Fórum - Téma


C203 - Nejde nad 3000 otáček


Fórum C-Class SportCoupé C203 C203 - Nejde nad 3000 otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz C203 SportCoupé



2014-01-15 15:16:30

Zdravím..nemohl by mi někdo poradit? Po delším stání C220CDI nejde nad 3000 otáček a to ani na neutrál.Byl jsem doma jen den , tak jsem zkusil vyndat palivový filtr a rozmrazit bylo -7 a auto stálo měsíc ,ale nepomohlo to.Díky

Skyair  
Pavel
2014-01-15 16:10:27

holy: Pokud je to i za jízdy (nejen na volnoběh, kdy to víc netočí), tak to může být ledacos. Třeba váha vzduchu, netěsný vstřkovač a pod. Nejlépe napíchnout na diagnostiku. Rozmrazení jednou zamrzlého palivového filtru moc nepomůže. Filtr je většinou poškozený vodou a vysráženým parafínem. Doporučuji vyměnit.

2014-01-15 17:58:30

já byl doma jen den a to bylo nejrychlejší,když jsem na něj foukal horkovzdušnou pistolí,tak se mi zdálo,že to povoluje dole a co z toho teklo,tak už mi nepřipadalo ,že je to nafta,až se vrátím,tak ho zkusím vyměnit,šlo mi jen o to jestli může být filtr poškozen a jestli se takhle může chovat auto,když má dole ve filtru zamrzlou vodu,ale když čtu ty diskuse ,tak bych měl asi dost štěstí ale jinak moc děkuju

Skyair  
Pavel
2014-01-15 18:06:06

holy: Jen pro vysvětlení, jak to v lastně s tím filtrem je. Filtr má určitou propustnost, která je dána průsakem přes vložku filtru. Jakmile jednou tato vrstva přijde dohromady s vodou a především ztuhlým parafínem, který se ve zmrzlé naftě vysráží, dojde k deformaci tlakem a ucpání mikročástečkami parafínu s navázanými nečistotami. Ani zahřátí horkovzdušnou pistolí nevrátí filtr do původního stavu. Jeho průchodnost je navždy zhoršena.

2014-01-15 18:27:11

skyair:chápu, za měsíc se vrátím domů,tak ho vyměním a budu doufat ,potom kdyžtak ta diagnostika ,netáhne to i za jízdy díky

Doli  
Libor
2014-01-15 22:39:29

holy: vřele doporučuji dát po tom co jsi s filtrem prováděl ze všeho nejdřív nový, do té doby bych se ani nepokoušel startovat motor. Vysokotlaká část systému je na nečistoty hodně háklivá.

2014-02-24 19:01:18

tak závada byla regulace turba,rozkousaná hadička od myší

2014-05-05 16:46:28

Dobrý deň, tak dnes ma môj mercedes potrápil...auto tratilo výkon, nechcelo točiť nad 3 tisíc otáčok. Tak sme to dnes rozobrali a zistilo sa, že su zlé klapky na sacom potrubí. Teda su ulomene.

Potreboval by som radu, kde sa dá zohnať za dobrú cenu sacie potrubie, mohlo by byť aj bez regulátora ten sa dá použiť z pôvodného. Nový diel je hrozné drahý!!

Dakujem za každú radu a pomoc.

Potrebujem to riešiť čím skôr, nakoľko mi auto ostalo v servise rozobrate :/

2014-05-05 16:57:59

Bude to chtít Vin kod

Doli  
Libor
2014-05-05 17:39:32

mp3k: Vyhaž klapky do háje a otvory po čepech v potrubí zacpi ucpávkama.

2014-05-05 18:17:29

doli: no neviem ci do niečoho takého sa mi mechanik pusti

2014-05-05 18:19:48

mp3k: vypadá to potom takto :

http://www.excar.cz/pelhr...ff_virive_klapky_mercedes

Doli  
Libor
2014-05-05 18:19:53

mp3k: nic na tom není

2014-05-05 18:32:52

Vyzerá to super a za malo peňazí už len presvedčiť mechanika ze sa to dá aj takto. V tom prípade sa vypne aj EGR?

2014-05-05 18:36:24

mp3k: Ne EGR se sám nevypne, ale pokud je v pořádku tlakový převodník a samotný EGR není nutné ho vypnout.

2014-05-05 18:47:47

blueabyss: čiže len na tom sacom kolene demontovat klamár a otvory po nich zaslepit? To je všetko?

2014-05-05 18:51:42

mp3k: Nevím co je klamár, ale demontovat klapky zaslepit otvory - servo motor tam můžeš nechat ať si dělá co chce. Dát nové gumové těsnění pod sání.

2014-05-05 19:04:42

blueabyss: prepáč malo tam byt klapky len vznikol preklep


Odpovědět