Fórum - Téma


Mercedes AMG GT4


Fórum Pokec všeobecný Mercedes AMG GT4




Iron  
Tomáš
2015-03-28 12:29:57

Modely nad 100 000 EUR se chystají k velkému skoku - jen v Evropě by jejich odbyt měl do roku 2017 stoupnout o 60 procent z dnešních asi padesáti tisíc a další zástupy kupců už vytahují peněženky v Číně, Blízkém východě nabo Americe. Navíc drahá auta mají ten půvab, že je lze bez národních úprav nabízet kdekoli na světě, kupci se spokojí s řídkou sítí dealerství a jsou ochotni zaplatit za hromady nadstardardních a individuálních prvků. Situace tak vypadá více než nadějně, ale s výživností koláče také roste počet hráčů, kteří si na něj dělají zálusk. Nicméně největší váhu budou mít německé prémiové značky. A ty nelení. V roce 2018 vyjede třetí generace modelu CLS a rok na to na jejím základě sportovní čtyřdveřové kupé Mercedes AMG GT4. Přestože hlavně podvozkem si budou obě generace podobné, a Affalterbachu slibují úplně jiné auto. Koneckonců jak název vypovídá, prezentovat se bude jako větší bratrsportovního kupé GT. Na fotografiích vůz nevypadá na tak velkorysý rozvor a délku, ovšem určité retuše očekávat lze - hlavně při pohledu zezadu je patrná určitá podobnost s Aston Martin Rapid či Porsche Panamera. Zepředu už to tak není, byť masku chladiče v Mercedesu interně nazývají "panamericana grill". Pokud jde o techniku, ta bude poněkud jiná. Zatímco GT vycházelo z předchozího supersportu SLS, GT4 se plně hliníkové karoserie i konstrukce transaxle vzdá. Místo toho bude motor v přídi spojen s převodovkou nakrátko, v podstatě do jednoho kusu. To má spolu s krátkými převisy zajistit příznivou polohu těžiště a výborné jízdní vlastnosti. Pohonná jednotka ale zůstane stejná - přeplňovaný osmiválcový čtyřlitr. Kdo tedy čekal V8 ř,ř z CLS 63, bude zklamán. Na druhou stranu zůstane u dvou výkonových stupňů. Zatímco u GT poskytují 462 a 510 koní, větší GT4 zřejmě začne na rovných pěti stech a provedení S přidá další stovku. To by mělo stačit k zrychlení na 100 km/h za 3,5 sekundy. Nastavení podvozku, řízení a brzd se má orientovat i na potřeby budoucí generace kladiva E 63 AMG S. V nabídce se objeví vzduchové odpružení, el. uzávěr diferenciálu, dynamické uložení motoru, spaciální pneumatiky nebo karbono-keramické brzdy. Základní cena se také nebude držet u zdi, počítá se se sumou mezi 120 a 150 000 EURy.

baby  
Josef
2015-03-28 17:01:59

iron: http://www.mbusa.com/merc...-All_New_2016_C190_AMG_GT


Odpovědět