Fórum - Téma


R170 - POKEC (o všem kolem SLK)


Fórum SLK R170 R170 - POKEC (o všem kolem SLK)

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 43

 Šolim
Miloš
2014-10-28 15:51:57

sket: O.K., přeji Ti hladký jarní start bez problému s benzínem

Skyair  
Pavel
2014-10-28 16:04:35

sket: Jednoznačně zimovat s plnou nádrží. Vyzkoušeno při mnoha zimách s motorkami. Dokonce i s normálními olovnatými i bezolovnatými benzíny. Přeji ti ... i nám rychle ubíhající zimu.

baby  
Josef
2014-10-28 16:40:17

skyair: přesně jedině plnou a pozimě vše ok,voda v nádrži je prevít a v plné se nemá co srážet

 Šolim
Miloš
2014-10-28 17:37:46

baby: Pepíčku ,je to věc názoru,např . v motorce nechávám plnou,kvůli rezatění nádrže,prostříknu svíčky,na jaře otřu o po menším domlouvání si motor dá říct.

U auta je to myslím odlišné,protože plná nádrž= cca 60 - 80 l benzínu a jestli chce někdo tvrdit,že nevodnatí,tak ať to tvrdí.Nejsem žádný dogmatik,ale mně velí zkušenosti a těmi se řídím,nechť si každý dělá co chce.Má-li někdo jiné zkušenosti,ať se jimi řídí,ale já jsem pouze sdělil ty své.

Těch aut jsem měl již dost ,bez problémů a někdy ,ať se někdo zlobí ,nebo ne,vždycky je to o páničkovi,jako u psa.

Starám se o vše asi tak jak si myslím nejlépe a nemám problémy,akorát někdy tady,protože se snažím slučovat dobré rady se svými zkušenostmi.

Nedávno se taky psalo,jak je sádlo škodlivé a ejhle,dnes je zdravé,takže všeho s mírou

baby  
Josef
2014-10-28 19:22:36

Šolim: přesně miloušku kamaráde vše je věc názoru veteránka natankuji po hrdlo speciálem 91 a na jaře na půl otáčky chytí dělám to už 14let a vždycky mi udělá radost hezky ho pochválím a jsme oba spokojení akorát už nemám ten švih hold už nejsem nejmladší

2014-10-29 07:09:26

Zvyknem natankovať plnú, ale to je skôr zo zvyku, lebo vždy tankujem plnú. Boli ale časy, keď muselo stačiť "za stovku" bez ohľadu na cenu benzínu. Pred zimou dám do nádrže velfobin, aby naviazal vodu. Neviem či sa ešte predáva, lebo už tam len nalejem pár deci denaturáku a je po vode. Auto keď stojí celú zimu v garáži bez zmien teploty, tak by nejak extra nemala voda v nádrži kondenzovať.

 Šolim
Miloš
2014-10-29 10:35:33

gadzius: Rozumné rezimé.Ono totiž je rozdíl,když máš cca 1/2 roku starý benzín do motoru,kde je karburáror,ten zkousne hodně,nebo nafta,neboť jak známo diesel je schopný krátkodobě jezdit i na "močku",nebo když máš motor se vstřikovačkou a ještě k tomu motor,kde se předepisuje 98 oktanů,jako například motor 200 - 230 kompresor (SLK,CLK,W210...)

Beru v potaz i to,že ne všude je benzín stejné kvality a některý je v háji za tři měsíce (Shell).Mně se toto stalo 2 x ,když jsem s CLK W 208 K v zimě moc nejezdil a potom když jsem ho prodával,kde jsem byl nucen vypustit celou nádrž a to jsem přilepšoval plnou nádrž benzín deseti litry 100 okt.

U motorky je to jasné,tam se opravdu doporučuje mít plnou nádrž,ale to hlavně z důvodu,aby nerezatěla

Myslím,že je dobré si tyto zkušenosti sdělit,než tvrdošijně tvrdit to své,plná,nebo prazdná

2014-10-29 13:10:10

U motorek je nadrz z jineho materialu nez u auta?

 Šolim
Miloš
2014-10-29 15:37:38

sket: Ano,cca před třiceti roky se začalo s výrobou umělohmotných nádrží u automobilů,takže psát tady o tom ,že rezatí nádrž ,je holý nesmysl

U motorek se dělá z kovu,protože nádrž slouží rovněž jako bezpečnostní prvek.U sportovních verzí se snad dělá z karbonu,nebo nějaké jiné podobné pevné a lehké slitiny.To si však netroufám tvrdit.

Takže ten kdo si myslí , že mu nádrž přez zimu rezatí,tak nemusí mít strach,leda že by SLK mělo kovovou , resp. pozinkovanou nádrž.To opravdu nevím,ale já u svého vozu tyto obavy zcela vylučuji.

Pozn.ještě mám v dobré paměti,když jsem před léty pětatřiceti dělal seřizovače v tehdejším AZNP Ml.Boleslav na "švovkách",tj.švový svářecí stroj (dvě svářecí kola proti sobě),kde se dvě vylisované půlky nádrže svářely dohromady a pak se následně zkoušely ve zkušebních vanách,zda-li netečou.

baby  
Josef
2014-10-29 16:40:19

gadzius: Velfobin byl kdysy dnes je Aquafobin když jsem se v krámě ptal na velfobin nikdo nevěděl co chci no je nová doba

2014-10-29 16:57:34

baby: Kde sú tie časy, keď sa predával Velfobin a keď som bol mladý.

EDIT :

Našiel som aj Velfobin. Predáva sa. :)

http://aditiva.heureka.sk/velvana-velfobin/

baby  
Josef
2014-10-29 16:59:40

gadzius: a za pár kaček ,mladej si byl nedávno ty dědku

 Šolim
Miloš
2014-10-29 18:12:32

baby: Tak Pepíčku stále čekám,že mi někdo napíše,že mu rezne nádrž a stále nic.Nevíš čím to bude?!Že by se příručky mýlily,nebo návody ?

baby  
Josef
2014-10-29 20:05:37

Šolim: Já se do ní raději nekoukám

 Šolim
Miloš
2014-10-29 20:34:08

baby: ...a děláš dobře,protože všelijaký ty srajdy a příměsy akorát vytvářejí hnusnej šlem společně s bordelem v benzínu.To by ale asi mohli vyprávět kluci,kteří se s tím setkávají na dílně.No, ale "vševěd" by mohl poradit...

Chudáci mladí a důvěřiví chlapci

Skyair  
Pavel
2014-10-29 20:54:43

Šolim: Tváříš se tu jako zkušený pamětník, tak raď. Ale nejdřív si zjisti, z čeho jsou nádrže v SLK R170 a R171. Pak mi chvíli vyprávěj o motocyklových nádržích, z čeho a u které motky je jaká, pak o vodnatění benzínu. Osobně je mi jedno, co si leješ do své nádrže a jak přezimuješ. Ale dolož to ve vztahu k SLK a zkušenostem. Nepleť sem diskuzi o kvalitě benzínů, kterou neovlivníme - s výjimkou 100 oktanového benzínu, který neobsahuje rostliné sračky. Na téma jak přezimovat vozidlo jsou na webu stovky odkazů a zkušeností - kdo si to najde, tak se může svobodně rozhodnout. Ostatní je jen zbytečný slovní plevel.

 Šolim
Miloš
2014-10-30 06:58:05

skyair: Nechápu o co ti jde.Chlapec se mě ptal ,jaký je rozdíl mezi nádrží u auta a u motorky,tak jsem odpověděl a dále komunikoval .

O kvalitě benzínu píšu ve smyslu zkušeností a co už vůbec nechápu je tvé doporučení do čeho se mám plést,nebo ne.

Naopak si myslím ,že můj příspěvek s odpovědí z jakého materiáu je nádrž je na místě,protože reznutí nepřichází v úvahu

Zkrátka ti ujelo pero,ale z toho si nic nedělej

.

Skyair  
Pavel
2014-10-30 08:19:33

Šolim: No právě. Otázka o kterou šlo byla jak zazimovat SLK.

Píšeš: "před třiceti roky se začalo s výrobou umělohmotných nádrží u automobilů,takže psát tady o tom, že rezatí nádrž , je holý nesmysl!"

  • Takže, nádrže jsou plechové. (obr1. R170, obr2. R171) ... jestli jde o případnou korozi, do nádrže nevidím a ani jsem ji u SLK nekuchal - tedy nevím. Pokud natankuješ 100-ku benzín, problémy s rostliným sajrajtem nehrozí - stejně jako vodnatění benzínu při 5 měsíční pauze.

Proto plést do této diskuze teorie o tom zda zimovat auto s prázdnou a motorku s plnou, příběhy o nečistotách a kdovíčeho v benzínu, teorie co spálí diesel, projde karburátorem až po tvrzení, že u motoru i v SLK se předepisuje 98 oktanů. Předepsán je minimálně 95 oktanů a je jasné že 98 nebo 100 mu neuškodí.

Voda v plechové nádrži může vznikat především kondenzací v prázdném prostoru nádrže, ale za předpokladu, že je auto zazimováno ve venkovní garáži nebo stodole. Ve vyhřívané to samozřejmě nehrozí.

A k motkám. Dříve nádrže pouze kovové, v současnosti mimo většiny čoprů má řada motorek nádrže plastové, ukryté pod kryty kapotáží. Důvod je jasný. Současné "plastové" - lépe řečeno nekovové nádrže jsou nejenom lehčí, ale především bezpečnější.

Ale to bych se už pletl do něčeho, co sem nepatří.

 Šolim
Miloš
2014-10-30 08:29:43

skyair: Pavle prosím,dál to neřeš,já jsem to napsal na základě vlastních zkušeností,sdělil svůj názor...

Vážím si tvé činnosti a mnohdy dobrých rad,ale v tomto případě si za svými příspěvky stojím s poznámkou již výše uvedenou,"nechť si každý dělá co chce"...

Já mám auto jak z alabastru a jakým způsobem tomu tak je, je pouze a pouze jenom moje věc,mimochodem jako v tvém případě

Přeji hezký den M !

2014-10-30 20:18:38

Konečne ste sa rozpísali, pustili do seba, takže bolo čo čítať. A takto to skončí.


Odpovědět

1 ......... 25  26  27  28  29 ......... 43