Fórum - Téma


C203 - Nouzový režim


Fórum C-Class SportCoupé C203 C203 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz C203 SportCoupé


1  2

2014-09-28 14:57:58

2014-09-28 15:05:21

Motor na volnoběh nejde nad 3000 ot. Když dám rychlost tak to jde točit, ale jede to asi bez turba..

Doli  
Libor
2014-09-28 20:17:03

v.kaspar: Píšeš - všechno šlape jak má, v dalším příspěvku - motor netočí víc než 3000 a jede jako bez turba.... Co si z toho tedy lze vybrat. Určitě nešlape vše jak má a silně pochybuji, že pomůže smazat chybu, která rozsvítila kontrolku řízení motoru

2014-09-28 20:59:19

Před výměnou palivových hadiček to všude sáklo a žádná chyba nebyla.

Doli  
Libor
2014-09-28 21:07:32

v.kaspar: Tak to zkus smazat a budeš vidět, není nic jednoduššího, ale podle mě tam máš nějakou krpu, jen to, že vyměníš pal. hadice kontrolku nerozsvítí.

2014-09-28 21:14:59

Zítra dám vědět co to vypsalo za chybu.Doufám že to bude jen vzduch v pal. systému . Dobrou, a díky.

ahoj, dřív jsem se nedostal na pc. Bohužel to byl ucpaný egr což ještě není tak špatný, ale ucpala se ještě vzduchová klapka hned za filtrem. Nejsem automechanik, ale ta bude potřebovat určitě vyměnit. Turbo dostávalo málo vzduchu tak to padalo do ponorky. Hlavně filtr už měl odslouženo. Egr ventil jsem vyčistil čističem brzd. Nešel moc dobře sundat. Nenapadá vás ještě něco co bych měl vyčistit? Nemám tady nikde servis kde dělají , všude začnou naschvál vrtat to co je ok.

Tak to zas píše že turbo dostává málo vzduchu, porucha čidla přívodu vzduchu. Psalo to ze do turba jde nízký tlak. Poradí mě někdo prosím co mam shánět? Váha vzduchu je tam bosh. Je to ona nebo je někde ještě další čidlo? Dneska jsem ji očistil čističe brzd. Chyba se smazala ale furt to točilo do 3000ot na rychlost i volnoběh, pak na palubovku zas skočila ponorka. Myslel jsem ze uz to bylo dobry, ale smazaní budíku nepomohlo :(

2014-10-02 22:27:56

Ptáš se jestli ti někdo poradí co máš shánět. Já ti poradím - sežeň si někoho, kdo tomu rozumí. Ty o tom co se snažíš opravit nevíš zhola nic - nezlob se.

2014-10-03 00:26:01

Já to vědět nepotřebuji, není to můj job. Škoda že ani jeden odborník není schopný napsat co je to za závadu.

Doli  
Libor
2014-10-03 07:39:43

K této diskuzi se nemá smysl dál vyjadřovat. Většina z těch co sem chodí ve svém volném čase radit, ráda poradí v případě kdy je z dotazu vidět, že to k něčemu bude. Nikdo z nás ale bohužel nemá čas tady vyučovat obor - automechanik autotronik, diagnostik a podobné... Nikdo z nás také nevlastní křišťálovou kouli, ze které se dá na dálku určit přesná příčina popisované závady.

2014-10-03 08:13:22

v.kaspar: Mne osobně by spíše překvapilo, kdyby ti nějaký odborník napsal, na základě tvého popisu - co je to za závadu.

Nemáš zde ani VIN tzn. doposud nevíme s jakým emisním systémem se potýkáš. Dle uvedeného roku nejspíše CR3 ale opět nevíme čím je tento systém vybaven.

Do turba nevstupuje žádný tlak vyšší než atmosferický (to je ten co je kolem nás) a z této hodnoty probíhají další výpočty jednotky ECU o dosaženém tlaku za turbo dmýchadlem..

Pokud dodáš nějaká relevantní měření několika mnoha hodnot - mohu začít přemýšlet o tom kde by závada mohla být.

Pokud chceš měnit pokus omyl je to také možné. Dle toho co píšeš - vyměň zatím váhu vzduchu a egr ventil. Pokud to nepomůže tak můžeš pokračovat s regulátorem turba (respektive celým turbem) ovládáním klapek - jistota je vyměnit celé potrubí.

Právě teď jsi v tom asi za 50000kč - auto stále nejede? Chceš abych pokračoval?

Normální postup je zajet někam kde ví co dělají, mají diagnostiku, která ten motor umí, z analyzují chyby které jim diagnostika vypíše - provedou ověření v měřených hodnotách, případně provedou další upřesňující měření. Po té vymění vadný díl nebo jej opraví - případně třeba i zasunou konektor, přidělají utržený drátek po kutilovy, který měnil hadičky.

Napsal jsi že : Já to vědět nepotřebuji, není to můj job. Pokud to však chceš opravit což z toho výše napsaného vyplývá - tak to vědět potřebuješ - jinak způsobíš víc škody než užitku.

Těch příběhů je mnoho - tady jeden z minulého týdne.

http://www.mercedesclub.c...select=77213#message77213

2014-10-04 19:49:05

Díky chlapy. Zítra to odvezu do servisu. Máte pravdu, moje opravovaní stojí za houby.

Tak v servise se zjistilo že všechny čidla co se tyče regulace vzduchu mají špatnou kostru(egr, váha atd.). Pak se našla pojistka 15A (54) která praská, a zítra to budou koumat dál. Říkali že je něco špatně s elektrikou . Neměl někdo prosím podobný problém?

Je tam přesně 6 chyb, všechno kolem vzduchu první to psalo že váha dává málo,(ještě tam skákali teploty kolem 80C a to bylo auto studený, vypisovalo to nějaký teplotní čidlo ve vzduchové soustavě) pak koukali na reálné hodnoty váhy vzduchu a bylo to přesně na hraně že dává víc, tak usoudili že v tom problém nebude a jelikož tam bylo taky že je špatná kostra kabelu, tak začali šťourat pojistky. Nechápu co tohle je za problém, jedině že nějaký čidlo je kraťas a odsírá všechno co je napojený na tu pojistku, to mě ale taky přijde jako blbost, protože na jedné 15A pojistce nemůže stát všechno. Je to 15A označena ve skřínce jako 54. Když by někde věděl aspoň trochu co to dělá, tak moc prosím o radu. Má někdo prosím aspoň schéma pojistek?

Skyair  
Pavel
2014-10-06 19:30:20

v.kaspar: Na pojistky se koukni sem. Nevím jestli je to i pro 200CDi:

http://www.mercedesclub.c...model=136&cb_ok=Filtrovat

2014-10-07 01:37:15

v.kaspar napsal: Je to 15A označena ve skřínce jako 54

Odpoj EGR a vlož pojistku.

Pokud pojistka nevyletí je zkrat na EGR(případně vedení k němu). EGR umím případně odstranit a je navždy pokoj. (doufám. že se nepletu - u W203 je vícero zapojení - nemám možnost porovnat s vozidlem)

Váha málo potom hodně - předpokládám že na základě požadavku jednotky na funkci EGR ventilu - otevřeno zavřeno.

Hláška diagnostiky zkrat na kostru - většinou znamená nefunkční nebo nezapojenou součást - někteří rádoby diagnostici hledají vadnou kostru nešťastný český překlad.

Dysfunkce EGR vedou často na poruchy váhy vzduchu, snímače tlaku atd. Stejně tak naopak některé závady se jeví jako vadný EGR.

Mnohdy stačí jen přemýšlet a měřit - nepíši měnit!!

2014-10-10 07:50:27

Odpojením klapky před turbem přestala praskat pojistka a všechno funguje(zatím), jen nechápu na co tam ta klapka teda je. Udělá 8 chyb, při odpojení a ježdění žádnou. Můžu nějak poškodit něco když budu jezdit? Nebo je to jen zas nějaký ovládání záchodu se dřezem? Prosím jak se to odborně jmenuje? Pomůže tady čistič brzd? Nemá někdo fotku kde přesně klapku najdu prosím?

blueabyss: Moc děkuji, a egr určitě pude ven.

jerry513, 2013-12-27 12:55:21 napsal:

problémy sa na mňa sypú mesiac po tom ako som auto kúpil.. a to som si myslel že to bude ok ..

prechádzal som poľnú cestu asi kilometer rýchlostou 10 km/h.. vojdem na hlavnú a rozsvietila sa kontrolka (na obrázku) pomôžte mi ju prosím identifikovať ..

2014-10-10 08:22:08

v.kaspar: Před turbem žádná klapka není - před turbem beru - sací strana - za turbem - výtlaková strana. Nejedná se náhodou o klapky v sání - to by ale bylo za turbem.

Lze - umíme odstranit egr i s klapkami - po té je navždy pokoj - dvě mouchy jednou ranou.

2014-10-13 12:32:07

Starej neurotik to má už na dílně - předpoklad je, že to ještě dnes pojede. Pravdou je, že prasečiny, které dokážou napáchat některé servisy jsou poměrně zvláštní.

Majiteli se ani nedivím, že byl bezradný - ukazoval mi výpis ze star z nějakého servisu a způsob jakým se snažili závadu odstranit jsem viděl na vlastní oči.

Od řídící jednotky přestřihli drát ovládající klapky sání - akorát, že klapky zůstaly v poloze zavřeno - servo ovládání klapek je vyskratované, což zapříčinilo nefunkčnost egr, váhy vzduchu, snímače tlaku a dalších pro běh motoru důležitých komponent.

Závada spočívá v absolutní nefunkčnosti sacího traktu a k tomu náležejících komponentů.

2014-10-15 16:36:33

Velká spokojenost.

Pan blueabyss opravdu odborník. Auto už jinam nedám. Všem doporučuji.

Ušetřil jsem minimálně 10.000kč. Auto tam je jako v bavlnce. Rychlost, preciznost, ochota, nepřišel mě jako neurotik .

2014-10-15 19:06:02

v.kaspar: Díky za doporučení. Pokud máme důvěru tak zcela jistě jsme schopni odstranit i další věci, které jsme probírali. Neurotik se ze mne stává po té, když si přečtu třeba toto vlákno - http://www.mercedesclub.c.../w164-ztrata-vykonu-73124 je to podobný případ i přístup.

v.kaspar - myslím že jsme si to vysvětlili

2015-05-06 21:12:04

Nejde do otáček + žlutá kontrolka .. Zdravim. Matka si před týdnem dovezla z Německa C220 2008 rok. Má to problém se zadníma světlama a překlikáváním skrz volatn,ale to asi není nic neřešitelného. problém nastal dnes když sem to chtěl přeparkovat do garáže. Motor na 1ku točí do cca 3500 otáček,pak automat zaradi vejs,na dvojku do dvou tisic a pak uz jen do 1500. mackam plyn do podlahy a neodradi dal nahoru,nepodradi,furt je na 1500 otackach. pred tydnem s tim najela 700km v klidu 140kmh a ted mi to nejede pres nejakejch 45kmh. navic sviti zluta kontrolka. co by to mohlo byt? pripadne dobre servisy po praze? diky mockrat

Skyair  
Pavel
2015-05-06 21:40:34

maxikkk: Auto je v nouzovém režimu. Začni načtením chyb na diagnostice, Důvodů, proč tomu tak je, může být více.


Odpovědět

1  2