Fórum - Téma


R170 - Elektrika


Fórum SLK R170 R170 - Elektrika

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 13

Skyair  
Pavel
2015-04-18 07:33:56

honsu: Škoda, že nevíš přesněji, co ten běh ventilátoru chlazení způsobilo. Zda opravdu kabeláž u jednotky ventilátoru (obr.1) nebo teplotní čidlo (obr.2). Problém se startováním s tím pravděpodobně neměl nic společného.

2015-04-18 18:56:24

skyair: Dostal jsem se teprve dneska na e-mail, takže díky za informaci. Foto příležitostně doplním.

Skyair  
Pavel
2015-04-18 18:58:22

vladah: Rádo se stalo.

2015-05-05 18:31:19

Prosím vas kde ma poistkove skrine mercedes slk230 kompresor r. v. 1998

Skyair  
Pavel
2015-05-05 18:52:22

kekso2011: Pojistky:

1 - v motorovém prostoru za přepážkou ve směru jízdy vlevo.

2 - na levě straně palubní desky u řidiče - po otevření dveří (součást přepínače světel).

  • Seznam tady:

http://www.mercedesclub.c...manual_download.php?id=42

2015-05-05 21:27:17

V R170 su poistky na dvoch miestach.

1. V bocnej strane palubnej dosky na vodicovej strane, kryt otvoris mincou

2. Pod kapotou na vodicovej strane, cierny kryt hned pod oknom.

Skyair  
Pavel
2015-05-05 21:34:24

atto: No vida a je to i s překladem.

2015-05-06 16:31:37

skyair: Dakujem za odpoved

2015-05-07 16:10:13

skyair: Ahoj, mám prosbu, při otočení klíče se nerozsvítí kontrolka motoru a ještě ke všemu vůbec za ty roky nevím, jestli někdy svítila. Někdo tvrdí, že svíti pouze pokud je problém, ale já nevím, jestli má svítit nebo ne, příp. čím by to mohlo být. Je to 230K face. Díky moc

Skyair  
Pavel
2015-05-07 16:17:56

spsieve: Po otočení klíčku ve spínačce do polohy před startem se ti rozsvítí krátce např. ABS, SRS ... a pak svítí nabíjení.

To co máš na mysli je symbol motoru (viz obrázek) a je to žlutě svítící signalizace nouzového režimu (poruchy).

Takže, jestli nesvítí, tak je to dobře a přeji, aby ti to tak dlouho vydrželo.

Další kontrolky v manuálu:

http://www.mercedesclub.c...manual_download.php?id=38

2015-05-07 18:42:37

skyair: Díky moc, to jsi mi udělal radost, že to nemusím dál řešit

2015-05-12 07:03:12

Uz podruhe se mi stalo ze po delsim stani cca mesic nenastartuji. Baterka je pravdepodobne dva roky stara v tom by problem byt nemusel. Je mozne ze ma nejake zarizeni v klidovem rezimu zvyseny odber a vybije mi baterku? Je mozne toto za pomoci voltmetru nejak overit?

Skyair  
Pavel
2015-05-12 07:24:48

sket: Klasika, projít vše, jestli někde něco nesvítí (žárovka v kufru), nebylo něco nově připojeno, co může odběr způsobovat. Vyndavat jednotlivé pojistky a měřit odběr. Pár rad tady:

Nabít baterii a bez montáže do auta ji druhý den změřit jestli má cca 12,5V.

Pro kontrolu vyzkoušet jak nabíjí alternátor + tabulka nabití baterie v %:

2015-05-13 09:17:17

Baterie po 24hodinach od nabiti ma 12.58V a odber zaparkovaneho auta je 0.08 - 0.11A coz jsou myslim si spravne hodnoty. Asi jsem tedy nechal auto proste jen moc dlouho odstavene.

Skyair  
Pavel
2015-05-13 09:27:49

sket: Hodnoty jsou v normě. Pokud máš garáž, tak při delším odstavení nech baterku v autě připojenou na udržovací nabíječce.

Pro informaci, šel jsem změřit stav baterie ve svém SLK a po třech dnech bez provozu je tam 12,71 Voltů. Zdá se, že ta tvoje má nějaký slabší "dech".

2015-05-13 10:14:23

skyair: je to nejaka no name mrcha jeste navic ma 55Ah coz je strasne malo. Do slk urcite patri silnejsi.

Skyair  
Pavel
2015-05-13 10:31:18

sket: Mám tam údajně od roku 2008 baterku 74Ah (A 000 982 31 08) . Tak jsem zvědav, jak dlouho ještě vydrží.

Předpokládám, že to pro MB vyrábí VARTA.

2015-05-13 10:38:13

Ja jsem ted koupil 77Ah Exide. Bude me pasovat i do citrona kterym jezdim denne a baterka je v nem taktez od roku 08 takze kdyby klekla tak jenom prehodim a jezdim dal.

2015-05-13 12:48:26

sket: U mého SLK 230 jsem měl skoro stejný problém: Po 3 týdnech se nedalo nastartovat. Koupil jsem novou baterku - 72 Ah a i po měsíčním odstavení (bylo to částečně na zkoušku) nebyl problém se startováním. Pokud je elektrický systém v autě v pořádku nová baterie by to měla vyřešit.

2015-05-14 07:47:56

Mal som ten istý problém s baterkou v Jeepe. Niečo mi ju vybíjalo. Keď bolo všetko vypnuté, tak odber bol cca 0,5A - ampérmeter som zapojil do el. obvodu cez odpojený kábel + priamo na akumulátor. Merač som nechal zapojený a postupne vyťahoval poistky. Pri jednej z nich po vytiahnutí odber prestal. Podľa schémy to bola poistka k zapalovaču, autorádiu... Takže okruh odberu sa značne zúžil. Bolo to autorádio, ktoré sa stále snažilo zatiahnúť elektricky vysúvanú anténu. V anténe bol zaoxidovaný kontakt, ktorý má hlásiť rádiu, že je už zasunutá. Stačilo očistiť kontakt, streknúť WD-čkom a problém bol vyriešený. Nejak takto by som postupoval aj v tvojom prípade. Je síce pravda, že Jeep, ako môj staručký Cherokee je čo sa týka elektriky úplne jednoduchý, ale princíp funguje rovnako, lebo pri vypnutom zapaľovaní nie je ani v napájaná riadiaca jednotka a ostatné zložité el. kurvítka.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 13