Fórum - Téma


R170 - Motor nejde do otáček


Fórum SLK R170 R170 - Motor nejde do otáček

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 11

2011-06-22 09:52:39

Zdravim,mohl by mi prosim někdo poradit co tomu může být: - při studenem startu motor vypíná do doby než se zahřeje cca na 30 stupnů,pak otáčky volnoběhu poskakují do teploty cca 60 stupnů,pak uz volnoběh drží.Když jsem to chtěl projet zjistil jsem,že při jakemkoliv rychlejším sešlápnutí plynu se motor dusí.Motor funguje,tak do 1500ot./min,pak se to opět dusí.

Poraďte mi prosím co by to mohl být za závadu.

2011-06-23 07:05:13

Těžce se léčí na dálku...Ale v základě ...začal bych kontrolou- luft filtr a veškeré čidla a snímače. ..Pak jít podle výsledků dál . A aby jsi pak nezjistil,že máš sání přicpaný hadrou,nebo listem .

2011-06-23 13:27:04

Právě,že filtry (čisté) a čidla jsou ok,aspon dle diagnostiky(hodnoty v normálu).

2011-06-23 13:42:58

Krok číslo 2 ..Kompletní kontrola palivového systému. a součástí souvisejících .

2011-07-15 19:40:26

vyměnil jsem čerpadlo a filtry a motor startuje uz v pohodě,ale pořád adekvátně nereaguje na sešlápnutí plynu(dusí se).Co to muže být???

2012-09-22 16:42:51

Mám podobný problém.. Přišel jsi pak na nějaké řešení??

Díky

Skyair  
Pavel
2012-09-24 15:32:58

Viz manuály SLK.

Zkus tady:

http://www.mercedesclub.c...hyb-a-kalibrace-plynu.pdf

Při výměně baterky následuje postup:

http://www.mercedesclub.c...stup-pro-vmnu-baterie.pdf

P.

2012-09-29 00:06:29

bylo to špatné čidlo na vačce a setrvačníku

2012-12-31 08:24:30

Mám skoro ten istý problém, ale s tým rozdielom, že aj pri zohriatom motore a v neutráli pri zošlapnutí plynu mi to striela do výfuku - detonácie idú s pod auta. Určite ma diagnostika neminie. Mám s autom nabehané len cca 500km, lebo kúpil som ho nedávno po sezóne a čaká na jar v garáži. Odbehané km mám na 60% po dialnici, kde šlape super s dobrým ťahom a motor sa dá pekne točiť až na maximum, ale len pri zaťažení. Natankovaný mám benzín zo Shell - ten drahší benzín tuším power+. Štaruje na prvý šup, ale kým je motor studený nesmiem pridať, lebo motor brzdí a ide len do nejakých 2tis. ot. Bude chyba pravdepodobne tiež v tých čidlách?

Doli  
Libor
2012-12-31 08:44:00

Vyšlápni spojku než budeš zkoušet kolik to točí bez zatížení

2012-12-31 11:12:59

Nejspíše znečištěná (vadná) váha vzduchu diagnostika tuto závadu v mnoha případech nezaznamená je ale měřitelná a se 100% výsledkem zjistitelná.

2012-12-31 11:16:44

Tak, tak.. Vyčistil jsem váhu vzduchu a auto bylo po problému..

2012-12-31 11:38:22

Ano bude to jedno znich + ještě zkontrolu váhu vzduchu a změř tlaky palivového čerpadla

2013-01-28 22:58:26

Nazdar chalani prosim vas potrebujem radu .

Po nastartovani za jazdy po prudsom pridani plynu kompresor zaberie a zrychly cca o 20-30km /h po tomto zrychleni je citelna strata vykonu kompresor prestane pracovat . pocas celej jazdy uz auto ide bez kompresoru a nezrychluje ako ma . po opatovnom vypnuti a nastartovani motora kompresor znova zaberie ale len jeden krat a na slabe zrychlenie . a potom nasleduje to co som pisal vyssie znova prestane pracovat a az do kona jazdy netlaci vzduch .

Ak stym uz niekto prisiel do styku popripade vie o co sa jedna prosim o radu . Slk som este len kupil a diagnostika ukazala nejaku vadnu klapku a snimac otacok vacky . Jedna sa o model r170 200K 141kw rocnik 1998 . Jedna sa o moc nakladnu opravu ?

2013-01-28 23:08:46

NEni na co se ptat... jestli ti diagnostika ukazala snimac vacky vymen ho

Klapku nech az po snimaci

2013-01-30 14:31:28

Pocujte mam nasledovny problem za jazdy mi zacne zhasinat radio v tom nabehnu kontrolky abs asr ... nasledne odpoji motor a uz ho nenastartujem . pri pokuse nastartovat cuka elektika ale startovat nezacne . Som nervozny lebo s autom musim ist na KO a je v podstate nepojazdne . este mi svieti kontrolka baterie bateriu som dal preistotu nabit rano som ju nahodil a auto nastartovalo fajn . zmeral som aj bateriu aj alternator dobija . takze chyba je niekde inde mozno sa to restartlo v RJ ked bola baterka celu noc vybrata . pred 2ma dnamy som bol na diagnostike kde mi ukazalo vadny snimac vacky , klapku a vazdnu RJ naco mi mechanik povedal ze mozno bolo cipnute ale jeby je vadna RJ tak nejde auto . moze mi ten problem robit snimac otacok vacky ma s tym niekto skusenost ? prosim o radu auto mam teraz odstavene v meste a cakam co s tym mam robit . ..

2013-01-30 14:36:40

ked ti zhasina aj radio, tak to podla mna bude niekde zle ukostrenie

2013-01-30 14:42:52

a myslis ze by to spat nabehlo po restartovani RJ ? neviem auto mam tyzden a az teraz to zacalo robit z nicoho nic

Skyair  
Pavel
2013-01-30 14:52:45

Ahoj, podívej se na stav baterie po delší době - změř ji ráno před nastartováním. Měla by mít cca 12,6V. Pod 12V je špatně. To ukostření nejen na baterii zkoukni. Někdy zlobí i kostra u alternátoru. To vše bývá příčinou řady podivných problémů.

Při výměně baterie nebo jejím odpojení je možné vyzkoušet postup:

http://www.mercedesclub.c...stup-pro-vmnu-baterie.pdf

Diagnostika na předfaceliftových modelech je připojena přes starší konektor (kulatý) OBD1 a občas hlási nesmysly. Pak je otázka, na jaké diagnostice jste to měřili. Nejlepší je STAR. Nemyslím, že by ŘJ byla vadná.

Problémy s řízením vačky bývají spojené s únikem oleje u konektoru. Konektor a magnetický element řízení vačky najdeš pod plastovým krytem s MB hvězdou na přídi motoru. Sundavá se odtažením spodní části a vysunutím nahoru. Při nasazení pečlivě zkontrolovat zda zacvakl, abys ho neztratil. Při vzlínání oleje do ŘJ přes konektor nastanou značné potíže. Podívej se na toto vlákno s odkazy:

http://www.mercedesclub.c...r170-fl-olstopkabel-18526

Jinak bych začal jednat s prodejcem - po týdnu hned kupa závad, to není dobrá zpráva.

toti, 2011-06-22 09:52:39 napsal:

Zdravim,mohl by mi prosim někdo poradit co tomu může být: - při studenem startu motor vypíná do doby než se zahřeje cca na 30 stupnů,pak otáčky volnoběhu poskakují do teploty cca 60 stupnů,pak uz volnoběh drží.Když jsem to chtěl projet zjistil jsem,že při jakemkoliv rychlejším sešlápnutí plynu se motor dusí.Motor funguje,tak do 1500ot./min,pak se to opět dusí.

Poraďte mi prosím co by to mohl být za závadu.

2013-01-30 17:51:56

Ahoj,závadu jsem měl podobnou.Pokles napětí a do řídících jednotek se zapsalo všechno možné.Nesmysly jak ABS nevidělo jedno kolo,automat neřadil,ESP nefungovalo,motor pracoval bez výkonu atd....mechanik pouze vyměnil kostřící svorku,protože byla rezavá a vše bylo OK..


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11