Fórum - Téma


C215 - Koupě CL500


Fórum CL C215 - Koupě CL500

Informace o modelu: Mercedes Benz CL


1  2

2015-06-17 14:00:12

když už sem dneska u těch dotazů tak se rovnou zeptám i na totok, ikdyž tady mi asi doma neprojde že coupe (eSko se mi moc nelíbí) a zadní náhon.

http://auto.bazos.cz/inze...89/Mercedes-CL-55-AMG.php

Kadel

2015-06-17 15:17:10

Tohle CL se už prodává minimálně rok. S pánem jsem mluvil minulý léto, ale už si přesně nepomatuju co se mi na tom autě nakonec nelíbilo Jen si vybavuju, že zmiňoval nějakej čip tjůning na moutoru

2015-06-17 16:33:40

slonice: ty si taky vsude kde se sustne o AMG55 sustne .

Kadel

2016-03-14 09:59:59

Finanční sebevražda? .. Ahoj, hodně rozvažuju koupi C215 CL500. Už pár dní ležím ve fórech, recenzích a článcích o tomhle autě a obecný konsensus je, že je to extrémně drahé auto na servis. Jelikož jsem exaktně založený člověk a mám rád čísla, data a fakta, chtěl bych se dozvědět přesně o jakých částkách se bavíme. Z některých příspěvků by člověk nabyl dojmu, že jde o statisíce za údržbu ročně, ale předpokládám, že to (jako se vším) zas tak horké nebude.

Úplně bych pominul systém ABC, ano, vím kolik stojí, vím že je poruchový, peníze na servis si dám prostě bokem na spořící účet a budu doufat:) Tohle prosím neřešme.

Ale co to ostatní? O motoru M113 a převodovce jsem četl jen chválu a reportovaných problémů na zahraničních fórech je minimálně. Koukal jsem na brzdové kotouče, destičky, kapaliny, baterie, svíčky. Všechno je dražší než standard, ale zase žádná katastrofa. Enougher zmiňoval kromě ceny ABC taky zapalovací cívky za 30K, ale to bylo na CL600, na CL500 jsem je našel do 2 tisíc.

Co jsem na eshoopech vůbec nenašel jsou ramena, silentbloky a podobné věci, na w220 to nijak dramaticky nevypadalo, ale u CL nevím..

Chtěl bych tedy poprosit ty, kdo se mohou podělit o konkrétní informace a zkušenosti o nějaký nástin dílů/prací, které jsou násobně dražší, než je průměr. Zajímají mě hlavně věci, které jsou schopné vůz odstavit - alternátory, startéry, rozvody, chladiče, čerpadla atd.

Je asi potřeba říct, že skoro nejezdím, pracuju z domu, na dovelený lítám, takže to auto bude vyloženě pro radost a najede pár tisíc km ročně. I proto si troufám nad tímhle autem vůbec přemýšlet.

Moc díky a těším se na odpovědi.

Libor

2016-03-14 12:36:15

liborl: Cau. Tak toto je povidani na dlouhe sobotni vecery. Jako u kazdeho auta je, z mych zkusenosti, kus od kusu. Kazdopadne pravdou je,ze je to MB a tudiz ND budou o neco drazsi. Jak pisu je to kus od kusu,takze spekulovat o tom kolik stoji provoz se snad konkretne ani neda. Muzu te uklidnit,ze statisice to nejsou,nicmene v desetitisicich se lehce pohybovat muzes. Co se tyce mechanickych dilu,tak me taky tehda leckdo strasil,ze castky budou zavratne a sehnat se budou dat jen origo. Nicmene tuto teorii muzu z vlastnich zkusenosti vyvratit. Dily se ve spouste pripadu daji sehnat i v replikach,jen obcas budes muset zabrouzdat i na mimo ceske webovky. Prave zminovana ramena jsem nedavno tri menil a je pravdou,ze u nas jine nez origo nebyli k sehnani. V servise po me chteli cca 25k. Inu zabrouzdal jsem po EU siti a objednal je ze zahranici za v prepoctu cca 10k. Nebavme se,jestli je to risk o nekvalite,ale i kdyby odesly zase treba za tri roky,tak za ty prachy si je muzu koupit 2a pul krat. Nicmene co je druha a zasadnejsi vec,ze tyto vozy po urcitem veku trpi na elektroniku. Vse je propojene se vsim,takze ve vysledku najit nektere el zavady je vazne jezek v kleci i pro autorizovany servis. Ku prikladu do dneska( 2 roky co vuz mam) mi v nekolika servisech,ani originalnich neprisli na to,proc mi spatne ukazuje palivomer. Ale jak rikam,je to kus od kusu. Treba budes mit stesti a narazis na nejaky nesmrtelny. Na zaver bych jen dodal,pri pripadne koupi si rozhodne nech min 100k bokem na priadny servis a opravy. Auto ma svuj vek a vetsinou jej majitele neprodvaji ve 100% stavu...

2016-03-14 13:11:49

Díky moc Bobby, přesně v takovéhle odpovědi jsem doufal:) S těma zhruba 100K bokem počítám. Mohl bys ještě prosím rozvinout, co všechno jsi za ty dva roky dělal a kolik to zhruba stálo? Pořád ten obrázek moc jasný nemám. 25 tis. za 3 ramena je hodně, 10 mi přijde fér. Nakupovat na zahraničních eshopech jsem zvyklý, jen jsem ještě nenašel ty správné Mercedesácké, protože jsem zatím měl Alfy.

Jinak měl jsi za ty dva roky nějakou vážnější závadu? Je motor a převodovka opravdu "bulletproof", jak jsem několikrát četl na americkým mercedes fóru?:)

Jinak je tvoje CL moc pěkný na fotkách, kde jsi ho pořídil?

Díky.

LiborL, 2016-03-14 13:11:49 napsal:

Díky moc Bobby, přesně v takovéhle odpovědi jsem doufal:) S těma zhruba 100K bokem počítám. Mohl bys ještě prosím rozvinout, co všechno jsi za ty dva roky dělal a kolik to zhruba stálo? Pořád ten obrázek moc jasný nemám. 25 tis. za 3 ramena je hodně, 10 mi přijde fér. Nakupovat na zahraničních eshopech jsem zvyklý, jen jsem ještě nenašel ty správné Mercedesácké, protože jsem zatím měl Alfy.

Jinak měl jsi za ty dva roky nějakou vážnější závadu? Je motor a převodovka opravdu "bulletproof", jak jsem několikrát četl na americkým mercedes fóru?:)

Jinak je tvoje CL moc pěkný na fotkách, kde jsi ho pořídil?

Díky.

2016-03-15 08:53:37

liborl: No hned po koupi mi odeslo cerpadlo podvozku. Ale sam jsi psal,ze se u tohoto typu s tim podvozkem pocita. Po mechanicke strance vseobecne jsem menil jen ty ramena,predni brzdy i s kotouci a chladic,ke kteremu se dostanu pozdeji. Samozrejme jeste par dalsich veci,ale ty jsou spise zanedbatelne. To jsou vsak bezne veci. Jinak s motorem doposud zadny problem nemam. Musim to zaklepat a doufam,ze ani mit nebudu. Nicmene prevodovku uz mam po repasi. Taktez mi zacala blbnout hned po dovozu auta. Repase me stala cca 45k. Nicmene bral jsem to stale z rezervy 100k bokem pri koupi. Byla v ni voda a odesly nektere komponenty v ni. (v nekterem ze zdejsich temat jsem o tom psal). Udajne se u techto modelu tam voda dostava pres nejake mikroprasklinky z chladice,takze jsem nechtel riskovat a vymenil pro sichr i chladic,ackoli nevypadal poskozene a ani se voda neztracela. Cili motory snad bulletproof,ale ty prevodovky nevim nevim. Jinak pokud se budes koukat po nejakem tomto voze pocitej i s tim,ze diky tomu jak MB zacal cca po mileniu setrit na karoserii,budes investovat i do noveho laku. Tyto vozy trpi na korozi karoserie. Uz kdyz jsem jej kupoval,tak jsem mel bublinky u predniho znaku na kapote,kolem sibru a i male bublinky kolem nektereho okna. Zatim se sice nijak ocividne nerozsiruji,ale chci mit pekne auto i v budoucnu,tak tomu jednou dam novy oblek. Zaverem jen dodam,ze musis proste pocitat s temi investicemi po predchozim majiteli a jak jsem se zminoval je to kus kusu,takze o provoznich nakladech je to hod minci. Nicmene pokud se budes k vozu chovat jak si zaslouzi,tak bude "fungovat" spolehlive.

P.S. Diky. Vuz jsem si dovezl z Holandska za super penize a v relativne slusnem stavu ;)


Odpovědět

1  2