Fórum - Téma


R170 - Koupě


Fórum SLK R170 R170 - Koupě

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


Diskuze o článku

SLK má předpoklady stát se klasikou

První generace Mercedesu SLK v kanárkově žluté barvě   se sériově vyráběla od června roku 1996.  Pak následovala celá paleta barev. Od klasické a asi nejvíc rozšířené stříbrné metalízy, přes černou, červenou, modrou a mnoho dalších. Ve skutečnosti první generace SLK (Sport - Leicht - Kurz / Sportovní - Lehké - Krátké) ještě nepatří mezi historické automobily, natož veterány. Ale  ve svém, tehdy...


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 32

2014-01-28 12:02:51

Koľko?

2014-01-28 14:01:16

Majitel si představuje 250tisic aspoň teda na podzim to tak bylo

2014-01-28 15:34:51

Zdravim vsechny majitele SLK

jiz nejakou dobu pokukuji po tomto voze. Bud verzi 230K nebo 320 v automatu a nejlepe po faceliftu zalezi, na jaky vuz narazim.. kupni cena v rozmezi 5-6tis Eur

Na podzim jsem byl omrknout jeden kousek v autobazaru Gergi Usti nad Labem. Ovsem kdyz jsem chtel, aby ho nastartovali , mel absolutne vybitou baterii a nikdo z pracovniku nemel snahu s tim neco udelat, tak jsem zase radeji rychle zmizel..

Chci se poptat, zda-li by mi nekdo z vas nepredvedl sve SLK? Samozrejme az se otepli a zime dame papa . Jsem z Teplic, neni problem pripadne dorazit treba do Prahy..

2014-01-28 19:02:12

sket: Predpokladam, ze s tou cenou v pripade vazneho zaujmu snad by sa dalo popracovat a od prveho majitela auto v perfektnom stave a s takymi km by stalo za to. Ja som na voz v lepsom stave, ako som kupil nevedel natrafit, pricom na cenu som nepozeral. Chcel som R170, lebo novsie su cenovo uplne inde.

2014-01-29 07:13:52

Podle me by se ukecat nenechal. Penez ma dost, auto je ve vytapene krasne garazi a s prodejem vubec nespecha. Nema ani inzerat na internetu. Koupil to za mega a zajety prodava za ctvrtinu. Vic se o cene nehodlal bavit.

2014-02-03 22:07:27

Tak jsem si dnes privezl domu SLK. Je to R170, r.v. 97, modra metaliza, sedy kozeny interier, 230K manuální převodovka. Fotky atd časem dodám. Teď stojí v garáži a nebude na něj čas určite ale budu potřebovat pár dobrých rad až se do něj pustím. Už teď vím o pár problémech.

Pro Michaeltv: je to ten z Nového Jičína

Doli  
Libor
2014-02-03 22:37:25

sket: tak až budeš něco potřebovat, klidně se ozvi

2014-02-04 11:10:15

Urcite se ozvu ale az tak za mesic. Kdyz seslapnu plyn az na podlahu tak kolem 3 tisic otacek se motor zacne jakoby dusit a uz se vic neda vytocit. Pokud plyn seslapnu jen tak z poloviny bez problemu zrychluje az k omezovaci. Pokud ale timto zpusobem dosahnu treba 4tisice otacek a seslapnu az na podlahu, motor se zase zacne dusit. Zacalo to delat pred par tydny kdyz byli ty velky mrazi, auto stalo venku a od te doby blbne.

Ps pisu s mobilu

2014-02-04 13:36:44

Hlavne to daj do origo MB servisu, tam ta stiahnu z koze. To co pises pravdepodobne robi vaha vzduchu. Mne to robilo tiez a vymena zabrala.

2014-02-04 13:54:37

gadzius: daj? Snad nedaj

2014-02-04 13:57:36

To bol z mojej strany pokus o ironiu.

2014-03-13 23:17:04

ahoj,

má tady někdo z Vás r171 (tj. 2004-2011) či r172 ?

onehdá jsem zde řešil koupi a chtěl jsem r170 (ať už SLK200 nebo 230, s kompresorem), momentálně mě přijde lepší si připlatit a, než r170 - kterých je plný internet a cena je zpravidla kolem 100 tisíc, si koupit r171, ten vzhled je úplně někde jinde, cena kolem 250 tisíc. r170 je přijde dost vizuálně "stará", kdežto ta novější řada 171 to je už jiná. Teď ho vídávám osobně v centru Brna pravidelně parkovat, vždycky se musím zastavit a pokochat se jak je nádherný

200 táců nemám, takže si ho v nejbližší době kupovat nebudu, ale líbí se mě. Jaký je Váš názor je lepší koupit r170, nebo pošetřit a koupit si r171 ?

to Michael: ahoj, ty už jsi koupil ? , teď se dívám a objevily se nová SLK, věřím že už je máš obhlídnuté

2014-03-14 02:34:12

jokerit: JJ už ho mám týden doma, koukni na můj profil to z té karviné znám je to automat, jede moc dobře, ale stav je žalostný a navíc bylo bourané na stranu řidiče a špatně opravené, hlavně nosná část vevnitř pod světlem

2014-03-14 09:29:14

Jokerit: Vloni jsem tuto otázku také řešil. Byl jsem se i projet R171 120kW a auto bylo nádherné. Rozdíl generace je obrovský. Nicméně jízdně mi přišlo proti R170 230 takové mdlé, utlumené. Zrychlení ani rychlost není poznat, motor je také mnohem tišší, prostě víc auto pro slečinky. A ten cenový rozdíl je pořád 150 tis. Kč - lepší kousky R170 až tak 130 tis. Kč, R171 280 tis. Kč.

Taky jsem srovnával pojištění a R171 havarijní je proti R170 docela raketa - tedy já mám jen krádež v rámci POV, ale u R171 už bych o havárii uvažoval. Přece jen u auta za 100-150 tis. a auta za 280 tis. je to alespoň pro mě docela rozdíl.

Ale neříkám, že kdybych ty peníze na to měl, že bych do R171 nešel. Ale určitě bych se poohlídnul po silnějším motoru. Jenže těch moc na výběr není.

Skyair  
Pavel
2014-03-14 10:49:18

Souhlas. R171 200 (1795 ccm 120 kW) je pohodlné, ale žádný dravec. R171 350 je jiná káva.

Bohužel u nás výběr mimo R171 200 je slabý a a ve slušném stavu, se skutečným nájezdem do 100 tis.km a plným vybavením pod míň jak 300 tis. Kč nesehnatelný. A v Německu jsou ještě dražší. Při koupi před třemi lety jsem se rozhodoval mezi R170 a 171 a skončil jsem u vymazlené R170 s 95 tis. km za téměř 200 tis. Kč. Po ujetí 35 tis. km bez závad toho nelituji.

Za R171 bych ve stejném stavu dal o 200 tis. víc. A to radši projezdím v benzínu

Pokud budu někdy měnit, tak už mě víc vzhledově láká R172.

2014-03-14 12:22:12

sawyer: Už máš to trojkové bávo s pláťákem ? Budeš ještě hooodně vzpomínat na méďu, až Ti v teplé noci udělají mrouskavé kočky drápkama nad hlavou planetárium.

Proto mi kámoši rozmluvili Z3 !!

2014-03-17 22:58:48

apač:

Bávo este nemam, pretoze sa mi nechce predavat slkacko.. Slniecko svieti, uzivam si jazdu pokial si manzelka nespomenie, ze potrebuje 4 miesta.

Neviem sa ho vzdat a bojim sa, ze bmw kabrio nekupim v dobrom stave.

ach jo

2014-03-18 00:33:17

jokerit:

Dlouho jsem se rozmýšlel nad stejnou otázkou a nakonec jsem se rozhodl pro R171.

Připlatil jsem si a myslím, že jsem udělal dobře, protože když bych koupil R170, tak bych stejně neustále pokukoval po druhém novějším modelu, ať už v inzerci, nebo na ulici a dříve či později bych ho stejně chtěl

V prvním modelu jsem sice seděl, ale nikdy nejel, takže neznám jízdní vlastnosti. V R171 jsem se svezl a byl jsem ihned nadšený, převodovka bezvadná, rychlost a akcelerace pro mě dostačující a dobrá (200 120kW)

Ve 171 mě oproti předchůdci zaujal desing interiéru, který vypadá trochu lépe a luxusněji. Určitě pak také vybavení jako jsou vyhřívané sedačky a ofukování zátylku teplým vzduchem (není standartně ve všech R171), multifunkční ovládání na volantu, audio se subwoofrem, lépe skládající se střecha, parkovací senzory, rozdílné nastavení klima pro spolujezdce a řidiče a td.

Rozdíl mezi modely 130 tis a víc je rozhodně velký Je už to jen volba každého, či si připlatit nebo je to zbytečný.

Každopádně službu a potěšení nám udělají všechny modely stejnou

2014-03-18 11:47:57

sawyer: Jasan, nech si ho. Děcka Ti vyrostou před očima a za chvíli budete jezdit zase jen ve dvou.

Ale pokud už půjdeš do trojkového bmw, ber raději kupé než kabrio, z Německa klidně i starší, ale jedině šestiválec.

apač, 2014-03-18 11:47:57 napsal:

sawyer: Jasan, nech si ho. Děcka Ti vyrostou před očima a za chvíli budete jezdit zase jen ve dvou.

Ale pokud už půjdeš do trojkového bmw, ber raději kupé než kabrio, z Německa klidně i starší, ale jedině .. .. šestiválec.

2014-03-20 21:27:13

apač: Clovece, celkom podobne rozmyslame. Trojkove kupe sa mi lubi velice, aj 4 miesta ma a do uvahy pripada jedine setihrnek. No, cez vikend dame rec s polovickou a definitivne sa rozhodnem.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 32