Fórum - Téma


R170 - LPG


Fórum SLK R170 R170 - LPG

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170



2013-02-04 23:40:32

Cavko poculy ste uz o SLK na LPG popripade mate niekto skusenost ? celkom by ma zaujmalo ci sa vobec prestavby robily , ci ma motor nejake problemy s LPG atd .

Svatik  
Svaťa
2013-02-05 08:42:58

Všechno jde, když se chce.

http://suchen.mobile.de/a...xport=ALSO_EXPORT&lang=cz

Skyair  
Pavel
2013-02-05 09:03:38

JJ, většinou to montovali do R170 v Itálii do 200 bez kompresoru. V Německu občas do 320. Je to stejný jako do všech benzínových aut - jde to, akorát toho místa tam moc není. Takže kufr je zase víc pro parádu (modely s rezervou tam mají vyšší LPG nádrž místo pneu, modely bez rezervy s čtvercovou schránkou (s lepící soupravou) se musí vykuchat a upravit. Takže v obou případech tam musíš někam naskládat minimálně kompresor a lepidlo.

Investice do LPG v přepočtu cca 1000 Euro se nevyplatí, pokud nejezdíš s SLK denně a celoročně. Na LPG je lepší si koupit něco "většího". Do modelů R171 bylo možné objednat už z výroby LPG model s origo zástavbou.

Na roadsterové víkendové a letní kochací jízdy to nemá podle mě smysl.

2013-02-05 11:54:40

Pavle, to si uplne nemyslim, ze do R171 se z vyroby montoval LPG...

U 211 byl NGT, ale ani se tady neprodaval ( v CR )

Skyair  
Pavel
2013-02-05 12:33:33

Omlouvám se, není to přímo z výroby MB, ale Italové to montují i na fungl nové vozy ve spolupráci s firmou LPG Tartarini Auto SpA.

V Německu to provádí Tartarini Autogassysteme, např. v Berlíně. Při zachování záruky u nového vozu se souhlasem MB .

  • -----------------

Koukám na to éčko NGT:

http://www.automobilrevue...va-alternativa_40212.html

2013-02-05 13:53:46

Jen se ale divej na CNG...v CR na nej jezdit je za trest...spatna dostupnost cerpacich stanic a taky kdyz pred tebou nabere plyn autobus, tak ty kdz naberes pul nadrze, jsi rad ( ne proto, ze by plyn nebyl, ale je nizky tlak ) je to dost nedoreseny

Skyair  
Pavel
2013-02-05 14:10:48

Je to bída. I ve světě. CNG téměř na dálnici neuvidíš a alkohol E85 je v Německu tak daleko od sebe, že když nebydlíš poblíž, tak rozdíl v ceně projezdíš.

2013-02-06 01:06:03

NO VED PRAVE JA MAM 2.0 KOMPRESSOR a na aute sa chystam jazdit dost casto nakolko je to moje jedine auto :-D preto uvazujem o tom ze v buducnosti by som dal LPG a chcel som vediet ako su tie motory nachylne . viem ze SLK nieje prave auto na dennodenne jazdenie ale prisla moznost a ja som jej nemohol odolat

Skyair  
Pavel
2013-02-06 10:00:42

Když jsem (díky tobě) procházel německé vlákno mbslk.de, tak zkušenosti jsou normální. Nutno namontovat LPG zařízení pro vícebodové vstřikování. Cena se v Německu pohybuje mezi 1200 - 1500 Euro.

Doporučují zařízení Prins VSI systém nebo Vialle LPI

Při LPG je nutné vyměnit svíčky za iridiové např. pro SLK 200K jsou doporučené NGK LPG Laser Line LPG1 kód 1496

http://www.motormax.sk/kn...ka-NGK-LPG-1-1496-Iridium

Občas se objevují problémy u aut s nájezdem vyšším než 150 tis. km s podpálenými ventily, lambda sondou, váhou vzduchu ... těžko říci, jak velkou souvislost to mělo s přestavbou na LPG.

2014-10-14 18:34:54

mna by zaujimalo kde sa montuje nadrz ,ked to nema rezervu

Skyair  
Pavel
2014-10-14 18:38:29

kekso2011: Viděl jsem to namontované pouze místo rezervy. Jak je to řešené u modelů bez rezervy nevím, ale určitě by se dal prostor upravit, aby se tam nějaká nádrž vešla. V každém případě ale už moc místa v kufru při stažené střeše nezůstane.

PS: našel jsem fotky a popis pro SLK 320

http://www.mbslk.de/modul...News&file=article&sid=725

2016-10-10 07:35:15

Ahoj SLKáři, mám v mazlíku polské LPG (STAG 300) a jezdí to jak pila. Umím jet i za 1 Kč/km. Při dynamické jízdě 1,30 Kč / km. Vloni načipováno na 155 kw a podstatně se zvýšil výkon i při jízdě na LPG. Rozdíl jízdy na LPG nebo benzin nepoznám (najeto 12 tis. km) Zásadní nevýhodou je kufr akorát na sandály a plavky Kupodivu to jede i na obyčejné, 10 let staré svíčky Champion. Současná cena montáže cca 23 tis. Kč a jedu o cca 1,5 až 2,0 Kč/km levněji

2016-10-16 10:40:59

Ahoj, záleží, kdo ti to namontuje a jakej systém. Někdy to funguje fajn, jindy znicis motor. Ja osobně bych to tam nedaval a koupil jeste jedno auto na denni jezdeni s mensi spotrebou. :) Je to ale jen subjektivni nazor. :)

Kromě toho, že zvýšíš ještě hmotnost auta tak nemužeš jezdit do podzemni garaze... Ja treba neparkuju skoro jinde. ;)

Skyair  
Pavel
2016-10-16 12:02:01

eledavid: Největší problém je ve zmenšení objemu kufru, kde se na delší a většinou nejhezčí zahraniční cesty ve dvojím pod složenou střechu mnoho potřebného nevejde.

Pro místní cestování s notebookem, taškou nebo kabelkou je to jedno.


Odpovědět