Fórum - Téma


MB - Dotazy kolem nafty


Fórum Technický koutek MB - Dotazy kolem nafty



1  2  3  4  5

2012-01-30 14:14:10

Nj ale taky se koukni na ty názvy Trilobitreal a podobně. A je tam taky napsáno za co přesně ty pokuty měly?

2012-01-30 14:24:16

http://aktualne.centrum.c...stanic-pokuta-coi-benzin/

Tady je to i s popisama, ale nevim jak je to stare, je tam toho hodne

viki  
viktor
2012-01-30 14:52:05

a tady je další http://www.auto.cz/nekval...ty-coi-v-lednu-2011-54589 dělaš do toho a nevíš na co se vzorky odebírají?

2012-01-30 15:20:41

tohle je dobrej odkaz, s toho už je i poznat, která ze závad je závažná, tedy může způsobovat i problémy, když tam bude někdo tankovat.

Koukal jsem, že ve většině případů je to spíš provozní nedostatek, předpokládám, že způsobenej tim, že na těhle malejch čerpačkách maji malou výtoč a taky asi to zas uplně tak extra neudržujou ty nádrže. Ale v některých případěch už je jasný, že se jedná o punchovaný palivo, například tam co měli 46% ethanolu namísto předepsaných 5,2. Tam jako neni sporu o úmyslu, to na nevymytou cisternu neukecá.. To samé u nafty pokud je bod vzplanutí pod 20°C namísto předepsaných 53°C tak taky už se podle mě jedná o úmyslné šizení, respektive z toho vyplívá, že tam je nějaká příměs navíc.

2012-01-30 17:14:31

Jeden nejmenovanej mercedesář taky lil olej no nafty aby promazal.

Ale pak mu prasknul píst, byly na vršku prej uplně zajebáný karbonem a humusem z nespáleného oleje až to píst teplotně neustál. Tyhle oleje nějak ke spalování nejsou určený.

Do nafty jedině vif, nebo proti zámrzu petrolej.

 Šolim
Miloš
2012-02-03 19:35:34

Nejsem příznivcem naftových motorů z různých důvodů,ale jedním z nich je také zamrzání nafty a starty v teplotách pod -15 st.celsia.

Služební vůz mám sice TDI a používám adhetivum určené do nádrží pro diesel auta a funguje to perfektně!

Určitě nedej na rady , že diesel jezdí na cokoli,což je sice pravda,ale dnes v době vstřiků se to určitě navyplatí,protože všechno chce své a pak,když budeš používat různé oleje,petroleje se Ti to vrátí v obrovské investici,např. to vstřikování.

Takové to hloupé klukovské vytahování na co všechno se dá jezdit,tak obvykle končívá,ano dá se,ale hrubě se to nevyplácí

2012-02-04 18:44:50

..svého času jsem mněl levný zdroj petroleje, který jsem od oka přidával do nafty v Avii. Nakonec jsem oddělal vstřikovací čerpadlo. Zgenerálkoval jsem ho za 500 Kč (za komunistů) a nasadil rezervní, postupně jsem jich oddělal čtyři, jednoznačně ale se ziskem. To se bavím o jednoduchém atmosférickém motoru -rozhodující bude, za kolik jsi schopný sehnat čerpadlo.

gut
2012-02-04 21:11:52

mám tento rok zajimavou skušenost tankujem ve firmě KKS Zlín malá čerpačka první rok v provozu a poprvé za cca 15 let co jsu u firmy tak jsem žádné auto nerozmrazoval.Do nafty jsme kupovali cosi až ve čtvrtek.Berou naftu od čepra

MDN
2012-02-07 13:15:26

Dám taky svou trošku do mlýna...

Kromě aut na blbnutí kupuju vždy výhradně Diesely. Najedu ročně přes 100t km a kromě 2 problémů s tankování - jednou OMV - kdy se pak měnila půlka motoru a jednou Robinoul, kdy to odnesl jen filtr (pokles tlaku paliva) jsem neměl nikdy problém. Jezdím po celé Evropě od Jihu až po sever. Jak motory CDI, tak TDI CR, dřív i PD. Snažím se tankovat vždy na hlavních tazích, kde je velká průtočnost a co nejvíce na horách, kde se dá předpokládat arktická nafta od začátku zimy. Celou dobu tankuji jen u SHELL (jen výjmečně jinde, když je to k Shellce daleko a nedojel bych - max 5x do roka). A nikdy jsem neřešil problém se zamrzlou naftou - a to máme doma poslední dva týdny teploty hooodně pod -20°C. Jezdím na hory do Itálie, chalupu máme na Kvildě, kde auto stojí na mrazu třeba týden. Vždy v pořádku. Nic tam neleju, žádná aditiva. Jen ve velkých mrazech na cca 20minut před odjezdem zapnu topení, nebo u Rka nastartuju, aby se auto malinko prohřálo. Známému se stalo, že nastartoval, rozjel se a nafta mu zamrzla po cca 10-15minutách jízdy od proudícího vzduchu...

 Šolim
Miloš
2012-02-09 15:06:50

Víš,tady v Mercedes Clubu je většina mladých kluků a jsou rádi,že mají to,co mají,každý nemá na nové auto,notabene na nový Mercedes

Je všeobecně známo,že nejjednodušší motor je dvoutakt,bohužel dodnes nikdo nepřišel na to,jak snížit spotřebu.

Debatovat o kvalitě nafty až tak blbé není,protože určitě chytřejší lidé,kteří vymysleli arktickou naftu a jiné,vědí proč.Takže radši bych to nechal na nich,protože to je jejich "chlebíček"

viki  
viktor
2012-02-09 23:26:03

pokud někomu schází v tomto tématu jeho příspěvek byl smazán ,,důvod nebyl ani k tématu ani ničím užitečný

zároveň vás tímto všechny žádám chovejme se k sobě jako lidi ! díky za pochopení a teď spět k tématu!

2012-02-10 08:06:36

Já jezdim jen na Vervu. Do nádrže nic neleju. A teď při těch mrazech auto chytá na první brnknutí. A to palivovej filtr má 110tis. km Druhou věcí je taky baterka v plný kondici

MDN
2012-02-27 23:51:15

Šolim : No jestli to byl příspěvek na můj názor tak mě ještě nebylo třicet :) Tak doufám, že jsem taky mladý... Jsem také rád, že mám co mám. Ani jsem kromě Rka nepsal co za auta mám, aby mě tu někdo nemohl osočit, že si tu honím triko či co. Na svá auta si dost tvrdě vydělávám, zase ale pro svou práci potřebuji spolehlivý nástroj. Spíš jsem tím chtěl poukázat na to, že když si někdo koupí obyč naftu někde v JZD nemůže se divit, že mu zamrzne. Když do ní naleje aditivum, což není levná věc, tak bod tuhnutí standartním aditivem nesníží o více než 9°C. Což není nic moc a navíc se tak trochu vytrácí smysl levné nafty...

Jsem zásadně pro arktickou naftu - ale nezapomínal bych, kde žijeme a raději bych si nějaký kilometr zajel, kde to znám a mám větší jistotu, co tankuji.

2012-11-27 14:41:20

Dotazy kolem nafty .. Nyní to bude opět aktuální téma

viki  
viktor
2012-11-27 15:03:55

bud to to nepřečtu nebo je to cizím jazykem se chystáš někam kde je v zimě zima?

2012-11-27 15:09:30

viki...to kolecko se znamenkem plus je symbol lupy...cili zvetseni...tak si najed na obrazek a klikni si

Pokud to ani pote neprectes...navstiv lekare co opravuje oci

No ja se nechystam nikam radeji...ale asi taky pod nulou bude...jen pockej, ono to bude aktualni

Jsem zastancem rceni "stesti preje pripravenym".

viki  
viktor
2012-11-27 15:25:26

kdo není připraven není překvapenu lékaře jsem byl je to cc 5ět let v poho, to kliknutí je príma fígl jeden aby se pořád učil, já nevím jak to je u nás poslední x let zim jsem strávil na Ukrajině tam pod minus 20cet zamkneš auto a jdeš domů do minus 20ti vše maká jen do ostřikovačů se leje vodka nebo líh, možná to vypovídá něco o sr,,,co se u nás vlastně tankuje

2012-11-27 15:36:34

takze kdyz by byli velke mrazy tak pridavat jedine nejake adivitum??

viki  
viktor
2012-11-27 16:44:28

tak tak něco co v podstatě rozbijí zmrzlou vodu

2012-11-27 20:11:21

ja som v zime daval stale aditiva do nafty a nebol nikdy problem a to bolo ponad -25, zaroveň si ošetruješ čerpadlo a vstreky.


Odpovědět

1  2  3  4  5