Fórum - Téma


C203 - Problémy se startem 220CDi


Fórum C-Class SportCoupé C203 C203 - Problémy se startem 220CDi

Informace o modelu: Mercedes Benz C203 SportCoupé


1  2  3

2013-04-06 14:48:50

zdravím..dočetl jsem se ,že častou příčinou delšího startování cca 2s točí a pak chytne,můžou být netěsnost pal.soustavy nebo vnitřní netěsnost vstřiků....mám dotaz ...když nechám natáhnout čerpadlo dvakrát za sebou,dvakrát klíč do zapalování a potom startuju a je to stejné,vyloučím tím netěsnost pal.soustavy ?

2013-04-06 14:58:44

O který rok se jedná, nebo VIN - máš tam vůbec elektrické podávací čerpadlo?

Doli  
Libor
2013-04-06 14:59:47

holy: Ne. Nemáš na autě elektrické čerpadlo, takže můžeš klíčem dělat co chceš, dokud se neotočí motor s palivem se nic dít nebude.

2013-04-06 15:04:24

ok díky..vyměnil jsem filtr,okroužky,půl hadic,nikde není vidět,že by něco prolínalo,nechám zkontrolovat vstřiky...děkuji

Doli  
Libor
2013-04-06 15:05:59

holy: Vstřiky - regulační tlakový ventil - umíme to odzkoušet i na autě

2013-04-06 15:16:18

doli: Jak přezkoušíš s podezřením na výše uvedenou závadu regulační tlakový ventil? Nemyslím tím, že vyměníš O kroužky.

2013-04-06 15:18:23

holy: Vnitřně netěsné vstřikovače se ti spíše projeví špatnými starty při teplém motoru (není to ovšem pravidlo - píši spíše)

Doli  
Libor
2013-04-06 15:32:58

blueabyss: Prvně si zkontroluji vstřikovače a pokud jsou OK, tak měřím tlak v railu při startu. Pokud je nízký - auto chytne až za nějakou dobu, tlak stoupá pomalu nebo nechytne vůbec tak moc možností není, čerpadlo bývá vadné málokdy.

2013-04-06 15:37:57

doli: To je nesmysl - za 2s ta diagnostika možná začne přemýšlet co má vlastně měřit . Zkus si to - zapoj diag odpoj snímač vačky a koukej se na hodnoty za jak dlouho po startu ti začne něco ukazovat. Touto metodou tak maximálně zjistíš, že je čerpadlo schopno nějaký tlak vytvořit.

Doli  
Libor
2013-04-06 15:44:23

blueabyss: No to není nesmysl, dělám to takhle úspěšně docela běžně, tlak v railu měřím v průběžných hodnotách a reaguje to okamžitě a spolehlivě - osvědčilo se mě to už několikrát a spolehlivě.

Doli  
Libor
2013-04-06 15:45:54

blueabyss: A funguje to dokonce i v HHTVIN

2013-04-06 15:52:41

doli: Tak to mě musíš předvést - s odpojeným snímačem vačky (auto nechytí) - zde se jedná o to, že mu motor nechytí okamžitě. Pisatel píše:

příčinou delšího startování cca 2s točí

já ti zmáčknu stopky a za 2vt. mě musíš říci tlak - pokud se tímto budeš řídit, tak ten regulační tlakový ventil budeš měnit bez výsledku na každém autě.

Zatím si zjisti, jaký je potřebný tlak v railu k nastartování vozidla aby jsme se nehádali.

Doli  
Libor
2013-04-06 16:00:57

blueabyss: To Ti klidně ukážu, během 2 vteřin jsem určitě schopen tu hodnotu zachytit - i když původně jsem ty dvě vteřiny nebral v úvahu, bavili jsme se o tom z trochu jiného úhlu...

Vím při jakém tlaku má auto startovat a pamatuji si i při jakém tlaku reálně začne chytat, neboj , hádat se s tebou na fóru určitě nebudu , necháme to na nějakou osobní konfrontaci

2013-04-06 16:15:46

doli: No protože ty si nikdy nepřečteš zadání Věř mi ta diagnostika je na to moc pomalá - to samé je z váhou vzduchu - kontrolní výkmit s diagnostikou nenačteš. Jinak ten regulační tlakový ventil lze iniciovat na nejvyšší tlak i manuálně a víceméně při určitém druhu kapilární zkoušky na vnitřní netěsnost vstřikovačů by jsi to měl udělat.

Já se neptal proto, abych tě zkoušel, já se jen ptal, zdali je nějaká metoda o které nevím.

Obecně lze provést zkoušku za běhu motoru. U novějších CDI tuším od 3 generace lze provést zkoušku regulačního tlakového ventilu také diagnostikou - je v ní na to vytvořen postup a graf - zkouška se provádí za běhu motoru - několika plynovými impulzy.

Doli  
Libor
2013-04-06 16:18:15

blueabyss: Jj té zkoušky jsem si všiml, ale nikdy jsem ji nepoužil.

Diagnostika je možná pomalá, ale já nee

2013-04-07 03:08:36

holy: Podívej se ještě na přepady případně vyměň těsnění nebo nejlépe celé vstupy přepadu do vstřikovačů - nafta tam téci nemusí, ale zavzdušńovat se to tímto může.

2013-04-27 16:31:28

zdravím...ještě jeden dotaz,pokud by byla vnitřní netěsnost vstřiků,byly by vidět bubliny na průhledné hadičce do čerpadla?Objevují se při startování i vypínání motoru.

Doli  
Libor
2013-04-27 18:59:13

holy: ¨Bubliny nemají s vnitřní netěsností vstřikovačů nic společného, ale pravděpodobně Ti to někde přisává vzduch do palivového systému.

2013-04-27 19:07:26

doli: díky tak to je dobře,měl jsem sice rozebrány hadičky,ale motor běžel cca 15 min,tak to by už mělo být odvzdušněné,ještě akorát bych se chtěl zeptat,dával jsem tam nové O-kroužky originál Mercedes a zdají se mi být dost volné,oproti těm starým ,s těmi jsem ani nepootočil

Doli  
Libor
2013-04-27 19:20:38

holy: Pokud jsou tam origo ty co tam patří (bývají zelené), tak by to mělo být OK. Ty staré byly už asi tvrdé a placaté... proto s nima nešlo hýbat


Odpovědět

1  2  3