Fórum - Téma


R170 - Elektrika


Fórum SLK R170 R170 - Elektrika

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1  2  3  4  5 ......... 13

2014-01-14 18:32:29

To: Fritz

Ten bod 1 bude spôsobovať váha vzduchu. Robilo mi to to isté. Najskôr tie isté príznaky a potom som už s tým nevedel behať. Po nahodení novej váhy problemy okamžite zmizli.

Z číny sa dá objednať za cca 15,-€.

Doli  
Libor
2014-01-14 18:45:43

gadzius: No, to bude kvalita, ale je fakt, že za 15 EUR se to dá dělat každého půl roku znovu

2014-01-14 22:37:53

Nemal som odvahu kupit tu cinu ani ja. Kupil som nejaku nemecku znacku za nieco cez 100,-€.

Doli  
Libor
2014-01-14 22:43:48

gadzius: No vidíš, to je normální cena za kterou ji koupím i tady

2014-01-14 23:00:14

doli: Onehdy jsem slyšel - kup tu Čínskou vyráběnou pro Němce

Doli  
Libor
2014-01-14 23:03:10

blueabyss: No jo no, tak to bohužel taky je....

2014-01-15 09:08:44

Čína robí všetko. Možno aj tie, čo predáva bosh. :) Aj by som tu váhu objednal na vyskúšanie, ale bojím sa, že ostanem niekde visieť.

Na motore som si ale všimol nový problém. Podľa všetkého šponovacia kladka na remeni začala pískať. Asi ložisko. Musím s tým skočiť do servisu, lebo do jari potrebujem odstrániť buchot od prednej nápravy pri prejazde nerovnosťami. To ale sem medzi elektriku nepatrí.

2014-01-16 01:38:27

Nejsem odborník,tlumočím pouze informace již získané,prý je špatný kompresor,resp.nespíná jeho elektrické ovládání.Kdyby to byla váha,byla by to první věc na níž bych měl být upozorněn na diagnostice?Co si myslíte o té přístrojové desce,dá se ta elektronická část opravit,anebo je to na výměnu jakožto celek?Dá se vůbec vyměnit?Po připojení k diagnostice není prý možné do ní se připojit,prý jako by tam vůbec nebyla.To je výsledek z diagnostiky.Jakožto drobnou mám ještě závadu v řídící jednotce centrálního zámku,avšak netuším jakou,jelikož vše funguje na můj vkus normálně.Snad jen,jedno ovládání po prvním stisku otevře pouze dveře řidiče a zbytek otevře až po druhém a druhý ovladač otevírá ihned všechno.Všiml jsem si rovněž,že občas,zavřu-li poslední víko kufru,myslím ručně zabouchnu a následně dám pokyn zamkni,automobil nereaguje na příkaz.To jsou snad ale drobnosti,trápí mě ten motor a přístrojovka.

2014-01-16 08:23:28

fritz: Na vadnou váhu diagnostika nemusí konkrétně upozornit - jde o to jaké dává hodnoty. Víceméně na motoru je ještě spousta věcí, které mohou tento problém zapřičinit. Spínání kompresoru lze prověřit pokud ho ovšem u svého vozu máš. Nevím zdali bylo dříve montované, ale já mám ročník 2000 a kompresor je bez el. magn. spojky.

Budíky KI by měl s diagnostikou komunikovat - pokud tomu tak není je něco špatně.

Dálkové ovládání - stisknutí a postup otevření dveří lze naprogramovat (jedny dveře nebo celé auto - na jedno stisknutí) viz návod k vozidlu.

Mám zde jednu 230 na díly - pokud máš zájem jsme schopni vozidlo zdiagnostikovat po dohodě - dát do pořádku.

Doli  
Libor
2014-01-16 10:31:36

fritz: Blueabyss Ti to popsal přesně, jen bych doplnil, že pokud budíky - KL diagnostika nevidí, nemusí být chyba přímo v těch budíkách - to ale Blueabyss samozřejmě ví

2014-02-06 15:31:50

Dobrý den,řešil jsem další osobní problém,proto jsem se déle neozval,mezitím přestal Mercedes vpodstatě jezdit úplně,motor tedy bežel,střílel do výfuku,mizerný výkon,nemohl jsem s ním nikam jet.V tuto chvíli je zde,v Teplicích, v jednom servisu na kontrolu.Jsem neštastný z nalezených závad a neumím je posoudit správně.Vozidlo je nyní rozebrané,tedy palubní deska,kompresor a asi vyjmutá řídící jednotka,což jsem prakticky neočekával,chtěl jsem jej pouze tak nějak zprovoznit,aby bylo pojízdné na jakoukoliv cestu do servisu podle mého výběru.Vzhledem k popisu předchozích,stupňujících se problémů,které vedly až k úplnému omezení provozu vozidla je verdikt servisu následující.

1.Špatná řídící jednotka motoru,oprava je řešitelná,cena za opravu cca.5000Kč,se zárukou na ni.Pouhá výměna prý není v tomto případě vhodná,neboť se nějak spárovává s imobilizerem,který bych údajně musel rovněž měnit spolu s ní.Oprava je prý nejschůdnější řešení.

2.Palubní deska přístrojů je na výměnu,za jiný kus,možná existuje řešení v možnosti do ní nahrát nový software,ten ovšem nikdo nemá,prý by stačilo identickou zapujčit a software přetáhnout,jenže to je těžko realizovatelné,nikdo mi ji nepůjčí.Tudíž mám shánět jinou palubní desku přístrojů,kterou zakoupím.Prosím vás tedy o pomoc.

3.Elektrická část mé spojky, která připojuje kompresor motoru je nefunkční. Prý je to nějaká cívka ,podobně jako u kompresoru klimatizace. Řešením je vyměnit tu cívku,anebo elektricky ovládanou spojku kompresoru.Prosím vás tedy o názor, případně mám zájem o zakoupení.

Bohužel nemohu v tuto chvíli již jet s vozidlem do vašeho servisu,neboť je rozebrané,čemuž předcházelo to,že se problémy stupňovaly,až do té míry,že ujet s ním deset km byl problém.Zato prý může řídící jednotka motoru.

Mám tedy zájem o váš názor,případně zakoupení náhradních dílů,anebo doporučení řešení.Pro úplnost,vlastním SLK 230 Kompr. r.v.1998.Děkuji. Béďa.

Skyair  
Pavel
2014-02-06 16:17:51

fritz: Ahoj Béďo, v současné chvíli je opravdu těžká rada. ŘJ může být zaolejovaná od "magnetu" řízení vačky, může tam být poškozený nebo studený spoj na desce k ovládání mag. spojky kompresoru. Pokud je nefunkční magnetická spojka kompresoru lze ji opravit ale měl by s tím mít servis zkušenost. Přístrojovka je to poslední, co budeš řešit.

Obávám se, že v současném stavu, kdy bylo kdeco vymontované nebo odpojené bude komplikované najít skutečnou příčinu potíží. Nebude to ani snadné ani levné.

Každopádně je nutné všechny napadené díly jednotlivě proměřit a najít, kde a co je vadné. Což se musí udělat stejně, protože diagnostika u ročníku 1998 toho opravdu moc neřekne. Jde o to, jestli na tak rozsáhlou elektrotechnickou akci má tvůj servis zařízení a potřebnou servisní dokumentaci s hodnotami pro testování.

Mohu se mýlit, uvidíš, co ti k tomu ještě řeknou místní znalci

2014-02-06 16:40:55

Co na to říct - je toho nějak moc naráz - tak až se rozhodneš, že to prodáš tak mi dej vědět.

2014-03-30 23:59:56

Dobrý den,přátelé,po delší odmlce,kdy bylo rozebráno a rešeno vše možné na mém SLK,tedy např.budíky jsou vyměněny a funkční(děkuji jednomu nejmenovanému z vás),kompresor již pracuje,kdy elektrická spojka byla nahrazena spojením natvrdo,takže zabírá již od začátku chodu motoru,přes mnoho dalších běžných ozdravných procedur,svíčky,oleje,filtry atd.Vůz je funkční a konečně je to ta "jízda" o níž jsem snil a již jsem čekal.Vůz byl diagnostikován,nedošlo se k vážným nedostatkům,zůstal však jeden drobný problém,po nastarování studeného motoru,zkrátka první start,jde pořád ten motor mírně nekultivovaně,kolísají otáčky,má nepravidelný chod,někdy jakoby běžel na tři válce(laicky řečeno),když mu přidám plyn,nejde do výkonu,motor se trápí.Nechám-li jej po prvním startu chvilku běžet,vypnu klíček(vůbec nic jiného) a opět nastartuji,vše je v naprostém pořádku,motor běží perfektně,neklepe se,má výkon.Vždy ale až na druhý start.

Řekli mi,že by to mohl dělat zadírající se vstřikovač benzínu na některém válci,je to možné?Anebo je závada třeba jinde?Je pravdou,že po celou dobu,co ho mám(pět let),a to i když jsem já tvrdil,že je vše perfekně fukční ,mi kolísaly otáčky na volnoběh v mírném rozmezí,já tomu pozornost nevěnoval,ale dle servisu to je závadou.

2014-04-01 12:29:42

Takže už lietam na čínskej váhe vzduchu za necelých 16,-€. Nabehané zatiaľ cca 250km bez najmenších problémov.

Skyair  
Pavel
2014-04-01 12:35:38

gadzius: Uvidíme jestli vydrží sezónu. Stáváš se testovacím pilotem. Váha za 5 krabiček cigaret to jde.

2014-04-01 17:35:06

gadzius: A odkud jsi ji koupil?

2014-04-02 09:51:43

Banggood

http://www.banggood.com/W...0280-217-124-p-65024.html

Cena 15,49,-€, poštovné free.

Ďalších 100km a úplne v pohode. Je to určite presne to isté, ako to, čo sa predáva tu, len na tom nezarobí XY zmrdov.

2014-04-15 16:51:52

Zdravím pánové,

Objevila se mi podivná "závada" na mém SLK 200K..Občas se mi rozsvítí kontrolka prasklé žárovky během jízdy - obvykle když podřadím při předjíždění, nebo když jedu trochu ostřejším tempem zatáčkovitou okresku..

Když pak zastavím, vypnu všechna světla, mám nastartovaný motor, neutrál a nestojím na brzdě - tedy nemělo by vůbec nic svítit a kontrolka by měla teoreticky zhasnout, ale kontrolka pořád svítí. Zkoušel jsem s brachovou asistencí, jestli všechna světla svítí a blikají a zdá se, že vše funguje jak má, dal jsem mlhovky, dálkové, brzdy potkávačky a blinkry, samostatně i naráz a všechno fungovalo správně..

Při dalším nastartování už kontrolka nesvítí vůbec a nerožne se třeba celý týden. Ne že by to bylo něco hrozného, ale člověk pak neví, jestli je to zase falešný poplach,nebo opravdu něco odešlo a musím furt chodit kolem auta jak trubka a zkoumat, jestli všechno svítí

Nemáte s tím někdo zkušenost?

Samozřejmě žárovky mám homologované a odpovídající typu uvedenému v manuálu, žádný tuning á la hid xenony nebo jiný nesmysly..

Díky Martin

Doli  
Libor
2014-04-15 16:55:14

martin_slk: Pravděpodobně někde proklepaný drát, nebo volná objímka žárovky která se vlivem jízdy hýbe a mění tím a dotýká se kostry nebo mění odpor spotřebiče.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 13