Fórum - Téma


R170 - Rady a tipy


Fórum SLK R170 R170 - Rady a tipy

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


Diskuze o článku

SLK R170

Mercedes-Benz SLK R170 Tady to začalo! Mercedes Benz R170 SLK 200 S dvoulitrovým  motorem a výkonem100kW (136 koní), sice nejslabší ze všech  -  na počátku bez kompresoru. Ale výhodou motoru bez kompresoru je jednoduchost a dlouhá životnost. A jak čas ukázal, je nakonec příznačná pro celou řadu motorů M111.  První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od červ...


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 68

Zamčeno: 2017-03-27 10:34:56, Skyair
Skyair  
Pavel
2013-04-02 20:13:16

robass: Nazdar A koukej přijet

2013-04-04 00:27:25

Máte někdo na SLK230 18palců kola 225/50, koukám, že asi povolený nejsou

Skyair  
Pavel
2013-04-04 07:08:56

Standardně schválené kombinace disků a pneu:

Homologace a certifikace 17" AMG ráfků

Vše ostatní podléhá schválení a zapsání do TP.

Zde je obsáhlé vlákno, se všemi možnými názory - (CLK W208 je shodné s SLK R170):

Prosím, neřešme to tady Je to stále dokola - nic jiného se už vymyslet nedá.

Skyair, 2013-04-02 19:28:11 napsal:

Repráky jsou tvarované přímo pro SLK. Takže jedině to nějak zbastlit .. Určitě tam půjde nějak udělat úprava.

Naštěstí mi hrají dobře, nedrnčí - takže to neřeším. ..

Poslední obrázek vpravo ukazuje, jak to někdo vyřešil.

2013-04-04 11:48:50

skyair: Stal som pred takym istym problemom. Vyriesil som to kupou redukcie, nie co ako toto: http://www.audioves.cz/Re...Mercedes-10190_g1805.html

Skyair  
Pavel
2013-04-04 12:26:35

sawyer: Díky Výborná rada ... nejenom pro Robasse

2013-04-05 08:59:22

skyair: aha tak sorry,jen jsem chtěl vědět jestli se tam vejdou,koupil jsem si slk a dostal k němu nové ještě v krabicích alu a k tomu i nové pneu,ale v poho,už jsem si to zvedl,sehnal šrouby,obul jednu gumu a vyzkoušel Každopádně jsem koukl hned pod ten plastovej kryt a budu potřebovat také ten kabel stop-vzlínání a možná i to čidlo.Pod ním je to dost od oleje.

Skyair  
Pavel
2013-04-05 09:02:58

joskro1: Tak vitej v řadách SLK příznivců.

Jestli je tam hodně oleje, pak už je nutno vyměnit ten mg. element:

http://www.mercedesclub.c...manuals/71/LSTOPKABEL.pdf

2013-04-05 16:20:31

skyair: co si o tom myslíš?asi výměna nejen kabelu.A nebo dám zatím jen ten kabel oil-stop,pěkně to očistím a budu to sledovat jak hodně to uniká a potom se popřípadě vymění i to čidlo.Je možné,že to nikdo pěkně dlouho nečistil jestli vůbec někdy Mylíte,že ten kabel mají v mercedes prodejně s novými auty?V salonech je i prodej náhradních dílů,já to tam mám jen 15km

Skyair  
Pavel
2013-04-05 16:37:52

joskro1:

Tak ty už tam máš ten oilstop kabel

  • To je ten mezikus se zelenou samolepkou

Stačí to všechno jen pořádně umýt (třeba čističem na brzdy ve spreji), zkontrolovat kam olej po tom kabelu leze - ale u dalšího konektoru by to už mělo být suché. A uvidíš, jak se to tam bude časem olejovat.

Podle vzhledu (zatím ještě nemáš registrované vozilo) to vypadá na faceliftové SLK 230 po roce 2000. Tam je to snažší. Výměna toho elementu je jednoduchá a ani díl není drahý.

Návod v linku je pro předfacelift, ale i tam už je aplikován nový element - A1110510177 :

http://mbslk.de/modules.p...e=News&file=print&sid=995

2013-04-05 20:04:21

skyair: tak mi to nedalo a začal jsem s čištěním

Skyair  
Pavel
2013-04-05 20:17:41

Čištění a leštění je nejlepší způsob, jak se podrobně seznámit s autem.

2013-04-05 21:38:15

Mrkni na ten modul v boxu pro řídící jednotku,asi ten modul pro dálkové otvírání střechy??

Skyair  
Pavel
2013-04-06 04:17:08

Ano, to je ten modul.

2013-04-14 20:17:05

Dneska mě potkalo něco, co potká určitě i mnohé z Vás, tak se hned zeptám, protože je to nemilá blbost

Dneska jsem nechal stát na slunci auto a v 7 večer jsem se k němu vracel a chtěl jsem si užít cestu z práce bez střechy a vono nic

Zatracení mikrospínače opět stávkují vlivem horka a vím, že na to musí být nějaký fígl, nějaká rada nebo nějaká prevence nebo údržba. Něco vyčistit nebo namazat nebo COKOLIV

Představa, že mě to tak potká skoro každý den v létě mě děsí

Poraďte kdyžtak, díkes

Skyair  
Pavel
2013-04-14 20:45:39

robass: Rada jediná. Vyměnit přední mikrospínače. Není co mazat ani čistit. Dva mikrospínače jsou schované pod předními zámky střechy a jeden v prvé části rámu okna. (strany vždy ve směru jízdy) Prý to většinou dělá ten pravý v rámu, ale když už se to celé odstrojí - tak to chce vyměnit v této části auta všechny. Ostatní většinou nezlobí, maximálně ten u rolety v kufru. Na střešní žádná jednoduchá rada ani fígl není. Je to bolest SLK zhruba do konce roku 1998. Pak tam udělali nějakou změnu a už to prý nezlobí. Doufám.

Tady je link v překladu googlem:

http://translate.google.c...to|cs&tbb=1&ie=ISO-8859-1

Tady v němčině, jsou tam i čísla dílů, ale ceny budou už dnes o něco vyšší. Tyhle jsou z roku 2003:

http://www.mbslk.de/modul...338&mode=&order=0&thold=0

Už to bylo probíráno ve vláknu o střeše:

http://www.mercedesclub.c...select=28762#message28762

a ještě něco k tématu v angličtině tady:

http://www.benzworld.org/...needed-roof-switches.html

Bohužel (naštěstí) jsem to nikdy nerozebíral, tak o tom víc nevím. Jak jsem z fotek pochopil, tak jsou ty spínače 3 ks a 2 různá čísla dílů. Mělo by to být:

  • 1 ks A1708200910 SWITCH (Mikroschalter) - v pravé horní části rámu OKNA
  • 2 ks A1708200710 SWITCH (Mikroschalter) - v přední části STŘECHY (zapojené do série)

Ale jak to je ve skutečnosti jsem nebádal. Jeden díl jsem našel na Ebay - A1708200710:

http://www.ebay.de/itm/Me...teile&hash=item3380d6eb8c

Stejně to chce koupit vše najednou a nejdříve zkontrolovat čísla u někoho, kdo má WIS a podle tvého VIN.

Jistota je jistota

2013-04-14 20:48:42

Cena mikrospínačů a kde je sehnat pls ? a nějaký jednoduchý návod na výměnu ?

Občas se mi rozsvítí kontrolka vody v chladiči.

Jinak opět díky Pavle

Skyair  
Pavel
2013-04-15 20:46:56

robass: K výměně spínačů moc neporadím, zatím jsem to naštěstí nedělal.

Co se týká kontrolky vody, stačí dolít 2 -3 dcl destilované vody, Kdyby víc, tak dolít i trochu nemrznoucí kapaliny.

Jednou za 4 - 5 let by se měla nemrznoucí náplň vyměnit.

Jinak by to mohlo být i čidlo a je na chladiči:

http://www.okautodily.cz/...7/p210311/pro-137778.html

Nepatří to mezi poruchové a hlavně drahé díly. Může to být i špatný kontakt na štekru, ale ve většině případů opravdu stačí jen dolít chladič.

2013-04-17 20:54:39

Ahoj,

měl bych jeden dotaz, začala mi strašně vrzat střecha - jak se kroutí kastle na hrbolech, tak ty gumové těsnění mezi jednotlivými díly střechy o sebe vržou. Nevíte, čím to namazat, aby to přestalo? Koupil jsem si v obi nějakou "vodičku" na gumové části a to pomohlo, ale za čtrnáct dní to začalo vrzat znovu. Po pravdě, promazávat to každých čtrnáct dní se mi moc nechce

A druhá věc, nevíte, jestli originální tlumiče z výroby jsou od značky Billstein? Moje auto mi přijde dost tvrdě odpružené (jakoby krátký chod tlumiče - tedy dost velké rázy do karoserie) , tak jestli je to normální, nebo tam třeba někdo nedal nějaké přitvrzené nebo snížené tlumiče.

Díky Martin

Skyair  
Pavel
2013-04-17 22:32:31

Ahoj Martine,

  • originál mazání na gumová těsnění od MB má číslo A0009893660 (GLEITMITTEL) a stojí cca 45 Euro. Důležitou součástí tohoto přípravku je látka nazvaná Krytox. Podobný přípravek je u nás suché mazání na kola "Krytech" obsahující tuto látku. Je to nemastné, voskové mazání, které odstraňuje tření. Vyzkoušeno a OK. Např. zde:

http://www.axitbikes.eu/i...uct_info&products_id=4677

Další rady k mazání závěsů střechy je ve 4. příspěvku odshora tady:

http://www.mercedesclub.c...select=33844#message33844

  • Originální tlumiče na MB nemají název a jsou vyráběny pod značkou MB nejenom od Bilstein, ale např. firmou Sachs. Je otázkou, jestli nemáš snížený podvozek, kratší a tvrdší pružiny a pod., ale především jakou máš velikost disků. Originál jsou 16", nebo 17". Někteří dali na to i 18" nebo dokonce i 19", ale to už opravdu na našich silnicích výrazně drncá. Ideální kompromis jsou 17" disky. Ale i se 16" (což tam asi máš) je každopádně SLK tvrdší, než běžné automobily. Pokud tlumiče nebouchají, auto v zatáčkách "neplave" a necítíš kmity ve volantu - pak je to OK

2013-04-17 23:01:36

skyair: super, to mazání si určitě seženu, díky za info

Jinak kola mám 16", takže žádný extrém, ale přijde mi, že když jedu přes nějakou roletu nebo hrbol (ale ne díra, na těch to není markantní) v zatáčce, tak auto jakoby poskakuje a má tendenci odskakovat ve směru odstředivé síly, jakoby ten zdvih tlumiče měl hrozně krátký chod. Nebo když přejíždím retardér,tak to jsou rány, že mi vypadávají plombyJá sám jsem jel už v mnoha různých autech od škodovek, přes renaulty, peugeoty, vw a mercedesy až po bmw, a právě ve srovnání např. s kamarádovým bmw 3 e46 je tomoje auto víc tvrdý a uskákaný..o srovnání s papáčkovým R-class na vzduchu ani nemluvě, to je pochopitelně nebe a dudyAle každopádně díky za odpověď..



1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 68