Fórum - Téma


MB - Diagnostika bez diagnostiky


Fórum Technický koutek MB - Diagnostika bez diagnostiky



1 ......... 2  3  4  5  6

2013-01-21 11:57:18

tam chybi uplne stred toho unasece( "setrvacniku")...to se takhle rozlitlo?

pokud ano, mohlo by to ukazat na spatny dotahovaci moment anebo zmetek

Doli  
Libor
2013-01-21 11:59:41

S ohnutým/vyštíplým zubem jsem se už setkal, ale takhle roztrhaný setrvák jsem teda ještě neviděl. Na Tvoji poslední otázku si netroufám odpovědět

2013-01-21 12:06:43

jeden muj klient resi ted neco podobne taky na Sprinterovi ale s MT a ma dvoulamelovou spojku

Miky, 2013-01-21 11:57:18 napsal:

tam chybi uplne stred toho unasece( "setrvacniku")...to se takhle rozlitlo?

pokud ano, mohlo by to ukazat na spatny dotahovaci moment anebo zmetek ..

2013-01-21 12:07:28

Motor byl údajně po GO tzn. že to někdo musel mít dole - závada vznikla po 7000km od GO tzn také bych se přikláněl k tomu co píšeš.

Šlo mi spíše o to zda-li k tomu není nějaká servisní informace nebo něco podobného o nějakém výskytu této závady.

2013-01-21 12:10:14

Neni k tomu nic si troufnu tvrdit...

Tak to to asi pan opravar pri GO spatne dotahnul...respektive moc.

Uz jse videl takhle rozsrackovanej brzdovej kotouc ( tedy na fotce ) a vyrobce tvrdi, ze je to dotahnutim kol

Co si mam myslet nevim

2013-01-21 12:14:47

Michale ale ještě se podívej zde - je zcela zřetelné že praskliny nejdou z děr to mi připadne na špatné dotažení zvláštní.

Doli  
Libor
2013-01-21 12:21:41

Možná blbost.... Nevypadlo z toho něco co tam nepatřilo? Ten ohnutej zub pro snímač vypadá jako kdyby ho něco nabralo (něco se dostalo mezi skříň a setrvák a navalilo ho to, podle toho jak je rozpukanej, tak asi nějakou dobu vybroval. Nebo by to mohlo být špatným vyvážením a zub se ohnul až nakonec... Jen selský úvahy

2013-01-21 12:27:50

Motor se zastavil za jízdy tak předpokládám že si to škrtlo až když se to rozsypalo - kdyby byl zub ohnutý dříve tak by to nestartovalo- ten ohnutý zub je vidět i na oscilogramu a počet impulzu přesně sedí na počet zubů k vztažné značce.

Doli  
Libor
2013-01-21 12:30:31

Jasný, jen mě to prostě podle těch prasklin připadá, že to muselo nějakou dobu vibrovat.....

2013-01-21 12:44:14

Ten brzdovej kotouc onehda vypadal podobne

Je otazkou, jak to kdo dotahnul..zda dotahnul vsechny srouby stejne apod... vlivem spatnyho dotahnuti si dokazu i predstavit pnuti v tom unaseci v oblasti okolo sroubu...

Dal bych novej, novy srouby...dotahnout a trada

Miky, 2013-01-21 12:44:14 napsal:

Ten brzdovej kotouc onehda vypadal podobne ..

Je otazkou, jak to kdo dotahnul..zda dotahnul vsechny srouby stejne apod... vlivem spatnyho dotahnuti si dokazu i predstavit pnuti v tom unaseci v oblasti okolo sroubu...

Dal bych novej, novy srouby...dotahnout a trada ..

2013-01-21 12:53:27

To je jasná páka nejsem metalurg.

Dal jsem to sem spíše pro to zdali jste se s tím někdo nesetkal a zdali se nejedná o nějakou výrobní vadu.

Navíc jak seriová diagnostika nezahlásí drobné odchylky v synchronizaci a ani to, že vstřikovač je spínán za horní uvratí.

2013-01-21 12:55:47

Diagnostika nenahlasi...pac chybove kody vytvari programatori...ktere jiste nenapdane, ze se setrvak rozleti do vsech stran

2013-01-21 22:40:10

No proto je ve star odkaz na http://www.autopress.cz/?...ciloskopy-avl-discope-990 v tomto případě není jiná rychlejší cesta jak závadu objevit - jenže kdo to zaplatí

2013-01-21 22:58:50

vypadá to hezky, když jsem našel cenu, tak jsem to zase zavřel

2013-01-22 00:34:07

Já mám 8 kanál a zatím jsem ho ještě na plno nevyužil. Ale bez toho to v budoucnu nepůjde. O tom jsem přesvědčen. Už dnes je hodně instrukcí spjatých s proměřením signálů.

Doli  
Libor
2013-01-22 09:17:26

My máme před dílnou dva kanály, když prší, teče tam voda, ale napojovat tam nějaký čidla??? To teda nevim, jste divní...

2013-01-22 09:31:30

Tady je to samej kanal

Doli, 2013-01-22 09:17:26 napsal:

My máme před dílnou dva kanály, když prší, teče tam voda, ale napojovat tam nějaký čidla??? To teda nevim, jste divní...

2013-01-22 17:23:02

Neboj to přijde budeš studovat křivky jen se z tebe bude kouřit.

2013-02-21 17:54:56

Ahoj, po jak dlouhe dobe na volnobeh se ti zaplnila ta banka u toho testu? Resim problem na V220CDI (638) r.v.99 automat. Auto spatne startuje, asi padani nafty,kdyz stoji pres noc.Zkousel jsem si udelat kapilaru na prepadech a na vsech vstrikach se to plnilo do hadicek k bankam stejne.Tak nevim zda nejsou vsechny ko. Diagnostika se spoji s ECU, ale v namerenych hodnotach mi diag nezobrazuje data tak nemuzu zkontrolovat korekci.Diagnostika Wow od wurth-u.Dekuji

2013-02-21 19:14:29

Pokud by byly všechny vstřiky netěsné nejspíše by jsi nenastartoval vůbec - to je dosti nepravděpodobné. V diagnostice Star je určitá doba a zvýšení otáček pro tuto zkoušku(jedna z funkcí) - časový interval si ovšem nepamatuji - obecně je několik prokazatelných možností této zkoušky - jedna taková docela průkazná je použití jen trubiček (lze nahradit i průhlednou hadičkou) - při startu se jako dobrá hodnota s odpojenými vstřiky dá vyhodnotit nastoupání do 3cm. Tímto způsobem lze kontrolovat i piezoelektrické - podotýkám odpojené - za normálního provozu jde na přepad protitlak cca 4 bar.

S diagnostikou Wurt přeji hodně štěstí a hlavně trpělivosti - no ale pro takové to domácí opravování lepší než drátem do oka.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6