Fórum - Téma


R170 - Kompresor


Fórum SLK R170 R170 - Kompresor

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1  2  3  4  5

2014-02-12 00:23:15

Pánové,dobrý den,prosím o radu,nápovědu a řešení mého problému.Mám SLK 230 Kompr. a mám nefunkční elektromagnetickou spojku kompresoru.Signál z jednotky přichází ,ale cívka je nefunkční,prošlehnutá.Je možné ji vyměnit?Kde ji lze koupit,anebo jiné doporučení?Děkuji.

Skyair  
Pavel
2014-02-12 06:26:00

fritz: Ahoj, návod k demontáži kompresoru a magnetické spojky zde:

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=229

Kdo to tady dělá nevím, v Německu možná viz výše. Pokud je spálená cívka magnetu magnetické spojky, je jednodušší i levnější koupit starší funkční Eaton M62.

(Překlad) Generální oprava kompresoru M62

149.00 EUR výměna jehlových ložisek a výměna oleje, pokud jen rotor chrastí

349.00 EUR oprava kompresoru bez magnetické spojky a opravy sedadla spojkového ložiska

139.00 EUR oprava ložiska sedla, když spojka ložiska "houpe"

99.00 EUR montáž nového spojkového ložiska

viz vlákno zde:

http://www.kirbach-elektro.de/eaton.html (bohužel odkaz je už nefunkční)

Pokud je solenoid (cívka magnetu) vadný, tak to je bohužel drahé, tento náhradní díl je dodáván pouze jako kompletní spojka - deska, cívka, ložisko a drobné díly za cenu 499 Eur v MB.

2014-02-12 11:07:31

nebo navštiv fora vw kluci davaji tydle kompresory na motory G60 a tydle řemenice nahrazuji pevnejma

třebas se tam nekomu vali

Skyair  
Pavel
2014-02-12 11:11:31

kozorozecek: I to je řešení. Při pevné řemenici (stejný průměr jako původní) se o trochu zvedne spotřeba v městském provozu - kompresor přeplňuje už od volnoběhu a ne až od cca 1500 - 2000 otáček.

2014-02-12 11:23:00

odstaveni řemenice je jednoduche praktycky stači mezi taliřky nacpat třeba tesnici papir a stahnout . Jinak zvyšeni spotřeby jsem nezaznamenal a přeplnovani je ovlivneno obtokovou klapkou

Skyair  
Pavel
2014-02-12 11:37:01

kozorozecek: JJ stažení řemenice na pevno je asi nejjednodušší a nejlevnější řešení. Co se týká spotřeby, v Německu na SLK vymýšleli "krabičku" spolupracující s ŘJ, přes kterou se vypínačem dá odepnout magnetická spojka kompresoru při městském provozu. Spotřeba klesla o zhruba 1 litr. Magnetická spojka byla od MB montovaná přesně z důvodu snížení spotřeby a prodloužení životnosti kompresoru. Ale nevím, jestli to mělo valný smysl, protože tam musí být všelijaké ovladače spínání spojky, podtlaku, relé v ŘJ, že to přináší víc problémů. Proto už od faceliftu se mg. spojky u 200K a 230K nemontovaly.

kmk
2015-04-26 08:19:07

Ahoj. Mam slk 2001 120kw po FL. Vsechno slape jen mam pocit ze ten vykon neodpovida. Motor jde do otacek zadne cukani ani ztraty ale mam jeste octavii 2l 105kw a zda se mi ze ma vetsi tah. Je mozne ze by nefungoval kompressor? Jak to zjistim? A pak taky nemate tip na spolehlivy servis ve vychodnich cechach? Hk,pce,cr...

Skyair  
Pavel
2015-04-26 09:01:34

kmk: Pokud nemáš magnetickou spojku, tak máš kompresor ve stálém záběru. Doporučuji si vyplnit profil auta včetně VIN ať víme, co tam máš.

2015-04-26 12:50:11

Pokud u foukaneho auta nefouka je to rapidni rozdil pak by jsi mohl porovnavat spiše s felicii

2015-04-26 12:52:29

kozorozecek: muze mit treba jen opotrebovany kompressor ktery nedava tlak jaky by mel a vykon mu tak klesl treba jen o par koni. nemusi ztoho byt nutne hned lemra lina

kmk
2015-04-26 14:08:15

Není to úplně líný a taky to nevykazuje žádné nestandartní znaky, cukání, stráta výkonu, pytle atd. Vše je ok, jen mi prostě to srovnání 105kw oktávky s 120kw MB mluví výkonově ve prospěch oktávky

vin je : WDB1704441F219933

nevím, kde bych měl to Winko prověřit...

Skyair  
Pavel
2015-04-26 16:27:14

kmk: Tak podle VIN tam máš model motoru M111.958, kompresor je poháněný přímo, tedy nemůže být problém v jeho spínání.

VIN dává informace nejen o motoru, převodovce, čísla laku, datum dodání a další přehled výbavy vozu. Viz obrázek.

Pokud nemáš informace z diagnostiky vozu, tak se po netu se dá těžko určit, zda a proč je výkon nižší.

Doporučuji se domluvit s členem klubu blueabyss - Petr

a navštívít jeho servis, který je diagnostikou vybaven a s SLK má zkušenosti.

http://www.excar.cz/

Z Pardubic to máš cca 100km

kmk
2015-04-26 16:44:00

Super. Dekuju za pomoc

Kmk

2015-05-12 07:05:46

Ma smysl krome oleje na kompressoru neco preventivne menit? Loziska?

Skyair  
Pavel
2015-05-12 07:16:33

sket: Ne - pouze olej - pokud nechceš dělat GO kompresoru. Doporučený termín výměny není, ale podle podle SLK webů na netu to dělají mezi 150 - 200 tis. km

2015-05-12 07:19:49

A co taková generálka obnáší? Zatím (musím to zaklepat) s kompressorem problémy nejsou ale pro představu co mě asi čeká?

Skyair  
Pavel
2015-05-12 07:27:36

sket: Pokud nejsou poškozené rotory a soukolí - výměna všech ložisek (speciální sada)

Pokud je poškozený některých z rotorů - sehnat někde jiný, funkční kompresor. Nový stojí cca 60 tis. korun a kdo tady dělá GO nevím. Vše ostatní v tomto vláknu.

2015-05-12 16:55:58

pokud je rotor poškozeny tak zaleži do jake miry.rotory jsou hlinikove daji se dobre navařovat

pote se musi opracova a znovu povlakovat.

povlakovani obou rotoru plus ja nechaval povlakovat i vnitřni prostor cca do 3000,-

jsem nastrojař takže krom povlaku jsem to zmaknul sam jelikož mam prostředky¨

pokud prostředky nejsou oslovyl bych fyrmy zabyvajici se go prumyslovych kompresoru

2015-10-21 07:49:18

Zdravím, možná špatně koukám, ale nenašel jsem zde info, kde olej do kopresoru koupit. Máte někdo tip? Našel jsem na ebay, ale ta doprava je na dlouho. Jinak, nevíte zda v slk 200 141kw je stejný olej jako ve 230, který tu řešíte? Díky moc.

Skyair  
Pavel
2015-10-21 08:09:30

eledavid: Olej do obou kompresorů je stejný. Koupit (objednat) lze v servisech MB

Číslo dílu: A000 989 62 01


Odpovědět

1  2  3  4  5