Fórum - Téma


R170 - Pokec


Fórum SLK R170 R170 - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


Diskuze o článku

SLK R170

Mercedes-Benz SLK R170 Tady to začalo! Mercedes Benz R170 SLK 200 S dvoulitrovým  motorem a výkonem100kW (136 koní), sice nejslabší ze všech  -  na počátku bez kompresoru. Ale výhodou motoru bez kompresoru je jednoduchost a dlouhá životnost. A jak čas ukázal, je nakonec příznačná pro celou řadu motorů M111.  První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od červ...


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 47

Skyair  
Pavel
2013-04-06 14:55:53

Bod 6: Jedná se jen o kontrolu funkce - při natočeném motoru natočit kola do krajních poloh a pak si zkusit zda jde ESP tlačítkem zapnout a vypnout - to je celá kalibrace

Funkce ESP je tady:

http://cs.wikipedia.org/w...liza%C4%8Dn%C3%AD_program

  • - Takže - Elektronický systém stabilizace směru jízdy ESP snižuje nebezpečí smyku při jízdě do zatáčky a v extrémních situacích jako je náledí nebo mokrá vozovka udržuje vůz ve zvolené stopě. Bezpečnost vozidla zvyšuje cíleným brzděním jednotlivých kol tak, že již při začínajícím smyku působí proti tomuto nechtěnému pohybu a řidiči zůstává zachována možnost vůz ovládat. Při přetáčivém pohybu je korekce směru vozidla dosahována přibrzďováním předního kola na vnější straně zatáčky, při nedotáčivém pohybu brzdí zadní kolo na vnitřní straně zatáčky. Přídavným účinkem funkce ESP je snížení výkonu motoru, které vůz zpomaluje. ESP se tlačítkem vypíná např. při rozjezdu ve sněhu do kopce a pod.


Tlačítko ESP se ale také používá pro reset plynu. V případě, že nejdou otáčky víc než 3000 za min - při jízdě. Pak platí tato rada:

http://www.mercedesclub.c...hyb-a-kalibrace-plynu.pdf

Ovládání plynu není mechanické, ale elektronické. Pokud ti motor běží jak má, tak nic dál dělat nemusíš.

Jen si odzkoušej tlačítko ESP, zda jde zapnout - vypnout (viz. signalizace - žlutý trojúhelník v tachu.)

2013-04-06 14:59:05

skyair: aha díky, tak já se asi projedu aspoň kolem baráku,abych to vyzkoušel

Vyzkouším a jen tak mimochodem, možná to ani potřebovat nebudu, ale je tady někde i ten návod na ten plyn?

Skyair  
Pavel
2013-04-06 15:10:42

joskro1: Přidal jsem vše k příspěvku výše.

Zkus si ESP tlačítkem před řadičkou zapnout a vypnout i při jízdě.

Když je ESP vypnuté - tedy nefunkční, svítí ten žlutý trojúhelník v tachometru

2013-04-06 15:15:45

skyair: pecka,děkas

Skyair  
Pavel
2013-04-06 15:16:37

joskro1: Když vše funguje, tak je to radost

2013-04-06 17:25:32

joskro1: mám taky auto z It. a mám tam pouze 60,nebo dokonce 55 Ah a úplně stačí.Nebudeš-li s autem parkovat venku a aspoň jednou za čtrnáct dnů ho projedeš,tak bohatě stačí.Mám clk 200 k silnou verzi 192 HP.

Jestliže baterie slouží, i když je stoletá,tak bych neviděl důvod ji měnit,jedině , že by ses s ní chodil do garáže mazlit

Jinak co Ti tady radil Skyair,se vším souhlasím,protože je to zkušený chlapík a ještě k tomu indián a indiáni nikdy nelžou

2013-04-06 20:12:46

Aha takže by to stahování střechy mělo makat i se slabší baterií bez problémů,jsem si zahrával s myšlenkou,že to čerpadlo pro hydrauliku má veliký odběr a slabší baterie to neutáhne.Stalo se mi totiž párkrát před výměnou baterie,že se střecha v procesu otvírání nebo zavírání zastavila a pak po opětovném stisknutí tlačítka pokračovala a dokončila proces.

Skyair  
Pavel
2013-04-06 20:39:52

joskro1: Tady moc neporadím, protože je to připojeno přes ten dálkový vario modul. Já otvírám i zavírám vždy s motorem v chodu. Zkusit to podobně s motorem a sepnout to tlačítkem v autě, co to bude dělat.

2013-04-06 20:42:20

joskro1: SLK neznám,ale jestliže se chceš přesvědčit o baterii,tak není nic jednoduššího ji stahovat s běžícím motorem.Nebo je to jinak?Tam ten odběr asi trochu bude

edit:Pavel mě předběhl,ale je to logicky nejjednodušší kontrola.U W 211 mám elektrickou zadní roletku zadního skla a když ji stahuji bez chodu motoru,tak mě to upozorňuje,ať už to podruhé nedělám,protože vybíjím baterii

2013-04-06 20:46:46

Přesně tak,auto mám doma od čtvrtka a jak postupně chodí všichni známí a rodina a kamarádi a nikdo to na vlastní oči neviděl tak jsem to za tu dobu poměrně často otvíral a zavíral,no a zastavilo se mi to pouze bez běžícího motoru,s běžícím motorem na držící tlačítko to chodilo na 100% takže jsem si zahrával s nedostačujícím zdrojem.

2013-04-06 20:56:57

joskro1: ...ono totiž,když má člověk z něčeho velkou radost,tak je z každé maličkosti vykulenej.Úplně Tě chápu,protože mě to dokáže pěkně rozhodit,notabene u dnešních přeelektrizovaných vozů.SLK je na tom,co se týče ty elektroniky,ještě móóóc dobře.Tak ať máš z auta jenom radost

2013-04-06 21:14:09

Šolim: kdo by neměl radost

2013-04-06 21:21:52

joskro1: vypadá fakt skvěle,hlavně,aby i po techn.stránce byl O.K.Mimo toho auta mě zaujalo spíš prostředí ve kterém svého miláčka chováš,protože u nás v Železných horách by jsi ho fotil v tomto "jarním" období na sněhu

Mám na autě leťáky,protože autem přes zimu nejezdím a mám domluvenou opravu,ale zatím si netroufám vyjet,protože ta letošní ledovka je snad" betonová".Takže až odtaje,tak pojedu nejprve do "autonemocnice"

2013-04-06 21:36:07

Šolim: tu technickou stránku samozřejmě prověřím,až ho pořádně začnu používat,ale říkám si vše se dá opravit,hlavně když nehnije železo

Jinak u nás na západě počasí bez sněhu a kdybych to měl na značkách tak už mám 100 jarních kiláků.Kola mám na autě zimáky a v garáži jsou připravený letní,takže to asi příští týden už budu přezouvat.

2013-04-06 21:43:12

joskro1: Tak to s Tebou stopro souhlasím,protože "načatá"kára=postupný skon vozu.Motor,převodovka,nápravy,atp.se opraví,nebo se dá nové,ale rez?Tak to kuva ani náhodou.To by musel být krásný veterán na renovaci,ale to je úplně v jiných finančních dimenzích a hlavně možnostech to mít kde dělat,jsi-li ženatý=rozvést sea pak jó

2013-04-06 21:53:13

Šolim: Už jsem pár kár který šly do kopru ohledně rzi měl a podle mě je to boj s větrnými mlýny.

Skyair  
Pavel
2013-04-06 21:59:52

joskro1: Pěkná fotka SLK - už jsem ti ji přidal. Užívej si a doufám, že se někde potkáme P.

2013-04-06 22:05:28

skyair: jj díky a taky doufám

tak jsem koukal v manuálech,že by tohle měl být olej do diferáku: HINTERACHSGETRIEBE, AUSGLEICHGETRIEBE MIT BEGRENZTEM SCHLUPF

· Kapazität : Füllmenge (gesamt) 1,1 Liter

· Gebrauch : Normal

· Empfehlung : Hypoid-Getriebeöl (GL-5) LS SAE 85W-90

Nevíte někdo po kolika kilákách udává výrobce výměnu?

Skyair  
Pavel
2013-04-08 16:08:00

joskro1: Kdysi MB tvrdil, že je to trvalá náplň Měnil jsem olej v diferáku i v převodovce ve 100 tis. a byl už pěkně černej. Takže pokud nevíš, kdy byl naposledy měněný - tak výměna neuškodí

Olejové náplně souhlasí:

  • převodovka -Getriebeöl (GL-3+) SAE 75W-80
  • diferák -Hypoid-Getriebeöl (GL-5) LS SAE 85W-90

2013-04-08 16:15:47

skyair: nevím s jistotou nic takže vyměním postupně taky všechny náplně a navíc mám diferák na levé straně lehce od oleje,takže už tam nějaký únik byl a nebo stále je,už jsem to očistil a chci se přesvědčit jestli tam nějakej olej aspoň je a pak budu sledovat ten únik.Když nebude únik tak ho vyměním a když bude únik,tak to nechám nejdřív přetěsnit.


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 47