Fórum - Téma


R170 - Pokec


Fórum SLK R170 R170 - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


Diskuze o článku

SLK R170

Mercedes-Benz SLK R170 Tady to začalo! Mercedes Benz R170 SLK 200 S dvoulitrovým  motorem a výkonem100kW (136 koní), sice nejslabší ze všech  -  na počátku bez kompresoru. Ale výhodou motoru bez kompresoru je jednoduchost a dlouhá životnost. A jak čas ukázal, je nakonec příznačná pro celou řadu motorů M111.  První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od červ...


1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 45

2015-12-17 10:33:15

skyair: Ajajaj jsem prozrazen

2015-12-17 10:39:47

petrslk: Krásná práce člověče.....

Opravdu pěkně renovované šasi.. však to taky muselo dát chvilku práce..ale vysledek se dostavil...

2015-12-17 10:44:53

driwerrr: Děkuji snažím se

Jambicz, 2015-12-15 11:17:17 napsal:

Ahoj lidi. Zvažuji koupi SLK, ale mám na vás dotaz. Jak je to s ovladatelností SLK na sněhu, případně na zmrzlé vozovce ?? Není v tomto případě problém s náhonem na zadní kola ??

Děkuju za případné rady a postřehy.

2015-12-18 10:25:13

jambicz: Jazdí sa s ním o niečo lepšie, ako s klasickým zadným náhonom na iných autách, lebo váha je rozložená viac dozadu k zadnej naprave. Ak si jazdil na Źiguláku a vezmeš do úvahy rozdiel vo výkone, tak zvládneš aj SLK. Ja ESP nemám, ale s ním to bude jazdiť ešte lepšie. Pokiaľ kúpiš kus v dobrom stave, tak v zime jazdiť na ńom nebudeš, tak ako väčšina z nás. Budeš ho mať niekde zazimované a budeš sa tešiť na jar. Ak natrafíš na nalešteného od priekupnika, tak ti radosť nebude robiť ani v lete, ani v zime.

 Šolim
Miloš
2015-12-18 11:03:10

petrslk: Tak to klobouk dolů. Samozřejmě k tomu asi máš podmínky, protože v paneláku a bez patřičného prostoru by to nešlo.Je jasné, že k tomu máš vztah a jsi perfekcionalista.

Já jsem taky punťa, podvozek mám taky ošetřený, ale na Tebe má asi málokdo

2015-12-18 13:29:56

Šolim: Díky, mám rád dobře a poctivě odvedenou práci, proto se s tím tak i mazlím a osobně mě to potom těší. Méďu neberu jako obyčejné každodenní auto, prostě je to taková moje vymazlená hračka jen pro slunečné letní obdobíJe pravdou, že kdybych neměl patřičné prostory, asi by to bylo hůře uskutečnitelné

2015-12-20 11:18:05

dobry vie mi niekto poradit aky kabel ide na diagnostiku na slk 230 kompresor r.v.1998

Skyair  
Pavel
2015-12-20 11:35:59

kekso2011: Ahoj, pro před faceliftové R170 (do roku 2000) potřebuješ redukci na zástrčku do kulaté 38 pinové zásuvky. Ta je přístupná po otevření krycího víčka u krabice s řídícími jednotkami. Viz šipka. Povoluje se pohybem vlevo a je zapotřebí trochu více síly.

2015-12-20 14:11:27

SLKáři nevíte jestli se dá vyleštit víko ventilů? Ptám se jelikož ten lak je stářím na vícero místech zpuchřelý a oprýskaný a chtěl bych to napravit. Při otevření kapoty to nevypadá vábně.

2015-12-20 14:26:50

petrslk: to je klasicky problem. pravdepodobne olej vzlina primo hlinikovou slitinou z ktere je viko vyrobeno. muzes to zkusit znovu nalakovat ale je to jenom docasne reseni

2015-12-20 14:32:17

sket: Říkal jsem si, že bych to zkusil opískovat jemným pískem a buďto vyleštit nebo případně Eloxovat, ale je to jakási zvláštní slitina hliníku, tak jestli třeba někdo nemá tu zkušenost. Neřekl bych, že by olej vzlínal slitinou, spíš je to stářím výměnou teplot u motoru apod. a potom to začne tvořit bubliny a následně ten lak praskat a odlupovat se.

Skyair  
Pavel
2015-12-20 15:03:41

petrslk: Všechno jde. Bohužel je to bolest všech vík motorů řady M111. Nějak se nesnáší lak (Komaxit) s tou hliníkovou směsí. Jemně opískovat, dát bacha na dosedací plochy a pak buď vyleštit, nalakovat lakem s teplotní odolností nebo opět práškový lak.

2015-12-20 15:18:52

skyair: Krásné, děkuji za inspiraci. Víko je demontované a zítra jdu na to, jemný písek a rovné plochy zkusím leštit.Náhled na nevábně vypadající víko

Skyair  
Pavel
2015-12-20 15:26:19

petrslk: A tady jsem našel foto - a prý to drží. Že by pravá karbonová fólie?

2015-12-20 15:29:23

skyair: Tak to je maso! ale zůstanu u toho leštění

To vypadá, že je to spíše dělané tou metodou ponoření do kapaliny se vzorem carbonu.

2015-12-20 15:43:21

Že by hydrografika ??

Dal bych na to wrinkle a pak do trouby a krasa

2015-12-20 15:44:50

popelnice: Že by ? Wrinkle to je ta zkrabatěná potvora? Nooo nevím no

2015-12-20 15:52:37

Jj

Ale ta hydrografika je jednodušší ... zas až tak dokonalý to bejt nemusi, v tom motivu se toho hodně schová

2015-12-20 16:02:25

popelnice: schovat se dá všechno, ale to potom není ono. U té hydrografiky bude muset být nachystaný asi dokonalý podklad, aby to bylo hladké, ale postačí to leštění. Chtěl bych leštit pouze ty horní plochy a zbývající povrch nechat po opískování, myslím, že by to mohlo vypadat dobře.

Doli  
Libor
2015-12-20 16:57:10

skyair: Ono to může být z karbonové tkaniny zalaminováním i vyrobeno...


Odpovědět

1 ......... 36  37  38  39  40 ......... 45