Fórum - Téma


MB - Koupě ojetiny


Fórum Technický koutek MB - Koupě ojetiny



1  2  3

Skyair  
Pavel
2012-04-07 20:06:36

Nejhezčí je těšení se ... Nehrozí zklamání

2012-04-07 20:24:40

Lidi si za všechno můžou sami, pokud jim člověk nabídne slušný auto s poctivejma km, za slušnou cenu, tak je akorát za debila-rozešle milion fotek, odpoví na milion mejlů a ve finále to koupí bazar, kterej to naleští stočí, vyplní servisku a koupí to ten samej člověk co nad tím před tejdnem ohrnoval nos a zdálo se mu to drahý Jenom si za to naleštění a další "servis" připlatí o třetinu víc z ceny no ale co, ve finále jsou všichni spokojený žeo

Skyair  
Pavel
2012-04-07 20:30:50

Pokud jsou spokojeni všichni tak OK. Ale za debila je ten kupec. Ty máš alespoň klid, že tě nebude otravovat. A to někdy za to stojí. Móc dobře to znám

2012-04-07 22:26:57

No nejhorší je že já to vždycky těm lidem popíšu do telefonu tak pravdivě, že si to představěj asi 100x horší, než to je a pak už se neozvou, fakt je lepší nic neříkat

2012-04-07 23:42:57

Souhlas,snažím se celý život být tím makovcem poctivcem,ale většina je tak vychcaných,že když skutečně máš dobré auto a dáš tam adekvátní cenu tomu a poctivě vysvětlíš,tak Ti stejně nevěří a možná i já bych byl takový ,protože to je opodstatněné vlastně celou touto debatou "jeden od Kolína"+ stáčené km.Vždycky veškeré dobré věci a výhody si kazíme my lidi samotní.

Skyair  
Pavel
2012-04-08 08:48:36

Neexistuje žádný čestný způsob, jak dělat něco nepoctivě. Jen to chvíli trvá, než to pochopíme.

2012-04-08 08:59:28

nevíc mě dostane, když někdo zavolá na 20let starou 124, za 30tis, zeptá se kolik to má najeto a jestli to má vyplňěnou servisku, na to fakt nikdy nevim co říct

Pak ke mě přijede člověk s přestříkanou W210 ze slona na stříbro, vyrychtovaná past už z 20metrů

a zeptá se mě co na to říkám, že za to dal jenom 90tis, že k tomu má servisku a má to najeto pouhých 160tis

Když mu řeknu že se asi zbláznil a jaká je realita, tak mi odpoví, že to neni možný . . . . je k tomu přece serviska

Skyair  
Pavel
2012-04-08 09:06:29

Kdyby autům všichni rozuměli, tak kdo by ty vraky kupoval?

Svatik  
Svaťa
2013-06-03 12:11:52

Rady před koupí ojetého vozu .. Vím, že se to tu probírá často, ale připomenutí nemůže uškodit.

baby  
Josef
2013-11-08 18:19:08

svatik: Na vše jen poukazují na co si má člověk dávat pozor a další.Proč to mu Ti chytří na hoře neudelají útrum to je tak pro ně velký problém? Raději vydrbou někoho který je jen malou rybou.Prostě tady se nikdo nikam nebo ničeho nedovolá ,,Jen aby se vlk nažral a koza zůstala celá,,

2014-10-07 17:37:23

CLK v bazaru .. Zdravím všechny zdejší příznivce této značky

Chtěl bych se s vámi podělit o mou dnešní nezapomenutelnou zkušenost s bazarem.

Brouzdal jsem takhle na netu a vybíral jsem z inzerátů mé budoucí autíčko.

Zaměřil jsem se právě na Mercedesy a protože nechci naftu, vybíral jsem z benzínových kousků, kde mě ale nic zvlášť nezaujalo. V tom jsem úplně náhodou ve filtru překlikl na pohon LPG a najednou na mě vyskočil inzerát na nádherné CLK z roku 2000. Jistě, řekl jsem si, 14 let staré auto nebude bez chyby a v reálu to určitě nebude taková leštěnka jako na fotkách. Nicméně z té záplavy inzerátů vypadalo v dané cenocé kategorii nejlépe.

Sice se mi ta obrovská bomba v kufru moc nezamlouvala a LPG jsem nikdy neměl, ale řekl jsem si, za zkoušku nic nedám a i to místo v kufru oželím.

Tady je pro ukázku popis inzerátu:

Mercedes-Benz CLK 2.0i 141 kW LPG KOMPRESSOR TOP STAV!! Najeto 159 000 km, 1.Majitel,absolutně bez koroze,nehavarovaný stav,servisní kniha,v ČR nejeto,nezná naše silnice a sůl,stk 2016,čistopis CZ TP již vystaven v ceně vozu,pohon LPG zapsán v TP,nová revize,platnost tlakové zkoušky do 2018,velmi pěkný,čistý,zachovalý,nezničený,nekuřácký vůz,původní lak ve vysokém lesku,pevný na podvozku!!POLOVIČNÍ PROVOZNÍ NÁKLADY!!POHON LPG!!EXTRA ZACHOVALÝ STAV!! Další výbavy: manuální převodovka, 4x airbag, airbag řidiče, klimatizace. Cena 99 000 Kč.

Byl to Brněnský autobazar, jelikož jsem z Havířova, počkal jsem 2 dny, až budu mít volný celý den a vyjel jsem hned z rána na prohlídku.

"Hurá, jsem na místě", řekl jsem si po vcelku klidné jízdě po Autobahn D1. Už z parkoviště jsem viděl mé vysněné CLK, lesklo se až zrak přecházel.

Ochotný bazarník mě k němu hned pustil a odešel pro klíče. Pustil jsem se tedy do vnější prohlídky. Lak tedy vypadal hodně slušně, až s podezřele hlubokým leskem na 14 let staré auto, no spíše to vypadalo, jako docela nedávno provedený celolak. Když mi bazarník auto odemkl, mohl jsem si prohlídnout i interiér. A teď to začalo. "Tohle má najeto 160 tisíc se serviskou???" Madla dveří oloupaná, řadička v kůži vydadala jako by si ji něco dalo ke svačině, obě přední sedačky byly na okrajích evidentně roztržené v naprosto stejných místech a následně zašité, ale co zašité, to nad šila nějaká opice. Obě dveře šly v celku špatně zavírat, v kufru pod kobercem byla kastle evidentně vařena a kitovalo to taky nějaké prase. V motorovém prostoru to vypadalo v celku slušně, snad i původně, no až na to víko ventilů, na něm jako by se vyřádily děti s balakrylem.

Když jsem na toto všechno bazarníkovi poukázal, dočkal jsem se jen jediné odpovědi: "Na tom autě je všechno původní, bourané není, když si myslíte něco jiného, je to Vaše věc" Na to jsem si pomyslel: "Hmm, tak ty jsi frajer kámo" a na patě jsem se otočil směrem parkoviště.

Takže shrnutí dnešního dne: půl dne v pr...., litr za naftu v hajz.. a takový zvláštní pocit na duši, který v celku výstižně vystihl už klasik: "Chce se mi z toho zvracet"

2014-10-07 18:52:54

jmarcos: Nic nového pod sluncem,zcela běžná praxe opírající se o legislativu,která tyto všivárny podporuje.

V DE je zákon na stočené km již dávno a u nás se o tom pouze jenom "mele".

V loni na jaře jsem prodával W 208 200 K opravdu v luxusním stavu,že kupec přijel a za půl hodiny byl vůz jeho,protože auto bylo fakt jako nové a odpovídalo mému popisu.

Proč o tom píšu?Prodejní cena byla totiž ovlivněna právě takovými vozy,o kterých ty tady píšeš a bohužel v naší "kotlině" se podle toho jede a bohužel to podporujeme my samotní,tím ,že tyto srajdy kupujeme, jak píše Radek,nechodit tam!

Pokud se stav nezmění,tak si tady o tom můžeme psát a psát a ...

Dnes se hovoří o tzv. "šmejdech",ale kdo za to může ?Podle mě ti nenažraní důchodci,kteří by si nechali k vůli koruně koleno vrtat.Pokud "šmejdi" vidí kvetoucí blbost , tak to bude neustále existovat,byť se natočí několik filmů "Šmejdi".

To jenom pro příklad,který si myslím koresponduje s prodejem oněch "sr..ek" v našich "autorizovaných bazarech

2014-10-16 17:23:23

Tak jsem se po dlouhém a usilovném hledání a přebírání stal čerstvým majitelem CLK Původně jsem hledal mezi 200 a nakonec jsem koupil 230 Kompressor Tak snad bude sloužit

2015-02-16 23:52:44

Schizofrenie - nákup ojetého MB .. Ukázkovej příběh. Asi před rokem jsem se rozhodnul že bych si po letech co jsem postupně přešel z BMW na Subaru chtěl zkusit zase něco jinýho. BMW jsem měl od staré M3 E30, přes novější E36 3.0 a 3,2. Do toho jsem si zkusil M5 E34. Potom jsem přešel na Imprezu GT, pak jsem si přestavěl japonskou pravostranku STi Type R na LHD a nakonec jsem pořídil vysněnou Imprezu 22B. Do toho mi nějak došly peníze , přišla rodina, dostavba domu a garáže (mimo jiné pro tu 22B na kterou jsem měl metrové závěje sněhu a na subaru konferencích mi říkali že jde o fake že jenom největší idiot by si nechal takový auto venku) tak jsem na delší dobu zakotvil u Outbacka. Což o to, auto je to slušný, nepamatuju si že by se na tom něco kdy rozbilo, v zimě si to vysloveně užívám, ale za chvíli to bude mít 200tkm a ohlížím se po náhradě. Když vyšlo W212 tak se mi to strašně zalíbilo a v jeden čas jsem nabyl dojmu že nějaký lehce jetý kus by se mi líbil. Dokonce jsem si půjčil v MB jednu předváděčku 350 CDi. Auto dobrý, jízdní výkony mě ale moc neohromily. Samozřejmě v plný palbě, byl jsem z toho na větvi co to všechno umí. Nakonec jsem si ale udělal názor takový že ty 350 CDi jsou lehce předražený a že stejně nenajezdím tolik kilometrů aby se mi to někdy vyplatilo. Tak jsem začal pátrat po benzínech. Prostě jsem si řekl že ještě nejsem cílovka a že by to chtělo ještě trochu legrace. Někdo mi poradil že ty novější E500 (4.6l) jsou fajn. Zřejmě jo, ale je jich narozdíl od dieselů podstatně méně a cena taky za dobře vybavený kus také není nic moc. V tu chvíli už jsem zaznamenal že jak neustále zlevňují nová auta, ty ojetiny si drží cenu na můj vkus dost vysokou. Když se kouknu na pěkně vybavený auto s kilometrama kolem 70.000 stáří 2-3 roky se pod milion včetně DPH sehnat nedá (u nás E500 nejsou k mání vůbec). Mantra o tom že benzinový velkoobjemový ojetiny jsou skoro zadarmo bohužel neplatí. Když na auto padnou firemní peníze + odpočet DPH tak už ten rozdíl mezi novým autem a ojetinou není tak dramatický. Navíc záruka, servis na 120k km zadarmo tak už bych se racionálně přiklonil k nějaké předváděčce. Když pominu úlet s pokusem o nové V (95% času jezdím v autě sám , tak jsem si začal říkat že bych se ještě na poslední chvíli než mě auta přestanou bavit úplně pokusil o něco adrenalinovějšího, co by mi udělalo opravdu každodenní radost i třeba pouhé vlastnictví. Nejdříve pokus o E63 (wagon) - ceny celkem brutal, ale na zajímavý kousky se dá na mobile.de narazit. Vyjednávací pozice o ceně bude asi díky minimu zájemcůdobrá. Jeden kousek mě tam dráždí (varianta s 5,5), ale už je tam dlouho, tak to bude asi nějaká past. Každopádně jsem to neuzavřel a zůstává to jako jedna z alternativ. Postupem času jsem objevil znovu C63 kombi. A je to tu zase. Dneska už skoro desetiletý kousky se furt nabízí za 600-700k což podle mě není moc dobrej poměr mezi cenou a hodnotou. Faceliftový kousky už pod milion nejde sehnat. Naproti tomu funglovka nový řady C kombi před slevou v ceníku je 1.7M bez DPH. Uvažuju tak, že když si auto nechám 10 let tak ten rozdíl který každý měsíc zaplatím navíc (kromě jiného je to daňový náklad takže to tolik nebolí) mi teoreticky stojí za ten pocit že jsem si poprvý (a asi i naposled) koupil nový auto, o kterým vím co se s ním za celou dobu dělo. Navíc klasika - záruka apod. Jo jasně, je to zřejmě schizofrenie. Na druhou stranu ta doba kdy jsem v té době tenkrát ještě absolutně bez závazků kupoval auta a bylo mi jedno že další rok budu o chlebu a vodě je pryč. Člověk si rozmyslí za co teď horko těžko vydělaný peníze utratí. Za splacení hypotéky, za rekonstrukci, za novou kuchyn, dětem za vzdělání, za koníčky? Vlastně ani nečekám že dojdu nějakýho rozhřešení. Spíš to bude tak že se jednou moje finanční možnosti a chuť něco si koupit protnou s realitou trhu. To jsem se zase rozepsal .....

2015-02-17 09:14:03

mpowerman: No vitaj v klube! Asi pred rokom som začal riešiť túto dilemu (vymeniť vozidlo). Vozím sa na W212 - vo fullke, ale začína starnúť a km pribúdajú. Veľmi rýchlo som si zvykol na komfort a tak hľadám niečo veľmi podobné a ... kde nič tu nič. To čo sa mi páči je nekresťansky drahé, to čo je v cene podľa mojich predstáv sa mi nepáči. Takto pred 4 rokmi som kúpil to, v čom sa vozím, za peknú cenu v DE. Teraz sa mi zdá, že jazdenky príšerne zdraželi a všetci tvrdia že nové autá sú lacnejšie (ale asi ani to nebude pravda). Ostáva len čakať na vhodnú príležitosť ...

2015-06-20 21:12:29

Zdravím, nyní o prázdninách si budu dělat řidičák. Už to v určitých mezích umím bez provozu ve městě, ale na tom nezáleží. V rodině máme jenom Mercedesy a já bych si po udělání řidičáku chtěl také jednoho pořídit. Táta mě to učil na Éčku. No, ale o co mi jde. Co bych si podle vás měl pořídit tak od 70 000 do 100 000. Nechci do toho dávat moc, ale aby to za něco stálo. Co by jste mi tedy tak doporučili? Něco s čím nebývají moc problémy a tak různě co se dá sehnat.

Díky za všechny rady

2015-11-16 11:07:21

Já jsem si metodiku na nákup ojetiny pro sebe a své kamarády vytvořil kombinací několika zdrojů. Z knih mého oblíbence Hanse Rüdigera Etzolda, z SOVA - Sdružení na ochranu vlastníků automobilů a z jednotlivých okruhů, které kdysi měl na stránkách "oblíbený" bazar AAA Auto. Průšvih však většinou nastává v jiné věci, že si většina lidí, stejně jako já, nakonec u prodejce není schopna vyhradit doopravdy ten správný a dlouhý čas na delší testování, detailní pozorování, diagnostiku. Ale třeba se rovnou pro auto "zblázní" a je "vyděláno". Osobně nedám vůbec na proběh kilometrů, protože lepší mít auto s reálným půl milionem, než půlmilionové auto za cenu auta v "záběhu". V některých bazarech jsem měl pocit, že je dobré si stejně otlemeného hajzlika v montérkách vzít sebou. Po vzoru pořekadla: "Na každou svini se najde řezník..." Myslím, že je také nutné zaangažovat vlastního právníka při revizi kupní smlouvy, a taky jako určitou demonstraci, že případné nesrovnalosti se nebudou řešit marným a bezzubím štěkáním přes plot...

2016-06-01 10:23:39

skyair: Zdravím, uvažuji o koupi MB 280 S z roku 1969,šesti válec,103 kw, automat. Mám prosbu, dělal se tento typ i bez pneumatického pérování? A případně co mě čeká za překvapení při opravách... Děkuji za zkušenosti, nebo rady. HL

Skyair  
Pavel
2016-06-01 11:27:32

karel1919: Jestli máš na mysli model W108 vyráběný od 11/67 do 09/72? US verze?

http://www.mercedesclub.c...mercedes-benz-w108-109-80

Pokud si pamatuji, byl podle zvolené výbavy osazen hydro pneumatickým pérováním. Motor M130 (280S) má dvojici karburátorů Zenith.

Neznám stav, ale předpokládám, že vozidlo z těch let bude vyžadovat kompletní renovaci, takže počítej se značnými finančními náklady. Karosérií počínaje a motorem konče - tvými slovy - samá překvapení.

2016-06-01 15:06:35

skyair: Ano je to W 108 1967 - 1972 neměla by to být US verze. Podle majitele není pneumatické pérování, ale mě se to nezdá. vozidlo je ve slušném stavu , původní lak, ale udržované a není vespod vzhledem k věku rezavé, běžně provozně.


Odpovědět

1  2  3