Fórum - Téma


R170 - Nestartuje


Fórum SLK R170 R170 - Nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1  2  3  4  5

2011-08-07 20:06:02

Zdravím,

nesetkal se někdo s problemem, že by mu Mercedes SLK 2.0, přestal z ničeho nic startovat. Prostě normálně jezdí, pak chci nastartovat, normálně se rozvítí palubka, klíček jde do konečné polohy a nic, jakoby byla vybitá baterka,ale ta je ok, palubka svítí a rozjedou se vrtule u chladiče. A třeba za nějakej den, zase normálně startuje. Na diagnostice to napsalo v překladu :"Moje adaptace nečinnosti rychlosti je na mezních hodnotách."

Dělá to tak 1x za 2 až 3 měsíce. Děkuji za rady. Honza

2011-08-07 20:36:47

Tak to jsem zvědav - číslo té chyby je P0170 ? Mám obavy že tato chyba jaksi nesouvisí s tvým problémem. Ten rozběh vrtulí mi připomíná špatně udělaný soft v ŘJ, ale když to dělá jednou za dva až tři měsíce?

Jakou diagnostikou jsi to načítal?

2011-08-07 20:41:08

Bohužel, načítal mi to kamoš, takže diagnostiku nevim a č. chyby zjistím zítra. A jak špatně udělaný soft v ŘJ, jako že to někdy někdo čipoval?

2011-08-07 20:57:43

To je tak nějak první co mne napadlo, ale pokud jsi to nenačetl origo diagnostikou tak se zatím nedá nic vyvozovat. Ale pokud se ti netočí startér tak to asi nebude v ŘJ motoru - ale proč ty vrtule?

2011-08-07 21:03:03

Nemám s tím zkušenosti, ale dá se někde přehrát soft v ŔJ? A kolik to koštne?

A ještě co znamená ta chyba P0170? Mám pocit, že to tam bylo.

2011-08-07 21:57:22

Já nevím jestli je to P0170 jen vím, že tato chyba souvisí s adap.hodnotami. Nech to někde načíst origo diag a budeš hned moudřejší. Takhle to jsou jen dohady a domněnky.

2013-05-17 23:15:21

Zdravím, prosím o radu, po zapnutí klíčku auto nereaguje, pouze se rozsvítí kontrolka ASR, budíky jsou bez kontaktu, nestartuje. Baterka je v pořádku. Vše ostatní funguje -světla, radio, okna ... ( SLK 200 bez kompresoru, 1999)

Díky Vláďa Jihlava

Svatik  
Svaťa
2013-05-18 10:46:58

Domluv se tady. To máš asi nejblíž.

http://www.mercedesclub.c...firma/excar-plus-s-r-o-71

2013-05-18 11:22:02

svatik: Taky doporučuji,má to asi 30 km a je to tutovka.Taky mám ty nejlepší zkušenosti.Akorát,jak tam dojede

Svatik  
Svaťa
2013-05-18 12:23:05

Šolim: Odtahnout to 30 km nemůže být takový problém. Zvolit vhodnou denní dobu a trasu, aby nebyl velkej provoz a je to.

2013-05-18 23:15:19

Díky za rady,

auto jsem odtáhl do Štok i Jihlavy. MB diagnostiku mají a v pondělí uvidím, co zjistí.

Zašlu info i případné doporučení.

pěkný víkend

2013-06-01 18:35:37

vjirousek: Tak jak to dopadlo?

2013-06-02 15:17:34

Zdravím,

nějak nebyl čas na zprávu

Auto už jezdí. Ve čtvrtek, po čtyřech pracovních dnech, se "našla" závada. Uklepanej kabel asi ke spínací skříňce, už si přesný popis nepamatuji. Prý to nemohl objevit, bez naskočení budíků to prý diagnostika nepřečte. Proto to trvalo tak dlouho, nevím. Každopádně auto jede ( teda v tomhle počasí stojí ).

Cena prý "lidová" - 3.500,- Kč.

Co se týče zázemí autoservisu - mservis-stoky, dílna celkem velká, ale v prostorách pro náhradní díly jsem nebyl. Areál je to rozsáhlý, nevím ale, jestli to vše vlastní pan Řáda.

Tak šťastné kilometry, zdravím VJ

2014-01-07 17:30:19

Mám MB slk230, r. výr. 1998 a mám následující problém: Musel jsem vyndat baterku a nabít ji. Po zpětném vložení baterie jsem zapnul klíček a nestartoval asi 5 minut. Potom jsem auto normálně nastartoval a po asi 10 km jsem se vrátil. Po 14 dnech jsem chtěl opět odjet ale i když baterie motorem normálně točí už jsem to nenastartoval. V oblasti váhy vzduchu se ozývají zvuky jako když se točí nějaký motorek. Neměl jste někdo podobný problém a případně radu co dál? Díky za radu.

Skyair  
Pavel
2014-01-07 20:05:26

vladah: Ahoj, v oblasti váhy vzduchu žádný motorek není. Vidím, že všechny dostupné manuály máš přečtené Bohužel, někdy po odpojení baterie se obdobné podivné problémy i podle německých majitelů SLK objevují. Doporučuji znovu odpojit baterii třeba na celou noc a pak zopakovat ten doporučený postup. Pak zapni klíček tak, aby se vše na přístrojovce rozsvítilo a vyčkej o něco déle - cca 10 minut. Pak teprve nastartuj.

Pokud to nepomůže, tak pravděpodobně něco odešlo. Ale váha vzduchu to nejspíš nebude. Zkus, jestli se ty zvuky budou opakovat a najít přesné místo odkud. Příčiny mohou být buď v elektronice nebo i když to nepředpokládám i v palivu. Podávací čerpadlo benzinu je vzadu pod autem u diferenciálu, stejně jako filtr. Baterii udržuji pulzní nabíječkou přímo v autě. Celé zimy až do jara, kdy začínám jezdit je tak připojená. Ničemu to nevadí a startuje to OK. Víc ti po netu asi neporadím.

  • Pokud by se stalo, že to nepůjde, doporučuji nic nerozebírat a navštívit Pelřimov, což máš vedle. Tam ti Petr určitě pomůže.

http://www.mercedesclub.c...member_detail.php?id=4737

Kolik má SLK najeto? A co profil vozu? Ať se kouknu na další "placku"

2014-01-08 18:17:13

skyair: Díky za odpověď, už jsem taky uvažoval o tom, že znovu odpojím baterii a potom to zkusím všechno znovu. Předpokládal jsem, že pod váhou vzduchu nic není ale v tom hliníku se ledasjaké zvuky přenáší. Toto kabrio má dcera takže jsem spíš opravář než uživatel ale protože jezdím oply nebo fordy tak znám už různé poruchy elektroniky ale tady té elektroniky je trochu více ( a už jsem zjistil, že pumpa PSE je tady teda něco) a když tohle auto je v naší rodině teprve pár měsíců tak sháním informace i od jiných uživatelů. Bohužel nemám možnost dobíjet baterii v garáži ale už to mám namyšlené podle zkušeností z dřívějška tak, že pokud budu muset baterku dobít mimo auto použii baterku náhradní, takže už by k podobnému problému nemělo dojít pokud to předtím všechno fungovalo. A jak to dopadlo dám vědět.

A pokud jde o tu " placku" tak se jedná o automat a pevnou střechu černé barvy, na tachometru je zhruba 150000 km, r.v. 1998, samozřejmě dovoz z D, vnějšek dost slušný ale bude už to pořád staré auto a tak se to snažím dát trochu dohromady tak, aby to aspoň všechno normálně fungovalo.

Skyair  
Pavel
2014-01-08 18:30:55

vladah: Té elekroniky je - nepočítám-li mechanizmus střechy, zhruba stejně jako v obdobných W203 nebo CLK. A co se týká té opojené baterie a postupu co a jak s tím když to zlobí, tak to je znamení, že něco začíná odcházet. Za normálních okolnosti se to při odpojení baterie neděje. Některý z elektronických dílů se po odpojení proudu brání optimálně fungovat a ŘJ to při načítání vyhodnocuje jako chybu. Rozebírání a namátkové výměny dílů nedoporučuji. Je to drahé a ne vždy to vede ke kýženému výsledku. Každopádně doporučuji zajet do Pelřimova.

2014-01-10 18:22:37

skyair: Ještě jednou díky za odpověď. Po odpojení a znovu zapojení baterie jsem auto nastartoval ale jak popisuješ že něco není v pořádku tak je to především asi tím, že PSE pumpa je načnutá (to jsme pochopitelně zjistili až když to dcera koupila a dovezla domů), takže dálkové zavírání dveří nefunguje, dveře se zatím zavírají pouze klíčkem ale pokud se mi podařilo zjistit tahle porucha souvisí i s některými dalšími věcmi takže je to pouze na přechodnou dobu, protože v zimě se většinou tímto vozidlem u nás na Vysočině nejezdí ale pro jarní provoz to snad už bude v pořádku. Chci proto nechat vyměnit pumpu v MB servisu a dát to do normálního stavu. Pokud jde o mechanický stav včetně střechy tak to katastrofické není, proto jsme to taky koupili i když ta elektronika je náročná především na finance. Díky i za tip na servis.

Skyair  
Pavel
2014-01-10 18:58:56

vladah: Ještě si poslechni, zda je to opravdu PSE pumpa nebo někde prasklá hadička či přechodový plastový díl. Poznáš to, že pumpa běží a v místě zlomu syčí. Pokud mlčí, pak je to nejspíš následek zatečení vody do kufru. Zkus tu pumpu vyjmout a podle návodu v manuálech rozebrat a zkontrolovat zoxidované nebo poškozené spoje na tištěné desce. A rovnou si opiš číslo dílu té pumpy. Existuje jich větší množství, ale jen některé jsou záměnné.

Hlavně, že jde motor nastarovat

2014-01-12 19:42:10

Díky za zprávu a pokud jde o PSE pumpu stav je následující: Auto si dcera od prodávajícího na podzim přivezla sama a když s tím přijela domů zjistila, že auto nelze vůbec zamknout, proto dala auto do servisu v Praze (nebyl to mercedes) protože v Praze bydlí což já ne a s autem chtěla pochopitelně jezdit. Dali to nějak dohromady tak, že jdou zamykat dveře s poznámkou, že je třeba obstarat novou PSE pumpu, protože ta co tam je je prý pouze částečně funkční. Při koupi auta dal bývalý majitel do kufru pumpu jinou, ale když jsem se informoval v Mercededesovém servisu podle VIN auta jaké číslo pumpy do našeho mercedesu patří,tak tahle pumpa co byla vložená do kufru s naším nemá nic společného. A protože auto u mně teď pouze parkuje a v nevytápěné garáži je zima, ještě jsem pumpu která je namontovaná v autě z auta nevyndal a nekontroloval číslo, takže nemám potuchy co tam vlastně je namontováno i když auto je nějakým způsobem pojízdné. Ale chystám se na to, abych číslo pumpy zjistil a pak to řešil dál protože tohle je nouzový stav a jak oba víme tato situace může vést při delším používání k případné destrukci dalších dílů a to se může pěkně prodražit. Takže se to teď snažím udělat tak, aby nejdéle do jara bylo vše OK, protože auto se nyní používá pouze na nějaké minimální projetí. Takže až něco zjistím dám určitě vědět.

Předpokládám, že si určitě tyhle poznámky přečte více lidí a tak bych chtěl všechny zájemce o koupi tohoto typu případně podobných upozornit na to, aby si vždycky při koupi auto řádně prohlédli (což dcera neprovedla) a všechno zkontrolovali, protože tyto typy mají své specifika a dohadovat se dodatečně s bývalým majitelem je v současné době katastrofa, protože třeba u nás bývalý majitel nereagoval vůbec na nic a řešit to soudem tak to je potom něco!

Tak ještě jednou díky za rady.


Odpovědět

1  2  3  4  5