střechu,zamkne a pohoda. U toho plátna bych odcházel s nejistotou,že mi to někdo rozpáře,třeba jen za účelem,aby se u toho ten dotyčný vandal tzv."vymasturboval" ne za účelem krádeže,takže asi tak.A taky je to můj první roadster,takže jsem na sezonu natěšený jako blázenProstě kompenzace za motorku, s tím jsem skončil a toto mi to nadmíru vynahradí.

Skyair  
Pavel
2013-11-10 11:05:01

petrslk: Nejdůležitější je stav. Není nic nesmyslnějšího než nepojízdné auto Pokud se podaří koupit SLK R170 které nezlobí a navíc je zachovalé, pak při stažené střeše dělá majiteli radost. Navíc když bylo za rozumný peníz.

Přeji ti krátkou zimu a pak dlouhé sluneční SLK dny.

2013-11-12 13:23:15

Presne, tesat do kamene. Ja sice nemam takovou libovku, ale zatim naprosto spolehlive (az na central) a dela mi desnou radost a uz ted se celej tresu na jaro. Neveril jsem, ze se v mem pokrocilem veku dokazu jeste zamilovat.

Jeste me napadlo, sundaval jste nekdo volant? Bojim se, aby mi nevystrelil pri sundavani airbag...

Skyair  
Pavel
2013-11-12 17:52:49

slowkabrio: Na SLK jsem volant ještě nesundával, ale hlavně odpojit baterii. Němci doporučují vyčkat 15 minut.

Pozor na kód rádia - po znovuzapojení bude zapotřebí.

  • Potom uvolnit dva šrouby airbagu na zadní části volantu.
  • Airbag povytáhnout dopředu a odpojit kabely a zapamatovat si, kam co patří.
  • Pak lze odšroubovat volant odstraněním středové matice.

Montáž v opačném pořadí. Připojit baterii, vyčkat na oživení ŘJ, u ESP otočit volantem do obou krajních poloh.

Jako kutil amatér bych to radši svěřil odborníkům.

YouTube ukázka demontáže u W202

Mercedes w202 steering wheel removal...applies to other Mercedes models as well

how to remove the airbag and steering wheel on a Mercedes w202 chassis C230,many other Mercedes models are the same or similar

Skyair  
Pavel
2013-11-13 11:49:30

slowkabrio: A důvod demontování volantu?

2013-11-14 12:01:35

Taky by mě zajímal důvod sundání volantu.

Já mám totiž volant lehce pootočený ze středové polohy, ale to se dá asi seštelovat na řídících tyčích při kontrole geometrie. Mám pravdu ?

Svatik  
Svaťa
2013-11-14 12:06:54

apač: Máš pravdu. Někde totiž jsou tací odborníci na geo., že dají jedno kolo do roviny, tím se pootočí volant a jen druhé kolo doštelují na příslušné tyči.

Doli  
Libor
2013-11-14 12:07:47

apač: To dokonce musíš seřídit na tyčích, protože když pootočíš volant na hřídeli, bude ti snímač natočení volantu dávat do ŘJ stále údaj jako kdyby jsi zatáčel a nebudou tomu odpovídat otáčky kol, takže Ti to bude hlásit jako chybu.

Svatik  
Svaťa
2013-11-14 12:13:48

doli: Nó ale asi až od určitého úhlu, páč já mám geo. jaksi rovně, ale volant lehce pootočen.


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 75