Fórum - Téma


R170 - Pokec


Fórum SLK R170 R170 - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


Diskuze o článku

SLK 170

Mercedes-Benz SLK R170 Tady to začalo! Mercedes Benz R170 SLK 200 S dvoulitrovým  motorem a výkonem100kW (136 koní), sice nejslabší ze všech  -  na počátku bez kompresoru. Ale výhodou motoru bez kompresoru je jednoduchost a dlouhá životnost. A jak čas ukázal, je nakonec příznačná pro celou řadu motorů M111.  První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od červ...


1 ......... 43  44  45  46  47

2017-08-04 15:51:20

Zdravim Vas, chcel by som sa spytat ci sa stym niekto nestretol : asi pred mesiacom som si vsimol ze pri zaradeni 1rychlostneho stupna a pomalom rozbiehani mi niekedy vysiel z predu auta zvuk podobaju i sa buchnutiu kladiva o hrube zelezo potom prestalo a dnes som si vsimol ze niekedy ked sa rozbieham tak na laktovej opierke som citil dost velke vybracie zo spodu auta aj ked som ubral plyn vtedy to zavibrovalo a robilo to iba na 1tke a 2jke po case to prestalo...neviete coho to moze byt zaciatok priblizne?dakujem

2017-08-04 15:57:11

doli: Ok a to ovládání kompresurou je tam ještě něco než ta obrokova klapka?

Co jsem se dočetl na zahraničnich forech tak za tu chybu s ovladanim kompresoru většinou nějakej elektronicky řizenej podtlakovej ventil ale nevim jestli je to ten přední pod krytem motoru?

2017-08-08 09:11:35

Ahoj Pavle, servis dopadl dobře, oleje, svíčky, seřízení a vše je v pořádku. Díky a hodně zdraví přeje Petr

2017-08-10 11:21:28

Ahoj,

jak jsem slíbil, v návaznosti na: (http://www.benzworld.org/...te-maf-screen-delete.html) vše co inzerovali jsem vyzkoušel. Na mém voze slk200K 1999 141kW jsem přesunul MAF do pozice pofaceliftové verze, odstranil jsem mřížku v MAF a nahradil voštinou 5M, mřížku u klapky sání jsem odstranil a místo toho dal kousek hliníkové roury o průměru sání. Světe div se auto jede mnoho lépe, otáčky při sešlápnutí plynu rostou plynule, akorát to teď má efekt jako turbo, když zašlápnu do podlahy, tak asi půl sekundy nic a pak zabere. Nevím proč ale auto má teď úplně jiné chování, na mokru to jede i na trojku driftem a to jsem opravdu nechtěl, jsem nadšen, uvidíme co dlouhodobé vlivy.

2017-08-10 12:09:55

eledavid: odstranil jsi z MAF jen kovové sítko nebo i plastovou mřížku? Koukám že v diskuzích před odstraněním plastové mřížky varují, že by při proudění vzduchu uvnitř MAF docházelo k turbulencím vzduchu které by způsobovalo špatné fungování senzoru. Máš nějaké fotky úpravy? Jsem zvědavý na další zkušenosti s vlivem na jízdu a výkon.

2017-08-10 12:34:54

eledavid: To mě přijde velice zajímavé. Mohlo by to vyřešit moje problémy s kolísáním volnoběžných otáček. Co všechno krom hliníkové roury jsi ještě potřeboval?

2017-08-14 08:38:17

sket: Ahoj, první věc je relokace MAF. Na prvním obrázku, my co máme předfaceliftovou verzi máme MAF těsně za intercoolerem - to není příliš dobré místo, je tam velké množství turbulencí. Proto se přemisťuje z původního místa (červená kružnice) do místa kam ukazuje šipka. K tomuto je třeba koupit hadici z pofaceliftové verze, to je toto: http://bazar.automedik.cz/AMD3737298786. *Ta plastová roura se oddělá a nahradí původním kolenem, které se odřízne, aby tam MAF šel dobře dát. Důležitá věc je, že musíš příruby dobře odmastit, protože jinak ti budou při boostu vypadávat, nebo je možnost rouru nahřát a trochu rozšířit - to jsem dělal já, stačí plynový vařič a nějaká vhodná skleněná lahev. Potom to drží bez problému.

Tak co s tou váhou vzduchu vyndal jsem jak sítko tak ten plastové laminarizátor (air straitioner), na místo toho jsem tam dal M5 voštinu, viz foto. V cizině dávají SaxonPC voštinu (honeycomb), ale nám dodává sendvičové desky firma M5 tak jsem to měl zdarma k jiné objednávce, tak jsem to využil (voština je uvnitř sendvičové desky - dává se to do letadel). Takže takto. A tyto popsané úpravy s vyčištěním MAF přípravkem: http://www.bonatrade.cz/p...3xrwA0EAYYASABEgI-VvD_BwE vyřešili cukání, pokud se jendá o T/B mřížku tak ta s tímto nesouvisí, tam ta moje modifikace jenom snižuje gradient tlaku v sání, čili to přidá nějaký ten HP. :D

2017-08-14 08:42:01

Jo a co se týče toho T/B screenu tak tam jsem udělal to, že jsem ho vyhodil a dal tam kousek hliníkové roury, viz. foto.

2017-08-14 08:46:03

jambicz: Tu plastovou mřížku hlavně nikdo neodstraňujte! Je možnosti ji nahradit voštinou, jak píši výše, ale nikoli odstranit, vede to ke špatnému čtení MAF a může to způsobit vážné poškození motoru, podpálení ventilů, nebo propálení pístů díky vysoké teplotě při spalování chudé směsi!

2017-08-14 10:06:56

eledavid: díky za popis. Mřížku bych určitě neodstraňoval a nevím jestli má smysl vyndavat sítko. Mám facelift a tam je MAF trochu jiný. Uvidím,na jaře chci stejně MAF preventivně vyměnit, tak na tom starém můžu zkusit sítko odstranit, jestli pocítím nějaké změny.

2017-10-12 20:20:15

Ahoj,

zima se blíží a budu pořizovat pneumatiky.

Nemůžu se rozhodnout mezi nokian wr d4 a Continental WinterContact TS860.

Poradíte někdo?

Díky.

2017-10-12 20:30:02

czpetr80: Continental dlouhodobě vyhrávají zimní testy ADAC, další možnost je Michelin CrossClimate které se umístili první v jiných testech a u ADAC byly myslím na druhém místě. Osobně jezdím na Continentalech + zátěž do kufru.

2017-10-12 21:37:20

Díky.

Co vozíš v kufru?

2017-10-12 21:55:30

czpetr80: dva 25kg pytle cementu zabalené v silných igelitových pytlích, aby se mi náhodou neprotrhly.

2017-10-13 17:30:20

Také jezdím na Continentalech, ale nikdy jsem neměl problém s žádnou z rozšířených značek, včetně třeba Barumek. Vybírám vždy podle testů a ceny.


Odpovědět

1 ......... 43  44  45  46  47