Fórum - Téma


R129 - Pokec a dotazy


Fórum SL R129 - Pokec a dotazy

Informace o modelu: Mercedes Benz SL


1  2  3

2011-10-09 20:28:18

Zdar chlapi,mám takovou malou kontrolní otázku Kdybych, třeba čistě náhodou, výhledově, zvažoval koupi "žehličky" co by jste doporučili za motorizaci

A ještě dotaz,jak je to s dílama,jsou na tenhle starší SL model dostupný a v nějaký lidský cenový relaci,nebo bude po koupi následovat smrt bankovního účtu

Předem díky za každý podnět

Svatik  
Svaťa
2011-10-09 20:34:10

Když "Žehličku", tak 73 AMG.

2011-10-09 21:26:01

bral bych klasiku 500

2011-10-09 21:26:04

Kamarade Svato ja videla na zivo jen jednu adokonce jsem v ni i sedel na sedacce spolujezdce

co treba zehlicka 250 hladkej dyzl??

2011-10-09 23:21:10

Taky bych to videl na klasiku 500, slape to pekne. Znamej ji mel. Jinak ceny? No asi jako u ostatniho, vzdy se da neco sehnat. Taky zalezi na tom jestli se neco posere a hlavne co. Velky problem muze byt vzdycky, ale jinak standard dily Te asi hned nevycucnou

Svatik  
Svaťa
2011-10-10 06:55:59

Ráďo. Já ji doknce i řídil. Bohužel jen ve hře MBWR. Na živo jsem ji ani neviděl. Jedna byla v Brně na výstecu na těch youngtimerech. Pěkná černá i s označením SL 73AMG, ale pod kapotou R6.

2011-10-10 11:12:33

Chlapi, pětilitr né a 7.3 už vůbec né Myslim jestli třeba třílitr nebo 3.5 nebo tak něco podobnýho co se tam dávalo

2011-10-10 11:41:04

Kamarade ja v tom i jel

sice jen 100m ale ten zvuk to bylo kdysi v Bohemii

Mel to clovek ktery bydlel v Modranech a parkoval to venku na hlidanym

320
Tomáš
2011-10-10 15:11:49

320ítka je v pohodě, je to už celkem moderní motor, nesežere tě a i to jede hezky svižně na tu váhu.

stačí to a v pětkvaltu automatu je to zas o chlup lepší. osobně bych ale radši 500 m119 lh vstřikování rok tak 94-6 to jede celkem pekelně a ten zvuk! tomu zvuku se jen tak něco nevyrovná. 320 praktičtější, srdcem 500

2011-10-10 15:58:04

500 jednoznacne lepsi nez 320. Lip to jede a hlavne spotreba uz nebude takovy rozdil. A ty 320 nevim no... Nej motor to nebyl. Vzdycky se doporucoval 500. Je to takova jistotka...

320
Tomáš
2011-10-12 19:13:02

nej motor to nebyl ...důvod, zkušenost? Za kulový dneska stojej ty první ke-j 300sl protože už maji prostě nejlepší leta za sebou, byť to nemusí být pravidlem.

V 320ítce to mame doma a no problem. měl jsem to i ve 4ce a super. 500 to prvni ke-j jsme měli předtim. 320 má jinak-modernějc řešený zapalování bez rozdělovačů z doby krále klacka narozdíl od m119. Rozdíl ve spotřebě, zvlášť na krátký trasy a po městě je propastnej. Na nějaký vymetání zatáček to auto stejně není stavěný.

Osobně bych bral taky spíš 500 ale model po 93tým roce se vstřikováním LH a než to, tak radši 124 500 ale to jsem už někde jinde...

ještě doplním, že každej druhej poradí pěti-šetikilo voe, ale viděl to auto tak leda z vlaku...já se s takovýma nazorama teda občas setkávám bohužel

jinak si pevně stojím za tím co píši výše - 320 praktičtější, srdcem 500

2011-10-12 19:47:46

Pravda je ze 320-V6 tj posledni rada R129 je velice zajimave

Protoze R129 je 300E 138KW, 300-24V 160KW, 320 R6 165KW a 320-V6 162KW

Pak jsou jeste 280 ale tec moc neni

2011-10-13 07:46:53

nerikam nic...a na ma slova dojde

2011-10-13 09:21:50

A co říkáte na tohle hoši ?

http://www.aaaauto.cz/cz/...2166766&make=75&model=331

Když tedy jako přehlédnu,kde se to prodává

2011-10-13 09:29:21

Miky to napsal spravne.

Motory jsou oba dobry, kazdy muze mit ruzne nazory, ale klasika je jedna a neni vubec ceho se bat. Stejne je to jen na lechtacku a pohodove jezdenicko. Na zavodeni si vezmu jiny auto.

Jinak aby si nekdo nemyslel, 500 (ale R230) stoji na zahrade, resp. ted uz v garazi, tak aby nekdo opet treba nerekl, ze to nekdo videl jen za jizdy z vlaku...

Ta z Acek vypada docela slusne. Znamy si ale taky asi pred 2-3 roky koupil tohohle starsiho mazlika a vzal prave 500 a nemuze si to vynachvalit.

320
Tomáš
2011-10-13 13:34:08

230 vs 129 je jak 124 vs 210 neporovnatelné, rozdíl o generaci

Enough: máš nějakou zkušenost s v6 320 m112? mají nějaké typické neduhy, má ten motor také "vysokootáčkovou" charakteristiku jako předchůdce m104? Díky, přemýšlím jen do budoucna o nějakém prskoletu s tímhle motorem

s přehlédnutím těch áček to podle fotek nevypadá nejhůř. nemá klimu (v kabriu bych ji taky oželel) ani protizkluz

cenovka fajn,ale v ačkach bych si nekoupil ani babetu nevim třeba ma někdo dobry zkušenosti s nima

2011-10-13 17:24:51

Jen k tomu W124 vs W210

Vis o tom ze W210 ma celou zadni napravu z W124 resp W201 s drobnymi obmnenami??

Rozdil mezi nimi je opticky to je jasne a s Faceliftem prisla generacni vymena motoru

jinak????

Typicky neduh V6 je ze dobre jede

2011-10-13 19:39:47

W129 by se mi líbila také a doufám, že v zimních měsících nějakou pořídím.

2011-10-16 11:36:38

No já narazil na jeden zásadní problém. Mám podzemní garažové stání vedle v baráku,kam bych rád nového mazlíka ubytoval a svého věrného Pašíka bych zase vyhnal na ulici

Jenže...je tam blbý nájezd,docela takový ostrý zlom. S CLK jsem problém neměl,jen Skala,když tam zajížděl,tak tam zadrhnul předním spojlerem u CLK. No a mám pocit že žehlička W129 tam bude mít problém i bez nějakých přídavných spojlerů

Takže jsem asi namydlej,leda sehnat někoho,kdo by mi tam zkusil se stejným autem najet,abych viděl,co to bude dělat. Ach jo

No ale hlavně,že jsem si to uvědomil dřív,než jsem to auto koupil,nechat to pak stát na ulici na sídlišti,to by se mi tedy fakt nechtělo.

2011-10-16 14:38:44

Postavis rampu , takova blbost te nesmi odradit My mame vjezd do garaze takovy ze tam skoro drhne Ocavia II , takze na jezdeni s CLK do garaze muzu zapomenout.


Odpovědět

1  2  3