Fórum - Téma


R170 - Nestartuje


Fórum SLK R170 R170 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1  2  3  4  5

2014-06-21 10:20:28

skyair: tu baterku znovu zkusím..hned jak přijedu z práce..jinak potom prohození baterii žádný problém nenastal, vše se chovalo jak má..

2014-06-21 10:24:09

driwerrr: Každý den opravuji to co je 5 servisech přezkoušeno. Diagnostika nejspíše bude u této závady k ničemu.

Skyair : podívám se co tam vše je - tuším že i právě benzínové čerpadlo- ale tutově i svorka 50 starteru - tu jsem opravil z Pelhřimova do Liberce po telefonu

Skyair  
Pavel
2014-06-21 10:26:36

driwerrr - bleeabyss: Je to jen pokus. Normálně lze baterii vyměnit, pokud nebyla odpojena na dlouhou dobu (třeba přes zimu) a vše běží jak má. Ale v německých radách se vyskytuje i tato. Proč motor zhasne, když se usedne do auta a na nic nesahá - to je fakt záhada. Startér se točí a motor nechytne. Je tam nějaké relé zapalování?

2014-06-21 10:37:07

blueabyss: Hm hm... můžu na to zkusit mrknout,jestli tam třeba taky nemám takhle vypálenej tišták..jestli tedy ničemu nevadí když všechny ty kabely takhle vypojím jako ve videu co jsi posílal..

2014-06-21 11:12:08

skyair: Je to tvoj auto - ty sice problem neřešíš, ale driwerrr si dal sice tři R ale ani jedno VIN - možná že je to stejné - dvakrát to hledat nebudu. Palivová pumpa je v K 40.

Skyair  
Pavel
2014-06-21 11:16:18

blueabyss: JJ, ta releová deska K40 řídí i dávkování paliva - viz krok 10 (K40 relay has been fixed and it will re-adjust your fuel settings appropriately.)

Tady je stránka demontáže K40 a jednotlivé kroky demontáže:

http://www.gilfether.com/...y/thumbnails.php?album=24

driwerrr: Jo Zdeňku - připomínka Petra k uvedení VIN čísla do profilu je důležitá. Bez toho se nedá identifikovat, jaké je konkrétní vybavení tvého auta

2014-06-21 11:30:03

blueabyss: VIN doplním, jsem v práci a když sem se zde registroval, neměl sem TP u sebe vše napravím..jinak děkuju za ochotu, vše jedno podruhém vyzkouším hned v pondělí, společně stou diagnostikou...:)

Skyair  
Pavel
2014-06-21 11:33:59

driwerrr: naštěstí máš stejný modul K40 pro

SLK 230K jako já (1996 - 1999) A2105400072

2014-06-21 11:38:10

skyair: Takže říkáš že to můžu bez problémů podle návodu takhle odpojit, a podívat se na stav toho relé,aniž by to pak třeba hlásilo nějaké chyby...

2014-06-21 11:41:16

Tady jsem vložil schéma - pro kutily :

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=263

Skyair  
Pavel
2014-06-21 11:53:11

blueabyss: Už jsem si to stáhl a uložil do archivu. Dík

driwerrr: Pokud odpojíš baterii a nic neulomíš, tak v pohodě

2014-06-21 13:23:57

blueabyss: tak jsem známemu do servisu volal skrz to rele K40 a to prý vůbec nezkoumal, řešil to rele v pojistkové skříni hned vedle těch velkých pojistek...

2014-06-21 13:55:31

To je normální, někteří opravují i to co v autě vůbec není

2014-06-21 20:52:45

Tak mi to nedalo, a ještě po práci jsem zašel do garáže, zkusil znovu odpojit a zapojit tu baterku, ale bez uspěchu... tak jsem se odhodlal se kouknout i do těch relátek jak jsi psal blueabyss....podle manuálu pěkně ale když jsem ten tišták vytáhnul z toho bakelitu, tak tišták i cívky relátek jsou všechny jako nový..., prostě vše co tam je nejevilo známku poškození ani žádnej studeňák pouhým okem nebyl vidět.... Jinak sem zapoměl napsat, že jsem to hned jak jsem ktomu přišel do garáže normálně nastartoval, opět nechal běžet (ohřát) a když sem do toho sednul, tak pozor.... hned to nechcíplo.. tak sem seděl dál až když sem 2 - 3 po sobě prošlápnul plyn tak to opět zdechlo a už to nechytne....

Doli  
Libor
2014-06-21 21:05:21

Hallův snímač otáček klikové hřídel KO

2014-06-21 21:12:54

doli: děkuju , zítra jdu zas do práce, takže už počkám do toho pondělí na tu diagnostiku a ta by to mohla ukázat ..? jestli je to ten snímač otáček kliky..

Doli  
Libor
2014-06-21 21:26:03

driwerrr: Pokud bude zrovna v okamžik napojení na diagnostiku snímač "mimo", tak ho diagnostika označí jako vadný, pokud poběží, nenačte nic

2014-06-22 00:00:46

Výhodou zážehového motoru je to, že buď není co zapálit nebo není čím. Bez snímače otáček se u tohoto motoru spojují obě varianty - nejsou aktivovány vstřikovače(jelikož neví kdy ) neháže jiskru jelikož jednotka nedostane impulz k tomu, aby sepla vysokonapětové cívky.

Pokud dojde k přerušení signálu ze snímače otáček při běhu motoru, tak je pravděpodobné, že závada bude uložena jako synchronizace klika vačka. Jednotka má k dispozici snímač vačky právě pro kontrolu synchronizace.

Teď jen záleží jakým způsobem ho hodnotí - je to u každého motoru jinak - dodnes jsem ten proces odlišností pořádně nepochopil.

Doli : například to co ti tam dovezli (ta skládačka) tak v jednotce je chyba snímače vačky a motor se tváří, že ho vůbec nepotřebuje????

Já bych asi jako první u tohoto problému naměřil tlak paliva u motoru(na vstřikovací liště) - pokud funguje čerpadlo - mohl by problém způsobovat regulátor tlaku- tuším, že zde je ještě integrovaný ve filtru paliva.

No nejspíše bych naměřil vše zaráz - diagnostika nemusí ani jednu z těchto anomalii vyhodnotit jako chybu.

2014-06-22 08:43:49

Ted nevím jestli jsem to už psal,čerpadlo je funkční když se napojí napřímo, když se pak zkoušelo otočit klíčkem a naměřit naněm něco, tak tam žádný proud nebyl....

2014-06-22 09:40:34

driwerrr: Zde bych tipoval, že naše diskuze musí na čas skončit. Je třeba si doplnit vědomosti v.iz příloha Pokud jste měřili PROUD a žádný tam nebyl - znamená to, že čerpadlo nemá žadný odběr. Pro další práci by však bylo třeba změřit NAPĚTÍ.

Princip spouštění a napájení palivového čerpadla je u každého vozidla trošku odlišný.

Po zapnutí klíčku - nejsem si jist - některé systémy spustí na okamžik

Při startu - zcela určitě sepnuto

Po startu - zcela určitě sepnuto

Jak je to přesně zde z hlavy nevím, ale domnívám se, že až při startu a po startu.

Daleko rychlejší, prokazatelnější a jednodušší je měřit tlak paliva na rampě vstřikovačů.


Odpovědět

1  2  3  4  5