Fórum - Téma


R170 - Pokec


Fórum SLK R170 R170 - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


Diskuze o článku

SLK R170

Mercedes-Benz SLK R170 Tady to začalo! Mercedes Benz R170 SLK 200 S dvoulitrovým  motorem a výkonem100kW (136 koní), sice nejslabší ze všech  -  na počátku bez kompresoru. Ale výhodou motoru bez kompresoru je jednoduchost a dlouhá životnost. A jak čas ukázal, je nakonec příznačná pro celou řadu motorů M111.  První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od červ...


1  2  3  4  5 ......... 45

2012-06-26 22:35:58

ahooj,

nejprv chci všem poděkovat za rady a Skyairovi zvlášť ,moc hezky napsané , manželka to taky ocenila ,,,no vidíš novej kamarád myslím si totéž .............pravila

Autí už je doma ze servisu Mercedes, obtoková klapaka vyměněna , byla nefukční , vyčištěno sací potrubí od oleje ,

podle slov technika ale na důvod zaolejování nepřišli a to to diagnostikovali asi 3h po zkušební jízdě technikem ale bohužel stále od někud táhne olej do sacího potrubí , váhy a chladiče, neručí za to kdy se opět zasere olejem váha , prostě od někud se bere olej , ne moc jen prý vzlíná ale nevědí co s tím, něco řikal ješte o montáži propouštěcího ventilu a dalšího diagnostikování nebo o výměně řemenice za slabší a zbavení se carlssona ale není si jistý jestli by to pomohlo ,

auto se házelo do nouze díky té klapce - vyřešeno, dusilo se to kvůli váze - vyřešeno, tak si holt budu dávat pozor na zaolejování té váhy ,občas vyčistim sací trubky a budu přemýšlet komu bych to ještě dal zkouknout....

jo a má podle servisky naj 145.000

ještě jedno dík a zdar

Skyair  
Pavel
2012-06-27 00:03:26

tomdas:

Rád pomůžu . Ten olej v sání může být i v zasviněném odlučovači olejových par (viz foto) - vyčistit v tech.benzínu.

Jinak, jak už tě asi v servisu informovali, u Carlssona je výkon zvyšován nejen "čipováním" ale především změnou velikosti řemenice kompresoru a tím i zvýšení otáček. Následné navýšení tlaku vzduchu v sání může současně se zvýšením výkonu mít bohužel i vedlejší efekty - větší opotřebení válců, pístních kroužků a při vysokých otáčkách i větší množství oleje v parách do odlučovače. A vyšší otáčky kompresoru mají logicky vliv i na jeho životnost. Každé zvýšení výkonu motoru a především jeho nadměrné využívání se časem projeví.

K problému: olej v sání opravdu nesvědčí váze vzduchu. Uvidíš, jestli budeš mít vyšší spotřebu oleje. Při normálním stavu je spotřeba oleje u 230K na 10000 km zanedbatelná - není potřeba dolévat.

Zkontrolavat vzduchový filtr, jestli není zaolejovaný. (Předpokládám, že ho v servisu kontrolovali, případně vyměnili).

Je ta úprava Carlsson od počátku nebo bylmontovaný kit dodatečně? Pokud je originál namontovaný v servisu, pak je zvýšený výkon zapsaný v TP. Kolik kW máš psaných. Základní 230K má 142 kW.

Jestli se to sání nebude výrazně olejovat, nemusíš ten Carlsson tuning hned demontovat, ale jezdi s citem a nech si ho jako výkonovou rezervu. Lehká noha na plynu prodlužuje život ...(nejen motoru)

P.

2012-06-27 06:01:59

čáu,přesně, už jsem to tak koupil a jelikož jsem hlava dubová a nerozumim tomu tak při koupi a nahlédnutí do motoru mi carlsson polepy nic neřikali ,

jinak upravy byli dělány dodatečně v TP je zapsán výkon 142 kw ,jinak by tam měl být po upravě výkon nějakých 169 , vzducháč byl vyměněn a malinko od oleje byl ale ne moc .

S citem jezdit budu ,přesně jak píše skyair , nejsem závodník nejlepší ježdění s tímhle autem je střecha pryč a max 90 okrsky ,proto jsem to kupoval no ni?

Na odlučovač ještě mrknu.

zatím čus

Skyair  
Pavel
2012-06-27 09:08:48

Ještě pro upřesnění. Carlsson kit se montuje vždy dodatečně (buď přímo v Carlssonu nebo individuálně) - není jako výbava na přání od MB. (viz fota)

Výkon se zvýší na 169kW (230HP při 5200ot/min, a krouťák je 340Nm/ při3500 ot/min. Čipování je jako doplněk a doladí mechanicky zvýšený výkon. Cena materiálu bez montáže 2.616,81 €

http://www.carlsson.de/startseite.php

V německých diskuzích jsou jak příznivci, tak odpůrci. Životnost motoru moc neřeší, protože je především zajímá výkon i vzhled a investují další neuvěřitelné částky do tuningu podvozku, výfuku a dalších odlišností.

Ti co ale chtějí opravdový výkon už od MB dávají přednost provedení od AMG a u novějších modelů preferují osmiválce. V květnu jsem jich na srazech v Německu několik zažil a je to nářez

Výkon i zvuk (ale i cena)

2012-06-27 15:07:38

Mne osobne je AMG mnohem blize srdicku...

S Carlssonem byly vzdy problemy...diagnostika na to neni vybavena etc...

tomdas: olej na vaze je bezna vec u M111...mival jsem 203.045...melo najezdeno 440tkm a jezdilo jak vitr...obcas jsem oplachnul vahu a bylo. Vaha, klapka, katalyzator...to jsou uplne bezne veci na techto motorech, ktere se kazi...proto jsem psal o stari...proste km se na tech ND projevi...uplne stejne jako se opotrebuji brzdove desticky apod. A projevi se vzdy obdobne, motor ztrati vykon, ovlada to RJ. Ten odlucovac na odvetrani prekontroluj.

Skyair  
Pavel
2012-06-27 15:39:53

Jo Miky, připomněls mi to čištění váhy vzduchu.

Dřív než ji vyhodíme, stojí za pokus očištění. Při jemné práci a pokud je jen zamaštěná, tak se dílo někdy podaří

Jak na to - viz manuály:

http://www.mercedesclub.c...-230K-itn-vhy-vzduchu.pdf

2012-06-29 18:44:33

zdarec, tak auto je doma z mercedesu ted jsem ho jel projet a je to v pr....!!

opět ta samá závada nic se nezměnilo , po překročení 4000ot nouzovej režim, a ted to dokonce umírá uplně, vypíná se motor ,sám od sebe,nastartuju a po chvilce zase, uplně to samé se nám stávalo když jsem jeli před opravou s tím technikem, prý to odstranili tou obtokovou klapkou , hovno odstranili ,dvě opravy k ničemu , jedna za 16 a druhá za 22 litrů a auto se chová pořád stejně, vrátili mi to z mercedesu s tím že to zhasínání motoru vyřešili ale olej jde dál do sání , co mam kua dělat, nelíbí se mi to mám jít do mercedesu reklamovat opravu ,nebo do bazaru auto , a pokud do bazaru můžu počítat s vrácením penez i za tu opravu? docela sem nasranej na to jakou mám smůlu, bojím se s tím někam zase jít aby to nebylo stejný, zaplatím za opravu balík a nic to nevyřeší? chjo

Skyair  
Pavel
2012-06-29 19:08:07

Ahoj Tomáši, samozřejmě v této chvíli reklamovat opravu v servisu. Předpokládám, že vymontované díly máš u sebe. Pokud se zjistí, že příčina je v něčem jiném, spojeném s předešlým užíváním a je neopravitelná, pak vrátit prodejci.

Každopádně to nebude jednoduché.

2012-06-29 19:23:43

Dík.

Díly mám , no když už mi to předávali tak řikali že ten průnik oleje do sání tam je pořád , netušil jsem že se po dvou dnech ale závada vrátí tak jak začala,

myslim že čisté svědomí nemá ani servis, vůbec netuší kde je závada pořád jen navrhovali měnit díly,nakonec by se nezastavili ani u výměny motoru , moc mě to mrzí ,tak jsem se těšil jak se budu prohánět v slk s manželkou bez dětí ted budu rád když dostanu prachy zpět.....

dneska sepíšu reklamaci a zítra tradá do bazaru, májí tam moc příjemný vyhazovače,tak když se už neozvu jsem v kufru auta určeného ke sešrotování , třeba nějaký slkáčko

Skyair  
Pavel
2012-06-29 19:47:44

Každopádně doporučuji být slušný ... ale důrazný Především v servisu ... a žádat proč a kde vzniká nadměrný únik oleje do sání - proč se to děje.

Jestli neznají důvod, pak předpokládám, že to přece nevzdají. Vždyť to základní, proč se do servisu jede je identifikace závady. A jestli je to neodstranitelné z důvodu nadměrného opotřebení motoru, pak požaduj od servisu dopis pro bazar o stavu vozidla. O to budeš mít jednodušší situaci při případném vrácení vozidla.

2012-06-29 20:04:08

to je právě to, v servisu tvrdí že je to s největší pravděpodobností tim carlssonem, že nejspíš uniká olej přes kompressor ,navrhovali dát auto do původního stavu,ale to by stálo raketu a výsledek nejistý...kdybych měl jistotu že to pomůže tak to snad i zaplatim ale pak by řekli že je to zase něčím jiným a všechno z mojí kapsy. prostě zítra jdu do bazaru . musí se s tím poprat oni , já mam času dost a peníze mě tolik netrápí když se to protáhne,auta mam ještě dvě jenom mě séře že sme se těšili na výlety v čupr autí no...

2012-06-29 21:10:44

Tomáši já si myslím,že to není ,žádný argument ze starny bazaru.Oni věděli,že tam ten carlsson je a oni měli vědět,byť je to "přídavek" motoru,v jakém stavu je.Jenže všichni na to kašlou u každého vozu je již předpřipraven stav vozu s únikem oleje,vůlí řízení atd. a pak jsou takovéhle konce.

Myslím dobrá rada při koupi ojetého vozu,ať si myslí kdo chce co chce.První co dělám při nastartování ojetého vozu,tak samozřejmě po zahřátí motoru stačí sešlápnout na max. plyn a vidíš hned podle kouřivosti o co jde(motor benzín),většinou chudák auto toho má dost,nebo v tom lepším případě dává špatnou směs.

Skyair  
Pavel
2012-06-29 22:47:18

Tome, z kompresoru nemůže unikat olej z motoru. Kompresor má svou vlastní náplň. Ten olej bude z motoru a žere ho přes sání. Každopádně to chce aktivní přístup servisu a jejich stanovisko. Co diagnostika?

2012-06-30 15:20:09

ahoj, diagnostika stále ukazuje na váhu vzduchu, prý,

dneska jsem jel okolo servisu mercedes a byl tam pan technik co to měl na starosti, zeptal jsem se ho jak je možné že dvě opravy nevedli k žádnému výsledku ,že mi přišli uplně zbytečné , odpověd? prý to tak z mého pohledu může vypadat, velice arogantní až výsměšný pohled , pan Jambor vůbec neví co má dělat ,jak je možný zaplatit za dvě poměrně drahé opravy a bez výsledku ? vůbec nechápal co po něm chci.... pánové vlastním auta od svých 20let a vlastnil jsem vždy neprémiové vozy , dokonce jako druhý vůz mám Renault Laguna , podle statistik asi nejporuchovější auto ve vesmíru , ale nikdy mě nenechalo ve štychu a to má najeto 200.000, co mám slk tak mercedes mi už nesmí do baráku,vdycky jsem byl fanda do mercedes ale todle je už moc, a značkový servis můj pohled na značku rozhodně nevylepšil , jasně že mám smůlu atd , nejspíš mě tady rozcupujete argumentama. ale až mi zase někdo bude tvrdit že ta a ta značka je držák nebo naopak tak se budu jen smát protože opravdu záleží pouze na tom jaké kdo má štěstí na konkrétní kus ,popřípadě jak se o to kdo staral pokud nejste první majitel.

Další věc když je horko a teploty přesahují 25st. tak je to horší respektive při této teplotě a vyšší se to vždy projeví. to jsem taky technikovi řekl a odpověd byla hm to je zajímavý..........V bazaru jsem taky dnes byl a prý to semnou budou řešit v pondělí ,zatím jsou velice slušní tak uvidíme ,držte palce!!

2012-07-13 11:35:58

Dobrý, od 16.4. jsem hrdým majitelem této káry, kvůli které tady chodíme a krom malých problémů, přes které se přenáším a pomalu je řeším se mi dneska stalo něco, co mě totálně vystrašilo ...

Stojím na světlech a borec v přetuněném CIVICU mě lakoval at dáme sprinta ... tak sem neodmítnul a hnali sme se vyrovnaně snad 600m ... pak už sem sjížděl a tak sem povolil plyn a auto se v 140cca nejak nachvili zbláznilo... začalo agresivně podrazovat, kopat az do pedalu, cukat, zpomalovat ... dost razantne ... po 5 sec se jakkoby uklidnilo a v poho ... stalo se mi to podruhe ( poprve asi pred mesicem ) ... jinak bez problemu jezdim, ale todle bych daval za vinu automaticke prevodovce asi ... nějaká zkusenost, rada ? ( vzdy kdyz se to stalo, sem drtil plyn na podlaze a jel co to da, ale nikdy ne rychleji nez 130 cca )

off topic: co rikate na S rezim na automatice? ja ho nepouzivam, me se zda, ze to akorat zbytecne toci az k cervenemu, kdyz uz to tam stejne nema ten vykon co by melo, mod W mi prijde kultivovanejsi a kdyz ho prislapnu tak taky jede ... co vy ??

v dubnu byl motorovy prostor jako novy, prodejce ho vymydlil a ted po 3 mesicich sou tam mirne prusaky, ale jen takove spinave mista, nic nekape, neprosakuje nedela kaluze .. to je taky bezne ? u me stare audiny to teklo 10krat tolik :-D tak se ptám ...

ted se jen skamaradim s novym naslapanym sony radiem a pockam az mi zaklepe postak s VOLICO reapir lakem a sem zas o kus spokojenejsi, ale ten stress co jsem zazil dnes ??? nepreju

2012-07-13 16:00:17

Vyrovnání hladiny oleje v převodovce (pro klid duše výměna oleje a kontrola těsnosti) S=standart ne sport a W je Winter jako zima sníh a tak

Svatik  
Svaťa
2012-07-13 16:06:06

Má pravdu předsedo

Svatik  
Svaťa
2012-07-13 16:25:19

Já osobně na eSko. Na Wéčko jen když je sníh, nebo namrzlý.

2012-07-13 18:32:04

ahoj,mohl bys sem hodit odkaz na ten volico lak? díky.

jinak já si zítra jedu do bazaru pro autí, týden ho měli na pozorování a přišli na to že je nějaká gumová trubice od sání zpuchřelá a proto se to zřejmě dusilo, vždy když se přidal plyn tak se zcvrkla a nešel přez ní vzduch,taky vyměněna lambda kvůli držení otáček, prý to ted jezdí super,tak uvidíme , jinak opět musím pochválit za přístup bazar Štěpánek. normálně bych nechválil ale ke mě se chovali moc seriozně a to nepíšu proto že to od štěpánka čtou, kdyby to tak nebylo nemam problem napsat ostrou kritiku, naopak musím velmi zkritizovat značkový servis Mercedes Praha Stodůlky Carstore ,jmenovitě technik p. Jambor vůbec nevěděl která bije a stálo mě to 20litrů a Štěpánka 16litrů,maj kluci vyděláno,vyměnili váhu a obtokovou klapku protože přez ně pravděpodobně nešel vzduch právě kvůli té trubici,nevím kde přišli na to že to nasává olej ale moje teorie je taková že když trubka zmenšila objem tak se zvýšila komprese a došlo k enormnímu tlaku a je možný že to nasávalo ten olej , možná taky ho.vno a olej si v servisu vymysleli.

takže zítra auto doma podrobím testování a snad to bude ok, ještě mam strach z vysokých teplot protože to dělalo vždy při vysokých teplotách,možná proto že ta inkriminovaná trubka teplem změkla. držte palce a když tak se někde potkáme na nějakém výletu........zdar a děkuji za názory

2012-07-13 18:42:07

http://volico.de/webshop/

Konkrétně mám korekční fix, najdeš tam víc druhů a barev ;)

takl good luck a užívej si konečně auto a snad mě nepotká neco podobného jako tebe


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 45