Fórum - Téma


R170 - Elektrika


Fórum SLK R170 R170 - Elektrika

Informace o modelu: Mercedes Benz SLK R170


1  2  3  4  5 ......... 13

2012-04-06 12:45:45

Prosím nemáte někdo radu?Rozsvítí se nejprve kontrolky ABS,ESP po té spadnou budíky ,automat přestane řadit a motor je na půl výkonu.V MB servise bylo zjištěno,že to vše dělá relátko dobíjení.Relátko vyměněno vše údajně OK.

Po ujetí cca. 200 km identická závada...auto bez proudu,respektive bere poze z baterky..už mne to štve...děkuji za rady

2012-04-06 12:58:03

90% ocka na baterii

5% regulator

5% kabelaz od alternatoru

ale budou to ty ocka respektive spoj mezi okem a baterii

2012-04-07 09:48:55

Děkuji moc za radu a typy.Po velikonocích zkusíme prověřit...jistě zde napíšu výsledek..ještě jednou děkuji

Tak píši vývoj opravy...dnes bylo trochu času,tak jsem se společně s mechanikem v autě "pohrabal".Bylo změřeno dobíjení atd...vše v pořádku 14,2 V.Faktem je,že byla totálně rezavá hl.svorka kostry.Očištěno pořešeno.Na diagnostice byla načteno,že ABS,ESP řídící jednotka nevidí tři kola.Vše bylo vymazáno a auto zatím jeszdí bez závad.Pokud se závada objeví znovu bude asi v háji řídící jednotka ABS,ESP.Obdobná závada se stejnou diagnostikou se objevila u BMW,které mechanik opravoval..

Doli  
Libor
2012-04-08 15:36:40

Na to co se objevilo u BMW se vůbec nedívej . Závadu, kterou jsi popisoval na 99% způsobovala ta svorka na kostře. Uložené závady ABS a ESP se zapsaly z důvodu nízkého napětí v síti při těch výpadcích. Bývá to zapsáno obyčejně i v jiných jednotkách, jako jsou dveřové a pod.

2012-04-08 21:00:34

No psal jsem to jako příklad,že se něco podobného objevilo i u jiné značky.Auto zatím jezdí bez závady..uvidíme.

Každopádně se ještě chystám prověřit všechny spoje a svorky na kabelech i ostatních..pokud by se i nadále načítala stejná závada ABS,ESP byla by asi opravdu v háji ta jednotka...protože je nepravděpodobné,aby neviděla tři kola...faktem je,a může to být i příčina,že cca. před třičtvrtě rokem schořela řídící jednotka na stahování střech,centrál,ohřev zadního okna...ta svorka mohla mít klidně souvislost....deska byla totál v háji,ne vrakáči nebyla a repas už nemožný...stále mne 17000 Kč.....děkuji za tvůj příspěvek..

Tak ještě dodatek,dle mechanika byl rozdíl v napájení,respektive pokles napětí díky rezavé svorce kostry o cca. 0,8 V.Dnes jsem jel delší "zkušební jízdu"...vše šlape jak má a závada se již neobjevuje.Aby toho nebylo málo praskly dva uhnilé držáky vejfuku...což je na štěstí maličkost a dá se to svařit

2012-11-21 10:27:12

Pánové a dámy, moc prosím, nefunguje mi přerušování blinkrů. (SLK R170 230K)

Je tam normální přerušovač, nebo je to řízeno ŘJ?

A kde je umístění těchto součástek. Děkuji moc za odpovědi. Hrby

Skyair  
Pavel
2012-11-21 11:34:20

Ahoj. - Pro kontrolu zkus, zda fungují varovné blikače.

Předpokládám, že jsi kontroloval pojistku č. 4 pod krytem přístrojové desky vlevo po otevření dveří, případně v krabici ŘJ pojistka č.2 15A

http://www.mercedesclub.c.../Pojistky---skky-R170.pdf

Přerušovač směrovek včetně varovných blikačů je součástí releového modulu. Je uložen v krabici ŘJ vedle baterie.

Na přiložených odkazech je vidět na 4. obr. odshora - nebo na přiloženém fotu. Je to třetí otevřené relé v levém horním rohu.

  • originál vlákno:

http://www.mbslk.de/modul...News&file=article&sid=362

  • lámaný google překlad:

http://translate.google.c...ile%3Darticle%26sid%3D362

Jinak, pokud jsi elektro kutil, pak bych nejdřív zjistil, zda se nejedná o studený spoj, případně zkusit náhradu, nebo pak vyměnit celou desku. Jak vyplývá z diskuze pod obrázky, někdy stačí relé vyčistit, případně přeletovat.

Pokud jsi laik, přenech to el. odborníkům, ať nenaděláš ještě víc škody.

  • -----------------------------------------------------

Ta releová deska ovládá mnoho dalších periferií. Např. otvírání střechy, vyhřívání zadního okna, ostřikovače a pod.

Má číslo dílu A1708200926 a nová stojí cca 825 Euro.

  • - Nebo hledat na Ebay:

http://www.ebay.de/sch/i....00926&_osacat=0&_from=R40

2012-11-21 13:06:06

Super díky moc, odpoledne jdu na to. Hrby

Skyair  
Pavel
2012-11-21 13:39:22

NZ

2013-04-23 00:00:34

Dobrý den,prosím o názor,či radu.Udělal jsem asi chybu,vyndal jsem autobaterii z vozidla,chvíli byla mimo vozidlo.Když jsem ji vrátil,přiznávám,že jsem nedodržel postup,který jsem zde,na fóru vyčetl,nastaly problémy.Vozidlo odmítá jet,chová se jako by jelo na dva válce,nereaguje na plyn,skáče po silnici,kolísají otáčky,najednou se někdy probere a jede tak nějak lépe,ovšem stále problematicky.Druhý problém, snad ještě děsivější,nespolupracují budíky,otáčkoměr nejde vůbec,rychloměr rovněž ne,ručička teploměru a palivoměru poskakují,případně se zadrhnou mimo stupnici.Display teploty ukazuje -38°,počítadlo celkem ujetých km zobrazuje pouze čárky a bliká,denní počítadlo sice počítá ale zcela určitě špatně,reálná vzdálenost je vždy větší,hodiny snad jdou normálně,taky celá ta kaplička svítí velmi intenzivně,včetně podsvícení displayů.

Je to rovněž humorné,ale začala mi fungovat signalizace zvuková,když zhasnu motor a nechám klíček v zapalování,tak pípá,stejně tak se mi objevily kontrolky,třeba Check Engine,o nichž jsem ani nevěděl,že tam jsou.Jinak ale po zapnutí klíčku vše zhasíná postupně,tak nějak správně,nesvítí potom už žádná kontrolka,při otevření a zavření dveří se podsvícení displayů rozsvítí, či zhasne. Poraďte mi prosím,co se mi stalo,či spíše,co mám dělat?

Skyair  
Pavel
2013-04-23 08:20:32

fritz: Ahoj, chtělo by to vyplnit profil co je to za SLK, zda 200 nebo 230K, ročník facelift nebo před manuál či automat ... a odkud jsi.

Zkontroluj, jestli je baterie dostatečně nabitá a zda má alespoň 12,5V , zkontroluj kostřící kabel od baterie na připojení kostry vozu a kontakty na baterii. Ten postup na připojení baterie lze kdykoliv opakovat. Zkus ho provést a dodržet.

http://www.mercedesclub.c...stup-pro-vmnu-baterie.pdf

Jestli to nepomůže, tak mám pocit, že popsaný chaos je poněkud většího rázu a bez připojení na kvalitní diagnostiku postupovat systémem pokus omyl to nepůjde.

Jako určité vodítko může být kontrola úniku oleje na konektoru magnetického řízení vačkové hřídele pod plastovým krytem na přední části motoru . Když je to tam pod ním u konektoru od oleje a není aplikován oilstop kabel, může být vzlínající olej příčinou potíží. Informace zde:

http://www.mercedesclub.c...r170-fl-olstopkabel-18526

Pokud by byl olej už i v konektorech ŘJ, tak to může být příčinou všech popsaných podivností.

Manipulace s konektory v ŘJ se musí dělat s odpojenou baterií a pokud nejsi alespoň částečný "autoelektrikář" nechal bych to odborníkům.

2013-04-23 08:45:52

Já bych tipoval, že celý problém je v defektních zoxidovaných kostrách vozidla. Je třeba důkladně prověřit napájení.

Skyair  
Pavel
2013-04-23 08:49:57

V tom se shodujeme A zkontrolovat i kabely u alternátoru.

2013-04-23 19:21:43

Ešte by som pozrel poistky. Niečo podobné mi robilo Á-čko a bol to zoxidovaný spoj medzi poistkou a konektorom.

2013-07-11 15:59:35

potrebujem poradit mam slk 200 141kw r98 ked vypnem motor po par sekundach my rozsvieti kontrolky dam blinker zhasnu a rozsvietia sa az po niekolkych min mozno aj hod dakedy to vypina zapina vkuse najnovsie ked nastartujemauto nereaguje ked pridam plyn len kolisu otacky a divne to obcas buchne na diagnostyke to ukazuje kod chyby605 co je napajanie a ukostrenie riadiacej jednotky kde tam je ta riadiaca a ako mam dalej postupovat

2014-01-13 22:14:56

Nefunkční budíky a kontrolky 230K .. Dobrý den,obracím se na fórum s prosbou o pomoc,či radu,ještě lépe však na doporučení patřičného profesionála,či servisu.Jsem ze svého Mercedesu(což samo o sobě snad ani není možné) již neštastný delší dobu a proto jsem ochoten přijet kamkoliv.Pravděpodobně si však nemohu dovolit originální servis Mercedes.

1.Problém-vozidlo jaksi nemá výkon,po nastartování je chod neuvěřitelně nepravidelný,po přidání plynu i motor zhasne,rozjíždím se opatrně,drobnými přískoky,avšak stále bez výkonu,později,po zahřátí,se chod stabilizuje k lepšímu,avšak výkon je naprosto minimální.I volnoběžný chod motoru zahřátého je mírně nepravidelný.Bylo mi sděleno,že je to nespínáním kompresoru,tedy,alespoň ten výkon.Vozidlo bylo na jakési diagnostice,avšak problém řešit obsluha neumí.Samozřejmě jsem hledal i zde,samozřejmě jsem zkoušel zde uvedené instrukce o plošných spojích,ale zdá se mi vše v pořádku.Takže snad tedy nespíná kompresor.

2.Problém-sdružené palubní budíky,tedy ručkové ukazatele i digitální displaye vůbec neukazují,resp.ukazují nesmysly,ručky jdou za mezní hodnoty,anebo poskakují,údaj kilometrovníku je vymazán,teploměr ukazuje -38,počitadlo kilometrů měří jiné hodnoty.Při připojení na tutéže diagnostiku se jeví palubní přístrojová deska tak,jako by tam vůbec nebyla.Nevím jestli je takováto na výměnu,anebo na opravu.Nevím ani jak vzniklou situaci řěšit.

Výsledkem měření diagnostiky jsou právě tyto údaje a informace,tedy nespínání kompresoru a nefunkční,jako by nepřipojená, palubní deska do níž se nejde vůbec "dostat"při diagnostice.Tyto dvě závady spolu přímo časově nesouvisí,neboť,bohužel přiznávám,palubní desku jsem mohl poškodit já nevhodným připojením baterie,zde se cítím být zodpovědný.

Prosím o názor,radu a případně nasměřování k praktickému řešení mého problému.

Děkuji.

Doli  
Libor
2014-01-13 22:20:00

fritz: pokud se Ti neozve někdo blíž, tak klidně přijeď. Autoservis-doli.cz

2014-01-14 13:18:36

fritz:

1. odstavec

Tipoval by som vahu vzduchu, daj potom vediet.

Svatik  
Svaťa

sawyer, 2014-01-14 13:18:36 napsal:

fritz:

1. odstavec

Tipoval by som vahu vzduchu, daj potom vediet.

2014-01-14 13:49:48

sawyer: Přesně jak píšeš. Je to tip. Netvrdím, že špatnej, ale tip za 3k a víc. A co když to není váha? bude blbnout dál a kolega bude o trojku lehčí. Kvalitní diagnostika s kvalitním diagnostikem bude v každém případě nejlepší volba. A dost možná nakonec i nejlevnější.

Skyair  
Pavel
2014-01-14 15:23:33

svatik: Souhlas. Mnohokrát vyzkoušená cesta.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 13