Fórum - Téma


C219 - Airmatic


Fórum CLS C219 C219 - Airmatic

Informace o modelu: Mercedes Benz CLS-Class C219


1  2

2011-07-05 11:13:58

Dobrý den, mám dotaz ohledně Airmaticu u CLS-a. Když mi odejde vzduchový tlumič, stojí prý cca 25000,- až 40000,- Kč.

Uživatel Enougher píše v diskuzi, že dokáže sehnat tlumiče za mnohem menší peníze. Kolik by stál na CLS-ko takový vzduchový tlumič? Děkuji Všem předem za odpovědi. Harry.

PS:

Přátelé mě straší, že když mi to odejde, tak se nedoplatím. Nejsem milionář, takže bych uvažoval o ojetém MB CLS první generace, a samozřejmě že řeším i případné náklady s tím související (výměna oleje, destiček apod. beru jako standardní opravy).

2011-07-05 16:24:45

ja osobne nad CLS premyslim ,219 se mi libi sice je to stredni trida platformou E211 ale verzi se vzdcuhem bych se vyhnul

vypada to ze koncem roku MB uvolni prodej na aftermarketu a tlumic by stal kolem 17000/vzduch

jinak bezny tlumic neni problem...

brzdy a podobny picoviny jsou vetsinou stejny s w211 takze pohoda

2011-07-05 20:07:47

Tak to už je určitě lepší, i když by bych raději ještě za menší peníze. CLS-ko bohužel většinou má vždycky Airmatic (jsou standardně už dobře vybavená), takže s tím budu muset prostě počítat, pokud se to pokazí.

Subjektivně mě auto nadchlo už před mnoha lety a na nového nástupce si prostě nějak designově co se týče exteriéru nemohu zvyknout. Interiér je OK. Mám rád prostě oblinky a ne hrany, i když hranaté GLK má také něco do sebe.

A ještě otázka ohledně E-čkového modelu. Dá se vyměnit na kapotě hvězdice za plochý znak jako má třeba C-čko, abych předešel možným krádežím a trháním hvězdice u É-čkového modelu? Jedná se mi o předchozí verzi E-čka s kulatými světly, ne tu poslední, co je aktuální teď . Díky za odpovědi.

PS: Příští auto bych chtěl Mercedesa a rozhoduji se mezi CLS-em a E-čkem. Uvažuji o dieselových motorizacích, protože najedu hodně kilometrů, nad LPG+benzin jsem neuvažoval:

R.v.: 2008-2009

MB CLS 320/350 CDI

MB E 320 CDI sedan

MB E 320 CDI 4matic sedan

MB E 420 CDI sedan (jestli mě to nesežere, což se obávám :)

2011-07-05 21:02:03

vyhni se 4-maticu a slozitym systemum jako V8 twinturbo

za me CLS320 cdi nebo 500 V8

2011-07-06 07:57:45

OK, tak tím je to vyřešeno, dík za radu. Půjdu do toho CLS-a s 320/350 CDI motorem (asi ho chipnu) a kdyby nebyly peníze, tak to jistí E-čko, je totiž o něco levnější, jak jsem se díval na internetu (mobile.de, autoscout24.de). E500 nebo CLS500 benzin je na mě už moc. Slyšel jsem, že ten čtyřlitrový diesel se občas se** a u 4matic, že sjíždíš rychle gumy. Ale asi tam budou ještě jiné "špinavé triky".

Jezdím celoročně, takže i v zimě a říkal jsem si, že bych pro bezpečnost jízdy užil i čtyřkolku. Sice to nejsou žádné hory, ale slyšel jsem už scénáře, že auto zadokolka (BMW, MB) se nerozjelo ani z parkoviště, že musíš vozit nějakou těžkou věc v kufru, aby si auto s automatem vůbec rozjel. Je to pravda?

Ten hvězdicový znak na kapotě u E-čka se nedá tedy vyměnit za plochý?

2011-07-17 20:54:37

CLS/E 320/350CDI je dobra volba. 4matic nekupuj a take ne 400CDI. 420/450 CDI uz je v poradku a sezere Te prakticky stejne jako 320/350CDI

CLS je designove krasne auto...ale neprakticke, clovek vyssiho vzrustu ma problem s nastupovanim a vystupovanim..o mistech vzadu radeji nemluvim...

V zime jizda ma sva specifika, zaklad jsou dobre pneumatiky a trosku se s tim naucit... pak jsi bez problemu, tedy skoro...ale to i s prednim nahonem...

napada me jedina tezka vec, kterou je dobre vozit v kufru:

2011-07-18 11:26:11

Je to prostě super kára, líbí se mi mnohem více staré CLS-ko než nové, tomu designu nového CLS-ka nemůžu přijít ještě nějak na chuť. Jediné, co potřebuji, aby šly ceny dolů u ojetých CLS-ek, drží se nějak moc nahoře i oproti klasickému E-čku, jak jsem koukal na mobile.de a autoscout24.de

2011-08-11 23:38:27

Zdravim, chcel by som sa spytat, ci je potrebne pri dvihani auta AIRMATIC nejako zablokovat

MDN
2011-08-11 23:45:33

To by me take zajimalo. Uz jsem se tu na to nekde ptal, zda se da auto vubec zvedat. Zatim mi auto v servise pokazde zvedali na najezdech, aby se nevyvesila kola. Auto nema ani rezervu. Ale nejak se mi to cele nezda....

2011-08-12 08:42:51

O ničem nevím a už jsem jich zvedl dost. Hodně operací dělám dle WIS a mimo bezpečnostních opatření a umístění patek zvedáku jsem zatím nikdy na nic zvláštního nenarazil.

Doli  
Libor
2011-08-12 09:35:07

Taky myslím, že air. tlumiče musí mít jak horní, tak i spodní doraz, tzn. že by se nemělo nic stát při pozvolném zvednutí za podvozek. Ale je to jen můj amatérský názor

2011-08-12 09:45:01

no kdyz ho nechate vyveseny na kratkou dobu tak se nic nedeje

jakmile je to vyveseno na delsi dobu podvozek se zablokuje.../mluvim treba o 20hodinach/

take zalezi na koncici tlumicu a mechu

2011-08-12 09:52:48

Tak o té blokaci nic nevím, ale je pravdou, že když přijede nějaký pelech tak ho spustím dolu a stoji jak hrbáč. Buď to srovnám diagnostikou nebo se to po ujetí pár metrů srovná samo. Ale tento případ již svědčí o nějaké vadě.

2011-08-12 10:33:42

Petre ono se to nezablokuje ale zustane viset v horni poloze...

jednou jsem videl Mechose jak meli proveseny Sko 14 dni....rikam kuci hlavne mi pak nevolejte

a volali

2011-08-12 11:13:54

Aretace zadna neni, doba jak dlouho muze byt vozidlo zvednute take neni... vse za predpokladu, ze system perovani je bez vady.

MDN
2011-08-12 13:42:31

Zrovinka jsem v Plzni potkal Sko,jak cumakem rylo v asfaltu a zadek melo pomalu v oblacich.. pekny pohled to byl... Nicmene dekuji za odpovedi. Pokud nebudu muset delat neco spojrneho s napravami, vzdy radeji pojedu na jamu, nebo rampu...

2011-08-12 13:44:42

A na zimní gumy to přezuješ jen tak imaginárně

2011-08-12 13:44:58

tak to jsem take nekde zahledl

MDN
2011-08-12 16:54:58

Kola mi prehodeji v servisu. To si ale necham udelat v bestdrivu, mam tam uskladnena kola a nez je nandaji, tak je vyvazi. Budu ale nad nimi stat a hlidat je Jak jsem ale uz nekde psal, nikdy me to nenapadlo a neresil jsem to ani u ostatnich aut co mam se vzduchovym podvozkem....

2012-01-29 10:12:57

Zdravím. Mám takovýto problém na CLS 320CDI 2006:

Jednoho dne (mrazivého) jsem přišel do garáže a měl jsem nahlou pravou zadní stranu auta a počítač toto taky informoval. Byla úplně vyfouklé pravá zadní strana.

Po nastartování se vše dofoukalo a vyrovnalo a auto bylo zase OK a všechny možné stupně štelování výšky auta normálně fungují. Po vypnutí auta zhruba do cca 15min. se zase závada projevila a pravá zadní strana se úplně vyfoukla.

Myslel jsem, že je to způsobeno špatným měchem a proto jsem auto zvedl a zkoumal, jak to vypadá a jestli někde neuniká vzduch. Nic jsem nenašel, jen to drobně unikalo uprostřed nápravy u takové kostičky, kde se rozvádí hadičky od kompresoru (snad blok ventil??). proto jsem hadičku odšrouboval, trochu profouknul a zase našrouboval. Jenže ejhle, druhý den ráno byla vypuštěná i druhá strana a mám zato, že to byla právě ta hadička k této straně, tak už mám spadlou celou zadní nápravu. Tak mám pocit, že těmi měchy to nebude, ale právě tím ventilem, myslíte že se ubírám správným směrem, ono to asi nebude taky laciná záležitost, tento díl ne??

Děkuji moc všem za radu, případně typ. (zamrzlé nic už asi nebude, auto stálo cca dvě hodiny ve vyhřáté dílně)


Odpovědět

1  2