Fórum - Téma


R170 - Diferenciál


Fórum SLK R170 R170 - Diferenciál

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz SLK R170  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2015-04-28 19:55:36

michaeltv: Já vím, to je něco jako Alfa a Selénia, jenže Alfa jde tak daleko, že v manuálu rovnou napíše, že zničíš motor, když tam nedáš selenii. Dobrej marketingovej tah, jenže funguje, protože nerisknu tam dát něco jiného

V SLK mám Castrol magnetic 5W-40, ale strašný je, že s ním najedu tak 700 km ročně a jen v létě. Jsem si říkal, co tam dát 10W-40, tím, že to má řetěz, jestli by to nemělo stabilnější hustší film a v zimě nejezdím.

jinak díky

Skyair  
Pavel
2015-04-28 20:34:56

spsieve: Pokud najedeš za léto 700km, pak je jak už jsem psal skoro jedno, co dáš do motoru. Pokud mohu poradit, zůstaň u Castrol Magnatec 5W-40 a měň ho jednou za dva roky. Co se týká diferenciálu i do faceliftu můžeš dát olej dle specifikace 235.0 např: Moly GL-5 LS SAE 85W-90 nebo Mobil Mobilube HD-A 85W-90. Specifikace 235.7 je doporučena pro 32AMG a jako varianta pro R170 facelift. Doporučuji olej Fuchs Titan SINTOPOID FE 75W-85.

Další informace k údržbě najdeš tady:

http://www.mercedesclub.c...select=76884#message76884

2017-03-09 17:22:28

Vím,ze se to probíralo, ale po nekolikaterem přečtení jsem nenašel odpověď jestli neexistuje možná záměna diferenciálu na slk 170 atmosféra, kde je prevodovy poměr 1-3,91 z nějakého jineho MB. Nebo je možný tam dát z slk 200 kompresor? Nebo nemá někdo v garáži? Diky za odpoved a pomoc. Jirka

Skyair  
Pavel
2017-03-09 18:08:38

mervol: Koukni se okolo tohoto příspěvku.

http://www.mercedesclub.c...select=72189#message72189

Pro tisk přehledu diferenciálů tady:

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=261

Pak jsem našel toto:

číslo dílu: A1243504598

Použitelný diferenciál 3,91 pro W202 C180, W124, R170 200.

.........................................

Bez záruky by měl být použitelný z následujících modelů, co mají 3,91:

  • W124 250 D (124.105) mechanisches 5-Ganggetriebe
  • W124 200 T-Modell (124.180) mechanisches 5-Ganggetriebe
  • W124 250 T-Modell (124.185) mechanisches 5-Ganggetriebe
  • W201 (190)) D 2.0 (201.122) mechanisches 5-Ganggetriebe ab 11/85
  • W202 C 180 (202.018) mechanisches Getriebe
  • W202 C 200 D (202.120) mechanisches Getriebe
  • W202 C 220 D (202.121) mechanisches Getriebe
  • SLK R170 200 (170.435)

........................................

Ale asi nejjednodušší je se obrátit na Doliho, který má EPC a možná najde i další náhrady.

2017-03-28 20:13:29

Zdravím lidí chci se zeptat máte někdo zkušenost z výměnou gufer na diferaku jestli se to dá udělat na autě a nebo se musí vyndat ven dekuji

2017-03-28 20:19:16

Tak vzhledem k tomu že musíš tak nebo tak povolit skoro stejně šroubů, tak nevidim důvod proč to dělat na autě, když už jsou to jen asi 3 šrouby navíc

2017-03-28 20:42:11

slonice: když nad tím tak přemýšlím tak asi jo máš pravdu půjde ven protože jinak by museli ven poloosy, aspoň se pořádně odrezí.

Zdravým máte někdo zkušenost s demontáží diferaku nejdou mě povolit šrouby z poloos ty torxy mám strach že to utrham už jsem to prostrikal uvolnovacem rzi a pořád nechtěj povolit dík za rady

Skyair  
Pavel
2017-04-03 17:56:14

vlada11: Zkušenost naštěstí u R170 ne. Problémy se zarezlými šrouby jsou u staršich aut obecné. Pomoc od použití chemických připravků, přes ohřev až k hrubšímu násilí. Tady jsou zkomprimované manuály k zadní nápravě:

http://www.mercedesclub.c...anual_download.php?id=416

2017-04-03 18:38:46

skyair: zarezli to ani nak není ale ten torx E12 jakoby se tam zvejkal nechci to utrhat zítra zkusím ohřát plamene a uvydim snad to povolí zatím dik

2017-08-04 08:47:32

Ahoj, začínám na mém SLK 200 pozorovat problém, že za jízdy, kolem 70km/h a víc, v případě že moc nepřidávám tak mi něco ze zadní části auta vibruje. Říkám si, že buď uložení s kardanu nebo něco s difem, máte někdo podobnou zkušenost, případně nápad oč by mohlo jít? díky

2017-08-14 09:45:35

honzaslk: Ahoj, měl jsem také podobný problém, byly to nestejnoměrně sjeté kotouče (měřil jsem to úchylkoměrem, úchylka by měla být maximálně 0,08 mm). Pomohlo srovnání na soustruhu. Příčin může být ale více. Osobně si myslím, že diff ani kardan by vibrovat neměli, ty se nejdříve začnou ozývat zvukově než vibracemi. Jinak doporučuji ještě nechat převážit kola. Mohlo odpadnout závaží, nebo se mohly nabrzdit. Až potom bych přistoupil k věcem jako je Diff... Jinak k těm kotoučům, je důležité vždy dosedací plochy dobře očistit, jednou se mi stalo, že se měnily kola a zákazník dojel zpět, že cítí vibrace ve volantu, kola byla super vyvážená ale stalo se to, že mezi náboj a kotouč se dostal kousek rezavého materiálu z náboje a tím to potom chytlo excentricitu (utahování a povolování rázovým utahovákem).


Odpovědět

1  2  3  4  5