Fórum - Téma


R170 - POKEC (o všem kolem SLK)


Fórum SLK R170 R170 - POKEC (o všem kolem SLK)

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 43

Skyair  
Pavel
2013-03-19 17:21:30

gadzius: ASR a centrál. Klasika u "K"

2013-03-19 22:28:26

Jak je to s manipulací střechy a venkovní teplotou v mínusových hodnotách, zakazuje to vyloženě výrobce či pouze upozorňuje na nebezpečí a nebo je tam dokonce nějaké čidlo které to omezuje? Otvíral to někdo z Vás v zimě???

napadlo mě, že se pojedu podívat na vyhlídnuté SLK a bude hezky svítit slunce, ale bude mínus

2013-03-20 06:32:44

Strechu som otvoril aj pri -15C, ale v garáži. Mínusové teploty neovplyvňujú otváranie strechy. Logicky sa nesmie otvárať pri zasnežení, alebo ak je lad na streche. To by si jej asi pomohol. :)

2013-03-21 13:10:56

Co si kdo myslíte o rozdílech ve výhodách či nevýhodách mezi motory slk230 a slk320.Přemýšlím který bude spolehlivější a který levnější či dražší na údržbu a který na provoz.

U slk320 bude každopádně vyšší zákoné pojištění,jestli jsem se dočetl dobře tak je tam 12svíček,ty budou něco stát,ale zase nemá turbo - to je zase záležitost u slk230 a s tím i občas výdaje.Pocit z jízdy a akcelerace bude asi dost podobný,rozdíl je tam jen 15kW a jedna sekunda a taky rozdíl litr na sto.Napadá někoho v čem se ještě liší???

Skyair  
Pavel
2013-03-21 13:29:32

joskro1: Čtvrtý příspěvek odshora:

http://www.mercedesclub.c...select=38498#message38498

Sice o CLK - ale motory stejné:

http://www.mercedesclub.c...20-vseobecne-dotazy-36302

Rozhodoval jsem se podobně jako ty a nakonec jsem se rozhodl pro 230K. Uznávám, že 6V má hladší chod, ale náklady na provoz jsou o něco vyšší. Jak už jsem tu psal - mimo těch 12 svíček to má 2 katalyzátory, dražší výfuk, více oleje, spotřeba min. o 1 litr benzínu víc.

A to hlavní U nás je SLK 320 (vyrábělo se pouze ve faceliftu) minimum, takže máš menší možnost výběru. Musíš do Německa ... a to se o dost prodraží.

2013-04-06 14:20:15

Mrkněte se kolika ampérovou baterii máte ve vozidle,díky.Já mám 60ti ampérovou v slk230.Je tam,ale místo na delší,tak nevím jestli je správná.

Skyair  
Pavel
2013-04-06 14:28:28

Velikost Ah baterie byla ve volitelné objednávce výbavy SLK. V mém je např.nejsilnější - 74 Ah.

Do Itálie a na jih dávali slabší - na sever silnější. Většina německých má 74 Ah.

http://www.battery-import...ue-dynamic-74ah--12v--e11

2013-04-06 14:53:11

Ta moje baterie vypadá špatně (jak stoletá). Mám v garáži zánovní 72 Ah, tak jsem ji vyměnil a koukal jsem v manuálech postup pro výměnu baterie je bod 6.- ESP kalibrace.

OK, ale zcela nechápu větu: žluté světlo by mělo jít ovládat tlačítkem ESP. Ale co budu ovládat?

Ty tomu rozumíš - co je tím myšleno?

Skyair  
Pavel
2013-04-06 14:55:53

Bod 6: Jedná se jen o kontrolu funkce - při natočeném motoru natočit kola do krajních poloh a pak si zkusit zda jde ESP tlačítkem zapnout a vypnout - to je celá kalibrace

Funkce ESP je tady:

http://cs.wikipedia.org/w...liza%C4%8Dn%C3%AD_program

  • - Takže - Elektronický systém stabilizace směru jízdy ESP snižuje nebezpečí smyku při jízdě do zatáčky a v extrémních situacích jako je náledí nebo mokrá vozovka udržuje vůz ve zvolené stopě. Bezpečnost vozidla zvyšuje cíleným brzděním jednotlivých kol tak, že již při začínajícím smyku působí proti tomuto nechtěnému pohybu a řidiči zůstává zachována možnost vůz ovládat. Při přetáčivém pohybu je korekce směru vozidla dosahována přibrzďováním předního kola na vnější straně zatáčky, při nedotáčivém pohybu brzdí zadní kolo na vnitřní straně zatáčky. Přídavným účinkem funkce ESP je snížení výkonu motoru, které vůz zpomaluje. ESP se tlačítkem vypíná např. při rozjezdu ve sněhu do kopce a pod.
  • --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tlačítko ESP se ale také používá pro reset plynu. V případě, že nejdou otáčky víc než 3000 za min - při jízdě. Pak platí tato rada:

http://www.mercedesclub.c...hyb-a-kalibrace-plynu.pdf

Ovládání plynu není mechanické, ale elektronické. Pokud ti motor běží jak má, tak nic dál dělat nemusíš.

Jen si odzkoušej tlačítko ESP, zda jde zapnout - vypnout (viz. signalizace - žlutý trojúhelník v tachu.)

2013-04-06 14:59:05

skyair: aha díky, tak já se asi projedu aspoň kolem baráku,abych to vyzkoušel

Vyzkouším a jen tak mimochodem, možná to ani potřebovat nebudu, ale je tady někde i ten návod na ten plyn?

Skyair  
Pavel
2013-04-06 15:10:42

joskro1: Přidal jsem vše k příspěvku výše.

Zkus si ESP tlačítkem před řadičkou zapnout a vypnout i při jízdě.

Když je ESP vypnuté - tedy nefunkční, svítí ten žlutý trojúhelník v tachometru

2013-04-06 15:15:45

skyair: pecka,děkas

Skyair  
Pavel
2013-04-06 15:16:37

joskro1: Když vše funguje, tak je to radost

2013-04-06 17:25:32

joskro1: mám taky auto z It. a mám tam pouze 60,nebo dokonce 55 Ah a úplně stačí.Nebudeš-li s autem parkovat venku a aspoň jednou za čtrnáct dnů ho projedeš,tak bohatě stačí.Mám clk 200 k silnou verzi 192 HP.

Jestliže baterie slouží, i když je stoletá,tak bych neviděl důvod ji měnit,jedině , že by ses s ní chodil do garáže mazlit

Jinak co Ti tady radil Skyair,se vším souhlasím,protože je to zkušený chlapík a ještě k tomu indián a indiáni nikdy nelžou

2013-04-06 20:12:46

Aha takže by to stahování střechy mělo makat i se slabší baterií bez problémů,jsem si zahrával s myšlenkou,že to čerpadlo pro hydrauliku má veliký odběr a slabší baterie to neutáhne.Stalo se mi totiž párkrát před výměnou baterie,že se střecha v procesu otvírání nebo zavírání zastavila a pak po opětovném stisknutí tlačítka pokračovala a dokončila proces.

Skyair  
Pavel
2013-04-06 20:39:52

joskro1: Tady moc neporadím, protože je to připojeno přes ten dálkový vario modul. Já otvírám i zavírám vždy s motorem v chodu. Zkusit to podobně s motorem a sepnout to tlačítkem v autě, co to bude dělat.

2013-04-06 20:42:20

joskro1: SLK neznám,ale jestliže se chceš přesvědčit o baterii,tak není nic jednoduššího ji stahovat s běžícím motorem.Nebo je to jinak?Tam ten odběr asi trochu bude

edit:Pavel mě předběhl,ale je to logicky nejjednodušší kontrola.U W 211 mám elektrickou zadní roletku zadního skla a když ji stahuji bez chodu motoru,tak mě to upozorňuje,ať už to podruhé nedělám,protože vybíjím baterii

2013-04-06 20:46:46

Přesně tak,auto mám doma od čtvrtka a jak postupně chodí všichni známí a rodina a kamarádi a nikdo to na vlastní oči neviděl tak jsem to za tu dobu poměrně často otvíral a zavíral,no a zastavilo se mi to pouze bez běžícího motoru,s běžícím motorem na držící tlačítko to chodilo na 100% takže jsem si zahrával s nedostačujícím zdrojem.

2013-04-06 20:56:57

joskro1: ...ono totiž,když má člověk z něčeho velkou radost,tak je z každé maličkosti vykulenej.Úplně Tě chápu,protože mě to dokáže pěkně rozhodit,notabene u dnešních přeelektrizovaných vozů.SLK je na tom,co se týče ty elektroniky,ještě móóóc dobře.Tak ať máš z auta jenom radost

2013-04-06 21:14:09

Šolim: kdo by neměl radost


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 43