Fórum - Téma


R170 - Nestartuje


Fórum SLK R170 R170 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1  2  3  4  5

2015-03-16 21:26:56

blueabyss: když jsem napsal všechno v pořádku tak jsem tím myslel samozřejmě proletování K40, i když třeba zkrat v závitech by mohl být. Rozebírám to již hbitě. Zítra by měl přijít pán s diagnostikou MB tak se uvidí. Dám vědět jak to dopadlo! Oceňuji solidaritu a péči zde.

2015-03-16 21:32:12

jiřina: Tak uvidíme - jsem tak nějak vnitřně přesvědčen, že diagnostika nic neřekne.

2015-03-16 21:41:21

blueabyss: diagnostika řekne co ,, konstruktera programu ,, napadne tam dát, bohužel je to tak. Mě mate ten větrák chladiče.

2015-03-16 21:42:40

jiřina: Mě ne, mě právě napovídá

2015-03-17 16:09:26

blueabyss: pan Diagnostik mě po telefonu přesvěčil,že diagnostika to neukáže.Opět jsem to vymontoval /předtím jsem zkusil relé pod proudem/ a nic a nic. Teď na to čučím a nevím si rady jak dál. Kdybych si byl jist, že je r. vadné tak koupím nové.

2015-03-17 17:54:30

jiřina: V tom rozhodnutí nemohu pomoci - měřit přes internet zatím nelze. Diagnostik nemá měřák nebo je to jen vymazávač závad?

Škoda že jste to nenačetli - alespoň zjistit jak je to s povolením ke startu a jak je na tom komunikace mezi jednotkami. Z toho by se snad dalo něco usoudit.

Doměř zda-li jdou na řídící jednotku motoru všechna napájení - předpokládám, že ten ventilátor se rozběhne se sepnutím 15 (klíček v poloze 2) Vzhledem k tomu, že je jednotka s největší pravděpodobností napájena jen z části - spustí si ventilátor jako ochranu - nevidí ostatní snímače motoru. To samé se však děje i při poškození paměti jednotky vadném softwáre atd - ale nemyslím si, že by to měl být tento problém.

2015-03-17 19:01:56

jiřina: 1x jsem se setkal taky s uplne zelenym konektorem k RJ motoru na 170....

2015-03-24 19:54:24

miky: heureka! Opraveno! Diskuse kolegu nás utvrdili, že problem bude v releovém bloku K40. Kamarád Evžen se do problému ,,ponořil,, a vyřešil. Je to jeden z mála mladých lidí který víc přemýšlí než blafe. Jeho šifra je u problému několik odstavců zpět. Doporučuji v případě problémů kontaktovat, Evža umí!

2015-05-25 18:13:01

Zdravim,

tak i sem prispeju .Bohuzel

Obcas se mi stane, ze chci nastartovat a starter toci ale motor nechytne (cca 1x za 20 nastartovani). Nekdy staci opakovany pokus a motor naskoci. Nekdy je potreba pockat par minut.

Nekdy kdyz startuji studeny motor, tak starter protoci rozhodne vicekrat nez je obvykle (10x za 20 nastartovani), ale motor naskoci uz pri prvnim startovani.

Nekdy motor naskoci tak jak ma okamzite.

Pokud se rozjedu trochu rychleji a pak zastavim, tak nekdy dokonce motor vypne i pri "volnobehu" (automat).

Pokud jedu "na extra spotrebu" (tedy motor nevytacim) tak se to nestava. Maximalne obcas skytne pritom, kdyz stojim.

Samozrejme jsem si to tu procetl a ihned jsem se jal kontrolovat modul K40 a kontakty se pohledove zdaji v perfektnim stavu (tedy absolutne zadne viditelne poskozeni)

Palivovy filtr? Pumpa? Skoda ze auta umim opravovat jen ve photoshopu.

2015-05-25 21:26:51

czpetr80: to je to nejhorši co Tě mohlo potkat, když auto jede a chyba je jen občas. Nevím od kud jsi, ale dobrej servis budeš potřebovat, mě se stalo něco podobného po zimě, studené skoro vždy problem s nastartováním, dvě tři startování a už bez problému, někdy to udělalo i teplé, problém byl v řídící jednotce, už mám jinou a vše OK. Příčina pravděpodobně nizké napětí baterky přez zimu a tím chyba EPROM paměti v řídící jednotce, po zimě bylo vše OK a začalo to až po několika krátkých jízdách.

Hodně štěstí s hledáním závady

2015-05-26 16:56:57

Navic vim, ze mam slabou baterku a asi uz bude i za zenitem. Dal jsem ji tam docasne, protoze ta puvodni uz dosluhovala. Nicmene jednotka docasnosti je jeden furt. Tak to mozna muze take hrat roli. Uz je objednana nova VARTA BLUE Dynamic 74Ah

Pro info predchozi zavady. Bylo to zasekle palivove cerpadlo. Po pripojeni natvrdo do proudu se rozbehlo. Tak doufam, ze bude slouzit i dale.

Tak problem se objevil znovu. Vymena cerpadla nepomohla. Pry by to melo byt nejake cidlo na vackach nebo klikovce.

2015-06-12 18:41:02

czpetr80: u mě stejný problém byl v relé k40 přímo pro benzínové čerpadlo, když si ho sepnul ručně, tak to normálně chytlo . takže se udělal vývod a dalo se relé ven přímo na konektory a je to svatý, nehledě na to že ho můžu kdykoliv vyměnit v případě poruchy...200kč

2015-06-13 13:47:13

driwerrr: Ja na k40 taky koukal. Zdalo se fakt vpohode, ale asi si jeden modul objednam z vrakoviste doforoty.

Nicmene posledni zavady zacaly tim, ze nesvitila mlhovka pak svetelna houkacka. Vymenily se oba spinace jak svetel tak blinkru a chvili to fungovalo. Uz zase ne . Pokud vse dobre dopadnu budu mit na zimu garaz, tak vim co budu po vecerech delat.

2015-06-21 10:26:42

czpetr80: Každopádně být tebou zkusil bych sundat z relátek na k40 ty plastové kryty (pro porovnání), nebo jen natom co má nastarosti benzínové čerpadlo vizuálně zkontroloval cívku a někdo at ti manuálně sepne to relátko a drží ho sepnuté a ty běž zkusit nastartovat...když to chytí mohl by si mít pravděpodobně v čudu to relé, natom mém nebylo taky skoro nic vidět..a tišťený spoj netknutý ale relé bylo v čudu...

2015-06-21 12:31:12

Presne tim vsim stribrnak prosel. Cerpadlo rachtalo a nove bezi uplne klidne, takze jsme tam nechali to nove. K40 prosel autoelektrikar a spoustu spoju pro sichr proletoval znovu. Zavadu to ale neodstranilo. Na radu pana z MB ve Varech jsme vymenili cidlo na klikovce, ktere poustelo po zahrati nesmysly (rovnou tedy i cidlo u vacek). Od te doby se chova jako pred zavadou. Pokud se v nasledujicim tydnu zavada neobjevi bylo to 100% to cidlo na klice. Pry se to stava u techto motoru po 150 tKm. Tak uvidime. Urcite dam report o stavu.

Tak podavam hlaseni. Denne jedu do prace a o vikendu jsem byl z Prahy ve Varech. Zavada se jiz neobjevila. Takze 100% to bylo jedno ze dvou cidel.

2016-07-18 23:28:43

jiřina: kde bol problém? Pošlete mi kontakt na Evžena ?


Odpovědět

1  2  3  4  5