Fórum - Téma


Nosiče kol na kuli


Fórum Technický koutek Nosiče kol na kuli



1  2

viki  
viktor
2013-06-02 12:12:01

hejmy: No tak najdi něco cenově dostupného třeba i staršího zkus třeba bazoš všechny tyto systémy fungují

výhody žádné extra větší nenajdeš ani u jednoho při dešti se to špiní všude někde víc někde méně ,pokud si dobře pamatuji tak máš kombíka tak na zadek by měli pásnout a couvat taky umíš tak aby jsi je nesetřelil

Svatik, 2013-06-01 21:21:42 napsal:

dan.kkk: Mě na tom nejvíc zaráží ten tvůj známej, co si koupí kola za 100 litrů a k nim nosič za dvojku. To si měl koupit kola za pětadevadesát a k nim pořádnej nosič. .. Jinak já vyznávám klasiku na střeše.

2013-06-03 07:09:53

svatik: Zřejmě s tím nepočítal že mu ulítne a znám hodně lidí co vrazí do svého koníčka dost peněz, i za tu cenu že ostatní věci musí mírně řečeno odrbat, tohle byl zřejmě i jeho případ jen to prostě nevyšlo jak si představoval, D1 prozkouší vše co je na autě namontované.

Šolim, 2013-06-01 18:43:08 napsal:

svicko: Takže všichni servisáci a doprovodné mechanické vozy při závodech např. jako je Tour de France apod.,jsou pozadu,protože vozí kola na střeše .. .. ..

Pozn. vozí je mimo jiné na střeše proto,protože musejí dát svému "koni" čisté,popř. mokré kolo ze střechy a ne zablácené z "gule" v případě deště,na horské etapě kdesi na úpatí Alp ..

Souhlasím s tím,ať si koupí každý co chce,ale kamarád se dotazuje.S tím ,že mu napíšeš,ať si každý koupí co chce mu asi moc nepomůžeš,nebo myslíš , že ano???

2013-06-03 10:26:03

Šolim: Důvodů proč se závodní bicykly na mechanických vozech při závodě vozí na střeše je povícero. Hlavní je ten že kompletní bicykly jsou vždy po obvodu střechy, někdy i 6 kusů (podle závodů a počtu povolených mechanických vozů pro určitý závod). Posedy na nich jsou seřízený tak aby to vyhovovalo co nejblíže většině závoďákům v manšaftu, doprovodný mechanik pak sundá bez problémů konkrétní bicykl který potřebuje závoďák, ve středu střechy pak bývají umístěný už jen rezervní kola (předky a zadky na výměnu defektů v případě že dojdou kompletní bicykly) Tohle všechno z pochopitelných důvodů není na nosník na kuly možné umístit..Pokud při silničním závodě prší, tak se bicykly kvůli znečištění opravdu nemění, to jsi si Šolim spletl s cyklokrosem, tam je opravdu bahno, ale výměna probíhá ve stacionárním depu...No a další neméně důležitý důvod je to, že se mechanické vozy musí často protlačovat balíkem mezi závoďákama ať to jsou odpadlíci, pády, roztrhání peletonu, absence neutrálního mechanického vozu při úniku atd. těch důvodů je při závodě spousta a kola umístěný napříč auta na kuly by je mohli zachytit, což by byl totální masakr, jsou na to jasně daný i pravidla v UCI jak musí doprovodné auto vypadat, pokud má závěsný, tak musí být sundané ...Co se týče přepravy bicyklů na závody, tak u většiny profesionálních manšaftů probíhá ve specielních dodávkách nebo teamových autobusech. Tímto jsem chtěl naznačit že je naprosto zavádějící srovnávat přepravu bicyklů v profesionální cyklistice při závodě, s tou na kterou zněl dotaz....Proto na dovolenou či cyklo výlet s rodinou volím já kulu...

Mé argumenty : Mám vůz kombi-vstup do kufru naprosto neomezený s vysunutým nosičem (otázka 5 vteřin jej vysunout-zasunout. Výrazně menší spotřeba a možnost podstatně rychlejší jízdy po dálnici. V montáži vidím také výhody, zvládá i má žena při 158cm výšky, včetně namontování nosiče což je i pro ní otázka 2 minut. Pokud jedu v dešti, tak je zcela jedno jestli mám střešní nebo kulu, kola se musí tak nebo tak umýt ale v tom nevidím problém, vozím sebou v kanystru pořád nějakou vodu ze šamponem a s houbou bicykly opláchnu, zablácený jsem je nikdy z přepravy opravdu neměl , pokud jsem se nevracel z cyklokrosu Ale z druhé strany vzato, když jsou ze střešního nosiče zaflákaný od much, tak to je někdy dost práce je vyčistit, napínací povlaky přez přední část pomůžou jen částečně, zkoušel jsem je samozřejmě také. Vše co jsem napsal jsou mé osobní poznatky za dobu bezmála 30 roků co se v cyklistice aktivně pohybuji a podotýkám že ne jako prodejce zavěsnýho na kulu

viki  
viktor
2013-06-03 11:03:21

dan.kkk: super popisjá jsem vždy rád sledoval cyklistiku když ji komentoval Robert Bakalář on tyto všechny věci popisoval a dokázal cyklistické pořady moc hezky okořenit povídáním o všem možném co se kolem děje a proč tomu tak je škoda toho kluka

2013-06-03 11:19:05

viki: I já jsem pana Bakaláře obdivoval , osobně jsem měl tu čest s ním na závodech párkrát poklábosit , byl to člověk s velikým zapálením pro cyklistiku, lepšího komentátora v oboru u nás nebylo a zatím bohužel není...

2013-06-03 15:02:23

dan.kkk: Je vidět,že máš něco "v nohách" a určitě velké zkušenosti v oblasti cyklistiky

Já , Ty a další,jsme pouze sdělili své názory.Můj názor jsem napsal a i ostatní a má-li někdo názor jiný je to určitě ku prospěchu věci.

Jednoduše řečeno,někdo holky a někdo vdolky.To je to samé,jako když někdo preferuje např.Fordy a my ,nic víc

2013-06-03 17:50:27

Šolim: Samosebou i já respektuji názory ostatních, ale vzhledem k tomu že se v cyklistice nějakej pátek pohybuji, tak jsem se nějak nemohl ztotožnit s přirovnáním které jsi uvedl ohledně profi cyklistiky. Když mám občas možnost někomu předat svou zkušenost, tak se snažím držet jen faktů...V každém případě to neber jako narážky z mé strany, největší pravda je to co jsi napsal sám: "Jednoduše řečeno,někdo holky a někdo vdolky.To je to samé,jako když někdo preferuje např.Fordy a my

2013-06-03 18:14:17

dan.kkk: Souhlasím,až na to,že i já a nejenom já jsme taky předávali zkušenosti.Nech cyklistiku cyklistikou.Hejmy se ptal a tak jsme pouze sdělovali svoje názory,proč ano,nebo ne.V mých příspěvcích ,nikde nestojí,že bych se zmiňoval o tom,aby si např."jesle" nekupoval.Snažil jsem se popsat negativa , která v tomto zařízení vidím a za tím si pevně stojím.

To,že se v profi cyklistice nevyznám je úplná pravda a díky Tobě toho vím trošku více ,ale na situaci to nic nemění i když žiju v kraji cyklistů ,hlinecko.

Teď mi to moc "nešlape",protože loni v srpnu jsem nestačil vypnout pravou nohu z pedálu a mám asi tři měsíce problém s kolenem,spadl jsem ve stoje a mám obavy,abych neměl "luplý" meniskus

2013-06-07 09:00:40

dan.kkk:

Co říkáte na tyhle držáky? je to z aukra, takže to za 2 dny neplatí...

http://aukro.cz/nosic-kol-i3289371238.html

http://aukro.cz/nosic-kol...1-reflex-i3296882493.html

http://aukro.cz/nosic-kol...zarizeni-i3306229628.html

Udrží to ty kola? Znova říkám, kola jsou dosluhující a užiju to jen občas.

2013-06-07 13:33:51

hejmy: Zdravím, nevím co tam budete konkrétně vozit za bicykly, ale je potřeba vzít v úvahu že tohle funguje na principu zavěšení za horní rámovou trubku a spodní část musí být pevně fixována řemenama jedno ke druhému tudíž i při sebelepším odizolávání hadrou nebo molitanem dojde na některých místech ke vzájemnému kontaktu když si o sebe budou poklepávat přehazovačkama, výpletem atd., je toho dost co se může poškodit, může dojít k rozštelování prodření plášťů atd. Další věc je ta, že jsou různý stavby rámů, pokud na tohle zavěsíte slopingovou stavbu ( šikmá horní rámová trubka-z kopce) tak máte přední kolo hodně nízko u země, pokud by to bylo kolo z odpruženou vidlý a ještě k tomu 29" což už se dnes začíná hodně využívat i na horských kolech, tak si myslím že může jít přední kolo kriticky nízko nad zem. Já bych na tohle měl svědomí připevnit opravdu největší mrchu, na kterej mi vůbec nezáleží, nebo jen jedno kolo. Kolo s dámským rámem si myslím že na to nepůjde upevnit vůbec. Píšete že máte dosluhující kola, je na zvážení jestli si časem nepořídíte nové a pak Vám bude líto si je v tomhle ničit. Já bych asi hledal nosič s pevnou spodní základnou, tudíž hlavní nosný prvek jsou kola bicyklu, tak je kolo stavěný a má to tak rádo, za horní stavbu se váže už jen kvůli stabilitě. Sice jsem psal že bych se držel renomovaných značek, ale jsou i český výrobci, kteří nabízejí pevný nosiče, samozřejmě s cenou jde kvalita i estetika stranou ale taky poslouží, hlavně aby to bylo od vyzkoušených prodejců a mělo atest. Jako vše v dnešní době, je to jen o penězích. Můj názor je to co jste poslal nebrat, přeji šťastnou ruku ve výběru... PS: progooglujte různý hyperinzerce, bazoše, sbazary atd. někdy je člověk překvapený co tam vše vyhrabe...

2013-06-07 14:47:20

První a třetí jsou nějaké samodomo, zakrývají světla a značku na autě. To by byl problém při kontrole.

Ten druhý je značky TMK, je sklopny a má rampu. Nový stával dvojku nosič a litr rampa. Jde o to, na kolik se to vyšplhá.

2013-06-07 20:04:57

dan.kkk:

Tyhle kola.

Já nevykal myslel jsem to jako vy všichni, moje chyba. Však tady si tykáme.

Jo ještě pohledám, času dost.

2013-06-08 02:01:58

hejmy: Tykání už jsem tedy pochopil. Tyhle nosiče co jsi poslal si myslím že budou pro Tebe absolutně nevyhovující, ten první bicyklík má dámskou stavbu rámu, představ si, jak by to tam bylo postavený v podstatě na stojáka, když ho uchytíš za horní trubku do vodorovnýho nosiče. Raději s tím počkej až se něco někde objeví a kup s pevným spodkem, jak jsem Ti už psal. Pokud jsi někde z okolí Brna a potřebuješ nosníky ihned, tak Ti můžu půjčit nosiče Thule na střechu, několik roků už se mi povalujou v garáži bez užitku, až by jsi něco koupil tak mi je vrátíš.

2013-06-08 02:07:49

Nevím přesně , ale asi bych před převozem sundal ty děti, aby nebyla přešvihnutá nosnost nosiče, nebo koule, na tom taky záleží, kolik můžete mít na kouli, čtyři kola s příslušenstvím , světla blatníky a vše co tam má být ( děti ) , se u starších kol bez problémů vyšplhá přez 50kg, které jsou většinou u osobáků ( já na ML mám 120kg tam problém není).

2013-06-09 21:39:16

michaeltv: A navíc by jim mohlo nafoukat do ucha, takovej zánět středního ucha je hodně nepříjemná záležitost

2013-06-09 22:03:05

Hejmy, Ty uz mas dve deti?

Si pamatuju na setkani u Evika, kdyz jste teprve cekali....

2013-06-12 15:55:19

hagrid:

jj a roustou jak z vody.


Odpovědět

1  2