Fórum - Téma


R170 - POKEC (o všem kolem SLK)


Fórum SLK R170 R170 - POKEC (o všem kolem SLK)

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 43

2015-03-12 17:09:01

skyair: JJ,však výše píšu uznale o přístupu SLKačáku.Vem si brýle Hoši mají asi dobrého velitele.

Víceméně jsem psal všeobecně,co se kol týče,baby ví...

Skyair  
Pavel
2015-03-12 17:11:01

Šolim: JJ i já vím.

2015-03-12 21:04:31

Me taky ceka reseni kol. Resp. vymena zadnich pneu. Mam tam 225/55/R16. Mate nejake doporuceni? Hodne dam na bezpecnost, ale zase nejezdim zavody

2015-03-13 09:36:41

SLK v akci

http://www.pluska.sk/krim...pretekarskym-okruhom.html

2015-03-14 07:03:33

Zaujímavé, že ten čo ho točil je stále za ním a nieje označený ako čávo.

baby  
Josef
2015-03-14 08:11:02

gadzius: kdyby mu neujel tak ho honí dodnes

2015-03-14 10:37:50

No komentáře toho debilního bulváru bych vůbec neřešil :) Mně to někdo poslal, protože ho zajímalo, jestli to nejsem já - stříbrné R170 a do Blavy jezdím běžně. Já to s dovolením okomentuji, možná z toho bude zajímavá diskuse.

Ono bych to klidně mohl být já. Sice míň jezdím přes plné čáry, ale kličkovat mezi auty na dálnici ve městě musím dost často. Zajímavé je, že já u toho zákon většinou neporušuji, na rozdíl od ostatních, kteří mě pak jistě vidí jako piráta.

Nepřekračuji (většinou, o moc..) maximální povolenou rychlost - ostatní jedou pro jistotu 10km/h pod limitem v místech, kde je (domnělé) úsekové měření - nejvýraznější to je na magistrále.

Tím, že někoho "podjíždím" zprava ve městě zákon také neporušuji. Pokud jsou ale všechny pruhy plné a člověk v levém pruhu mi neuhne, on tím zákon porušuje (ano, i v obci).

Tam, kde řidič na videu zákon opravdu porušuje přejetím plné čáry, moc se mu nedivím. Poprvé tím objíždí úplně zbytečnou frontu aut, která se neumí plynule zařadit na poloprázdnou dálnici. Nikoho tím neomezí ani nezdrží. Podruhé to udělá, když mu vjede do cesty pomalejší řidič z levého pruhu bez blinkru. Potřetí to udělá když je plná čára mezi sbíhajícími se dálnicemi, v tom místě už zbytečná.

Ano, jezdit pomalu jako ostatní by bylo bezpečnější a ano, řidič na videu a já jezdíme méně bezpečně než kdybychom se zařadili a protrpěli si to s ostatními. Když někam jedu jednorázově, jezdívám velmi defenzivně. Ale po magistrále a jižní spojce jezdím denně do a z práce a když mě na stejném místě 200x za rok blokuje někdo v levém pruhu jedoucí 40km/h a neuhne, tak ho prostě předjedu jak to jde. Nejen kvůli sobě - nesnáším, když někdo jede v levém pruhu pomalu a druhé (a třetí a čtvrté) auto za ním jede také pomalu a netlačí na něj. První řidič má pak pocit, že je vše v pořádku, protože ho nikdo nechce předjet. Druhý řidič autu za sebou neuhne, protože má přece auto před sebou. Tohle je přesně důvod, proč je na D1 vždycky kolona v levém pruhu a pravý prázdný.

Takže shrnutí - jezdíme viditelně jako prasata, protože ostatní jezdí neviditelně jako prasata a ne každý na to má nervy. Kdo při tom porušuje zákon je pak často jinak, než by se na první pohled mohlo zdát. Ideální by bylo, aby na cestu mohli jen ti, kteří pojedou defenzivně v každé situaci, stejně jako by bylo ideální, kdyby tam mohli jen ti, kteří dodržují zákony a kdyby zákony byly nastavené rozumně. Nic z toho ale neplatí.

2015-03-14 12:14:50

hacker: v podstatě se dá s Tebou souhlasit ale musíš si dávat setsakra pozor protože SLK je tak malé, že se mi už několikrát stalo, že jsem někoho dojel a začal předjíždět a dotyčný o mě ani nevěděl a pokud za něho nepřijede kamion a nepotlačí ho tak si myslí, že je na silnici sám a potom musíš hodně přemyšlet co udělá on aby nebyl problém

2015-03-14 12:28:55

Jo a to je další věc. Zdá se mi, že je bezpečnější jezdit takhle a dávat si tím pádem pořád setsakra pozor a mít přehled o všech okolo a očekávat cokoliv, než se zařadit do kolony a otupět tak, že si nevšimnu ani to, že za mnou někdo jede, že mám někoho v mrtvém uhlu, atd. Opět je zářivým príkladem magistrála - když někdo jede na tříproudé dálnici z IPáku na Chodov deset minut 45km/h na tempomat, tak se vůbec nedivím, že si píše SMSky, čistí zuby, nebo spí na zadních sedadlech..

2015-03-14 12:43:13

hacker: ještě jsi zapoměl, že některé dobré duše se stihnout u toho telefonování ještě šminkovat

2015-03-14 12:44:53

hacker: Tvůj příspěvek je hodně subjektivní a dělá to na mě dojem ,že si vyhlášku vysvětluješ a "přivlastňuješ" po svém.

Souhlasím s tím,že řada havárií a bohužel i těch smrtelných vyplývá povětšinou z nervozity ,kterou způsobují řidiči příliš pomalou jízdou,zkrátka rupnou nervy a jede se plná neplná čára,nebo přejíždění z pruhů do pruhu.

Zrovna uvádíš příklady,které jsou např. pro mě tabu.Denně najezdím cca dvěstě km,rychlost v obci zásadně dodržuji,ale mimo obec jedu mnohdy daleko více než vyhláška povoluje,obvykle těch stodvacet,ale po většinou,kde to znám a "vím",že tam policajti nebudou.

Co však nesnáším a nenávidím je právě to přejíždění plných čar a kličkování po silnici.Pro příklad bych mohl uvést spoustu situací ,jako je přejíždění plné před horizontem,před zatáčkou do které není absolutně vidět...,Denní praxe!

Takže jak vidíš ,co člověk , to názor a asi bychom se spolu moc neshodli...

2015-03-14 12:59:13

Šolim: JJ plné čáry by se měly dodržovat v podstatě bez výjimek, myslím že hacker psal, že jich tolik nepřejíždí v odstavném pruhu se samozřejmě nejezdí myslím že chtěl jen upozornit na velký nešvar řidičů, zbytečně pomalá jízda a zdržování rychlejších aut, je jasné že auta s jsou arogantní zbohatlíci a to musíme potírat ovšem vytuněná ochcávka to jede jen nějakej chudej blázen co z toho mačká co jde a to se hodně přehlíží a v podstatě je to správné

2015-03-14 13:11:26

michaeltv: O značce vozu tady vůbec nejde a už vůbec bych nezpochybňoval jiné značky,které jsou zrovna tak dobré,nebo nedobré jako ty naše střepy.

Jako příklad uvedu např. majitele auta starého vozu rezatého až hrůza ,ale pod kapotou má plně funkční a našlapaný motor,který mu jde dvěstěpadesát.Takže o tom bych tady nemluvil

Kdesi jsem tady o tom psal.Naše česká povaha je skutečně švejkovská a inklinujeme hóóódně k tomu,abychom si veškeré vyhlášky a příkazy vysvětlovali po svém,ale v případě problému se odhodláme na větu "já jsem myslel že"...

Nejhorší je právě to,že jak píše hecker,opatrně přejedu plnou.Tisíckrát to vyjde,ale pak jednou ne a je z toho tragedie a plno lidí nešťastnejch.

Dost blbý téma

2015-03-14 13:14:36

Šolim: máš pravdu, že nejde o značku, ale lidé kolem nás to vidí jinak, tak jak píšeš "naše střepy" krásně výstižné

2015-03-14 13:29:15

Podle mě to neni blbý téma, naopak, je kontroverzní a dotýká se nás všech osobně, myslím, že má dokonce potenciál trochu změnit něčí chování na silnici, nebo aspoň pohled na ostatní... dokud se o tom budeme bavit civilizovaně a ne si měřit péra jako ve většině diskusí na netu (tady naštěstí ne).

Ano, vyhlášku si každý může vysvětlovat po svém, kdyby to tak nebylo, nepotřebovali bychom právníky. To co jsem psal je ale myslím neoddiskutovatelné - předjíždět zprava v obci se smí, uvolnit levý pruh pokud jsou všechny ostatní plné a rovnocenné se musí i v obci... Také jsem nepsal, že já zákon nikdy neporušuji, pouze jsem poukazoval na to, že ho porušují (a často hlavně neznají) i ti, kteří si myslí, jak nejezdí slušně.

Co se týče kličkování a nerespektování plné čáry, mluvil jsem výhradně o místech, kde všichni jedou stejným směrem, o dálnicích ve městě, jako na videu. Kličkování po okreskách přes plnou a ideálně před horizontem, to je prasárna největší i podle mě. Mimochodem, doporučuji si někdy zajet do Polska, pak se vám budou zdát naši řidiči v tomhle jako úplní andílkové.

Já osobně když už plnou čáru nerepektuji, býva to v místech nájezdu nebo sjezdu z dálnice, kde je plná čára zbytečně dlouhá a přede mnou je jedno nebo více aut, které jedou zbytečně pomalu. Odstavným pruhem nejezdím. Člověk na videu ho použil jen k nájezdu na dálnici a pak když mu vjel do cesty bez blinkru ten člověk co mu nejdřív nechtěl uhnout.

Začky aut, prosím, vůbec neřešme.

Že něco tisíckrát vyjde a pak jednou ne, tím bych také moc neoperoval, to platí nezávisle na tom, jestli zrovna porušuješ zákon. Můžeš tisíckrát předjíždět úplně legálně a pak si jednou nevšimneš, že máš někoho v mrtvém uhlu...

2015-03-14 13:38:16

hacker: Prosím,neber to nijak ve zlém,protože v přímé debatě by to vyznělo úplně jinak a řekl bych Ti to s úsměvem na tváři

Sám píšeš,že vyhlášku nedodržuješ a podle sebe to děláš "opatrně",ale ti ostatní "ničemové" to dělají blbě,protože Ty sice porušuješ,ale opatrněTohle ale ve vyhlášce nikde není

Už to neřeš...

2015-03-14 14:16:24

Já to neberu ve zlém.. diskutovat s někým, kdo se mnou souhlasí, by mě asi nebavilo...

Ale myslím, že jsem to nenapsal tak, jako ty. O nikom neříkám, že je ničema a také neříkám, že vyhlášku porušovat nějak je dobře a jinak špatně... o vyhlášku tady vůbec nejde. Psal jsem, že

  • vyhlášku porušují i ti, kdo jezdí pomalu a pohoršují se, když někdo kličkuje
  • ten, kdo kličkuje, vyhlášku často neporušuje
  • dynamická jízda může (ale nemusí) být bezpečnější, protože řidič se na ni většinou víc soustředí, nezávisle na tom, jestli zrovna porušuje vyhlášku, nebo ne.

V této diskusi se nesnažím obhajovat porušování předpisů, snažím se poukázat na to, že při dynamické jízdě často řidič předpisy neporušuje, při pomalé jízdě často ano a oba mají nějaké důvody proč jezdí tak, jak jezdí. Takže není na místě se rozčilovat, když někdo kličkuje mezi auty. Nemusí to být ani nebezpečnější, ani míň legální, než jet pomalu. Vždy je potřeba řešit konkrétní situaci a ne se pohoršovat nad videem v bulváru jen proto, že na něm někdo jede rychleji nebo jinudy než ostatní.

2015-03-14 14:27:46

hacker: JJ,někdy u piva to dořešíme,vím , že to myslíš dobře

2015-03-16 16:15:40

Shodou okolností jsem dnes našel tohle na dfensovi, prý je to citát Wericha z roku 1966... ne že by mi zrovna bral slova z úst, ale pobavilo mě, že takové problémy řešili už tenkrát:

"Dneska řidič automobilu – vono na tom nezáleží, jak řídí nebo co řídí. Vono záleží na tom, jak umí číst. A jak rychle. Když dneska řídí automobil, tak musí furt číst. A číst třeba, že oblouk doleva je škrtnutej, veprostřed je šipka, dole je objížďka, pak je tam napsáno „pomalu“ a ještě se to zužuje. Ale mezitím zajel štyry, pět lidí – no nemoh se dívat přeci, kudy jede, když to musel číst. A teďka ještě na zemi jsou šipky. Ta ukazuje doleva, ale oblouk je doleva škrtnutej, protože od včerejška, se tam jezdí doprava, ale ještě to nepřemalovali.

„Já mám právo ject, a jelikož to právo mám, tak i když mně stojíš v cestě, já to právo uplatním a bim, řach, rovnou do tebe.“ Což je úplně proti lidskýmu rozumu, protože: když lidi choděj po chodníku a teďka se tam proplítaj, tak taky přibrzdí, přidá, uhne se a vůbec z toho nic nedělá.

On se lidskej mozek musí používat, proto nám ho pánbu dal, nebo tedy Darwin, to je jedno, někdo nám ho musel dát. Kdyby nám ho dal pro parádu, tak bysme nosili mozek navrchu a ne vevnitř. Pokud lidi nebudou jezdit s mozkem, všecky ty nápisy a šipky nejsou nic platný. Nemluvě o tom, že ty šipky a nápisy musí taky dávat lidi s mozkem. To není nic platný, když to tam dávaj lidi, co nemaj mozek. To musej mít všichni mozek!"

Skyair  
Pavel
2015-03-16 16:19:14

hacker: Tak tohle je nádhera. Lépe se to říci nedá.


Odpovědět

1 ......... 29  30  31  32  33 ......... 43