Fórum - Téma


R170 - Koupě


Fórum SLK R170 R170 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


Diskuze o článku

SLK má předpoklady stát se klasikou

První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od června roku 1996.  Pak následovala celá paleta barev. Od klasické a asi nejvíc rozšířené stříbrné metalízy, přes černou, červenou, modrou a mnoho dalších. Ve skutečnosti první generace SLK (Sport - Leicht - Kurz / Sportovní - Lehké - Krátké) ještě nepatří mezi historické automobily, natož veterány. Ale  ve svém, tehdy...


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 32

2015-02-07 12:42:22

Pokud se bavíme o SLK 200 bez kompresoru, tak to bych nechtěl, kompresor je pro mě polovina appealu tohoto auta, je to úžasná věc. (I když pro SLK jsem se rozhodl právě při jízdě s touhle motorizací, pořád je to hodně sympatické auto)

SLK 200 s kompresorem (po faceliftu) je pořád slabší, než SLK 230, ale rozhodoval bych se spíš podle stavu, výbavy a tak. Například bych určitě vzal raději 200 po faceliftu, než 230 před.

Skyair  
Pavel
2015-02-07 12:47:39

viktor: Jak bylo řečeno, nejdůležitější u tohoto roadsteru je stav. Na co se při nákupu zhruba zaměřit najdeš tady:

2015-02-07 12:48:20

viktor: myslím že je to jedno 200 nebo 230 ale radši s kompresorem, já bych šel asi do 320 tady ty obsahy jsou dost slabé , ale 320 je jiná cenová relace Na co si dát pozor, je střecha, pokud nejde dobře ( 26-27 vteřin složení) nebo někde drhne, nebo se Ti na tom něco nezdá tak rychle pryč. Potom koroze za předníma světlama, samozřejmě i jinde. Jinak je to srdcovka a strašně návykové auto, nějaké ty chyby mu odpustíš a brzo zainvestuješ do opravy. Okoukni si víc aut, vyzkoušej, srovnej a potom kupuj

2015-02-07 12:51:55

skyair: Tak koukám,že Slkačáci cítí jaro a začínají být aktivní

Skyair  
Pavel
2015-02-07 12:53:28

Šolim: JJ Dalšího tazatele mám v SZ.

2015-02-07 12:57:16

Ta 200 je bez kompresoru r.v.1997 a 230 je kompresor r.v.2002. Chtěl bych to koupit jako druhé auto a SLK mi padlo vyloženě do oka

Skyair  
Pavel
2015-02-07 12:58:16

viktor: Pokud bude OK, tak určitě 230K.

2015-02-07 13:03:50

Když jsem kupoval svoje, tak jsem ve 200 bez kompresoru jel a zdálo se mi OK, pak jsem se svezl v silnejším a musím uznat, že je lepší s větším výkonem, po roce co mám 200k bych si klidně zvykl na 320 výkonu není nikdy dost. Jo a asi by bylo lepší jít r.v.2000 a víc je to face a už jsou tam vyřešené problémy s spínači ve střeše

2015-02-07 13:06:04

Také bych raději 230 kompresor.Zítra se jedu podívat na tu 200 a v pondělí na 230 kompresor tak uvidím.

Skyair  
Pavel
2015-02-07 13:16:57

michaeltv: Bohužel výběr skutečně pěkných 320 je v ČR velice omezený. Je fakt, že ten šestiválec je povedený, ale je nutno počítat s vyššímy náklady na údržbu i provoz. Co se týká spínačů střechy, tak v roce 1999 proběhl technický facelift spínačů střechy. Jedinou nevýhodou faceliftu je použití vodou ředitelných barev, což se v počátku projevovalo větší náchylností ke korozi a loupáním laku např. v rozích střechy. Proto bych u faceliftu šel alespoň do roku výroby 2001. Zásadní rozdíl je v magnetické spojce kompresoru. Ta je jen u předfaceliftu. Pokud funguje jak má, spíná cca okolo 1700 a v městském provozu lehce snižuje spotřebu. Nicméně citlivou nohou se to dá srovnat.

2015-02-07 16:55:12

Děkuji vám za vaše příspěvky.Tak doufám,že se mi podaří dobře koupit.

2015-02-07 19:24:42

viktor: Jak píše Pavel,náklady jsou větší a jelikož si troufnu říci,že motor s kompresorem , 200 k , nebo 230 k znám,tam není rozdílu,tak bych s ohledem na možnosti na našich silnicích jednoznačně zústal u těchto motorů,protože ta třistadvacítka,byť je to ušlechtilý šestivál,má daleko větší spotřebu,určitě rozdíl dvou litrů,ne-li více a s ohledem na váhu SLK to zase taková raketa nebude.Možná se mýlím,ale nemyslím,že ano ,nota bene s přihlédnutím na to,že SLK je auto na výlety a kochání se a ne na žádné závodění.Od toho jsou docela jiná auta

2015-02-07 19:40:08

A mně se zase zdá i 200K svižná až za roh, právě díky kompresoru.

2015-02-07 19:44:36

Musim rict ze 320 neni zadny zazrak. Vykonostni rozdil oproti 230k je minimalni. 230k tahne do takovych 5tisic otacek lepe. Nad 5 tisic jede lepsi 320 omezovac otacek ma cca o 600otacek vys nez 230k takze kdyz jedete pilu tak je malinko rychlejsi. Ale ztraci zase v zatackach. 6ti valec je hold tezkej a projevuje se nedotacivost. Podle me je 230k nejlepsi motorizace

Doli  
Libor
2015-02-07 20:04:06

sket: To nemůžeš myslet vážně - nebo jela ta 320 co jsi s ní jel jen na 3 válce

2015-02-07 20:09:16

doli: je fakt ze to nebyl zrovna top stav ale motoricky byl v poradku. Papirove je tam rozdil 15kw kolik to je? 20koni? 50kg navrch?

Doli  
Libor
2015-02-07 20:10:53

sket: Ale kroutící moment je úplně jinde, ten šestiválec má zátah...

2015-02-07 20:12:39

doli: +30Nm +20 koni a hlavně +100Kg

2015-02-07 20:16:06

sket: obsah ničím nenahradíš

2015-02-07 20:16:38

Tak to vidíte,každý je jiného názoru,respektuji každý,ale jekož mi šedesátka "líže záda",tak bych se stejně přiklonil k těm kompresorům.Na našich silnicích se stejně závodit nedá a cca 120 kč na dvěstě km,to jsou dvě grilovaná kuřata a pivo na víc


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 32