Fórum - Téma


R170 - Koupě


Fórum SLK R170 R170 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


Diskuze o článku

SLK má předpoklady stát se klasikou

První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od června roku 1996.  Pak následovala celá paleta barev. Od klasické a asi nejvíc rozšířené stříbrné metalízy, přes černou, červenou, modrou a mnoho dalších. Ve skutečnosti první generace SLK (Sport - Leicht - Kurz / Sportovní - Lehké - Krátké) ještě nepatří mezi historické automobily, natož veterány. Ale  ve svém, tehdy...


1  2  3  4  5 ......... 32

2011-08-22 02:18:38

Ahoj, premyslim o koupi SLK (W170).chtel bych vedet jaka je spokojenost s timto autem a jaky motor by byl nejlepsi.(myslim jestli kompresor neni poruchovy a tak) nejsem uplne znaly co se tyce znacky Mercedes-Benz tak kazkou radu na co si dat pozor, co na tomto modelu je slabsi ( co odchazi casto atd) .. diky za kazdou radu.Chci si udelat radost a koupit.Kabriolet..kdo by nechtel..mel jsem Mazdu Mx-5 Na Zelandu a byl jsem spokojenej ale prece v Cechach dam prednost nemecky preciznosti..jeste jednou diky

2011-08-30 13:28:23

Ahoj, mam SLK R170 uz asi rok. Ked si prejdes toto forum, ziskas zhruba predstavu o najbeznejsich problemoch SLKcka. Ale v zasade su to spolahlive auta.

Uprednostni typ s kompresorom, 230K so 142kW je uz dostacujuci motor, 200 bez kompresoru ani nahodou. MX-5 je zabavne aticko, SLK je tazsie, tak preto doporucujem silnejsi motor.

Verzia do r.v. 2000 pred faceliftom sa da kupit pomerne lacno, zvaz, ci ti tie vychytavky po facelifte stoja za priplatenie, mne stali..

Zo zavad sa tu dost casto riesi strata vykonu, nerovnomerny chod otaciek, obcas problemy so sklapanim strechy, ale vsetko riesitelne veci.

Vseobecne plati, pozri si, v akom stave je interier, podla toho do velkej miery odhadnes pristup predosleho majitela.

Toto su len take vseobecne rady, asi ti velmi nepomozu, su tu fundovanejsi majitelia SLKciek, ti ti poradia potom s konkretnymi vecami.

Prajem stastnu ruku pri vybere

2011-08-30 15:58:54

SLK je tak specificky model ze kazdy kilometr poznas na opotrebeni interieru...

Nejvetsi pozor si dej s tim aby nebylo bourane na zadek coz je 80% v bazarech..

Jakmile je bourane na zadek pujde ti spatne strecha a to nikdy nikdo neopravi

Jinak zadni naprava je stejna jako ma W201 190E od roku 1983 s odlisnostmi typu diferencial lozisko atd...

Kdyz se ti podari sehnat model osazeny V6 urcite nerikej NE...

Ostatni je jen otazka penez

2012-03-12 23:58:00

Ahoj, nějak jsem dostal chuť si pořídit kabrio a moje volba padla buď na MB SLK 230 (W170) nebo na Porsche 911. Včera jsem jel v Porschi, sice novějším, než na kterém bych měl, ale přesto jsem získal představu, co je Porsche zač.

Jízda po pražských ulicích a pak i na dálnici byla díky sportovnímu podvozku dost rozhrkaná, vyklepaná a vůbec taková, že jsem si ji moc neužil. Možná že to bylo i proto, že jsem byl jen spolujezdec a neměl jsem možnost šlápnout na plyn a jet za několik málo vteřin přes 200 km/h. Kdybych točil volantem, tak by to možná bylo i něco jiného. Ale celkově se mi zdálo, že zážitek z jízdy s Porsche nutně na českých silnicích trpí a je podstatně zkažen nesouladem mezi podvozkem a vozovkami.

Na co se chci zeptat vás, co znáte MB SLK, je to, jak si SLK stojí v jízdě po průměrné české silnici plné výtluků, dilatačních spár. Užije si člověk klidnou jízdu? Nechci SLK pro závodění, ale pro letní ježdění bez střechy nad hlavou.

Jinak pro vaši představu mám zájem o model po faceliftu, v automatické převodovce, v interiéru střízlivé barvy (nejlépe černá), nejspíš dovoz z Německa. Nebo je lepší koupit v Čechách?

A ještě jedna otázka - W170 nebo W171? Když tak o tom přemýšlím, pokud ty to mělo být skoro za stejný peníz.... co vy na srovnání W170 a W171?

Díky předem za všechny rady a názory,

pbxpbx

Skyair  
Pavel
2012-03-13 08:20:38

Ahoj, na řadu tvých otázek jsou odpovědi zde:

http://www.mercedesclub.c...manuals.php?ddlb_model=15

http://www.mercedesclub.c...d-pi-koupi-ojetho-SLK.pdf

Co se jízdního komfortu týká, SLK není klasický sporťák, ale přes 200 umí.

Jak píšeš: "Nechci SLK pro závodění, ale pro letní ježdění bez střechy nad hlavou", pak k tomu je určen. Při 16" - 17" kolech je jízda jako s běžným autem. Na 18" nebo 19" je to už po našich silnících horší.

Facelift nebo před? Cena! Ale víc než tento rozdíl je důležitý stav.

Můžeš koupit před faceliftový model, který bude v dobrém stavu a opačně. A opět.- musíš vybírat a věnovat se i maličkostem. V zásadě stav interiéru dost napoví.

Každopádně 230K je dobrou volbou a kompromisem mezi výkonem a spotřebou. Při normální jízdě jedu do 10l na 100km. Kochačka okolo 9 litrů a dlouhé svižné přesuny po dálnici okolo 11l.

V Německu je větší výběr, občas špičkový stav a jasné historie (ale dost se tam najezdí, protože podle fotky se kupovat nedá) - a u nás, když se zadaří, koupíš levněji.

R170 nebo 171? Je to o ceně. Rozdíl srovnatelných kilometrů a stavu vozidle je cena vyšší o víc než cca 150 tis CZK.

A kochací jízda vyjde nastejno.

2012-03-16 20:08:34

Ahoj zatím nevím,co bych měl napsat na Tvůj dotaz,jsem o malý krůček dál než Ty.Už jsem si radost udělal a v listopadu přivezl ,dal na čísla a celou zimu čekám na slunné dny,tak jsem medvěda projel a zjištiji co je v autě zakleto.V první řadě -udělat výměnů olejů-filrů,diagnostiku, ošetřit oděrky ,naleštit ,koupit novou košili a jezdit a učit se co a jak. Určitě vybereš dobře- také jsem zvažoval jaké kabrio zvolím a po všech plusech a minusech jsem udělal toto rozhodnutí. vsadil jsem na německou preciznost-snad ještě nějaká zbyla. R.

2012-03-17 09:25:33

Diky za odpovedi.

A ted, kdybych se mohl provokativne na tomto foru o MB zeptat, jestli byste volili spis MB SKL nebo Porsche 911 (996), jaka by byla odpoved a jake by byly argumenty? Tedy jestli znate odpovedi....

Prosim neuvazujte o porizovaci cene a cene na provoz a udrzbu. Porizovaci cena u P bude urcite vyssi, u nakladu na provoz a udrzbu uz si nejsem jisty.

Jde mi o objektivni argumenty typu kvality zpracovani aut, technologie, jizdni vlastnosti, cena v case, mnozstvi zavad na 10 tis. km.... kazdy nazor dobry.

Pozor prosim, jestli mi napisete, at vyficim, ze toto je forum o MB a ne diskuse o tom, co je lepsi a horsi, tak to bude v poradku.

A jeste se chci zeptat, proč maji W171 a W170 tak "silene barevne" interiery? Uz ten stribrny povrch stredniho panelu a tunelu me bije v cernem interieru do oci, navic pak ty radoby vesele kombinace s cervenou, zlutou, popr. modrou, ve ktere jsou sedadla, palubka nebo obcas jen jedno? Navrhoval barevne kombinace barvoslepy?

Skyair  
Pavel
2012-03-17 09:40:10

Základní barevnost interiérů před faceliftem je většinou dvoubarevná. Ten stříbrnej panel je většinou u černých laků. Střbrné mají tmavý (něco jako karbon) viz moje. Na objednávku byly tzv. designo interiéry v různých kombinacích dle přání majitele - to budou asi ty veselé kombinace . Pak po faceliftu R170 se víc vyskytují jednobarevná sedadla. Stejně tak u R171. Takže hledat

Otázka na srovnání P911 a SLK je úplně o něčem jiném. 911 je opravdový sporťák s dóóśt dobrým výkonem. V Čechách na našich silnicích nevyužitelný, tvrdý povozek. O cenách pořízení auta, dílů a servisu nemluvě. Pokud chceš auto i na pohodovou jízdu s rezervou výkonu, pak SLK je přívětivé ve všech ohledech. I spotřeby. A chceš li pořádný výkon, pak musíš do SLK AMG 32. . Nebo do něčeho takového: http://www.mercedesclub.c...u-originalni-spoiler-3799

Pokud se SLK v testech srovnává, pak s Boxterem. A hodnoceno je líp než Boxter - především v pohodlí. A kvalita? Jsou to německá auta ... a ojetá mají své mouchy.

Za sebe, SLK je míň náročné na údržbu. V Německu jsem si s 911 zajezdil, na dobrých silnicích a je to radost.

Ale jak říká její majitel: P911 je jako krásná mladá milenka. Pořád po tobě něco chce! (měl na mysli údržbu)

P.

2012-03-17 13:25:46

Kdyz P911 je mlada milenka, co je potom SLK? Milenka, co neni mlada, nebo ma uz celulitidu? Anob fuckbuddy, co splni ucel, ale na verejnost s ni nejdes, protoze neoslni? Proim to neni urazka.

Jak moc se zmensi zavazadlovy prostor, kdyz se slozi strecha. Kolik cm na vysku tam zbyde a co se tam da dat?

Dat se se strechou manipulovat i za jizdy a do jake rychlosti?

Automat nebo manual? Ke kabriu se mi pocitove lip hodi automat, ale nevim, jaky automat v SLK je a jestli stoji za to, nebo je lepsi manual. Jaky mate nazor?

A mohl by sem nekdo hodit link na test, ktery porovnava Boxster a SLK?

Skyair  
Pavel
2012-03-17 18:34:58

SLK je fešná milenka, která ti šetří peníze.

Při střeše nahoře je to normální kufr, při otevřené se tam vejdou buď dva speciální kufry SLK z Německa, nebo dva palubní kufry do letadla a taška. ( přiložené foto)

Na týden cestování bez problémů - vyzkoušeno!

Odkaz na origo kufry SLK

http://www.roadster-conce...lk-clk-sl.html#SLK%20R170

Pokud není nainstalovaný speciální modul, jde střecha otevřít jen na místě. S modulem do cca 50 ti, ale prodávají to bez záruky, že při poryvu nemůže dojít k namáhání střešního mechanizmu.

http://www.chrome-tec.com...-the-Vario-Roof::580.html

Automat chodí bez problémů - manuál má maličko nižší spotřebu a kdo si rád zařadí, tak si užije víc s "troubením" výfuku při meziplynu.

Srovnání SLK a Boxter

http://www.auto-motor-und...rsche-boxster-756435.html

a několik diskuzních vláken:

http://www.slkworld.com/s...on/26411-slk-boxster.html

http://www.benzworld.org/...12606-slk-vs-boxster.html

http://www.mbslk.de/modul...pic=1404&forum=5&start=10

P.

2012-03-17 19:39:58

Moje vyjádření-zatím nemohu moc říci , najel jsem asi 500km, "vychytávám mouchy", OVŠEM ČERNÁ BARVA Z NĚMECKA JE JASNÁ

Skyair  
Pavel
2012-03-17 20:03:18

Černá chce leštit a leštit. I lehký prach na laku je vidět. Ne, že by stříbrná všechno zakryla

Jak se motor rozbíhá?

2012-03-17 20:06:08

TASKFORCE: A co jsi vlastne koupil? Je mi jasne, ze SLK, ale jakou verzi, jak stare auto, km, dolozena udrzba, typ interieru (typ barvoslepy designer?)... a taky za kolik? Dovoz po vlastni ose neb na podvalu? Zorganizoval sis to vse sam, nebo to slo pres dovozce?

Prosím mám ještě dotaz, jestli je tu někdo, kdo se živí dovozem aut a vyzná se zvláště v SLK (R170). Nebo jestli je tu někdo, kdo je sice amatér, ale natolik fundovaný a ochotný jet do Německa a na místě auto technicky prohlédnout a dát verdikt, jestli za ty peníze stojí a jestli nemá nějakou vážnou, neopravitelnou závadu.

Anebo se dá slušný kousek koupit i v Čechách? Nějak českým bazarům nevěřím. Neznáte nějakou soukromou osobu, která by prodávala SLK teď pred sezónou?

Chápu, že kilometry nejsou až tak rozhodující jako technický stav vozu. Ale kdo by mi mohl říct na místě, jak na tom technicky jsou?

A co cenově? Auta v Čechách vypadají levnější....

Děkuji,

pbxpbx

Skyair  
Pavel
2012-04-07 19:58:44

Posoudit technicky u těchto zánovních není velký problém. Za vyšší cenu si můžeš v Německu žádat o prohlídku v servisu.

To co vidíš v Čechách je sice levnější, ale Final edition tu nenajdeš. Neříkám, že tu nejsou občas slušná SLK, ale zažiješ i dost zklamání.

2012-04-07 20:10:00

A co vlastně znamená Final Edition? Nějaký uplně posledni facelift?

Skyair  
Pavel
2012-04-07 20:17:56

Ne, facelift 170 byl jen jeden. Final edition byl vyráběn před ukončením výroby R170 (od května 2003 do konce roku 2004) a byl vybaven vším, co bylo normálně jen v nadstadardním vybavení. Nappa kůže, vyhřívané sedačky, xenon světla, klimatizace, tempomat a pod. Proto u toho druhého modrého je první uvedení do provozu až v roce 2005.

Tehdy stálo - SLK 230 K: 36.772,00 Euro

http://www.mbslk.de/modul...News&file=article&sid=185

2012-04-08 00:46:46

Tady jsem nasel V6

http://www.ebay.de/itm/SL...obile&hash=item27c5ace474

Uz jsem jedno auto na ebay.de vydrazil, ale to byl Smart jen za 3000 EUR. Toto by uz byl vetsi orisek.

Skyair  
Pavel
2012-04-08 08:06:05

Kupovat SLK na eBay? Tak to bych neměl odvahu. Zajíc v pytli...

viki  
viktor
2012-04-08 08:35:42

http://www.autoscout24.cz...icefrom=1000&ustate=N%2CU

Skyair  
Pavel
2012-04-08 08:54:12

JJ odtud je většina SLK dovezených k nám.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 32