Fórum - Téma


Porucha BAS ESP + ABS


Fórum Technický koutek Porucha BAS ESP + ABS



1  2

2012-01-08 20:51:45

Zdravim chlapi, rozsvítily se mi na palubce kontrolky BAS ESP a ABS. Samozřejmě v ten moment ABS přestal fungovat. Napíchli jsme to na PC a vyjely mi u ESP 2 chyby:

1) Snímač brzdových světel

2) Snímač polohy natočení volantu není iniciován.

Tu první závadu bych jako důvod poruchy nepovažoval, ale ten snímač volantu by podle mě mohl být ten problém. Dával jsem ho cca před 3mi měsíci nový, ale bylo to v pohodě. Až teď se to rozsvítilo. Co vůbec ta druhá závada znamená a jak to odstranit? Přes diagnostiku to nešlo smazat.

Prošel jsem celé fórum a nikde jsem radu nenašel...

2012-01-08 23:43:43

Bych řekl - nastartovat kola vytočit na plno do leva a na plno do prava a volant vrátit do středové polohy

Ta první závada je pravděpodobně brzdový spínač na pedálu nejspíše příčina

2012-01-09 07:57:03

Snimac pod brzdovym pedalem

2012-01-09 23:13:27

Zničehonic to zhaslo.... Asi nějakej šotek v elektrice bo co.... Ale díky, pokud se to projeví znova, zkusíme to vyměnit...

Doli  
Libor
2012-01-10 08:17:54

Taky bych to viděl na snímač pod brzdovým pedálem. Pokud ti to udělá znovu, zkus ho opatrně natáhnout, někdy se stane, že zůstane zamáčknutý trochu uvnitř.

2012-01-10 09:35:24

Přesně tohle mi kdysi zahlásilo CLK a musel se vyměnit ,,snímač natočení úhlu volantu,,..... byli to to takový dva plastový kroužky, ani nevypadali nějak složitě, ale stálo to kolem 7 000,- ....

No a v poslední době mi na Sku začne tohle svítit, když zaparkuju a nechám vytočený kola, tak po nastartování se pak tyhle hlášky přihlásí. Tak teda při parkování nechávám kola vždycky rovně a je to v pohodě. Ale je mi jasný, že časem se něco takový asi bude muset měnit.

2012-01-10 09:51:40

Zdar chlapi,potřeboval bych nějakou radu ohledně MB Vito 112cdi rv.99.Rozsvítilo se mi EDC a jsou omezené otáčky na 3000.Přečetl jsem tady snad všechny vaše diskuze,ale ani jedna z těch závad to nebyla.Pro info.,palivový filtr jsem neměnil,začalo to dělat samo od sebe..Čidla na liště jsem vyměnil,stop ventil také,podtlaky jsem udělal celé nové,chyby smazal a nejede to stejně.Stále vyskakuje ten stop ventil.Jinak tlak na liště je dobrej turbo tlačí,ale nějak se tomu nechtělo načíst kolik,až po smazání závad to začalo udávat norm.hodnoty a jelo to normálně,ale jen do té doby než jsem vozidlo znovu nastartoval,pak už se vše opakovalo(EDC,max3000ot).Ví si někdo rady?

Doli  
Libor
2012-01-10 09:57:27

Ahoj. 1) přesunem to do sekce Vito... Ju?

2) Od pasu - netěsnost na vysokotlaké liště - buď vnitřní netěsnost na vstřikovač, nebo regulační tlakový ventil paliva, popř vysokotlaké čerpadlo. Na jaké to máš načteno diagnostice. Píšeš, že hodnoty normální - jaké tedy?

2012-01-10 10:40:59

A kde je ta diskuze - asi vím čím to je nechci to zde prznit vyděl bych to na pokračování zde:http://www.mercedesclub.c..._posts.php?topic_id=20018

2012-01-10 22:25:12

Tak jsem udělal úplně všechno a stejně to nejede nad 3tis.Diag.je Bosch a údaje zítra pošlu.Ale jak říkám jsou ok,až na tlak turba a je pravdou,že se jen tak koulí,ale není slyšet,že by tlačilo.Údaje o tlaku jsou prakticky stejné jako u atm.motoru.

2012-01-16 22:28:26

Hlásím se do klubu BAS ESP a ABS a návdavkem i AIRMATIC

Je to esko 320cdi rv 2000.

Nevšíml jsem si spojitosti s točením volantu.

Abs nezustane svítit (jako že je nefunkči) pokaždé.

Někdy to neudělá 10 jízd, nekdy při každé jízdě.

Kde sou jaký kroužky? A vypínač------ to jako na brzdový světlo?

2012-01-17 07:26:58

Kroužky? Snímač polohy volantové tyče je pod volantem - má specifickou montáž i zacházení. Brzdový spínač pod pedálem.

Tuto závadu sporadickou může dělat i kterýkoliv snímač otáček kol. Diagnostika by zcela určitě řekla více.

Nebo ti to po těcu upravách jede tak že to ty kola nestačí snímat :))))) Jsi to ty ?

2012-01-17 09:50:50

No jo ale diagnostika mu nerekne ze ma rozhozenou geometrii

2012-01-17 10:52:03

:) jsem to já, se s Radkem znáte jo? :)

By jsme si Radku mohli dát spicha, až pojedeš k Blueabyssovi na servis (mě by to jen napích), abych tě taky konečně viděl naživo. :)))

Nevím, ty chyby to začne házet hned po nastartování, ještě než pohnu volantem. Tak se mi to na nějakou geometrii nezdá. Někdy to vyřadí abs někdy ne, ale po chvilce jízdy abs zhasne.

Ta chyba se nikam neukládá, alespoň posledně na diagnostice u B nebyla uložena.

S tlumičema mě nestraš, zrovna máme nějakou krizi, stejně bych asi vobjednal ty z USA, jsi drahej. :)

2012-01-17 11:18:03

Oni ty americky zase tak levny nejsou jen se neboj

kdyz to spocitas ze musis zaplatit jeste clo a dph + vraceni starych

za to uz mas u mne sadicku mechu

ja jsem premyslel protoze bych chtel jeste jednu S-klassu. jestli najit pehnou W220 430 nebo pockat na pad cen W221...

ta W221 je moc pekna

Doma maji byt 2 Mercedesy- jednim jezdis a druhej sere sousedy kdyz nejsi doma

Jinak do Excaru pojedu ale nebudu je obtezovat s kravinama mam pro ne pripravenou specialni pracicku

to mne Petr asi prasti :-D

prece jim nebudu davat gulas kdyz se nosi bifteky

2012-01-17 11:53:46

Ja vim co s tim je...tedy u toho Ska

2012-01-17 16:09:06

Nepraští - nám je jedno co děláme i když ti mamutové to je takový zvláštní druh.

Miky kdyby jsi to vyzradil - já mám podobný problém na jednom ML náhodně sporadicky - pravý zadní snímač (myslím že je na 100% dobrý ) a k tomu C 1000 Řídící jednotka N 47-5

Samo sebou na ní a do konektoru kapala nemrzka z ostřikovačů - udělali jsme vyčištění zaoxidovaného konektoru, ale ještě jednou se objevila ta samá závada. Pán zatím nevolá tak sám nevím, ale nic podstatného jsem nezjistil. Kontrola zadního snímače vč, proměření až na jednotce provedena.

2012-01-17 18:38:50

=> Miky To je jak na m.clasic foru, i když tam by se nevobtěžovali napsat ani to.

2012-01-17 18:44:29

Karlos na Classicu je to classicaTady to docela funguje a pokud projedeš Mikyho příspěvky tak ti možná vypadnou oči - já si spíš myslím že neměl čas.

Jo jinak principielně skoro stejné je to i el. EGR dnes jsem měřil zítra to budu dělat:

2012-01-17 21:25:37

Blueabyss...na tom ML bude uplne jina zavada nez na tom S...na ML se cas od casu porusi kabelovy svazek k zadnim snimacum...psal jsi, ze jsi to promeril...tak jsi mel asi rozdelane konektory etc...??? Ale vzadu v nadkoli uz jsem to nekolikrat resil kdysi...

no a ktomu Sku...ja to meril dva dny, nez jsem odhalil zavadu - rozebral jsem pul auta a to doslova...takze takova informace ma vysokou hodnotu €...a budu to sem psat ne...jestli jezdis k blueabyss...on bude vedet co s tim je...protoze mu to ted napisu jako uplatek protisluzbou

P.S.: o tom classicu nic nevim...takze se tam mam registrovat?


Odpovědět

1  2