Fórum - Téma


MB - Výtvory a pláč kutilů


Fórum Technický koutek MB - Výtvory a pláč kutilů



1  2  3

2014-02-19 14:43:51

Dnes jsem obdržel novou zkušenost s DPF a dělím se s vámi...více se dozvíte ve fotkách.

Doli  
Libor
2014-02-19 14:56:54

miky: Tak to je hezký.... to měl pan majitel ještě docela štěstí, že to dopadlo jen takhle

Svatik  
Svaťa
2014-02-19 14:58:48

miky: Syndrom vyhoření?

2014-02-19 15:32:59

miky: To udělal proud vzduchu že se to tavilo na levé straně - nebo tam bylo ještě něco kolem EGR

2014-02-19 15:35:36

blueabyss: Dcera prijela domu a povida: tati sviti kontrolka a neco tam smrdi...zakaznik ozelel ( jeste-ze sel hned ) hokejovy zapas za stavu 4:3 a pod autem plamen...auto honem z garaze a hasit...Horely plastove dekly pod autem a vsechno kolem

EGR to ma urco elektrickej, je to 2005...ale az to budu kuchat dam Ti vedet

A nemaz si ty otazky pac pak vypadam jako idiot ze odpovidam na nevyrcenou otazku

2014-02-19 18:29:48

No jo to bych vypadal jako idiot já - napsal jsem to a hned smazal - DPF má vždycky el. egr

Aha tak ono to chytlo - tak to to dopadlo ještě dobře

2014-02-19 21:05:39

blueabyss: Peto, ten zar propalil nerezovy obal DPF, myslis, ze plastovej dekl pod nim nechytne plamenem?

Doli  
Libor
2014-02-19 21:25:08

miky: To musela být hezká raketka...

2014-02-19 21:25:52

Tzn - za jízdy?? - to vážně nechápu - pokud je zápalná teplota sazí cca 700st a když spustím regeneraci tak mi teplotní snímač ukazuje něco kolem max 750st tak proboha co to propálilo. Navíc ochlazované - nebo to někde přisávalo vzduch a to zvýšilo teplotu hoření? Miky tam bude ještě jiný probllém než to, že k tomuto došlo. Nebyl na tom aiutě udělán nějaký výfukový zásah kutilem ? - Když vidím tu jednu sponu to nebude od toho požáru? Mohu ty fotky dát na FCD co na to budou říkat?

Je ta svléklá spona příčinou ???

2014-02-19 22:04:16

blueabyss: Co je pricinou se priznam ze nevim...ale normalni to neni, tj jasne. Ted poznam prd, protoze jsou shorele kabelove svazky. ta spona povolila zrejme tim zarem...se podivej na ten sroub - se domnivam, ze to bylo cele ruzove az do bela.... Filtr je rozpadlej na kasi. Vyfukovy zasah se domnivam, ze zadny nebyl. Klidne to tam dej...poslal jsem odkaz tady na to tema Jirkovi H.

Kazdopadne je to raritka

Jinak jsem zazil OM642 co jelo na benzin nekolik desitek KM...shorel teplotou dekl, svazek motorvej atd...ale DPF a vyfuk "vydrzel"

2014-02-19 22:42:08

Tak jsem tam ty fotky dal - jsem zvědav co na to řeknou - když si vemu jak to občas donutím regenerovat - tak se začínám bát - si asi k diagnostice přidělám hasičák.

Doli  
Libor
2014-02-19 22:49:32

blueabyss: zajedem na nějaký hasičský školení, třeba do Plzně

2014-02-19 23:02:11

Doli to není prdél co když se ti to stane po výměně páčky blikače - morgošúm odešel po 30 km altík a viděl jsi co dělali - dokážeš si představit toto?

2014-02-19 23:11:14

blueabyss: tak uz mame pricinu...ja na tom menil altik

2014-02-19 23:14:46

No jistě Blbě jsi přidělal svorku 30 ta odlétla s očkem na DPF a propálila do něj díru. Miki zdůvodním ti co jen si budeš přát

2014-02-20 09:01:29

blueabyss: jo jeste chvili a muzes zacit delat skoleni na prevodovky

2014-02-20 09:17:53

Přesně a nejlepe v Bruselu tam můžu školit cokoliv. Jsem zvědav jak se k tomu kdo vyjádří, je to docela zásadní problém.

Doli  
Libor
2014-09-26 10:28:09

Zalomený žhavič .. Chci se s vámi jen podělit o zkušenost která opět potvrzuje jedno z rčení Petra - Blueabysse a to, že nejhorší jsou závady, které si způsobí zákazník sám. Nejhůře se hledají a v tomto mém případě se zbytečně složitě odstraňují. Nejedná se v tomto případě přímo o MB, ale o Hyundai Santa Fe - zalomený žhavič. Zákazník se pokoušel o výměnu doma, vybral si ten nejméně přístupný, ulomil jej a po zjištění, že s tím dál nic nenadělá, přijel k nám do servisu. Oprava nejlépe na počkání - i s výměnou zbývajících žhavičů. Po zhodnocení situace a objednání nových žhavících svíček, zjištění, že se musí demontovat výfukové potrubí, turbodmychadlo.... ( vše samozřejmě na odvrácené straně motoru a dost nepřístupné ) odvážím zákazníka na vlakové nádraží. Vytáčíme a vyměňujeme vcelku bez problému 3 žhaviče na které zákazník nesahal. Z toho usuzuji, že kdyby přistavil auto hned, ušetřili by jsme den práce s vytahováním zalomeného žhaviče na velice nepřístupném místě, kam bylo navíc vidět jen přes zrcátko. Kdo chce kam, pomozme mu tam....

2014-09-26 10:41:47

My vyndávali minulý týden taktéž po zásahu kutila - tomu se podařilo nejdříve dojebat celý závit vrtačkou a nakonec v něm zalomil vytahovák - na ten se už jeho sada vrtáků do dřeva naštěstí nechytala.

Vyndali jsme ho - neptejte se jak, ale stálo to dost peněz - zcela zbytečně.

2014-09-27 15:26:54

Bluabyss: Nastartovali jste motor se zalomenym zhavicem?


Odpovědět

1  2  3